Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2011, 21:03
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Hallo Allemaal!

Waarschijnlijk ben ik echt de honderdduizendste gozer hier die met zo'n vraag komt aanzetten maarja, na HEEL veel zoeken kom ik er als nog niet uit...

Nja,, ik zit dus op turnen, train 7x per week en er zit zo'n meisje op m'n vereniging die ik wel aardig zie zitten. Nja eigenlijk zie ik er niet aardig zitten,, ik ben gewoon stapel verliefd op dr :$ En niet alleen omdat ze gewoon facking mooi is enzo, maar ook omdat ze vet lief is..

Nou is er zo'n vriend van me, die ook op turnen zit en die ook 7x per week traint, die zowat elk meisje kan "hosselen", zoals hij dat noemt. Mrjah het probleem is dat hij dat ook echt goed kan dat "hosselen". Hij heeft dan zo'n ander meisje waarvan je het gewoon totaal niet zou verwachten binnen 2 weekjes "gehosseld" en ze zijn al aardig op gang...

Hij vertelde me laatst een beetje hoe die dat deed enzo en dat hij vragen ging stellen aan dat meisje waarbij ze geen nee kon zeggen enzo, hij zei "je weet zelluff tog die shit kan ze geen nee op fixe togg". Dus ik,, "jah man je weet zelluff". Mr wtf ik had echt geen idee waar hij het over had,. haha best wel minder eigenlijk maarja. Wat ik dus begrijp is dat hij haar op zo'n manier manipuleert dat hij een 14-jarig meisje overhaalt om te neuken, pijpen etc. Die vriend is trouwens 16, ik ben 15.

Maar dat kan ik best wel niet,, en als ik het zou kunnen zou ik het best wel disrespectvol vinden tegenover dat meisje.

Nou is dat meisje waar ik stapelverliefd op ben 15, net zoals ik. En ik zou dr best wel een relatie met dr willen, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken. Ik bedoel,, als ik het op mijn vriend's manier doe dan is dat echt zo'n idee van "nemen,, neuken,, weg gooien,,, - Next Please.... nemen,, neuken,,., " want die relaties van hem duren ook nooit heel lang ofzo.

Ik praat dus best vaak met dat meisje via whatsapp enzo maar gewoon over casual dingen weetjewel. Van "hoe ging je training?" en dat soort onderwerpen. Ik wil nu eigenlijk wel wat meer dan "Hoe ging je training?" haha,, maar hoe moet ik dat aanpakken? Ze is wel een keertje bij mijn huis gekomen enzo maar toen hadden we niks gedaan ofzo,,

Nja deze post wordt wel een beetje te groot ik hoop dat jullie me met de info die hier boven staat een beetje kunnen helpen. Anders zal ik nog wel wat dingetjes duidelijk maken

Alvast bedankt!

Greetzz,,
Ricardo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2011, 21:09
SayWhat
SayWhat is offline
Hee Gozer,

Het belangrijkste is dat je jezelf leert waarderen, je moet niet naar hem kijken alsof hij een hosselaar is... Als jij een hosselaar wilt zijn kun je dat zijn, de vraag is alleen of je dat wil zijn? Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen. Maar ik denk dat je meer zelfvertrouwen moet kweken, gewoon de ballen hebben en op haar afstappen en vragen zullen we een keer wat leuks doen. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 21:17
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp heb jij een mongool als voorbeeld? En dat terwijl je wel degelijk echte gevoelens hebt voor dit meisje? Dat is natuurlijk sowieso al debiel. Als je haar echt leuk vindt moet je haar dus niet op die manier behandelen, dat lijkt me logisch.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 21:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het wel prettig dat je erkent dat je hosselaar-vriend het niet zo respectvol aanpakt en je het niet op die manier wil doen. Het is wel begrijpelijk dat je wel een beetje jaloers bent op het feit dat hij zo goed met meisjes kan praten en zo, dan lijkt het wel heel makkelijk om een meisje voor je te winnen.

Wat een handigere aanpak is, denk ik, is om dat meisje nadat je gevraagd hebt over de training te vragen om eens wat leuks met je te gaan doen. Hoeft niet super serieus te zijn, een keertje samen in de stad een ijsje eten of niet, als het koud is. Verzin wat leuks en vraag haar mee uit.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 21:34
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ijsje eten wordt em denk ik niet Maarjah film kijken leer je elkaar ook weer niet van kennen enzo weetje.. Ik probeer wel wat leuks te verzinnen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 21:35
SayWhat
SayWhat is offline
@Syori Er zijn mensen die er zo over denken, iedereen is jong en loopt zijn piemel achterna. Bij jongens is dat anders dan bij meiden. Deze jongen is een hosselaar, maar zou dat ook wel leuk vinden. En tuurlijk dat hij met 14 jarige meisjes naar bed gaat, dat gaat er bij mij ook helemaal niet in. Maar ik zou eerder denken dat die meisjes op die hosselaar ingaat. Blijkbaar zijn deze meisjes erg onzeker, en willen ze veel aandacht en waar kan je aandacht krijgen, bij de hosselaars, want die zijn populair. Dit is een periode waar die jongen in zit, om hem een mongool te noemen. Misschien heeft hij wel een klein hartje! hihi

