Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2017, 21:42
Typicalteenager
Typicalteenager is offline
Ik ben dus een jongen (16jaar), maar ik voel me deels meisje. Ik zou dus graag borsten hebben en ik ben ook best geïnteresseerd in make-up en mode enzo. Ik weet dus niet echt wat ik moet doen, want ik voel me ook wel jongen maar dan zou ik ook wel wat vrouwelijke aspecten willen hebben zegmaar. Ik doe soms ook make-up op en kleding aan van mijn vriendin (die het trouwens alleen maar sexy vind, want zij is bi en ik trouwens ook), maar dan mis ik toch iets... borsten en een vagina.
Het man zijn is natuurlijk wel leuk, alleen voel ik me niet altijd man wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2017, 08:31
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Wat houd je tegen om paar dagen als vrouw te gaan?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 10:50
Typicalteenager
Typicalteenager is offline
Citaat:
Wat houd je tegen om paar dagen als vrouw te gaan?
Nou mijn vrienden en familie weten er niks vanaf en ik ben bang dat zij dit vreemd gaan vinden. En dan mijn vrienden en anderen mij dan gaan pesten, maar ik zit er wel over na te denken om gwn een keer met mn vriendin een keer als "vriendinnen" over straat te gaan. Alleen is het daar nog niet van gekomen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 20:28
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Volg je hart
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 07:37
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Nou mijn vrienden en familie weten er niks vanaf en ik ben bang dat zij dit vreemd gaan vinden. En dan mijn vrienden en anderen mij dan gaan pesten, maar ik zit er wel over na te denken om gwn een keer met mn vriendin een keer als "vriendinnen" over straat te gaan. Alleen is het daar nog niet van gekomen.
Hoeft ook niet thuis, ga dagje naar strand of amsterdam
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 12:11
Meloenski
Avatar van Meloenski
Meloenski is offline
Ik begrijp dat dit een erg moeilijk aspect in je leven moet zijn... Een vriend(in) van mijn moeder had hetzelfde 'probleem' en is dus bezig met een soort van 'project'... De ene week gaat hij als man door het leven, de andere week als vrouw. Zo kan hij uitmaken wat hij het liefste heeft. In jouw geval zou het ook een fase kunnen zijn, of voel je al heel je leven op deze manier? Volgens mij is de eerste stap voor jezelf uitmaken waar je staat. Daarna kun de gewenste maatregelen nemen om jou keuze te handhaven. Ik hoop dat ik wat heb geholpen...
Xxx Luna
__________________
Dance like no one is watching
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 17:36
Typicalteenager
Typicalteenager is offline
Citaat:
Hoeft ook niet thuis, ga dagje naar strand of amsterdam
Dat zou wel kunnen ja, ik ga binnenkort weer een dagje naar een of andere stad toe.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 17:38
Typicalteenager
Typicalteenager is offline
Citaat:
Ik begrijp dat dit een erg moeilijk aspect in je leven moet zijn... Een vriend(in) van mijn moeder had hetzelfde 'probleem' en is dus bezig met een soort van 'project'... De ene week gaat hij als man door het leven, de andere week als vrouw. Zo kan hij uitmaken wat hij het liefste heeft. In jouw geval zou het ook een fase kunnen zijn, of voel je al heel je leven op deze manier? Volgens mij is de eerste stap voor jezelf uitmaken waar je staat. Daarna kun de gewenste maatregelen nemen om jou keuze te handhaven. Ik hoop dat ik wat heb geholpen...
Xxx Luna
Dat 'project' heet genderfluid. Als je je dan man voelt dan kleed je je als man en als je je weer vrouw voelt dan kleed je je weer als vrouw. Ja ik kijk het nog even aan als ik naar een andere stad ga ofzo en als ik me dan beter voel als vrouw dan ga ik ook dat 'project' aan denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Help me - wil k een meisje zijn ?
JRN_epiclord
15 03-06-2017 17:58
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten afscheid...deel 1
nlblue-eyes
3 01-01-2005 15:07
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
ARTistiek Deel 1: Voert de geheimzinnige weg naar binnen?
Hermes
5 09-09-2002 19:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.