Oud 10-01-2020, 14:58
Verwijderd
Sinds dit jaar volg ik een kunstgerelateerde HBO. Ik ben superblij dat ik uit een strenge selectie ben aangenomen en ik nu eindelijk mijn passie- mijn opleiding mag noemen. Echter merk ik dat deze studie mij op intellectueel niveau niet genoeg uitdaging biedt. Ik leer ontzettend veel over kumst, maar heb geen tentamens of huiswerkopdrachten. Ik hoef slechts 3 verslagen in een jaar af te leveren die beoordeeld zullen worden. Opzich is dit niet zo'n probleem natuurlijk, maar ik merk dat ik het toch wel mis om te studeren. Ik hou wel van leren en vind het jammer dat ik in mijn studie-tijd niet aan het blokken ben. Daarom overweeg ik om volgend jaar, naast deze opleiding, ook een studie Franse taal en cultuur te starten aan de universiteit.
Nu weet ik niet of het überhaupt mogelijk is om een HBO en een WO bachelor te combineren. Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die hier ervaring mee hebben en mij hierin willen adviseren?

Ik heb trouwens een VWO diploma, dus zou in dat opzicht aan een universitaire studie kunnen beginnen, mochten mensen zich dat afvragen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2020, 17:01
Verwijderd
Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Inhoudelijk is het - niet lullig bedoeld - niet fenomenaal spannend om een WO taalcultuurstudie te doen áls de taal je ligt/je er passie voor hebt, zo weet ik van meerdere mensen die dat gedaan hebben. Het is niet moeilijk. Het kán wel veel zijn bij vlagen. Lezen in een vreemde taal gaat nu eenmaal een stuk langzamer bijvoorbeeld. Dus als je er voldoende tijd voor kan vrijmaken en er qua roosters geen vervelende overlap zit, zou het goed mogelijk moeten zijn. Maar goed, dat was volgens mij niet echt wat je wilde weten.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2020, 18:30
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Ik heb geen ervaring, maar ik heb wel dit forum gevonden waarop iemand hetzelfde heeft gevraagd: https://onderwijs.startpagina.nl/for...-studie-combi/
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren WO & HBO tegelijk?
harryyy
1 07-01-2013 22:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.