Oud 11-04-2004, 13:55
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik ben gister een meisje tegen gekomen in een disco.. Ik was er gelijk verliefd op. Ze komt uit België en ze zat in een appartementje voor een week in Cadzand-Bad.. Leuk en aardig en we hadden het die avond erg gezellig.. Ik had haar telefoonnummer gevraagd, maar ze zei dat ze niks kon terugsturen omdat ze geen beltegoed had. Ik had gezegd dat dat niet erg was en dat ze maar haar tel moest geven.. Later die avond vroeg ze of ik de volgende dag terug kon komen en of ik dan even wilde bellen en of we anders voor de donderdag af konden spreken. Dat zou ik doen, maar ik was zo stom om te vergeten dat dat niet lukt.. Als ik naar haar bel dan bel ik eigenlijk naar het buitenland en dat kost haar ook geld maar ze heeft geen btg dus ze kan mijn gesprek ook niet ontvangen. Eerst dacht ik dat ze me dan toch gewoon een fout nummer had gegeven dat kan natuurlijk maar als ik sms naar haar dan krijg ik een rapport dat het afgeleverd is dus het nummer bestaat wel.. Weten jullie wat ik kan doen?! Kijk ik kan naar die disco rijden en kijken of ze misschien komt maar dan ben ik sowieso alleen want vrienden gaan niet meer meej vandaag en het is een uur rijden vanaf hier dus het is ook niet zomaar wat en alsk nou niet weet of ze komt dan .. Hebben jullie misschien een id.. Ik heb ook al gezocht naar iemand die in België woont en die ik goed zou kennen maar die heb ik jammergenoeg ook niet, want die kan wel naar haar bellen want dat is van Belgie naar Belgie en dat kost dus geen geld.. En dan kan ze het gesprek wel ontvangen. Ja ik weet het ik heb haar maar een paar uurtjes gezien maar het waren fijne uurtjes en ik zou haar graag nog een keer willen zien, ik wou eigenlijk vandaag haar mail enzo vragen daar was ik nu niet aan toegekomen in de veronderstelling dat dat vandaag wel goed zou komen.. Maar ja wat zouden jullie doen of hebben jullie misschien een idtje voor mij?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2004, 14:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Gewoon smsje sturen met uitleg erin?
En evt. een voorstel voor een nieuw afspraakje?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 14:28
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ja dat hebk gedaan maar ze kan niks terug sturen omdat ze geen btg heeft dus dat is het punt nou juist en ze woont in Belgie en zou daar dan ook van een of ander Belgische provider een pre-paid kaart moeten kopen. Dus ik weet inet of ze me smsje nou wel heeft ontvangen etc..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 14:47
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon smsje sturen met je probleem en vraag of ze met de vaste telefoon terug belt.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:01
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Die heeft ze niet in dat vakantieappartementje en ik ben gewoon hopeloos verliefd op haar, ik vond het gewoon een keileuk meisje en ik denk als ik het niet geprobeerd meer heb om haar te zien dat ik er later weer spijt van krijg. Ik heb mijn mobiel al ook doorgesmst en of zij wilde bellen, maar ze heeft zelf geen btg en ik weet ook niet hoe de toestand daar is qua telefonie en ouders, maar ik wil dit sturen al vind ik het voor mijzelf wel risicovol, want mijn vader wilt me brengen, maar als ze er niet is zijn we daar voor niks een uur naar toe gereden:

"Heej lieverd sorry dat ik zo door blijf gaan, maar ik vind je gewoon een keileuk meisje en ik zou je graag nog een willen zien/met je praten... Ik weet ook niet wat je wel en niet ontvangt, ik ben geeneens zeker of het wel het goede nummer is en of je mij wel wilt zien. Maar als je dit berichtje krijgt en je wilt me nog zien, kan je dan om 23:00 uur voor de ??? disco staan dan kom ik ook?! Ik hoop dat je er bent want voor ons is het ook een eind rijden. Kus"

