Oud 27-03-2003, 18:51
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Ik heb een vriend en heb aan mezelf beloofd dat ik nooit iemand zou pijpen! Het idee alleen al staat me niet aan, vind het vies! Aftrekken doe ik wel, maar vinden jullie dat ik hem nu niet genoeg terug geef?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:56
unpopular
unpopular is offline
Persoonlijk vind ik het altijd belangrijk om zelf een lijn
te trekken hoe ver je wilt gaan bij alles ( dus ook met sex).

Is dit egoïstische dan moeten andere daar maar mee
omleren gaan. Goed schikt of kwaad schiks.
Maar je kunt hem toch van alles geven zonder te pijpen
of zie ik het verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 18:56
David
Avatar van David
David is offline
als je het niet wilt , moet je het niet doen .

klaar

en je vriend moet het daar maar bij neerleggen .. doet ie dit niet is het een eikel

simpel as that
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:00
Verwijderd
Ach nee, hij moet allang blij zijn dat je 'm aftrekt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:02
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Bambino schreef op 27-03-2003 @ 19:51:
Ik heb een vriend en heb aan mezelf beloofd dat ik nooit iemand zou pijpen! Het idee alleen al staat me niet aan, vind het vies! Aftrekken doe ik wel, maar vinden jullie dat ik hem nu niet genoeg terug geef?

Groetjes
Je moet nix doen wat je niet wil meid....
Als hij wel wil dat je het doet...Wegdermee!
Btw....Als je hem aftrekt is dat toch ook goed?
Of denk je dat hij dat niet genoeg vind?
je moet nogmaal doen wat je zelf wil en vooal niet doen wat je niet wil!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:56
Verwijderd
ik zei ook: ik ga echt niet een jongen pijpen! nooit van mn leven. ranzig!
en nu ben ik helemaal genezen (sarcastisch bedoeld hoor.. bedoel niet dat het ziek is als je dat denkt, want dat moet ieder voor zich bepalen) en vind t lekker ook nog. ik was gewoon nieuwsgierig en heb t gewoon gedaan.
nooit dingen doen tegen je zin in. dat is waar. ik heb bv ook tegen mijn vriend gezegd: als ik er aan toe ben dan wil ik best een keer slikken, maar als ik het ranzig vind dan spuug ik t uit en doe ik het nooit meer.
en hij vind ook niet dat ik dingen moet doen tegen mijn wil in.. dus dat zit wel goed.

maar meisje,
zeg nooit nooit, maar doe het (als je het wil) alleen als JIJ het wilt en niet hij.
succes en verder veel plezier!
kus,
ilona
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:00
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik vind dat je het niet moet veroordelen voor je het geprobeerd hebt, maar je geeft hem niet te weinig. Het is jouw gevoel.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:50
Verwijderd
Als je t niet wilt, moet je het niet doen.
Pech voor je vriend als hij het daar niet mee eens is..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:38
zzzzzzzzzzzz
Avatar van zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
als je het niet wil zeker niet doen!

als ie het wel wil zou je kunnen proberen uit te leggen waarom je het niet wil. Als het goed is heeft hij er nu vrede mee.

zo niet:
DUMPEN!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:44
poesiefox
poesiefox is offline
Ik vind orale sex in een sexuele relatie een must. Als ik een vriend zou krijgen die me niet zou willen beffen, zou de relatie niet lang staande houden.

Dus weigeren om te pijpen vind ik even erg, en eigenlijk een beetje kinderachtig.

Het is niet vies hoor, (mits goed gewassen)en ook niet ongezond.

En zooooo ontzettend lekker.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 11:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-03-2003 @ 22:44:
Ik vind orale sex in een sexuele relatie een must. Als ik een vriend zou krijgen die me niet zou willen beffen, zou de relatie niet lang staande houden.

Dus weigeren om te pijpen vind ik even erg, en eigenlijk een beetje kinderachtig.

Het is niet vies hoor, (mits goed gewassen)en ook niet ongezond.

