Oud 23-01-2002, 14:21
kizzy
kizzy is offline
me beste vriendin heeft verkering met een jongen die eigenlijk helemaal nie om haar geeft... hier ff de uitleg:

Ik leerde op cu2 een jongen kennen waarmee ik heel goed kon lullen enzo..later kreeg me vriendin hem ook icq.. was gewoon gezellig.. DIe jongen S. begon dus iets voor mij te voelen.. maar ik had toen een vriend..

Ik heb hem daarna een poosje nie gesproken en zei wel.. S wou mij wel heel graag zien enzo.. ik ging daarna weer meer met S om op internet, bellen en smsen.. toen had ik een rottijd meegemaakt omdta me oom overleed.. S steunde me heel erg en me beste vriendin liet me links liggen, zei vond S leuk..

ze heeft hem ontmoet in het echt, en nu hebben ze wat.. Nu heb ik weer meer contact met S. en hij zegt dat hij eigenlijk niets om haar geeft en dat hij MIJ WIL! (ik had gezegt dat het uit was met me vriend om te kijken hoe hij toen tegen mij zou doen) als hij mij zag zou hij het uitmaken met zijn vriendin.. hij stuurt constant MIJ smsjes met hoe liev, grappig, schattig, knap enz IK ben..

maar hij heeft met me beste vriendin, die heb ik dus de mailtjes/smsjes van S, laten lezen.. ze heeft hem ermee geconfronteerd en gaat toch met hem door.. dit is stom want ze kan wel een leuke jongen krijgen die ECHT om haar geeft.. S smst/belt/mailt mij nog steeds dat hij wat met mij wil enzo..

stel ik me nou zo aan dan?? hoe maak ik haar wijs dat het zonde van haar is om zoveel geld enzo aan een jongen uit te geven (trein, telefoonkoste) die NIET om haaar geeft??

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 14:34
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Ik denk dat je een heel eind komt door haar dit te laten lezen. Verder kan ik je alleen maar zeggen dat je haar moet steunen en dat je ook tegen S. moet zeggen dattie haar niet zo kan lopen bedriegen. Als ze niet naar je wil luisteren, en alleen maar denkt dat je jaloers bent ofzo. Dan moet ja haar laten begaan, dan komt ze er vanzelf wel achter.
Tip: Als het fout gaat tussen haar en S. moet je haar vooral niet dingen gaan zeggen als: Ik heb het toch gezegd. of: zie je wel, eigen schuld. Nee je moet der wel steunen.

Aan de andere kant, en dat is volgens mijn eigen principes: zij laat jou links liggen als je het moeilijk hebt, waarom zou je dan moeite doen voor haar. Maja omdat jij nog steeds praat over "je beste vriendin" deel jij die principes blijkbaar niet...

In ieder geval succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.