Wat denken jullie, ben ik gek of moet ik het gewoon wagen, het is misschien 2 uur tijdverspilling en wat brandstof maar ik heb iig een schoon geweten als ik weet dat ik het iig nog een keer geprobeerd heb om haar te zien of ik haar dan ook zie of niet..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:10
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ze is toch niet alleen daar? Met vriendinnen/vrienden? Die hebben misschien wel een telefoon met beltegoed. En anders kan ze natuurlijk bellen vanuit een telefooncel. Of een mailtje sturen vanuit een internetcafe?
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:18
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Email hadden we eigenlijk nog niet uitgewisseld in de veronderstelling dat we elkaar de volgende dag togh weer zouden zien. Voor de rest is ze met haar broer en nog een russische vriendin en ik weet ook natuurlijk niet of die een gsm hebben of niet en of ze btg hebben, dat blijft maar gissen.. En telefooncellen zijn er haast bij ons in de buurt niet meer dus k denk zeker niet omdat ze daar op vakantie is dat ze er een kan vinden en internet cafe eigenlijk ook niet want het is maar een kleine badplaats..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:22
Verwijderd
Weet je misschien in welk appartement ze zit? Dan zou je daarheen kunnen bellen of erheen gaan. Ik denk dat je dan meer kans hebt om haar te zien dan in de discotheek waarvan je nog niet eens weet of zij daar ook wel weer heengaat.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:46
Verwijderd
Zit zij alleen op dat appartement? Lijkt mij straf.
Anders stuur je gewoon een bericht en vraagt of ze een bericht terugstuurt met iemand anders' gsm.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 17:16
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
stuur een smsje of ze een teken van leven kan geven....een telefooncel, een internetcafé, een smsje met een andere telefoon! en zet in je smsje dat je er zoveel voor over hebt om haar nog eens te zien....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 17:24
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ze heeft net een smsje terug gestuurd en ze wil om 21 uur afspreken .. Alleen ik zie er eerlijk gezegd een bitje op tegen, ik wil het wel graag, maar er gaan geen vrienden van mij meej ik ben dus in mijn eentje en zij neemt nog 3 vriendinnen mee.. Mmmm , had ik eerlijk gezegd niet verwacht en ook niet gepland
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 17:44
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ah man kan ze die vriendinnen niet thuis laten! Gewoon even jullie alleen en geen giechelende huppelkutjes eromheen! Zorg dat je ze kwijt raakt ofzo...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:17
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Vraag haar in een smsje of ze als ze dat ebrichtje ontvangen heeft en nog steeds geen beltegoed dr een via inet kan versturen
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:23
computer
computer is offline
Hej stefan,

In die badplaats kan ze echt wel even bellen hoor, en als ze je ech tleuk vind staat ze daar ook gewoon. Ga gewoon naar Cadzand donderdag (of weet ik veel wanneer het is) en ga gewoon naar dat meisje toe, anders ga je je een hele tijd kut lopen voelen, dus GA GEWOON!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:40
Pixxa
Pixxa is offline
Ooeehhhh spanneenndd !! Een wulpse belgse .. lalala
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 13:57
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Jongen laat je niet zo gek maken door zo'n meisje. De kans dat het slaagt is zo klein, te klein om al die moeite voor te doen!

Zet haar uit je hoofd, volgende week kom je misschien wel weer een anders leuk meisje tegen.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 17:20
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
Citaat:
Loesje schreef op 12-04-2004 @ 13:57 :
Jongen laat je niet zo gek maken door zo'n meisje. De kans dat het slaagt is zo klein, te klein om al die moeite voor te doen!

Zet haar uit je hoofd, volgende week kom je misschien wel weer een anders leuk meisje tegen.
hmm, mij lijkt het juist erg leuk om er veel moeite voor t doen, ookal loopt het niet goed af.


