Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2018, 16:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik vind het niet per sé gek. Maar als toen ik jouw leeftijd had mijn toenmalige vriendin een serieus gesprek was begonnen over kinderen krijgen was ik gillend weggerend. Ik was nog helemaal niet klaar om over dat soort dingen na te denken.
Het hoeft ook niet een super serieus gesprek te zijn voor mij; maar als iemand echt zeker weet dat hij ze niet wil heeft die relatie voor mij geen toekomstperspectief en daar heb ik niet zo'n zin in. Ik hoef ook niet NU kinderen; liever niet. Maar over >10 jaar moet het wel een optie zijn.
Advertentie
Oud 13-01-2018, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet per sé gek. Maar als toen ik jouw leeftijd had mijn toenmalige vriendin een serieus gesprek was begonnen over kinderen krijgen was ik gillend weggerend. Ik was nog helemaal niet klaar om over dat soort dingen na te denken.
Per se.
Oud 13-01-2018, 20:32
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Afbuigend op de kinderwens, wie is er hier getrouwd en waarom en wanneer?

Laatst was ik met mijn lief op een soort nieuwjaarsborrel en daar zei mijn lief tegen iemand voor de grap dat we gingen trouwen. Dat liep een beetje uit de hand, want er kwamen steeds meer mensen ons feliciteren en naar de datum vragen.

Maar eigenlijk wil ik écht met hem trouwen :-(
Oud 13-01-2018, 21:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
We zijn verloofd, maar nog geen datum omdat we eerst een verbouwing willen doen en je kan het maar 1 keer uitgeven. Die verbouwing vinden we veel belangrijker.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-01-2018, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Afbuigend op de kinderwens, wie is er hier getrouwd en waarom en wanneer?

Laatst was ik met mijn lief op een soort nieuwjaarsborrel en daar zei mijn lief tegen iemand voor de grap dat we gingen trouwen. Dat liep een beetje uit de hand, want er kwamen steeds meer mensen ons feliciteren en naar de datum vragen.

Maar eigenlijk wil ik écht met hem trouwen :-(
Haha ahw

Dat kan misschien wel eens? Of is hij niet van het trouwen?
Oud 14-01-2018, 10:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww zo leuk! En wat een leuk verhaal maak jij er altijd van
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2018, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Aww zo leuk! En wat een leuk verhaal maak jij er altijd van
Jaaa ik ben echt heel benieuwd naar hem

Haha dankjewel
Oud 14-01-2018, 10:24
neardo
neardo is offline
Ik vind jouw verhalen altijd zo heerlijk

Ik ben gisteren cocktails gaan drinken met een vriendinnetje voor m'n verjaardag en van te voren dacht ik: ik ga niet teveel drinken want ik heb zondag m'n echte feestje. En na twee cocktails ging de knop om en nu lig ik met een kater in bed terwijl ik eigenlijk in de keuken feta-olijven dip moet maken.

Overigens is m'n telefoon ook weer allemaal nummers rijker en nu ik nuchter ben ik: ik ga natuurlijk helemaal niet echt met jullie daten want daar heb ik helemaal nog geen zin in. Maar goed, een avond aandacht in de kroeg is best lekker.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 14-01-2018, 10:30
Verwijderd
Haha Neardo!!! Gefeliciteerd!!!

Maar dat is toch ook gewoon heerlijk. Niet de kater, maar de leuke avond en de aandacht. Veel water drinken ofzo, en alvast heel veel plezier op je feestje straks!
Oud 14-01-2018, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Afbuigend op de kinderwens, wie is er hier getrouwd en waarom en wanneer?

(
Jos heeft mij in september in Edinburgh ten huwelijk gevraagd. De planning was om in juni 2019 bij mijn ouders in de tuin te trouwen, maar nu ik zwanger ben, staat dat op losse schroeven. We trouwen in maart voor de wet, omdat dan alles in een keer geregeld is rondom onze mini. Dat is echt alleen met twee vrienden als getuigen en verder niemand - formaliteit. Feestje en ceremonie komt nog wel. We willen dat ook graag, omdat we het een fijn idee vinden om met vrienden en familie de (onze) liefde te vieren. Daar gaat het volgens ons om - samen de liefde vieren. Dat papierwerk is leuk maar voegt gevoelsmatig weinig toe.

