Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 15:47
leentje_d_s
leentje_d_s is offline
Ik heb een vraagje: als het meisje boven op de jongen zit, moet ze dan ook helemaal rechtop zitten, of kan ze ook even goed gaan neerliggen. Is dit beide mogelijk? Welk van de 2 (zitten of liggen) is het gemakkelijkst als je dit voor de eerste keer uittest? En wat is het leukste?

Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik kan maar 1 dingn zeggen, probeer het uit, beetje expirimenteren kan nooit kwaad
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:51
Verwijderd
Dat ligt aan de stand van de penis van je vriend. Staat die in erectie zo'n beetje tegen z'n buik aan, dan gaat het het makkelijkst als jij ligt of in elk geval ver voorover leunt bij het zitten. Staat die meer naar voren of zelfs meer richting voeten dan richting hoofd, dan kun je meer rechtop gaan zitten of achterover leunen. Er moet niets, en het penetreren is vrij gemakkelijk in deze houding, wat je ook doet. Als er iets verkeerd gaat dan heeft je vriend pijn aan de basis van zijn penis en dan zegt-ie dat wel, en dan weten jullie dat jij iets meer naar voor of achter moet leunen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:52
Verwijderd
Wat Sarah en Kim zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:52
leentje_d_s
leentje_d_s is offline
Maar als je dan ligt op je vriend, is het dan nog gemakkelijk om bewegingen te maken?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:58
Verwijderd
ehm, dat ligt eraan hoe lenig je bent t is in elk geval voor de meeste mensen niet echt ondoenlijk
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 16:00
leentje_d_s
leentje_d_s is offline
OK, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 16:19
Francesco
Francesco is offline
Oefening baart kunst (en kinderen als je niet voorzichtig bent )
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Francesco schreef op 02-09-2003 @ 17:19:
Oefening baart kunst (en kinderen als je niet voorzichtig bent )
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
leentje_d_s schreef op 02-09-2003 @ 16:52:
Maar als je dan ligt op je vriend, is het dan nog gemakkelijk om bewegingen te maken?
Voor het meisje niet, voor de jongen wel. Sowieso is het juist voor een jongen wat minder plezier als het meisje recht overeind zit, je buigt dan de penis naar boven. Als het meisje dan erg enthousiast bezig gaat, en de penis dubbelvouwt, kunnen de zwellichamen ernstig beschadigd raken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:28
Verwijderd
Ik vind het redelijk onmogelijk om nog een beetje fatsoenlijk te bewegen als ik lig. Dus ik blijf lekker zitten

Maar ik ben dan ook wel een stijve hark.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:01
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 02-09-2003 @ 19:28:
Ik vind het redelijk onmogelijk om nog een beetje fatsoenlijk te bewegen als ik lig. Dus ik blijf lekker zitten

Maar ik ben dan ook wel een stijve hark.
Arm vriendje

Het kan echt heeeel pijnlijk zijn, en als je een beetje te ver naar achteren leunt ook nog eens schade aanrichten. En dat is echt geen fijn gevoel. Pas dus wel een beetje op, uit je vriend's naam.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:03
Verwijderd
och, wat kan ik zeggen over meisje boven liggen/zitten....

als je *knak* hoort, is het niet zó goed
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:16
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik denk niet dat je die knak kan horen, met al dat AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW geroep er doorheen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 02-09-2003 @ 20:01:
Arm vriendje

Het kan echt heeeel pijnlijk zijn, en als je een beetje te ver naar achteren leunt ook nog eens schade aanrichten. En dat is echt geen fijn gevoel. Pas dus wel een beetje op, uit je vriend's naam.
Ik heb nog geen klachten of auw geroep gehoord, maar ik zal er voortaan op letten
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:10
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 02-09-2003 @ 22:51:
Ik heb nog geen klachten of auw geroep gehoord, maar ik zal er voortaan op letten
neej als je blijft zitten zal ie wweinig pi9jn hebbe
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:25
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Meisje boven is een leuk standje
Vooral als je dominant bent.. maar pas inderdaad wel op met wiebelen als je rechtop zit.. *grote auw als je te ver wiebelt*
Als je erbij gaat liggen kan je vriend ook zelf bewegen, maar dan zal hij wel zijn benen een stukje moeten buigen.. lijkt mij..
__________________
"ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:44
leentje_d_s
leentje_d_s is offline
Maar als je dan op hem zit, hoe moet je dan bewegen? Van boven naar onder veronderstel ik. Maar moet je je dan telkens op je knieën een beetje afduwen of zo?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 08:00
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
leentje_d_s schreef op 02-09-2003 @ 23:44:
Maar als je dan op hem zit, hoe moet je dan bewegen? Van boven naar onder veronderstel ik. Maar moet je je dan telkens op je knieën een beetje afduwen of zo?
Inderdaad, gewoon je kont op en neer bewegen, dus met je knieën afzetten. Laat de penis goed in en uit je glijden, dat voelt voor je vriend erg fijn.