succes!
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:56
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ze is gister om de juiste tijd gekomen en we hebben het vet gezellig gehad.. Ik ben echt flieft op haar geworden en over 2 weken ga ik haar nog eens bezoeken het is alleen zo jammer dat de afstand zo groot is, zij woont in Hasselt dus dat is toch wel 2 uur reizen met de trein vanaf mij.. Het gaat denk ik niet werken, al wil ik het wel zo graag , zij heeft nu geeneens een job dus hoe moet zij aan een enkeltje komen van 15 euro om naar mij te kome..?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2004, 19:37
Riotgrrrl
Riotgrrrl is offline
Hm, een 'job' zoeken misschien? Jij betalen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:46
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Riotgrrrl schreef op 12-04-2004 @ 19:37 :
Hm, een 'job' zoeken misschien? Jij betalen?
Ja dat is misschien de oplossing daar was ze ook meej bezig en zelf betalen neej sjorry ik kom zelf maar net rond met een auto die nog stilstaat omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb en boot, al zou ik het er wel voor over hebben alsk het geld had...
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:47
ster
Avatar van ster
ster is offline
ik vind het wel een schattig verhaal
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:01
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 12-04-2004 @ 18:56 :
Ze is gister om de juiste tijd gekomen en we hebben het vet gezellig gehad.. Ik ben echt flieft op haar geworden en over 2 weken ga ik haar nog eens bezoeken het is alleen zo jammer dat de afstand zo groot is, zij woont in Hasselt dus dat is toch wel 2 uur reizen met de trein vanaf mij.. Het gaat denk ik niet werken, al wil ik het wel zo graag , zij heeft nu geeneens een job dus hoe moet zij aan een enkeltje komen van 15 euro om naar mij te kome..?!
Nou 15 euro is ook weer niet een megabedrag hoor.. krijgt ze geen zakgeld of iets? Als ze niet eens 15 euro heeft, van welk geld gaat ze dan stappen?
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:04
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Unique schreef op 12-04-2004 @ 21:01 :
Nou 15 euro is ook weer niet een megabedrag hoor.. krijgt ze geen zakgeld of iets? Als ze niet eens 15 euro heeft, van welk geld gaat ze dan stappen?
Owk even nadenken.. Één enkeltje kost 15 euro als je dat om de twee weken moet betalen als we om de beurt naar elkaar toegaan zit je zo rond de 60 euro op een maand en das dan alleen vervoer wie weet wat er nog bij komt kijke.. Das dus best wel wat, niet?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:13
Verwijderd
Een enkeltje? Een retourtje lijkt me handiger, dan kom je ook nog eens thuis. Of een weekendretourtje, dan heb je wat meer tijd en 't is net zo duur als een retourtje.

Maargoed, als jij meer geld hebt dan zij heeft, dan ga jij wat vaker naar haar toe dan zij naar jou, dat moet toch niet zo'n probleem zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:36
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ja natuurlijk een retour maar dat had ik al in die 60 Fleuri berekend en ja dat kan zeker .. Maar ik weet niet of het nog wel allemaal doorgaat or... Ik heb haar int egt in die 2x egt leuk gevonden, maar nu kwam ze ff op msn want ze is nu voor 3 dagen bij een vriendin ergens anders in Nederland, begint ze over: hoever ben je al gegaan bij een meisje? En toen gafk daar een gericht antwoord op en of zij een voorstel had dan (doelend op wat zei zou zeggen dan) en toen zei ze mmmh mss wel..

Dat was mijn eerste afknapper en toen bij het afscheid nemen.. Bye bye
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dat was mijn tweede ik weet het niet or.. Ik vond d`r zo leuk in het echt maar nu doet ze op msn weer zo... Ze had weinig tijd om met me te praten omdat ze eigenluk niet op msn mocht maar jaa dan hoef je tog nog niet zo te doen? Ik wagt wel gewoon af maar ik wou haar eigenlijk deze mail sturen maar ik weet niet of ik dat nog wel van plan ben of juist wel goed is, wat denken jullie?..:

"Heeej lieverd,

Ik hoop dat je ons gesprek van laatst niet vergeten ben. Ik wil het heel graag proberen met je, ik vind je een keileuke meid ook al hebben we nog maar een paar afspraakjes gehad, ik voel echt al wat voor je. We wonen misschien niet dicht bij elkaar, maar de afstand valt volgens mij wel te overbruggen. Ik heb waarschijnlijk over een maand of wat ook mijn rijbewijs dat maakt het al stukken makkelijker en er is altijd ook nog openbaar vervoer. Kijk als we er beide voor gaan moet het lukken, maar dat is mijn vraag zou jij het willen proberen? We zijn er sowieso niks aan verloren en gaat het niet nou dan houd het op, gaat het wel dan weet ik zeker dat we een leuke tijd tegemoet gaan. Het is aan jou de keus of je het ook echt wilt. Over twee weken kan ik al langs komen en daarna kan ik misschien al veel vaker langskomen, want dan heb ik mijn tentamen gehad, heb ik 3 weken vrij en dan heb ik mijn examens dus. Rijden er eigenlijk treinen tot in jouw woonplaats? Kan je misschien als je een mail terug stuurt je adres er bijvoegen zodat ik eens kan kijken hoever het nou daadwerkelijk van mij rijden is en of ik ook met de trein naar jouw toe kan?

