Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2013, 19:07
Verwijderd
Ben nog nooit verliefd geweest en nooit iemand echt leuk gevonden ..
Ik wil wel eens met een meisje zoenen (denk ik ) maar weet zeker dat ik hetro ben
Misschien wel eens een jongen beetje leuk gevonden of iets wat er op lijkt maar dat ging ook binnen een week weg.. ik wil ook eens verliefd zijn en zoenen .. vriend hebben.

Ik vraag me af of het wel allemaal normaal is voor 18e jarige ;s
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2013, 19:55
Verwijderd
Waarom wil je dan zo graag verliefd zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dan zo graag verliefd zijn?
Graag is overdreven ... mag ik ook eens weten hoe het is ?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 19:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Het lijkt me normaal om graag verliefd te zijn (en dan te zoenen en lief te hebben en alles). Eens op elkaar verliefd zijn en alle vlinders erbij lijkt me wel leuk, verliefd zijn op iemand en dat dat helemaal niks gaat worden is eh, niet zo leuk. Dus dat lijkt me normaal. Er valt verder alleen niet zoveel te doen qua zorgen dat je verliefd wordt.

En hoe weet je zeker dat je hetero bent als je nooit verliefd bent geweest? Naar mijn idee hangt je geaardheid het meest af van op welk geslacht je verliefd wordt en kun je dat eigenlijk niet weten na een stukje ervaring met verliefdzijn en kijken op welk(e) geslacht(en) dat dan is.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Graag is overdreven ... mag ik ook eens weten hoe het is ?
Ja natuurlijk. Ik kan me ook verschillende redenen voorstellen waarom iemand dat zou willen, ik vroeg me gewoon af welke het bij jou was.

En, ja, ik denk dat het wel normaal is. De een is nu eenmaal wat licht ontvlambaarder dan de ander. Sommige mensen zeggen dat ze pas op hun veertigste of zo voor het eerst echt verliefd werden. En sommige mensen voelen helemaal nooit verliefdheid, dat is een vorm van aseksualiteit. Maar goed, dat is op je achttiende misschien wat jong om te zeggen.

Het belangrijkste is denk ik - zolang het niet komt, komt het niet. Ga gewoon lekker door met je leven, leer leuke nieuwe meisjes (of jongens) kennen, doe wat je leuk vindt... maak je er in elk geval niet te veel zorgen om, want je kan er toch maar weinig aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me normaal om graag verliefd te zijn (en dan te zoenen en lief te hebben en alles). Eens op elkaar verliefd zijn en alle vlinders erbij lijkt me wel leuk, verliefd zijn op iemand en dat dat helemaal niks gaat worden is eh, niet zo leuk. Dus dat lijkt me normaal. Er valt verder alleen niet zoveel te doen qua zorgen dat je verliefd wordt.

En hoe weet je zeker dat je hetero bent als je nooit verliefd bent geweest? Naar mijn idee hangt je geaardheid het meest af van op welk geslacht je verliefd wordt en kun je dat eigenlijk niet weten na een stukje ervaring met verliefdzijn en kijken op welk(e) geslacht(en) dat dan is.
Omdat ik het gevoel heb en kan me helemaal niet voor stellen dat ik op meisjes val o_o
wil ik ook niet eens
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ja natuurlijk. Ik kan me ook verschillende redenen voorstellen waarom iemand dat zou willen, ik vroeg me gewoon af welke het bij jou was.

En, ja, ik denk dat het wel normaal is. De een is nu eenmaal wat licht ontvlambaarder dan de ander. Sommige mensen zeggen dat ze pas op hun veertigste of zo voor het eerst echt verliefd werden. En sommige mensen voelen helemaal nooit verliefdheid, dat is een vorm van aseksualiteit. Maar goed, dat is op je achttiende misschien wat jong om te zeggen.