En zooooo ontzettend lekker.
Je zou dan best naar mij kunnen komen voor je dagelijkse likbeurt, mocht je vriend niet willen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 27-03-2003 @ 22:44:
Ik vind orale sex in een sexuele relatie een must. Als ik een vriend zou krijgen die me niet zou willen beffen, zou de relatie niet lang staande houden.

Dus weigeren om te pijpen vind ik even erg, en eigenlijk een beetje kinderachtig.

Het is niet vies hoor, (mits goed gewassen)en ook niet ongezond.

En zooooo ontzettend lekker.
Maar zij is 16..
Toen ik 16 was moest ik er ook niet aan denken om iemand te pijpen..en aftrekken vond ik ook een verschrikkelijk idee. Ik had toen wel een vriendje, maar ik was er gewoon absoluut niet aan toe. Het leek me iets grofs, ik kon me niet voorstellen dat je zoiets uit liefde kon doen.

Toen kreeg ik het jaar daarna een vriendje en ik merkte gewoon dat ik aan veel meer dingen toe was. Niet dat ik toen vanalles met 'm heb gedaan, maar ik voelde me zo vertrouwd en alles bij hem. En als je dan heel langzaam vertrouwd raakt met iemands lichaam en je bent ook nog eens stapelverliefd op hem, dan wil je vanzelf vanalles met hem doen. Dan ben je verliefd op elk deel van z'n lichaam en dan is het idee van aftrekken of pijpen helemaal niet meer zo grof en ranzig en liefdeloos.

Kortom, ik denk dat Bambino er gewoon nog niet aan toe is. Dus moet ze het niet gaan overhaasten.. ze hoeft het pas te doen als ze merkt dat ze er helemaal uit zichzelf behoefte aan krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 27-03-2003 @ 22:44:
Dus weigeren om te pijpen vind ik even erg, en eigenlijk een beetje kinderachtig.
t gaat me vooral om de opmerking kinderachtig.
Een meisje van 16, die haar vriend niet pijpt omdat ze daar absoluut nog niet aan toe is, is echt allesbehalve kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 12:15
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 28-03-2003 @ 13:14:
Ik vind dat jij hem vernederd!!!
Je probeert hem zijn eergevoel naar beneden te halen!!
Je zou je diep moeten schamen!!!

PIJPEN SLET!!
Precies, tis geen praatpaal!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 12:48
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-03-2003 @ 13:02:
t gaat me vooral om de opmerking kinderachtig.
Een meisje van 16, die haar vriend niet pijpt omdat ze daar absoluut nog niet aan toe is, is echt allesbehalve kinderachtig.
Aah. 16, dat had ik even niet gezien..sorry hoor, heb ik niks gezegd.

Nog niet toe aan sex dus. Het heerlijke spannnende zoen-stadium!

Want hier stel ik mij wel op het standpunt: je doet alles of je doet niks. Je bent er aan toe of niet.

Maar de kinderachtig-opmerking was bedoeld voor de wat meer ervaren dames, die het nog steeds vies of eng vinden, maar verder wel alles met hun vriendjes uitvreten wat van meneer pastoor niet mag voor het huwelijk.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 12:48
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-03-2003 @ 22:44:
Ik vind orale sex in een sexuele relatie een must.
Same here.. als mijn vriendin me niet zou willen pijpen, zou de relatie waarschijnlijk niet lang stand houden.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 28-03-2003 @ 12:49:
Je zou dan best naar mij kunnen komen voor je dagelijkse likbeurt, mocht je vriend niet willen...
Niks ervan! Ik dacht dat jij jezelf kuis opstelde tot De Ware langskwam? Dat geldt dan dus ook voor afzuigen!


(Persoonlijk ben ik het overigens met je eens hoor, zomaar sex met de eerste de beste is best lekker hoor, maar je mist de diepgang. Zeg maar de geestelijke bevrediging)

En ik heb een zeer willig slachtoffer thuis...dus ik kom wel aan mijn dagelijkse portie dierlijke eiwitten!

Maar bedankt voor je zorgen omtrent mijn risico's als vegetariër.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:20
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Je doet het voor iemand anders, en als je de smaak viezer vind dan de liefde die je over hebt voor iemand, tja..