Is het bij jullie een optie om te trouwen of ziet je vriend dat niet zitten?
Oud 14-01-2018, 10:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat lijkt me best wel suf
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:57. Reden: Op verzoek
Oud 14-01-2018, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me best wel suf
In tegenstelling tot suf is het eigenlijk de enige logische keuze. Hier wordt de familie al sjaggo van waarschijnlijk, laat staan als ze toch 2 mensen van elke familie kiezen, of vrienden, dan moet je met heel veel meer vragen dealen, nu is het gewoon "niemand" en daarmee basta.
Oud 14-01-2018, 11:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In tegenstelling tot suf is het eigenlijk de enige logische keuze. Hier wordt de familie al sjaggo van waarschijnlijk, laat staan als ze toch 2 mensen van elke familie kiezen, of vrienden, dan moet je met heel veel meer vragen dealen, nu is het gewoon "niemand" en daarmee basta.
Dat snap ik hoor, dat dit zo het minste energie en moeite kost en het minste gedoe oplevert. Zelf vind ik trouwen wel een mooi symbool, en zou ik het liever echt "vieren" i.p.v. alleen de formaliteiten aftikken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-01-2018, 15:43
Verwijderd
Als je wil trouwen om alles goed geregeld te hebben, dan is zo’n 10 minuten procedure een goed idee. Scheelt een hele hoop geld en tijd enzo.

Wel heb ik altijd gezegd is later alsnog sowieso “trouwen” met een gigantisch feest waar iedereen dronken moet/mag worden met heel veel eten en heeeeel veel zon en warmte en dan in een ander land dan in Nederland. En dan doe ik uiteraard ook ff een kekke veel te dure jurk aan.
Oud 14-01-2018, 15:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Als je wil trouwen om alles goed geregeld te hebben, dan is zo’n 10 minuten procedure een goed idee. Scheelt een hele hoop geld en tijd enzo.

Wel heb ik altijd gezegd is later alsnog sowieso “trouwen” met een gigantisch feest waar iedereen dronken moet/mag worden met heel veel eten en heeeeel veel zon en warmte en dan in een ander land dan in Nederland. En dan doe ik uiteraard ook ff een kekke veel te dure jurk aan.
Dit ja.
Mijn vent zegt al jaren, als je wil trouwen dan moet je dat zeggen want dan doen we dat. En ik wil wel, vooral vanwege eventuele kinderen en dat dat met 2 nationaliteiten gewoon het makkelijkste is. Dus lekker onromantisch op het stadhuis.
Maar ik wil ook een jurk en een feest etc. Dus dat moet dan ooit ook wel.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-01-2018, 17:38
Verwijderd
Sowieso moet jij een goed feestje. Ik moet toch echt een tweetalige toespraak houden!
Oud 14-01-2018, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Wil je anders ff keertje koffie doen?
l4l ik heb hier overheen gelezen

Ja is goed!
Oud 14-01-2018, 21:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Sowieso moet jij een goed feestje. Ik moet toch echt een tweetalige toespraak houden!
3 toch gewoon!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-01-2018, 21:45
Verwijderd
Citaat:
l4l ik heb hier overheen gelezen

Ja is goed!


