Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2015, 19:01
timhh
timhh is offline
Hoi ik ben een jongen van 18.

Ik val op meiden en op jongens. Sinds 10 maanden ben ik verliefd geworden op een van mijn beste vrienden. Niemand weet dat ik ook op jongens val.
Na 5 maanden kon ik het echt niet meer voor me houden, toen heb ik het tegen mijn vriend gezegd. Hij was heel begripvol en houdt het ook alleen tussen ons. Daar ben ik erg blij mee. Maar... hij wilde niks. Ik ben wel nog gewoon vrienden met hem, maar toch nog verliefd.

Dit is zo'n vervelende situatie omdat we toch met elkaar omgaan maar ik ook nog eens verliefd op hem ben. We hebben het er ook nog wel vaker over. Maar mijn gevoel gaat dus absoluut niet over.

Mijn vraag is of er nog jongens zijn die dit hebben of hebben meegemaakt die hun verhaal misschien willen vertellen. Of als mensen tips of suggesties hebben hoe ik hier beter mee om kan gaan hoor ik het ook graag.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2015, 19:49
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat hij zijn vriendschap niet beeindigde betekent dat hij een erg goede vriend is. (Maar waarschijnlijk geen ho of bi of in ieder geval niet verliefd op jou). Dat moet je respecteren als je prijs stelt op zijn vriendschap.Jouw verliefdheid zal na een tijdje wel overgaan of iig minder worden. Als je denkt dat je het daar moeilijk mee zult hebben zou je misschien het beste een beetje afstand tot hem kunnen nemen.Succes Tim.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-09-2015, 20:30
timhh
timhh is offline
Dankjewel voor de reactie

Daar heb ik indd ook al aan gedacht om hem maar te laten gaan. Sterker nog, dat heb ik ook een tijd geprobeerd. Maar t werd niet minder, en ik was een hele goede vriend kwijt. En om t zo maar te zeggen, dat is ook wel sneu om dat bij iemand te doen. Maar ik hoop sowieso wel dat het indd, zoals je zegt, na een tijd minder wordt of weg gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vriend en toch verliefd op meisje..?
maybi_milja
40 13-07-2005 20:07
Liefde & Relatie dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega
Deedo Writer
46 18-02-2005 17:01
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie goede vriend verliefd op me
sunnevot
12 04-03-2004 20:05
Liefde & Relatie verliefd op twee jongens tegelijk...
*mystery*
26 18-01-2003 13:23
Liefde & Relatie iets proberen met iemand waar je niet echt verliefd op bent?
rozijntje
9 06-03-2002 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.