Het belangrijkste is denk ik - zolang het niet komt, komt het niet. Ga gewoon lekker door met je leven, leer leuke nieuwe meisjes (of jongens) kennen, doe wat je leuk vindt... maak je er in elk geval niet te veel zorgen om, want je kan er toch maar weinig aan veranderen.
Heb soms wel soort van jongens leuk gevonden maar na 1 week over helemaal .. vind dat ht niet echt de naam leuk gvonden mag hebben maar gewoon niks
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 00:49
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Ik ken het gevoel
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 07:11
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Iedereen heeft zo zijn eigen keuze.
Maar er is altijd een droom vrouw/man die de ware voor jou, maar je moet hem eerst nog ontdekken/vinden
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft zo zijn eigen keuze.
Maar er is altijd een droom vrouw/man die de ware voor jou, maar je moet hem eerst nog ontdekken/vinden
Hoe groot is de kans dat ik hem tegen kom ?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 13:15
Verwijderd
Normaal is relatief.

Verder kan je prima leven zonder verliefd te zijn.
Citaat:
Hoe groot is de kans dat ik hem tegen kom ?
18.37%
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 13:55
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
18.37%
Waar heb je dat gelezen? of bedenk je dit zelf?

Als je opzoek gaat zul je de gene snel genoeg vinden
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je dat gelezen? of bedenk je dit zelf?

Als je opzoek gaat zul je de gene snel genoeg vinden
Uhmm waar moet ik zoeken ?

Ik heb zo vaak jongens ontmoet en nooit iets gevoelt voor ze ;s

Laatst gewijzigd op 07-01-2013 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je dat gelezen? of bedenk je dit zelf?
Een interessant en gerespecteerd wetenschappelijk onderzoek natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 17:41
Denkerius
Denkerius is offline
definieer verliefdheid (wat zijn de eisen die vervuld moeten zijn?), waarop baseer je definitie van verliefdheid (bronnen zoals vrienden, films, ouders etc.)? of heb je juist een gebrek aan bronnen en kom je daarvoor hier, om te weten wat het is?

voordat je dat doet weet niemand waar je over praat, en zal niemand je een passend antwoord geven. alleen passend voor de persoon zelf met eigen ervaringen en een eigen definitie van het ontzettend brede begrip verliefdheid. wat zorgt voor een hoop bullshit verhalen maar vooral die ontzettend grappige sarcastische opmerkingen van bijv. reverend...
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
definieer verliefdheid (wat zijn de eisen die vervuld moeten zijn?), waarop baseer je definitie van verliefdheid (bronnen zoals vrienden, films, ouders etc.)? of heb je juist een gebrek aan bronnen en kom je daarvoor hier, om te weten wat het is?

voordat je dat doet weet niemand waar je over praat, en zal niemand je een passend antwoord geven. alleen passend voor de persoon zelf met eigen ervaringen en een eigen definitie van het ontzettend brede begrip verliefdheid. wat zorgt voor een hoop bullshit verhalen maar vooral die ontzettend grappige sarcastische opmerkingen van bijv. reverend...
Uhmm ik snap het niet echt ..
en over reverend ik vind hem al irri sinds het begin al toen ik hier zat.. daarom heb ik hem op negeerlijst staan
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 18:45
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik ben ook nog nooit echt verliefd geweest. Het is gewoon iets wat je overkomt en ik hoop dat het bij mij voorlopig nog niet gebeurt. Ik ''date'' ook wel eens met meisjes en dat is verder altijd wel gezellig maar ik word ook niet snel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 19:16
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Uhmm ik snap het niet echt ..
en over reverend ik vind hem al irri sinds het begin al toen ik hier zat.. daarom heb ik hem op negeerlijst staan
jij zegt dat je nooit verliefd bent dus je weet dat je niet verliefd bent, toch? dus welke eisen zijn niet vervuld? waarom ben je niet verliefd?
alle eisen = jouw definitie van verliefdheid
__________________
Just think
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2013, 19:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Je moet je vooral niet drukmaken en wanhopig zoeken naar de 'liefde van je leven'. Als je iemand tegenkomt waar je echt verliefd op wordt, dan merk je dat vanzelf en bij de één gebeurt dat op z'n 15e en bij een ander op z'n 50e.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Je moet je vooral niet drukmaken en wanhopig zoeken naar de 'liefde van je leven'. Als je iemand tegenkomt waar je echt verliefd op wordt, dan merk je dat vanzelf en bij de één gebeurt dat op z'n 15e en bij een ander op z'n 50e.
Hoop niet op me 50e ofzo of 40 wou altijd jong kinderen hebben gaat niet zonder vriend/man
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 19:52
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Hoop niet op me 50e ofzo of 40 wou altijd jong kinderen hebben gaat niet zonder vriend/man
Wel hoor. Je hebt zaaddonoren en alles. En zelfs zonder dat kun je prima seks hebben en daar zwanger van worden, zonder verder verliefd te zijn.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Wel hoor. Je hebt zaaddonoren en alles. En zelfs zonder dat kun je prima seks hebben en daar zwanger van worden, zonder verder verliefd te zijn.
Hoe wist je nou dat ik een meisje ben ?
Liever met een vriend eigelijks dan heeft die ook zijn bio vader die die leert kennen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 20:17
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Hoe wist je nou dat ik een meisje ben ?
Liever met een vriend eigelijks dan heeft die ook zijn bio vader die die leert kennen
Volgens mij had je een tijdje terug gewoon nog een 'V'-tje bij je leeftijd staan.
Het kan zijn dat je je überhaupt nooit tot iemand aangetrokken voelt, dan behoor je tot de ±1% van de Nederlandse bevolking met dat probleem.
Ook kan het zijn dat je de 'ware' nog niet ontmoet hebt, hoewel ik niet in het 'de ware'-gedoe geloof.
In je topic op 'Psychologie' staat ook dat je wel dingen 'wil' doen, maar er niet aan toe komt. Nu denk ik dat het met elkaar te maken heeft.
Waarschijnlijk is dit te gooien onder de noemer 'puberteit' en gaat het allemaal over.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 20:59
Verwijderd
Ben 18 dus hoor uit pubertijd te komen toch ?