edit: Lijkt me oprecht wel een keer leuk trouwens
Oud 14-01-2018, 21:46
Verwijderd
Citaat:
3 toch gewoon!
Moet ik ook Engels dan? Ik dacht Deens en Nederlands. Maar als jij er Duits en Engels bij wil hebben.... dass möchte gar kein Problem sein.
Oud 14-01-2018, 23:22
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Moet ik ook Engels dan? Ik dacht Deens en Nederlands. Maar als jij er Duits en Engels bij wil hebben.... dass möchte gar kein Problem sein.
Of werde es kein Problem sein?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-01-2018, 23:23
Verwijderd
Nee, dat zal geen probleem zijn
Oud 14-01-2018, 23:34
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Aww, nee toch? Laatste keer dat ik je zag hebben we nog uitgebreid over bruiloften zitten praten!
Haha ja het kan gek lopen. Het is echt een heeeel lang verhaal en ik wil er niet op een forum op in gaan want er is ook nog een (best wel redelijke) kans dat alles goed komt en ondanks dat ik hier redelijk anoniem ben zijn er wel mensen die zouden kunnen raden wie ik ben en kennen jullie me natuurlijk ook volgens mij mijn vriendje ook en dat heb ik liever niet.
Oud 15-01-2018, 07:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha ja het kan gek lopen. Het is echt een heeeel lang verhaal en ik wil er niet op een forum op in gaan want er is ook nog een (best wel redelijke) kans dat alles goed komt en ondanks dat ik hier redelijk anoniem ben zijn er wel mensen die zouden kunnen raden wie ik ben en kennen jullie me natuurlijk ook volgens mij mijn vriendje ook en dat heb ik liever niet.
Snap ik. Mijn PM box staat open mocht je dingen willen delen, maar voel je niet verplicht! Ik hoop voor je dat het inderdaad goed komt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-01-2018, 20:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Afbuigend op de kinderwens, wie is er hier getrouwd en waarom en wanneer?

Laatst was ik met mijn lief op een soort nieuwjaarsborrel en daar zei mijn lief tegen iemand voor de grap dat we gingen trouwen. Dat liep een beetje uit de hand, want er kwamen steeds meer mensen ons feliciteren en naar de datum vragen.

Maar eigenlijk wil ik écht met hem trouwen :-(
Ahw, Kun je dat niet gewoon tegen hem zeggen?

En ik zou uiteindelijk wel willen trouwen. Als een soort bevestiging naar de buitenwereld dat je niet meer uit elkaar wilt gaan en uit praktisch punt omdat dat handig is als je een huis wilt kopen of kinderen krijgt enzo.
Oud 16-01-2018, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Als een soort bevestiging naar de buitenwereld dat je niet meer uit elkaar wilt gaan
wat? Heb je dat nu vaak, dat de buitenwereld er van uit gaat dat je uit elkaar wilt gaan? Omdat je niet getrouwd bent?

Ik heb in mijn directe omgeving drie koppels van minder dan 40 jaar oud (ouder dan dat reken ik even niet mee voor het gemak) die getrouwd en inmiddels weer gescheiden zijn. Bij alle drie zag ik, en met mij vele anderen, dat mijlenver aankomen. Bij alle drie vond ik persoonlijk het huwelijk onverstandig, althans, dacht ik bij de bruiloft al dat de kans groot was dat het huwelijk stuk zou lopen.

Ik kan ook een paar ongetrouwde koppels uit mijn directe omgeving zo voor de geest halen waarbij ik verwacht dat ze nooit meer uit elkaar gaan. Dat is natuurlijk absoluut geen zekerheid en ongetwijfeld gaan sommigen daarvan toch nog uit elkaar.

Maar wel of geen huwelijk heeft volgens mij voor "de buitenwereld" echt geen sikkepit invloed op de perceptie van wel of niet bij elkaar blijven. If anything, bij sommigen versterkt het juist het gevoel dat het mis zal gaan. Dan lijkt dat huwelijk uit alles juist te schreeuwen dat het een soort wanhoopsdaad is.

En ja, ik heb dat in bepaalde gevallen wel proberen te bespreken met de bruid of bruidegom. Kansloos natuurlijk, inherent aan heel het bovenstaande verhaal is dat ze daar totaal niet voor openstaan en alleen maar harder gaan doen alsof het de perfecte relatie is.
Oud 16-01-2018, 09:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kan me wel vinden in wat Positive Mind zegt, trouwen is natuurlijk veel minder vrijblijvend dan gewoon een relatie hebben, en spreekt i.m.o. ook meer van een commitment dan alleen samenwonen. Natuurlijk heeft het bij sommige stellen heel weinig invloed om van samenwonend naar getrouwd te gaan. Maar ik vind het nog steeds een mooie traditie, aan elkaar trouw beloven onder toeziend oog van de gemeenschap (vrienden, familie, andere gasten).