Zuigen maar!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 28-03-2003 @ 14:20:
Je doet het voor iemand anders, en als je de smaak viezer vind dan de liefde die je over hebt voor iemand, tja..

Zuigen maar!
Als hij zijn genot belangrijker vindt dan de liefde die hij over heeft voor haar...
Zo kun je 't ook bekijken
Alsof je niet van iemand houdt als je diegene niet pijpt...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2003 @ 15:30:
Als hij zijn genot belangrijker vindt dan de liefde die hij over heeft voor haar...
Zo kun je 't ook bekijken
Alsof je niet van iemand houdt als je diegene niet pijpt...
Maar als ze zou zeggen dat zijn piemel stonk, als ze zou zeggen dat ze kotsneigingen kreeg toen ze het had geprobeerd, als ze zou zeggen dat...ze heeft geen valide argumenten!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik zou hier een vraag-en-antwoordgesprek over willen hebben met mijn vriendin. Waarom niet? Nee? Vind je dat een argument dan? Hier- en daarom is het geen valide argument. Nieuw argument? Ook niet valide? Houd je van me? Nou, mooi, dat is mijn argument. PIJPEN MAAR.

Kijk, als je niet wil slikken, ok! Maar niet willen pijpen is gewoon flauwekul!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Tenzij jij herpes hebt,


of hij iets andersoortigs aan zijn grote smurf heeft hangen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 28-03-2003 @ 15:36:
Ik zou hier een vraag-en-antwoordgesprek over willen hebben met mijn vriendin. Waarom niet? Nee? Vind je dat een argument dan? Hier- en daarom is het geen valide argument. Nieuw argument? Ook niet valide? Houd je van me? Nou, mooi, dat is mijn argument. PIJPEN MAAR.

