Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 21:33
smurf123
smurf123 is offline
Ik heb een meisje mee uit gevraagd (vandaag), ze moest al gaan dus ik vroeg het nog even (slechte timing ik weet) Toen zie ze: Uhm tjaa weet ik nog niet,, ik spreek je morgen goed? Het was trouwens op fb, daar hebben we alleen contact op.


Wat bedoeld ze nou met deze reactie? Wilt ze niet ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2013, 22:18
Verwijderd
Mensen, maak eens duidelijke titels. Met help! en Hmmm? weet niemand waar het over gaat, daarom heb ik hem aangepast.

In ieder geval, ze loopt bepaald niet over van enthousiasme. Ik denk dus dat ze niet echt geïnteresseerd is. Misschien moet ze er nog even over nadenken, maar ik zou niet teveel hoop koesteren.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:13
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Komt over alsof ze idd niet erg enthousiast is. Maar wij kennen haar niet, we kennen jou niet en we kennen jullie relatie onder elkaar niet. En we weten niet wat er bij haar thuis speelde op dat moment, misschien had ze net ruzie met iemand of slecht nieuw gekregen waardoor ze zo reageerd. Of ze is niet enthousiast erover, dat kan ook
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:46
Verwijderd
Vraag dat aan haar, niet aan ons.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Komt op mij niet echt als enthousiast over als ze zegt "Uhm tjaa weet ik nog niet,, ik spreek je morgen goed?"
Als iemand mij zou uitvragen en ik zou dat willen, dan zou ik zeggen "Ja lijkt me leuk! Details bespreken we morgen wel goed?"
Maar zoals Reverend terecht opmerkt: wij zijn allemaal niet haar, dus vraag het haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.