Het huwelijk is niet zaligmakend, er zijn inderdaad genoeg stellen die scheiden. Het is nooit een garantie dat het niet mis gaat, maar het zegt (in het ideale geval) wel wat over de ambitie waarmee je in het huwelijksbootjes stapt: In voor en tegenspoed, tot de dood je scheidt.

Bij mijn ouders heb ik wel gezien hoeveel impact die belofte heeft op het moment dat je die belofte ook houdt. Mijn ouders hadden eigenlijk helemaal geen goed huwelijk, er was weinig communicatie en net voor dat mama ziek werd dacht mijn vader er serieus over om eigen woonruimte te gaan zoeken. Dan was de druk er weer even af en zou hij ruimte voor zichzelf hebben. Mijn moeder was op dat moment (waarschijnlijk al door de pijn en kanker) echt een nachtmerrie om mee in één huis te wonen - ik ben zelf ook uit huis gegaan in die periode. Toen het bericht uit het ziekenhuis kwam en mama kanker bleek te hebben haalde mijn vader zijn huwelijksbelofte weer aan. "Dat heb ik beloofd, dus ik wil er nu ook voor je zijn" Hij heeft er echt alles aan gedaan om er in de laatste maanden nog voor mama te zijn. Dat vind ik -ondanks dat hun huwelijk verder niets echt geweldig was- wel heel mooi.

Ik merk oprecht wel dat mensen in mijn omgeving verwachtingen hebben rondom trouwen. Die letterlijk aan mij en m'n ex vroegen wanneer we gingen trouwen (want we waren toch al zo'n tijd samen en ik had een huis). Toen hij op ten duur het aanzoek ging plannen en ik me daar steeds ongemakkelijker bij ging voelen was dat ook een duidelijk signaal. Ik wilde helemaal niet meer met hem trouwen!

Ook in mijn huidige relatie heb ik daar wel gesprekken over met vrienden en familie, over toekomstverwachtingen en trouwen. Natuurlijk zijn het wel vooral 60+ ers die uitspreken dat ze het wel tijd vinden worden voor verloven en trouwen, en die het lastig vinden om je relatie serieus te nemen als je al een tijd samen bent zonder de ambitie om (ooit) te trouwen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-01-2018, 09:59
Verwijderd
Citaat:
trouwen is natuurlijk veel minder vrijblijvend dan gewoon een relatie hebben
Wat? Waarom? En waarom is dat natuurlijk? Als je alle relaties vergelijkt met jouw beeld van trouwen wellicht. Maar ik merk oprecht niet in mijn omgeving (dat bedoelde ik ook met mijn vorige post) dat de mensen die trouwen minder vrijblijvend een relatie hebben dan vele anderen met een langdurige relatie.

Citaat:
, en spreekt i.m.o. ook meer van een commitment dan alleen samenwonen.
Waarom dan?

Citaat:
Maar ik vind het nog steeds een mooie traditie, aan elkaar trouw beloven onder toeziend oog van de gemeenschap (vrienden, familie, andere gasten).
Dat is ook mooi, maar je beseft dat dat puur en alleen symbolisch is? Er zitten uiteraard wat wettelijke verplichtingen en zulks aan een huwelijk maar daar hebben de familie en vrienden niets mee te maken.

Citaat:
Het huwelijk is niet zaligmakend, er zijn inderdaad genoeg stellen die scheiden. Het is nooit een garantie dat het niet mis gaat, maar het zegt (in het ideale geval) wel wat over de ambitie waarmee je in het huwelijksbootjes stapt: In voor en tegenspoed, tot de dood je scheidt.
Waarom moet je in het huwelijksbootje stappen om die ambitie te hebben? En ik ken dus meerdere voorbeelden waarbij ik ernstig twijfel of die ambitie er wel echt was.

