Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2012, 12:54
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Ik ben single en ik ben er eindelijk achter hoe ik een prima leventje kan hebben zonder de hele tijd een vriendin te willen: ik geniet nu gewoon van de affectie van vriendschap met een meisje. Nou kan ik in alle stilte van iemand genieten zonder er al teveel bij voor te stellen. Alleen mis ik het wel eens om met iemand te knuffelen en nu vraag ik me dus af hoe ik een vriendin zo ver krijg met me te knuffelen. Misschien domme vragen die ik stel maar ach jullie kennen me verder toch niet
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2012, 14:59
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
'Zo ver krijg om met me te knuffelen'? Ik knuffel mijn vrienden gewoon zonder dat ik ze daar voor moet pushen of iets dergelijks. Dus als je haar ziet of als je afscheid neemt, geef eens een knuffel.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 15:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dan moet je gewoon in de friendzone gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 15:11
Verwijderd
Geen stomme vraag hoor!
Ik heb ook heel vaak behoefte aan een knuffel, en het liefste van jongens,
ik heb juist vaak het probleem (niet dat dat aan mij ligt) dat jongens niet zo knuffelachtig zijn
maar dit jaar heb ik in men klas aleen maar knuffelberen zitten
Gewoon zeggen, Ik heb een knuffel nodig, of sla eens een arm om een meisje heen (wel doen bij een meisje
die jou ook mag) want bij mij is het zo dat als een jongen me een knuffel wil geven die ik niet mag,
een klap krijgt Veel succes
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 15:36
Verwijderd
Mensen zijn knuffelig, of zijn dat niet. Een enkeling is knuffelig maar start daar zelf niet mee (). Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat jouw vriendinnen niet knuffelig zijn. Ben je digitaal wel knuffelig met ze?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2012, 20:44
konijntje95
konijntje95 is offline
Ik ken het, ik neem aan dat er ook meisjes in jou vriendengroep zitten? bij mij iig wel, en meestal gebeurd het gewoon random, maar soms voelt iemand zich k*t en dan is het zo, knuffel? en dan krijgt diegene een knuffel! dus voer het in in je vriendengroep... als iemand zich k*t voelt, vraag je het, en als het vaker gebeurt, nemen ze het over

Daar ga je je een stuk beter van voelen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 23:45
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Mensen zijn knuffelig, of zijn dat niet. Een enkeling is knuffelig maar start daar zelf niet mee (). Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat jouw vriendinnen niet knuffelig zijn. Ben je digitaal wel knuffelig met ze?
Beetje, ik ben complimenterig en slijmerig alleen is dat nooit echt wederzijds. Als ik een knuffel wil vraag ik het letterlijk: "Wil je knuffelen" maar als ze dan nee zeggen eindigt dat in een ontzettend ongemakkelijke situatie. En ik durf niet een knuffel te geven tijdens weg gaan -_-
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Beetje, ik ben complimenterig en slijmerig alleen is dat nooit echt wederzijds. Als ik een knuffel wil vraag ik het letterlijk: "Wil je knuffelen" maar als ze dan nee zeggen eindigt dat in een ontzettend ongemakkelijke situatie. En ik durf niet een knuffel te geven tijdens weg gaan -_-
Dan zou ik je huidige vrienden qua knuffelen en slijmerig doen maar eens met rust laten. Je staat zo bekend als vies opdringerig ventje, misschien nu al.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 16:49
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Dan zou ik je huidige vrienden qua knuffelen en slijmerig doen maar eens met rust laten. Je staat zo bekend als vies opdringerig ventje, misschien nu al.
Dat valt nog wel mee hoor, ik vraag dat bijna nooit en de complimenten zijn meestal maar mild.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 16:55
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik vind dat je het gewoon moet vragen, maar dan niet op een manier die zegt van godd ik ben zenuwachtig en ik wil zo graag een knuffel! gewoon relaxed enzo x)
ik zou zelf niet zo snel zeggen "wil je knuffelen?" want dat klinkt heel anders als "mag ik een knuffel?"
het ligt ook aan wat voor persoon je bent, mijn ex wou echt telkens een knuffel geven en het voelde echt niet vertrouwd of wat dan ook, en behoorlijk akward..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Dat valt nog wel mee hoor, ik vraag dat bijna nooit en de complimenten zijn meestal maar mild.
Geen enkel opdringerige viezerd vindt zichzelf opdringerig, of vies. Behalve Deadlock.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 19:02
Verwijderd
Goed punt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 22:13
NoeKI
Avatar van NoeKI
NoeKI is offline
Hey,
Je kunt het best doen met de mensen waarmee je het best bevriend bent bij mij op school met de jongens waarmee ik goed bevriend ben doen gewoon hun armen open en zeggen ik wil een knuffelen dan geef ik het het is makkelijker dan je denkt hoor maar doe het bij de mensen waarmee je een goede en sterke band hebt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 07:58
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
In mijn voormalige vriendengroep is t ingevoerd toen ik een gesprek had met een.vriend over knuffelen. Toen was het van: hah! De volgende keer als ik je zie krijg je een knuffel!^^ en toen werd het normaal, en ook met andere vrienden/vriendinnen. Misschien kun je het eens op een vergelijkbare manier proberen. Ik wist toen overigens wel nadat gesprek dat die vriend van mij ook knuffelig was. Maar dat wisten we niet omdat t in de groep nooit gedaan werd succes!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 09:39
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als je vraagt wil je knuffelen denken anderen dat je een reden hebt om het te vragen en die reden zou zijn dat je haar 'wat langer vast wil houden dan gebruikelijk.' Je moet inderdaad dus gewoon bij het afscheid nemen of een enkele keer bij het begroeten gewoon met je armen het gebaar maken dat je een knuffel gaat geven maar als ze terugdeinzen lach je gewoon of het een grapje was ofzo. Of je zegt gewoon dat je een knuffel wilt doet je armen open, dan aarzelt ze misschien en zeg je gewoon zoiets van: ik wacht, en je lacht er vriendelijk bij. Maar doe het allemaal neit te random, je hebt haar al honderden keren gezien en opeens wil dat ventje een knuffel, dat zou een beetje vreemd zijn, dus zoek bijvoorbeeld een moment dat je haar wat langer dan gebruikelijk neit hebt gezien of een moment dat ze een week geleden iets vervelends mee hebt gemaakt en jij er als een van de weinigen veel was voor haar.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 11:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Volgens mij is knuffelen iets dat er vanaf het begin al moet zijn. Om het halverwege de vriendschap te gaan doen is raar, denk ik.

Ik knuffel met al mijn vrienden en vriendinnen en volgens mij is dat altijd vanaf de eerste ontmoeting zo gegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.