Oud 22-01-2002, 17:44
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
is het raar dat ik eigenlijk bijna alleen maar goede vrienden heb en haast geen goede vriendinnen. het meeste ga ik met jongens om. ik wil weten of meer meisjes dat hebben en van de jongens of zij een heleboel goede vriendinnen hebben

groetjes imelda
__________________
xxx imelda
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2002, 17:50
@pie
@pie is offline
Citaat:
i love jeffrey schreef:
is het raar dat ik eigenlijk bijna alleen maar goede vrienden heb en haast geen goede vriendinnen. het meeste ga ik met jongens om. ik wil weten of meer meisjes dat hebben en van de jongens of zij een heleboel goede vriendinnen hebben

groetjes imelda
yup, ik zit bij n volleybalvereniging, en daar trekken we met 10 man en 10 vrouw VAAK met elkaar op.. allemaal goeie vrienden/vriendinnen (we kunnen ook allemaal alles bij mekaar kwijt)
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:52
Verwijderd
mijn vriendje is altijd een van mijn beste vrienden geweest en dat issie nog steeds,en ik heb een beste vriendin,en nog een jongen waar ik heel goed mee kan praten...
dus beide zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:54
Piccola
Piccola is offline
Ik heb 3 [echte] vriendinnen en 10 [echte] vrienden!
Ik heb een beste vriend, geen beste vriendin!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:55
caine
caine is offline
ik heb 1 beste vriend en een paar goede vriendinnen en een paar goede vrienden
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:03
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik heb ook een heleboel vrienden maar met de meesten daarvan ga ik wel wat oppervlakkiger om dan mijn vriendinnen. Ik heb echter ook zeker wel een paar beste vrienden die ik echt net zo min kwijt zou willen als mijn vriendinnen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:16
Rio
Rio is offline
Jahoor!! Weetje ik had vroeger veel meer vrienden dan vriendinnen, maar hoe ouder je wordt hoe beter je je ECHTE vrienden leert kennen en wat blijkt? Mijn echte vrienden zijn meiden en jongens.... En mijn maatje is en blijft Ewout waar ik alles bij kwijt kan, maar dat houdt niet weg dat ik ook een superlieve en goede vriendin heb waar ik het overal mee kan over hebben....
Deze 2 kan ik echt niet missen!! En verder heb ik een stel hele leuke vriend(inn)en!!!!
Dus zo gek is het niet!!!

Kus Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:19
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
i love jeffrey schreef:
is het raar dat ik eigenlijk bijna alleen maar goede vrienden heb en haast geen goede vriendinnen. het meeste ga ik met jongens om. ik wil weten of meer meisjes dat hebben en van de jongens of zij een heleboel goede vriendinnen hebben

groetjes imelda
ik heb maar 1 supergoeie vriendin, en voor de rest allemaal vrienden!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:57
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb 1 heele goeie vriendin, en 1 hele goeie vriend.. de rest oppervlakkige vrienden
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:59
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Eh. Om heeeeel eerlijk te zijn ... heb ik op het moment maar een echte vriend ( = beste vriend = DE vriend ) en geen echte vriendin, alleen maar kenissen waar je verder weinig aan heb ( niet dat ZIJ wel iets aan mij hebben hoor ).
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:07
romytjuh
romytjuh is offline
kheb net gehoord dat mijn beste vriendin men vriendin niej meer wou zijn.. ze had een hekel aan me.. nou kijk zo leer ik niemand vertrouwe ik hou ut nu gewoon ff op mijn vaste groepje en daar heb ik geen probleme meej ik heb ook meer vrienden als vriendinnen komt omdat mij klas met grotendeels vol zit met jongsss...
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:14
VaLeRiE4YoU
VaLeRiE4YoU is offline
1 beste vriend en 1 beste vriendin....
__________________
LIeGeN Is VoOr LoSeRs!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:16
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Ik heb vooral mannelijke vrienden. Simpelweg omdat ik me bij meisjes niet echt op mijn gemak voel. Alleen soms kan het negatief aflopen en soms heb ik ook gewoon behoefte aan een vrouwelijke vriendin..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:46
Verwijderd
bij mij is 't toch ook in evenwicht hoor, ongeveer evenveel jongens als meiskens