Citaat:

Bij mijn ouders heb ik wel gezien hoeveel impact die belofte heeft op het moment dat je die belofte ook houdt. Mijn ouders hadden eigenlijk helemaal geen goed huwelijk, er was weinig communicatie en net voor dat mama ziek werd dacht mijn vader er serieus over om eigen woonruimte te gaan zoeken. Dan was de druk er weer even af en zou hij ruimte voor zichzelf hebben. Mijn moeder was op dat moment (waarschijnlijk al door de pijn en kanker) echt een nachtmerrie om mee in één huis te wonen - ik ben zelf ook uit huis gegaan in die periode. Toen het bericht uit het ziekenhuis kwam en mama kanker bleek te hebben haalde mijn vader zijn huwelijksbelofte weer aan. "Dat heb ik beloofd, dus ik wil er nu ook voor je zijn" Hij heeft er echt alles aan gedaan om er in de laatste maanden nog voor mama te zijn. Dat vind ik -ondanks dat hun huwelijk verder niets echt geweldig was- wel heel mooi.
Het is lastig om hierop te reageren omdat er veel emotie van jouw kant bij zit. Maar ik vind het opmerkelijk dat je je ouders als voorbeeld noemt waarbij trouwen "goed" is. Zoals je hun huwelijk beschrijft tot de ziekte van je moeder...

Het is inderdaad ontzettend mooi dat hij daarna er voor je moeder geweest is. Ik wil dat ook zeker niet omlaag halen. Maar als je ouders ongetrouwd jaren bij elkaar waren geweest, is de kans natuurlijk groot dat hij er alsnog in de laatste maanden voor je moeder geweest zou zijn.

Citaat:
Ik merk oprecht wel dat mensen in mijn omgeving verwachtingen hebben rondom trouwen. Die letterlijk aan mij en m'n ex vroegen wanneer we gingen trouwen (want we waren toch al zo'n tijd samen en ik had een huis). Toen hij op ten duur het aanzoek ging plannen en ik me daar steeds ongemakkelijker bij ging voelen was dat ook een duidelijk signaal. Ik wilde helemaal niet meer met hem trouwen!
Ik begrijp dat de "druk" van een naderend aanzoek kan versnellen dat je goed nadenkt over je relatie en dat je daardoor de knoop sneller doorhakt. Maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat je de relatie ook wel verbroken had als die druk er niet was geweest? Had misschien wat langer geduurd, maar goed

Citaat:
Natuurlijk zijn het wel vooral 60+ ers die uitspreken dat ze het wel tijd vinden worden voor verloven en trouwen, en die het lastig vinden om je relatie serieus te nemen als je al een tijd samen bent zonder de ambitie om (ooit) te trouwen
De 60+ers in mijn omgeving hebben daar helemaal geen moeite mee. Wat een hopeloos ouderwets gedachtengoed. Zelfs al zouden de 60+ers dat wel hebben, dan zou ik mij daar niets van aantrekken. Integendeel, zou voor mij reden zijn om het uit te stellen.


Ik heb niets tegen trouwen, het feest lijkt me erg mooi. Ook heeft het juridisch wat voordelen (en nadelen overigens maar goed), vooral bij eventueel nageslacht. Maar ik vind het absurd dat het iets zou zeggen over je relatie of als teken naar de buitenwacht.

Ik heb natuurlijk ook enkele ramphuwelijken en nare scheidingen van dichtbij meegemaakt. Dat tekent mijn beeld van trouwen wel. En zoals ik jou nu op een aantal punten "aanval" kun je dat bij mij omdraaien: die huwelijken waren ook zonder huwelijk wel op nare "scheidingen"/relatiebreuken uitgedraaid. Het romantische beeld bij een huwelijk is bij mij in ieder geval flink aangetast.