“jou liefde doet me dromen
jou afstand maakt niet uit
jou liefde doet de rivieren stromen
hoe ver je woont maakt echt niet uit
hopend op dat jij hetzelfde denkt”

Kusjes,

-"
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 21:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 00:24
Pixxa
Pixxa is offline
Hmmm ... je doet opzich wel aardig moeilijk hoor .. een hele brief nog wel! ... enne msn is een kut manier om iets duidelijk te maken .. slecht plan. Ik zou et rustig aan kijken en niet gelijk hele grote sprongen gaan maken ...


brief, no cant do! in mijn ogen..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 08:52
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Wat vinden anderen van die brief, wel of niet versturen?! Ik ben er volgens mij toch niks verloren bij en dan weet ik het iig?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 11:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
“jou liefde doet me dromen
jou afstand maakt niet uit
jou liefde doet de rivieren stromen
hoe ver je woont maakt echt niet uit
hopend op dat jij hetzelfde denkt”


*braak* Ik zou dit weglaten.


Wat vond je zo erg aan dat msn gesprek dan??
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:16
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
Signy schreef op 13-04-2004 @ 11:45 :
“jou liefde doet me dromen
jou afstand maakt niet uit
jou liefde doet de rivieren stromen
hoe ver je woont maakt echt niet uit
hopend op dat jij hetzelfde denkt”


*braak* Ik zou dit weglaten.
Denken andere er ook zo over, maar weglaten dan?!

Citaat:
Wat vond je zo erg aan dat msn gesprek dan??
Gewoon zoals ik het al beschreef ze kon maar even online komen en ze vroeg gelijk hoe ver ik al met een meisje was gegaan, dat vraag je toch niet gelijk?! We hadden het er in het echt al over gehad, maar als je iemand voor het eerst op msn spreek begin je toch niet gelijk over een potje stoeien, maar toon je toch interesse in die persoon die je leuk vind of zie ik dat nou verkeerd?! Nu leek het net of ze meer zin had in een potje stoeien en leek "het leuk vinden van" meer een bijzaak..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:53
Eos
Avatar van Eos
Eos is offline
Als je denkt dat ze misschien wel iets voelt voor jou zou ik die brief sturen !?
Maar als je elkaar nog niet zolang kent zou ik dat niet echt doen , misschien vind zij dan dat je er te veel druk op zet dat het iets moet worden en dan laat ze je misschien vallen ?!
Maar het gedichtje zou ik er af laten , als je elkaar beter kent is het misschien beter !?



Kusies Vanessa
XxXxXxX




Ps : Als men geschrijf soms raar is sorry ben pas wakker !?

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:03
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hmmm dat gedicht laat ik denk ik maar weg dan ja, maar het kwam bij me boven en ik dacht ...

Oh besides , betekend niet *omhoogkijkend* maar meer in de richting van *sarcastisch*, *ongeloofwaardig*, *lach je uit*.. Dan weet je dat voor de volgende keer, kost je heel wat minder commentaar opt forum hier, maar ik vind het niet erg or .. Ik vind het lief dat je de moeite neemt om je mening te geven en mij misschien verder op weg te helpen.

" Another day is going by
I'm thinking about you all the time
But you're out there
And I'm here waiting

And I wrote this letter in my head
Cuz so many things were left unsaid
But now you're gone
And I can't think straight

This could be the one last chance
To make you understand

I'd do anything
Just to hold you in my arms
To try to make you laugh
Cuz somehow I can't put you in the past
I'd do anything
Just to fall asleep with you
Will you remember me?
Cuz I knowI won't forget you..
"

Gewoon een fav lyricje van mij meer niet

Ik denk iig maar zo niet geschoten is altijd misgeschoten, niet?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:08
Eos
Avatar van Eos
Eos is offline
Okkej thnx voor je commentaar !? hihi ...
Ik spreek je wel laterz op msn ....




Kusies Vanessa
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:01
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Kijk ik wil niet lullig doen, maar de spanning is wel dood alsje zo'n super veliefd mailtje stuurt. Volgens mij moet ze al best verliefd zijn wil ze ja zeggen en dat zou bij mij iig nooit kunnen als ik iemand zo kort ken. Het is toch ook juist leuk als er wat spanning is, als je nog wat kan opbouwen, als iemand je al helemaal geweldig vind dan hoeft die persoon al veel minder te ontdekken....