Dat je dat nog weet dat ik v bij me leeftijd had staan xd
daar let ik echt niet bij bij anderen

Probleem waar de oplossig nooit zal komen of later komt?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 20:59
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Je moet je vooral niet drukmaken en wanhopig zoeken naar de 'liefde van je leven'. Als je iemand tegenkomt waar je echt verliefd op wordt, dan merk je dat vanzelf en bij de één gebeurt dat op z'n 15e en bij een ander op z'n 50e.
En er zijn ook mensen bij wie het nooit gebeurt.

Neemt alsnog niet weg dat je geen kinderen kunt krijgen - ook mét een betrokken vader die niet je vriend/man is.

Ik zou als ik jou was ophouden me te focussen op al die dingen die je wilt, waar je heel veel vragen over hebt, waarvan het maar afwachten is of en hoe het gaat gebeuren en waarvan je niet precies weet of je het wil. Geniet.

En ach, interesse om met een meisje te zoenen terwijl je een heteroseksueel meisje bent - lijkt me prima.

Offtopic: Hoe ik wist dat je een meisje was: je zegt dat je wel eens een meisje wilt zoenen, maar zeker weet dat je hetero bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2013, 21:06
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ben 18 dus hoor uit pubertijd te komen toch ?

Dat je dat nog weet dat ik v bij me leeftijd had staan xd
daar let ik echt niet bij bij anderen

Probleem waar de oplossig nooit zal komen of later komt?
Ja, je zou uit de puberteit moeten komen, dat kan natuurlijk ook wat langer duren.
En de oplossing zou in principe moeten komen, maar het zou ook zo kunnen dat het nooit gebeurt.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, je zou uit de puberteit moeten komen, dat kan natuurlijk ook wat langer duren.
En de oplossing zou in principe moeten komen, maar het zou ook zo kunnen dat het nooit gebeurt.
Hmm vreemd idee om nooit een man/vriend te hebben ;s
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 10:49
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Hmm vreemd idee om nooit een man/vriend te hebben ;s
Tja, het schijnt te gebeuren.
Misschien is het ook wel gewoon wachten op een leuke jongen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Tja, het schijnt te gebeuren.
Misschien is het ook wel gewoon wachten op een leuke jongen.
Als maar bij mij niet gebeurt (hoopik)
heb nu al en hekel aan valentijn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:14
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Valentijn is sowieso één grote commerciële uitbuitingsdag. Als je echt van iemand houdt heb je niet zo'n dag nodig om het te laten zien.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Valentijn is sowieso één grote commerciële uitbuitingsdag. Als je echt van iemand houdt heb je niet zo'n dag nodig om het te laten zien.
Ik heb gewoon hekel aan die hartjes en overal in boekjes ook allemaal hartjes dingen voor valentijns dag en alles T_T
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:26
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik heb gewoon hekel aan die hartjes en overal in boekjes ook allemaal hartjes dingen voor valentijns dag en alles T_T
Idem dito..

