Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 18:44
Redhair
Redhair is offline
Klopt het dat je je antwoorden ook op een apart blaadje mag schrijven om mee te nemen naar huis, zodat je op internet kan nakijken?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Oud 21-05-2006, 18:46
Verwijderd
Ja, klopt helemaal. Je mag ook de opgaven meenemen.
Oud 21-05-2006, 18:49
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Een half uur na afloop van het examen staan de antwoorden op www.examen.nl
Oud 21-05-2006, 18:50
bbyn
bbyn is offline
jep... zo kan je al beetje zien hoe het ging. heb ik steeds gedaan
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 21-05-2006, 19:27
Redhair
Redhair is offline
Oke, dat is mooi. Bedankt!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-05-2006, 21:45
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Je mag het alleen meenemen als je tot het eind van het examen bent blijven zitten.
Oud 22-05-2006, 05:57
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 21-05-2006 @ 22:45 :
Je mag het alleen meenemen als je tot het eind van het examen bent blijven zitten.
Bij ons niet, we moeten als we klaar zijn examenopgaven in een doos doen en aan het eind van het examen (Dus bij mij dadelijk om 12 uur) gaat die doos mee naar de aula en mag je een examen meenemen.
__________________
I am..
Oud 22-05-2006, 06:14
bbyn
bbyn is offline
bij ons mag je het na een uur meenemen... niet dat je het eerste uur weggaat ofzo
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 22-05-2006, 06:58
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ja, bij ons mag je het ook aan het eind van het examen meenemen, als je eerder weggaat kan je het later bij de receptie ophalen.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 22-05-2006, 08:52
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Idd, bij ons ook

Kijken jullie op internet nadat je het examen gemaakt hebt? Ik weet niet of ik het zal doen, bij wiskunde afgelopen vrijdag heb ik het niet gedaan... Je kan er dan toch niks meer aan veranderen en miss raak je door die antwoorden die op internet staan wel helemaal in de stress.
Oud 22-05-2006, 09:51
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 22-05-2006 @ 09:52 :
Idd, bij ons ook

Kijken jullie op internet nadat je het examen gemaakt hebt? Ik weet niet of ik het zal doen, bij wiskunde afgelopen vrijdag heb ik het niet gedaan... Je kan er dan toch niks meer aan veranderen en miss raak je door die antwoorden die op internet staan wel helemaal in de stress.
ik kijk het wel na, aangezien ik met hele lage cijfers nog voloende sta, dus ik kijk zodat ik weet wat ik ongeveer voor cijfer kan verwachten zodat ik kan berekenen hoeveel ik ongeveer op mn eindlijst sta
Oud 22-05-2006, 11:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bbyn schreef op 22-05-2006 @ 07:14 :
bij ons mag je het na een uur meenemen... niet dat je het eerste uur weggaat ofzo
Ik heb wel examens gehad waarbij mensen na een uur al weggingen hoor. En die hadden het dan nog goed gemaakt ook
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-05-2006, 12:36
Verwijderd
Bij ons mag je het eerste uur niet weg, en het laatste kwartier ook niet meer. En er zijn echt nauwelijks mensen die eerder weggaan, bijna iedereen heeft zijn of haar tijd gewoon geheel nodig (of liefst nog meer natuurlijk ).
Oud 22-05-2006, 12:37
Lindekh
Lindekh is offline
Ik kijk ook altijd zelf ff na. Bij bio had ik mijn antwoorden overgeschreven in de examenboekjes en ben ik tot het eind gebleven. Bij Frans eveneens.

Bij geschiedenis heb ik niks overgeschreven maar wel even het antwoordmodel bekeken. Prutantwoordmodel

Ik vind het zelf wel fijn om te weten, ook als ik het niet zo goed gemaakt heb. Anders zit ik ook maar te stressen van 'o mischien heb ik het wel niet goed gemaakt'. Zo kan het alleen maar meevallen.
Oud 22-05-2006, 12:45
Redhair
Redhair is offline
Bij ons mocht je na een uur weg. Het laatste kwartier niet meer.
Je mocht gewoon je antwoorden overschrijven en meenemen. De opgaven kon je een half uur na het eind ophalen.