*blue*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:20
Mey
Mey is offline
Ik heb 2 beste vrienden (waarvan een mijn vriendje) en een beste vriendin.... stuk voor stuk schatten!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:57
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ik heb ook veel mannelijke vrienden, ik vind jongens vaak leuker, die staan wat meer met beide benen op de grond

Kuss, druppel
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:59
Zorkman
Zorkman is offline
beiden
hoewel "beste vriend" eigelijk nogal verspreid zit bij verschillende personen bij mannelijke beste vriend
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:16
Verwijderd
Ik heb een beste vriendje. Die ken ik al 10 jaar ofzo. Ik ga echt altijd supergoed met hem om. Hij kwam alleen een tijdje terug ermee dat hij al 5 jaar verliefd op me was. *slik* maar sindsdien gaat het alleen maar beter Alleen denkt iedereen, 1 speciaal iemand dat ik met hem ga
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2002, 12:49
Dwenny
Dwenny is offline
Ik ga eigenlijk bijna alleen maar met jongens om. Mijn 2 beste vrienden zijn jongens, en de rest van mijn vrienden is een beetje fifty-fifty, maar daar ga ik veel minder mee om.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:36
Verwijderd
ik ga eigenlijk als jongen meer met meisjes om dan met jongens, aan een meisje kan je meer vertellen vind ik , als jongen word het altijd zo van ha sukkel, zij is echt lelijk en dat soort shit. toch heb ik ook jongens als vrienden omdat je daar mee meer leuke dingen kan doen NO OFFENCE
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:42
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi,

Ik heb vier kanjers van vriendinnen, bij hun kan ik echt alles kwijt. Dan heb ik ook nog een paar vrienden, daar trek ik wel veel mee op, maar daar zeg ik niet echt alles tegen. En dan heb ik op internet nog 1 hele goede vriend en een goede vriendin, waarik ook alles tegen kan zeggen.

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:43
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
beide
__________________
I'll keep the ring, till I die...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:11
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik heb 3 beste vriendinnen, echt waar ik alles tegen zeg:

-Denise,
-Tulay en
-Sanae!!

me beste vriend, is natuurlijk, me vriendje zelf!!! die vertel ik alles, daar deel ik alles mee en doe ik alles mee

KoeS,
InDo SHorTY
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:12
Lily
Avatar van Lily
Lily is offline
Ik heb ook een beste vriend! We hebben wel een x wat gehad maar bleek toch niet echt te werken...en ik ben superblij dat ik hem als beste vriendje heb! En ik heb een aantal goeie vriendinnen, een aantal goede vrienden en vooral veel vrienden die ik wat minder vaak zie, maar die ik toch ook niet wil missen. Meer vrienden dan vriendinnen dus.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:04
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik heb een beste vriend , ik kan niet zo goed overweg met de meeste meisjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2002, 20:31
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb een hele goeie vriendin en een hele goeie vriend. Ik kan ze allebei alles vertellen, maar ze kennen elkaar eigenlijk niet...

Verder nog wel wat vrienden en vriendinnen, ik ken meer meiden, maar jongens zijn vaak makkelijker in de omgang...
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:34
Gup
Gup is offline
Hey,

Mijn vriend is absoluut mijn beste vriend, maar ik heb ook nog een ex vriendje what ik ook als één van mijn beste vrienden beschouw...(dit is verder geen probleem, want beide zijn ook weer vrienden van elkaar)

En voor de rest heb ik nog 3 hele super lieve meiduh die mijn beste vriendinnuh zijn en gewone vrienden en vriendinnuh, allemaal skattuh van mensuh!