Kijk, als je niet wil slikken, ok! Maar niet willen pijpen is gewoon flauwekul!
maar van-iemand-houden is ook geen valide argument om iets te doen dat je niet wil... en er-niet-aan-toe-zijn is wél een valide argument om iets niet te doen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:40
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2003 @ 15:37:
maar van-iemand-houden is ook geen valide argument om iets te doen dat je niet wil... en er-niet-aan-toe-zijn is wél een valide argument om iets niet te doen
Waarom zou ze niet aan pijpen toe zijn? Wat is dat dan, er aan toe zijn? Ligt dat niet meestal, als ik de terminologie juist herken, aan de partner in plaats van aan de persoon die dat zegt?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 28-03-2003 @ 15:40:
Waarom zou ze niet aan pijpen toe zijn? Wat is dat dan, er aan toe zijn? Ligt dat niet meestal, als ik de terminologie juist herken, aan de partner in plaats van aan de persoon die dat zegt?
dus als een meisje van 5 een jongetje van 5 niet wil pijpen, dan is dat omdat het jongetje het nog niet wil, en niet omdat het meisje het nog niet wil?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:46
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2003 @ 15:42:
dus als een meisje van 5 een jongetje van 5 niet wil pijpen, dan is dat omdat het jongetje het nog niet wil, en niet omdat het meisje het nog niet wil?
Ik bedoel dat ik denk dat die uitspraak meestal gedaan is, omdat men niet genoeg van de partner houdt om die handeling met hem uit te voeren. Als een meisje een partner heeft, en hij wil met haar naar bed maar zij beweert 'daar nog niet aan toe te zijn' denk ik dat dat over het algemeen eraan ligt dat het meisje niet met de jongen naar bed wil en niet aan het feit dat het meisje er voor zichzelf nog niet aan toe is. Verder denk ik te mogen hopen dat kinderen in deze tijd nog genoeg onschuldig zijn om op hun vijfde nog niet aan orale seks te doen. Trouwens is het interessant dat je het noemt, want ik vermoed dat als twee kinderen van vijf toevallig hun ouders zouden zien en het ook eens uit zouden willen proberen, zij daar zeker aan toe zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:52
Verwijderd
Als een meisje van 15, 16 jaar niet met haar vriend naar bed wil of hem wil pijpen, dan is dat doorgaans niet omdat ze niet genoeg van hem houdt, maar omdat ze er nog niet naar verlangt (mjah 't is vreemd maar voor sommige meisjes van 16 geldt dat), omdat ze zichzelf te jong vindt, of omdat ze de relatie nog niet lang genoeg vindt. Of uit geen-sex-voor-het-huwelijk of geen-sex-voor-de-verloving principes, natuurlijk. Mijn ex-vriend wilde pas na 8,5 maanden met me naar bed, omdat hij vond dat het op onze leeftijd (ik was 16, hij 17) niet gepast was omdat meteen te doen. Het liefst wilde hij eigenlijk een heel jaar wachten. Neemt niet weg dat-ie me volkomen aanbad.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:55
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2003 @ 15:52:
Als een meisje van 15, 16 jaar niet met haar vriend naar bed wil of hem wil pijpen, dan is dat doorgaans niet omdat ze niet genoeg van hem houdt, maar omdat ze er nog niet naar verlangt (mjah 't is vreemd maar voor sommige meisjes van 16 geldt dat), omdat ze zichzelf te jong vindt, of omdat ze de relatie nog niet lang genoeg vindt. Of uit geen-sex-voor-het-huwelijk of geen-sex-voor-de-verloving principes, natuurlijk. Mijn ex-vriend wilde pas na 8,5 maanden met me naar bed, omdat hij vond dat het op onze leeftijd (ik was 16, hij 17) niet gepast was omdat meteen te doen. Het liefst wilde hij eigenlijk een heel jaar wachten. Neemt niet weg dat-ie me volkomen aanbad.
Ja, OK. Maar ze trekt em wel af. En geneukt hebben ze ook al krijg ik zo de indruk?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 16:17
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 28-03-2003 @ 15:46:
Ik bedoel dat ik denk dat die uitspraak meestal gedaan is, omdat men niet genoeg van de partner houdt om die handeling met hem uit te voeren. Als een meisje een partner heeft, en hij wil met haar naar bed maar zij beweert 'daar nog niet aan toe te zijn' denk ik dat dat over het algemeen eraan ligt dat het meisje niet met de jongen naar bed wil en niet aan het feit dat het meisje er voor zichzelf nog niet aan toe is.
Oei, die is raak, en dat uit de mond van een principiële maagd!

Ik ben zelfs van mening dat, zolang je nog niet toe bent aan sex, je blijkbaar niet toe bent aan liefde/verkering. Dan is dat hele verkeringsgedoe eigenlijk nog maar een spelletje.

Ik kan liefde tussen man en vrouw( of man en man of vrouw en vrouw, je snapt wat ik bedoel) niet los zien van sex. Sex en liefde versterken en verdiepen elkaar, anders is er geen sprake van een serieuze volwassen relatie.

Dan kun je beter samen gaan knikkeren, bij wijze van spreken.

Zo, en nou zal dat hele forum vol geile pubertjes toch over me heen vallen....
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-03-2003 @ 17:17:
Oei, die is raak, en dat uit de mond van een principiële maagd!

Ik ben zelfs van mening dat, zolang je nog niet toe bent aan sex, je blijkbaar niet toe bent aan liefde/verkering. Dan is dat hele verkeringsgedoe eigenlijk nog maar een spelletje.

Ik kan liefde tussen man en vrouw( of man en man of vrouw en vrouw, je snapt wat ik bedoel) niet los zien van sex. Sex en liefde versterken en verdiepen elkaar, anders is er geen sprake van een serieuze volwassen relatie.

Dan kun je beter samen gaan knikkeren, bij wijze van spreken.