Dat gedichtje is zoieso Over The Top.

mijn mening....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:16
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Je hebt gelijk meid, normaal doe ik zoiets ook niet zo snel, maar zij was er zelf over begonnen, dus?! En ik was en ben nog steeds een beetje total verliefd op haar... En omdat de afstand toch wel 2 uur is met de trein moet je ook wat zekerheid hebben niet?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:19
Yolcu
Yolcu is offline
Dat je iemand die je 2x gezien hebt al 'lieverd' noemt, zou voor mij al over de top zijn. Ik zou het helemaal niets vinden als ik zo'n mailtje zou krijgen als ik iemand twee keer heb gezien. Ik zou eerder wat vaker willen afspreken om te kijken of het verliefdheid is, of gewoon een 'crush'.

Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 20:42
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Sorry maar ik noem gewoon iemand "lieverd", ook wel minder bekenden das gewoon mij en als ze dat niet accepteren kunnen ze het net zo goed al laten.. We hebben het in die 2x vet gezellie gehad.. Nogmaals zij begon er zelf over en niet ik.. En "zomaar" eventjes afspreken gaat ook niet he?! Het ligt niet bij de deur.. Maar we gaan het wel proberen.. Maar eerlijk gezegd het zal toch wel niet lukken dus ja
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2004, 21:00
Some
Avatar van Some
Some is offline
hmm klinkt leuk allemaal... btw heb die brief niet gelezen had ik geen zin in, sorry maar dat laatste kon je wel weglaten ja.

Succes verder en die 15 euro... tja hoop voor je dat ze een baan vind zodat ze het kan betalen en anders moet jij het betalen.
Heb ook een afstand-realtie gehad met iemand die nooit geld had en toch ook zo'n 1,5 uur reizen was.

Maar liefde ken geen grenzen zeggen ze weleens.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:04
Some
Avatar van Some
Some is offline
Enne wat ze over msn zei was wel gek... Maar ik ben bij me vrienden ook anders over msn zeggen 'ze'. Dus trek niet gelijk conclusies over hoe ze is.

Als ze in het echt leuk was.... zegt dat toch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:25
Verwijderd
Je loopt wel erg hard van stapel. Als iemand tegen mij zo ontzettend klef zou doen dan ren ik echt gillend weg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:40
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hoi,

Ik begin er tegenwoordig gewoon zo snel over het onderwerp "of je elkaar leuk vind" omdat ik 2x achter elkaar best wel genept ben.. Een keer ging het meisje meer op mijn uiterlijk af en hield ze me gewoon aan het lijntje, dat heeft 3 maanden geduurd en de volgende duurde meer dan 4 maanden en dat meisje hield me ook gewoon aan het lijntje ze wilde vrij zijn maar ze wilde mij ook niet kwijt, kan je snappen dat ik daardoor best wel onzeker ben geworden en graag vantevoren al wat bevestiging wil?! Ik wil gewoon nu heel snel een bevestiging en het is misscihen wel fout maar het geeft mij gewoon enorm veel zekerheid en vertrouwen in de persoon. Ik ben van het geloof van mensen die elkaar op langer termijn leuk gaan vinden afgestapt, het heeft mij echt enorm veel pijn gedaan en me vele slapeloze nachten bezorgd en dat wil ik gewoon niet meer doormaken, ik wil gewoon weten waar het voor staat. En voor de meeste mensen klinkt het misschien raar, maar het is gewoon kuttie fruttie als je van zulke dingen meemaak..
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 05:26
Pixxa
Pixxa is offline
toch een relatie met zown afstand gaat moeilijk worden voor je hoor ... je hopt smiddags ofzo niet effe langs.. en dat is flink jammer!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:18
duvelke21
Avatar van duvelke21
duvelke21 is offline
relatie op afstand is moeilijk hoor ik kan het weten ik woon nu in het noorden van het land en heb een vriend gehad in limburg je ziet elkaar haast nooit en dat is moeilijk

xx saskia
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:04
duvelke21
Avatar van duvelke21
duvelke21 is offline
ga ervoor zou ik zeggen ik heb net een heel lieve e-mail gehad uit limburg x saskia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.