Variaties op dit standje:

* Naar voren gaan liggen, dus jouw borst op de zijne. Als je vriend zijn benen optrekt kan híj stoten, dus dan lig jij lekker passief en relaxed, en doet meneer het werk. Mijn vriend vindt dit erg lekker.

* Andersom gaan zitten, dus met je rug naar hem toe. Mijn vriend vindt dit om het idee super geil. Het bewegen gaat verder hetzelfde als je andersom zit.

* Zittend... Als je op hem zit, komt hij overeind zitten, waarbij jou billen een beetje mee naar voren schuiven. Dan kan hij zich helemaal om jou verstrengelen. Onwijs intiem. Het bewegen voor het meisje gaat iets lastiger (de penis beweegt er niet helemaal in en uit), maar de intimiteit maakt veel goed.

* Als je op hem zit kun je als op je handen naar voren steunen. Zo kan je je billen echt goed op en neer bewegen (je moet zo zitten dat als je naar onder kijkt, je de penis duidelijk in en uit ziet bewegen). Dit is wel bijzonder vermoeiend, kramp in de bovenbenen, maar oh zo lekker voor meneer.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 11:47
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 03-09-2003 @ 09:00:
* Als je op hem zit kun je als op je handen naar voren steunen. Zo kan je je billen echt goed op en neer bewegen (je moet zo zitten dat als je naar onder kijkt, je de penis duidelijk in en uit ziet bewegen). Dit is wel bijzonder vermoeiend, kramp in de bovenbenen, maar oh zo lekker voor meneer. [/B]
Erg goed beschreven Metalgirl! In de Kamasutra staat overigens onder 'Honeybee' (ik heb de Engelse versie) uitvoerig beschreven hoe het meisje goed kan bewegen in standje 'Meisje boven'.

Als het meisje cirkelende bewegingen (of in acht-vorm) maakt met haar heupen dan wordt en de penis en de vagina (G-plek) erg goed gestimuleerd.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 22:55
Verwijderd
Je moet er op gaan stampen






















ok ik stop al
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 23:07
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 03-09-2003 @ 09:00:


* Naar voren gaan liggen, dus jouw borst op de zijne. Als je vriend zijn benen optrekt kan híj stoten, dus dan lig jij lekker passief en relaxed, en doet meneer het werk. Mijn vriend vindt dit erg lekker.

Oeh voor dit standje mag hij me midden in de nacht wakker maken. Precies álle goede plekjes worden bij mij dan gestimuleerd.

Woei.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 00:42
Verwijderd
Je kan zowel rechtop zitten als voorovergebukt half liggen, ikzelf vind het tweede makkelijker omdat ik daarbij mn heupen kan gebruiken en niet alle kracht moet zetten met mn benen, daar wordt ik veel moeier van..

afwisseling is echter ook geweldig

En gewoon proberen, misschien mislukt het volledig en krijg je gigantisch de slappe lach.. maar dat is ook leuk
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:53
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik vind het beide lekker,
soms dan zit ik gewoon rechtop, soms dan leun ik naar achteren of soms ga ik helemaal naar voren om bij hem in zn armen te liggen.. ( ging in begin wel moeilijk aangezien ik niet super lenig ben)
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:51
Snoep
Snoep is offline
rechtop is het lekkers, en dan zie je je partner ook gelijk in volle glorie
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 02-09-2003 @ 20:16:
Ik denk niet dat je die knak kan horen, met al dat AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW geroep er doorheen
mwoah.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spookverhalen!
Cocosmeisje
53 02-12-2011 23:46
Liefde & Relatie Meisje op het werk
Berrum
15 22-10-2009 12:07
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten 36 treden tot bovenaan
The one who I am
0 07-12-2003 20:25
Seksualiteit meisje bovenaan bij sex
danoneke
18 22-10-2003 10:44
Lifestyle [ Belachelijke foto's - topic ]
STP
448 01-12-2002 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.