Laatst gewijzigd op 16-01-2018 om 12:14.
Oud 16-01-2018, 11:24
Verwijderd
Ik ken bijna niemand van mijn leeftijd die getrouwd is en wel hordes stellen die kinderen krijgen en huizen kopen. Dat is natuurlijk ook een veel grotere commitment dan het huwelijk.

Ik zou misschien wel willen trouwen als alle andere zaken goed geregeld zijn en je het geld er voor kunt missen en voor over hebt. Het is wel een mooi feest en leuk voor de familie dat ze dat ook nog eens kunnen meemaken. Maar voor mij zou het meer een toetje zijn, de beslissing om serieus voor elkaar te gaan heb ik dan waarschijnlijk al eerder genomen, omdat je grote belangrijke keuzes in het leven samen maakt en je levens zo verwikkeld raken.


En verder heb ik echt superveel zin om mijn date zaterdag weer te zien. Ik moest mijn slaapspullen maar meenemen zei die Wel gek want we hebben nog niet eens echt gezoend maar het voelt echt zo goed en natuurlijk..
Oud 16-01-2018, 11:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga later nog even op Colonel Sanders reageren.

Citaat:
Ik ken bijna niemand van mijn leeftijd die getrouwd is en wel hordes stellen die kinderen krijgen en huizen kopen. Dat is natuurlijk ook een veel grotere commitment dan het huwelijk.
In mijn omgeving gaat dat 9 van de 10 keer wel samen. Ik heb verre familie die wel huis en kinderen hebben, maar niet getrouwd zijn, maar in mijn directe omgeving gaan trouwen en samenwonen samen, de meeste kinderen worden geboren binnen het huwelijk. Of een verloofd stel koopt samen een huis en gaat daar wonen na hun trouwdag. Mijn omgeving is daar denk ik vrij traditioneel in
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-01-2018, 11:59
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wij zijn na vijf maanden verloofd op de Veluwe, en dat is veel te vroeg, maar bij ons gaat het goed. Ik kende 'm wel al langer voordat we bij elkaar kwamen.

Echt trouwen gaan we nog niet snel doen.
Oud 16-01-2018, 12:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wij zijn na vijf maanden verloofd op de Veluwe, en dat is veel te vroeg, maar bij ons gaat het goed. Ik kende 'm wel al langer voordat we bij elkaar kwamen.

Echt trouwen gaan we nog niet snel doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-01-2018, 13:21
neardo
neardo is offline
Citaat:
En verder heb ik echt superveel zin om mijn date zaterdag weer te zien. Ik moest mijn slaapspullen maar meenemen zei die Wel gek want we hebben nog niet eens echt gezoend maar het voelt echt zo goed en natuurlijk..
Wat fijn! En dan komen opdagen met je eigen luchtbed en een berenpyjama.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 16-01-2018, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn! En dan komen opdagen met je eigen luchtbed en een berenpyjama.
Haha dat zou wel extreem grappig zijn ja
Oud 16-01-2018, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn! En dan komen opdagen met je eigen luchtbed en een berenpyjama.
Of meteen een pak maandverband/tampons meenemen, wattenstaafjes, vijf flessen shampoo en conditioner, tandenborstel, en alles pontificaal in zijn badkamer stallen "voor de volgende keren".
Oud 16-01-2018, 14:34
neardo
neardo is offline
Citaat:
Of meteen een pak maandverband/tampons meenemen, wattenstaafjes, vijf flessen shampoo en conditioner, tandenborstel, en alles pontificaal in zijn badkamer stallen "voor de volgende keren".
Dan stel ik voor om ook een ingelijstje foto van jezelf met je familie op zijn nachtkastje neer te zetten. En bij voorkeur bewerk je de foto eerst in fotoshop en plak je hem er vast in, want dan "kan ie er vast aan wennen"
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 16-01-2018, 14:45
Verwijderd
En even de muren opmeten voor de afmetingen van het nieuwe behang..
Oud 16-01-2018, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn! En dan komen opdagen met je eigen luchtbed en een berenpyjama.
Citaat:
Of meteen een pak maandverband/tampons meenemen, wattenstaafjes, vijf flessen shampoo en conditioner, tandenborstel, en alles pontificaal in zijn badkamer stallen "voor de volgende keren".
Citaat:
Dan stel ik voor om ook een ingelijstje foto van jezelf met je familie op zijn nachtkastje neer te zetten. En bij voorkeur bewerk je de foto eerst in fotoshop en plak je hem er vast in, want dan "kan ie er vast aan wennen"
Oud 16-01-2018, 15:04
neardo
neardo is offline
Citaat:
En even de muren opmeten voor de afmetingen van het nieuwe behang..
Ik zie het al: jij bent een volleerde dater. Jij hebt ons niet nodig om een man te strikken
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 16-01-2018, 15:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Wat fijn! En dan komen opdagen met je eigen luchtbed en een berenpyjama.
Mijn huisgenoot kwam langs om te vragen of het goed ging want ik stikte zo ongeveer in mijn cornflakes 😂😂
Oud 16-01-2018, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in mijn directe omgeving drie koppels van minder dan 40 jaar oud (ouder dan dat reken ik even niet mee voor het gemak) die getrouwd en inmiddels weer gescheiden zijn.
Een forumkoppel dat nog geen jaar getrouwd is geweest hebben we ook nog Ik vind het heel naar voor ze maar ergens ook wel grappig