Zo, en nou zal dat hele forum vol geile pubertjes toch over me heen vallen....
hmm... dat zou ik willen nuanceren: iemand die niet toe is aan sex, is wel toe aan verkering maar niet aan een relatie
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 28-03-2003 @ 15:46:
Ik bedoel dat ik denk dat die uitspraak meestal gedaan is, omdat men niet genoeg van de partner houdt om die handeling met hem uit te voeren. Als een meisje een partner heeft, en hij wil met haar naar bed maar zij beweert 'daar nog niet aan toe te zijn' denk ik dat dat over het algemeen eraan ligt dat het meisje niet met de jongen naar bed wil en niet aan het feit dat het meisje er voor zichzelf nog niet aan toe is.
wat een onzin...
Dat jij nou niet begrijpt dat sommige mensen gewoon écht nog niet aan sex toe kunnen zijn, op een bepaalde leeftijd...

Toen ik 16 was, was ik er écht niet aan toe. Hoe merk je dat? Doordat je lichamelijk gewoon nogal geil kan zijn () maar geestelijk word je gewoon afgeremd. Je vindt bepaalde dingen ranzig, je wilt wel graag door de jongen op wie je verliefd bent aangeraakt worden, maar als het te ver gaat wordt het eng.
Je wilt hem wel zoenen, je wordt wel opgewonden, maar echt sex met hem hebben en bepaalde handelingen verrichten..ieuwww...
Maar áls ik toen sex had gewild, had ik het natúúrlijk met hem gewild en met niemand anders.

Dat ligt niet aan hém en ook niet aan de gevoelens van het meisje voor hem.. maar gewoon heel simpel aan het feit dat het meisje er nog niet aan toe is om met wie dan ook verder te gaan dan een bepaald punt.

Nou ja, op een gegeven moment ben je er dus wel aan toe, dat had ik vorig jaar.. en de reden dat ik toen bepaalde dingen niet deed was inderdaad dat ik me nog niet vertrouwd genoeg bij hem voelde.
En zo is het nu ook. Kom ik een lieve jongen tegen die ik vertrouw, dan zal ik langzaam aan steeds verder met hem willen gaan.

En je hebt ook nog "eraan toe zijn, maar niet zomaar met iedereen". Dat betekent dat je geestelijk en lichamelijk wel aan sex toe bent, maar je moet je eerst vertrouwd bij iemand voelen, weten dat hij écht gek op je is, je niet meer voor je lichaam schamen bij hem, enz.

Zo zie je dat ik prima onderscheid kan maken tussen "ik ben er nog niet aan toe" en "ik wil het wel, maar niet met hém".
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 17:25
Verwijderd
Ik vind het nogal een verschil, niet beffen bij meisjes en niet pijpen bij jongens... Jongens kunnen tenminste klaarkomen door sex, dat kan het merendeel van de meisjes niet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 17:56
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ach je bent in ieder geval geen pijpsletje.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 20:58
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-03-2003 @ 17:17:
Zo, en nou zal dat hele forum vol geile pubertjes toch over me heen vallen....
Ik vraag me af hoe oud jij eigenlijk bent. In elk topic is het zo van been there, done that...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:42
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 28-03-2003 @ 21:58:
Ik vraag me af hoe oud jij eigenlijk bent. In elk topic is het zo van been there, done that...
29. De dag dat ik dertig word log ik definitief uit. Dan ga ik gezapig en oud worden.

En ik geef alleen ter lering ende vermaak mijn door schade en schande opgedane wijsheid weer. Ik weet nog hoe onzeker ik zelf was, en vooral, hoe weinig ik wist.

Jullie hebben internet, en al die valkuilen waar ik in viel, kunnen jullie omzeilen. Ik fungeer irl al als jonge hippe (logeer)tante, waar je dingen aan kunt vragen die je met je moeder absoluut niet wilt bespreken. Vandaar dat ik ook weet van het bestaan van dit forum.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Expiremteren met pijpen
Bas1509
7 28-11-2016 11:38
Drugs & Alcohol hulp voor bij de (water)pijp?
Sonic Youth
4 12-05-2007 00:04
Seksualiteit Niet pijpen.
Thom
127 29-10-2006 15:23
Drugs & Alcohol ijzeren hasj pijp vraag
ESCO
11 15-07-2005 16:38
Seksualiteit Pijpen, jouw mening
Shitonya
165 21-05-2005 16:53
Seksualiteit pijpen vies..
liefje86
45 17-01-2004 00:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.