Kuzzies Gup

__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 21:01
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik heb meerdere meisjes waar ik op een goede manier mee omga naast mn girlfriend, meisjes kan ik over bepaalde dingen goed mee praten, tho dit kan ook met mn vrienden, maar de gesprekken hebben een ander tintje wat soms wel leuk is, en knuffelen doe ik minder met vrienden dat met vriendinnen..
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 10:11
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Ik heb veel vriendinnen, maar ook best veel vrienden. Met een paar van die vrienden ga ik heel close om. Met de meesten dus meer oppervlakkig.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 09:36
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
ik heb een beste vriend en een beste vriendin, die ook weer bevriend zijn
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 09:48
punkyfish
punkyfish is offline
hmmz, mijn vriend is mijn allerbeste vriend, jaja, en daarna komt mijn neefje van *bijna* 3, dat is dan mijn beste vriend en dat is serieus, maarjah... en dan hebk nog goede vriendinnen denk ik zo, niet echt beste vriendinnen nee... njah..
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 10:01
just.a.girl
just.a.girl is offline
k heb 3 vriendinnen aan wie k alles kwijt kan en verder heb k nog wel meer vriendinnen maar daar vertel k ni alles tegen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:20
*charm girl*
*charm girl* is offline
ik heb eigenlijk allebei: een beste vriend en een beste vriendin. Die vriendschappen zijn niet met elkaar te vergelijken, het is allebei heel leuk. Met een jongen is het wat aparter omdat er toch wel soms wat spanning hangt (volgens mij valt dat niet te voorkomen) maar dat maakt het ook wel weer heel leuk.
Ik merk wel dat ik afgezien van deze beste vriend, wel heel goed met jongens kan omgaan, maar verder als echte vrienden toch vooral meisjes heb.
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:28
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
eztah schreef:
ik heb een beste vriend en een beste vriendin, die ook weer bevriend zijn

En mijn beste vriendin vindt jou een koel wijf
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 14:06
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja,heb haar bij chatten leren kennen en ook ontmoet na een tijdje.
en nu is ze mijn beste vriendin omdat ze grappig is,ze kan goed luisteren en ze is aardig
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:27
Buffy
Buffy is offline
ik heb 2 beste vriendinnen en ook 2 beste vrienden (buiten mijn vriendje om)
ik ga graag met jongens om en vind het helemaal niet gek dat meisjes een beste vriend hebben. ik kan mijn beste vrienden net zoveel vertellen als mijn beste vriendinnen, zij hebben mij ook al heel vaak getroost en gesteund als ik het ff moeilijk had. een van mijn beste vrienden woont nog geen km van mijn huis en als ik ff steun nodig heb gaak gelijk naar hem toe, hij staat altijd voor me klaar


love xxx
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2002, 20:29
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb 2 beste vriendinnen en 1 beste vriend. Daar kan ik alles bij kwijt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:02
C@ctusje
C@ctusje is offline
Ik heb 2 goede vriendinnen, waarvan ik er 1 al mijn hele leven ken. Ook is mijn vriendje meer dan een geliefde.. Het is ook gewoon m'n beste vriend. En dan heb ik nog 2 andere ECHTE vrienden..
__________________
Mei: lig je net lekker te slapen, gaat de vogel..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 22:24
red violin
red violin is offline
Ik heb geen beste vriend of beste vriendin. Ik heb 2 beste vriendinnen waaraan ik echt alles vertel en dan nog 7 vriendinnen die ook echt hele goede vriendinnen zijn. Verder nog veel vriendinnen die gewoon vriendinnen zijn en ook veel vrienden die gewoon vrienden zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe Krijg Ik een Vriendin??
Squall
105 24-09-2019 21:58
Liefde & Relatie Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet?
U*NiQ
13 17-07-2005 18:42
Liefde & Relatie Liefde en Sex zwaar verromantiseerd
Warsocket
82 13-09-2004 17:55
Liefde & Relatie Je beste vriend? of je beste vijhand?
Kleintjeyakult
22 03-05-2004 16:45
Liefde & Relatie Wie is je beste vriend(in)?
ManInTheMirror
54 16-06-2003 18:22
Liefde & Relatie vriendin met vrienden
Bob De Bouwer
8 05-02-2003 19:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.