En inderdaad, ik ken echt bijna niemand die nog trouwt en alleen bij kinderen of een huis kopen wordt er vaak iets van een samenlevingsovereenkomst getekend omdat het iets goedkoper is dan allerlei losse dingen notarieel vastleggen.
Oud 16-01-2018, 18:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
En verder heb ik echt superveel zin om mijn date zaterdag weer te zien. Ik moest mijn slaapspullen maar meenemen zei die Wel gek want we hebben nog niet eens echt gezoend maar het voelt echt zo goed en natuurlijk..
Yeshhh!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-01-2018, 18:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
En trouwen om wat 'de buitenwereld' eventueel zou denken =
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-01-2018, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Dan stel ik voor om ook een ingelijstje foto van jezelf met je familie op zijn nachtkastje neer te zetten. En bij voorkeur bewerk je de foto eerst in fotoshop en plak je hem er vast in, want dan "kan ie er vast aan wennen"
Citaat:
Of meteen een pak maandverband/tampons meenemen, wattenstaafjes, vijf flessen shampoo en conditioner, tandenborstel, en alles pontificaal in zijn badkamer stallen "voor de volgende keren".
Citaat:
En even de muren opmeten voor de afmetingen van het nieuwe behang..
Dit echt hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahha
Oud 16-01-2018, 18:45
Verwijderd
Ohja ik had gezegd dat ik een nieuwe cake voor 'm zou bakken en stelde voor 'm morgenavond te komen brengen maar dan is hij pas laat thuis. Nu stelt hij donderdag voor en op mijn berichtje van; 'Donderdag is dan weer wat lastiger, dan ga ik naar een opening. Maar volgende week ergens kan ook hoor!' geeft hij nu geen antwoord meer. Moet ik nu een concrete datum geven of wat is dit ?

Ik zou kunnen zeggen dattie ook wel gewoon maandag kan komen eten als hij dan nog geen plannen heeft, zal ik dat doen?
Oud 16-01-2018, 18:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-01-2018, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ja
Gevraagd
Oud 16-01-2018, 22:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Alleen in bed liggen/moeten slapen is echt INTENS kut soms
Citaat:
Wij zijn na vijf maanden verloofd op de Veluwe, en dat is veel te vroeg, maar bij ons gaat het goed. Ik kende 'm wel al langer voordat we bij elkaar kwamen.

Echt trouwen gaan we nog niet snel doen.
Ahhhh
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-01-2018, 00:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Alleen in bed liggen/moeten slapen is echt INTENS kut soms
Amai nog niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-01-2018, 02:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind trouwen vooral een goed excuus voor een mooi maar niet overdreven feestje. Ook om misschien qua regeldingen nog wat puntjes op de i te zetten, maar dat is het ook.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.