Heb de meeste antwoorden overgeschreven, heb maar een paar fout daarvan.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-05-2006, 12:50
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik ga niks nakijken. Je kan er toch niks meer aan veranderen en dat antwoordmodel op idd heb je ook niet zoveel aan. Dan staat er 'voorbeeld van een goed antwoord..'. Tja.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 22-05-2006, 12:53
Verwijderd
volgens mij is dat antwoordmodel ontzettend onvolledig, nog meer mensen met dit gevoel??
Oud 22-05-2006, 13:02
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
bij ons mag je de antwoorden gelijk meenemen ook al ben je 1,5 uur eerder klaar
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Ads door Google
Oud 22-05-2006, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Piruleta schreef op 22-05-2006 @ 13:53 :
volgens mij is dat antwoordmodel ontzettend onvolledig, nog meer mensen met dit gevoel??
Jup, same here. Hopelijk is mijn leraar een beetje soepel.. :/
Oud 22-05-2006, 13:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 22-05-2006 @ 14:04 :
Jup, same here. Hopelijk is mijn leraar een beetje soepel.. :/
Elke leraar is soepel bij het corrigeren van de eindexamens. Ze willen dat je slaagt als ze je mogen en ze willen van je af als ze je niet mogen. Bovendien is een hoog slagingspercentage goed voor de school én voor hun ego. Echt, leraren proberen op examens veel meer punten uit je antwoorden te halen dan bij gewone toetsen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-05-2006, 15:19
Verwijderd
Je eigen leraar kan wel soepel zijn, maar er is altijd nog een tweede corrector en die kijkt vaak gewoon na en gaat je niet matsen oid.
Oud 22-05-2006, 15:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Er zijn inderdaad wel duidelijke regels voor wat goed gerekend mag worden, maar voornamelijk bij natuurkunde krijg je voor zo veel dingen punten
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-05-2006, 16:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-05-2006 @ 16:19 :
Je eigen leraar kan wel soepel zijn, maar er is altijd nog een tweede corrector en die kijkt vaak gewoon na en gaat je niet matsen oid.
Die kijkt steekproefgewijs de examens na en hij kijkt alleen naar of jouw leraar fouten heeft gemaakt. Dus of er punten zijn toegekend als dat echt niet terecht was of juist andersom. Maar als je leraar gewoon het uiterste eruit haalt zonder echt iets te doen wat niet klopt, dan zal een tweede corrector niet gauw commentaar leveren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-05-2006, 18:18
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Ik had mezelf voorgenomen om de antwoorden niet na te gaan kijken maar k kan mezelf niet bedwingen Ze zeggen dat je cijfer hoger uitvalt dan wat je zelf hebt berekend vaak omdat je het vrij streng nakijkt voor jezelf dus t zegt alsnog niks .. Maar k vind het wel fijn om ff te kijken wat de antwoorden moeten zijn
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 22-05-2006, 19:46
Brack
Brack is offline
Ik schrijf de antw. niet op een blaadje, weet van een examen ongeveer 90% van wat ik heb geantw. nog wel.........geeft wel een bepaalde zekerheid als je bekende dingen langs ziet komen
Advertentie
Oud 22-05-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-05-2006 @ 17:03 :
Die kijkt steekproefgewijs de examens na en hij kijkt alleen naar of jouw leraar fouten heeft gemaakt. Dus of er punten zijn toegekend als dat echt niet terecht was of juist andersom. Maar als je leraar gewoon het uiterste eruit haalt zonder echt iets te doen wat niet klopt, dan zal een tweede corrector niet gauw commentaar leveren.
Mij is altijd wat anders verteld (iig dat de tweede corrector gewoon alles nakijkt).
Oud 22-05-2006, 21:54
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
De 2e corrector kijkt idd alles na.
Oud 23-05-2006, 07:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-05-2006 @ 22:49 :
Mij is altijd wat anders verteld (iig dat de tweede corrector gewoon alles nakijkt).
Oh dit zei een leraar tegen mij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-05-2006, 08:23
Lindekh
Lindekh is offline
Dat is niet standaard hoor

Hangt gewoon van de tweede corrector af. Mijn leraar vertelde dat hij meestal de eerste paar (6 ofzo) examens controleert en als er dan niet echt gekke dingen instaan bladert hij de rest gewoon door. Als je een hele fanatieke leraar hebt kijkt ie ze misschien wel allemaal nog een keer na, maar ik denk niet dat dat bij alle zo is.
Oud 23-05-2006, 08:41
bbyn
bbyn is offline
k heb ook alles nagekeken en tot nu toe ben ik ruim geslaagd ben nu op de helf 4 vd 8
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Nederlands artikel nakijken
vltn
1 26-03-2015 17:44
Huiswerkvragen: Exacte vakken [??] processor
sidneyk
5 06-04-2011 22:26
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog nakijken
Sakuraberry
2 19-09-2010 17:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen BESCHOUWING. Kan iemand dit misschien nakijken?
kay42
0 10-01-2010 15:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken]
halilo
14 05-01-2006 21:10
Eindexamens 2005 Zelf nakijken: te streng?
thaboss87
33 21-06-2005 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.