Maar goed, als jij geen leuke jongens tegenkomt, kan gebeuren. De één is wat kieskeuriger dan de ander. Daar kun je verder zelf weinig aan doen, dat gaat onbewust.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Idem dito..

Maar goed, als jij geen leuke jongens tegenkomt, kan gebeuren. De één is wat kieskeuriger dan de ander. Daar kun je verder zelf weinig aan doen, dat gaat onbewust.
Me prins op het witte paard , uhmm nee! me jongen/man op witte motorfiets met een zwart moterpak aan
als die komt

Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:33
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Me prins op het witte paard , uhmm nee! me jongen/man op witte motorfiets met een zwart moterpak aan
als die komt
Witte motoren zijn alleen zo lelijk, haha
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Witte motoren zijn alleen zo lelijk, haha
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 12:36
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Niet beledigend tegen jou bedoeld hoor! Sorry als 't zo over kwam!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2013, 12:40
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Doe dit even via pm dame & heer !
hou het een beetje on-topic!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 15:54
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Je maakt je echt druk om helemaal niks. Als je rond je 30e nog steeds niet verliefd bent geworden dan kun je wel weer een topic openen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Je maakt je echt druk om helemaal niks. Als je rond je 30e nog steeds niet verliefd bent geworden dan kun je wel weer een topic openen.
Nou niet e bedoeling om op me 30e nog alleen e zijn o_o
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Doe dit even via pm dame & heer !
hou het een beetje on-topic!
Sorry baas
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 18:11
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Citaat:
Nou niet e bedoeling om op me 30e nog alleen e zijn o_o
Zoals ik zei, je maakt je druk om niks. Geniet nou maar gewoon van leven je komt vanzelf wel iemand tegen. Laat je niet bang maken door die verhalen dat sommigen niemand krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 20:31
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
En als je zo wanhopig op zoek bent, wil geen man je hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 11:30
Verwijderd
Citaat:
En als je zo wanhopig op zoek bent, wil geen man je hebben.
Ik zoek niet ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 12:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Misschien zoek je niet actief, maar de houding die je hier tentoonspreidt komt redelijk wanhopig over op mij en ook dat is in de meerste gevallen een behoorlijke afknapper.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Misschien zoek je niet actief, maar de houding die je hier tentoonspreidt komt redelijk wanhopig over op mij en ook dat is in de meerste gevallen een behoorlijke afknapper.
Me omgeving zit anders niks aan me (nooit trouwens)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 20:44
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Me omgeving zit anders niks aan me (nooit trouwens)
Ik zie jou nu ook niet - dus dat klopt wel. Verder wat WolterB zegt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 21:00
Verwijderd
Ik ben niet whanhoopig o_O

denk ik nou ja ik wil niet 4 ever alone blijven
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 21:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Alleen al door dit uit te spreken kom je wanhopig over. Genoeg mensen die het denken en hopen dat ze een relatie krijgen wanneer ze single zijn, maar wanneer je dit duidelijk maakt aan andere mensen is dat bijna per definitie een afknapper.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 21:19
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Kom je nooit met jongens in contact? School, uitgaan, sport?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 21:32
Verwijderd
Nee ,
maar goed kan me er nu wel bij neer leggen ... dat het maar gewoon afwachten is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd
annoniempje16
9 12-05-2013 21:07
Liefde & Relatie Nog nooit verliefd geweest
Verwijderd
11 15-07-2010 10:10
Liefde & Relatie Nooit verliefd
Streepjescode
28 22-05-2006 20:10
Liefde & Relatie nog nooit verliefd geweest
voel_je_vrij
59 06-08-2005 13:13
Liefde & Relatie nooit verliefd?
Drlove
22 25-05-2004 19:35
Liefde & Relatie Nooit verliefd
Heelduh
15 18-03-2002 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.