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 10:30
Verwijderd
Citaat:
@Syori Er zijn mensen die er zo over denken, iedereen is jong en loopt zijn piemel achterna. Bij jongens is dat anders dan bij meiden. Deze jongen is een hosselaar, maar zou dat ook wel leuk vinden. En tuurlijk dat hij met 14 jarige meisjes naar bed gaat, dat gaat er bij mij ook helemaal niet in. Maar ik zou eerder denken dat die meisjes op die hosselaar ingaat. Blijkbaar zijn deze meisjes erg onzeker, en willen ze veel aandacht en waar kan je aandacht krijgen, bij de hosselaars, want die zijn populair. Dit is een periode waar die jongen in zit, om hem een mongool te noemen. Misschien heeft hij wel een klein hartje! hihi

SayWhat
En hoe weerlegt dit dat hij een mongool is?

Ik heb helemaal niets tegen seks en ONS. Waar ik iets tegen heb is mensen gebruiken en niet eerlijk tegen ze zijn. Denk jij echt dat die jongen al die 14-jarige meisjes het bed in zou krijgen als hij eerlijk zou zeggen dat 'ie ze alleen maar wil neuken? Nee. Hij liegt en speelt vieze spelletjes. Dat vind ik een mongool.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 17:45
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Die vriend van me is voor mij heel aardig enzo en doet chill maar op de manier waar hij met meisjes mee omgaat heb ik ook wel wat op aan te merken jah..

Maarjah ik ga haar denk ik vandaag na training ergens mee uit vragen. Maar het enige wat me tot nu toe binnenschiet is de bios.. Is dat ook goed? Of zijn er nog heel veel andere leuke dingen die je rond onze leeftijd kan doen?

Greetzz,,
Jordi
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 19:03
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
ga gewoon iets drinken ofzo bij een snackbar

gewoon 2 cola
lekker chillen

nee heb je ja kun je krijgen
ik deed dat ook als eerst
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 19:32
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Jah dat klinkt niet eens zo gek

Maar het enige is dat zij in Hoofddorp woont en ik in A'dam. Is het dan niet een beetje gek als ik dr vraag of ze "ff" naar Amsterdam komt om in een snackbar te gaan chillen? Want een snackbar ben je snel "uitgechilled", en het is een beetje onhandig als ze dan weer helemaal terug moet

En hoe vraag je dit eigenlijk uberhaupt? Gewoon "Heey,, heb je zin om eens een cola'tje te drinken in een snackbar?", kan dit eigenlijk wel?

Edit:
Oh jah, moet ik haar eigenlijk zeggen dat ik haar leuk vind enzo? Of werkt dat juist tegen? Want ik ben er nog steeds niet uit

Greetzz,,
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 20:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Bios is een stuk beter dan een snackbar.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Jah dat klinkt niet eens zo gek

Maar het enige is dat zij in Hoofddorp woont en ik in A'dam. Is het dan niet een beetje gek als ik dr vraag of ze "ff" naar Amsterdam komt om in een snackbar te gaan chillen? Want een snackbar ben je snel "uitgechilled", en het is een beetje onhandig als ze dan weer helemaal terug moet

En hoe vraag je dit eigenlijk uberhaupt? Gewoon "Heey,, heb je zin om eens een cola'tje te drinken in een snackbar?", kan dit eigenlijk wel?

Edit:
Oh jah, moet ik haar eigenlijk zeggen dat ik haar leuk vind enzo? Of werkt dat juist tegen? Want ik ben er nog steeds niet uit

Greetzz,,
Je turnt toch bij elkaar? In Hoofddorp of A'dam? Dan zeg je gewoon tijdens turnen van "Zullen we straks even wat gaan drinken?" en dan doe je het gewoon op de plek waar je op dat moment bent. Hoeft er niemand naar een andere stad te gaan eerst
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 23:12
SayWhat
SayWhat is offline
Citaat:
En hoe weerlegt dit dat hij een mongool is?

Ik heb helemaal niets tegen seks en ONS. Waar ik iets tegen heb is mensen gebruiken en niet eerlijk tegen ze zijn. Denk jij echt dat die jongen al die 14-jarige meisjes het bed in zou krijgen als hij eerlijk zou zeggen dat 'ie ze alleen maar wil neuken? Nee. Hij liegt en speelt vieze spelletjes. Dat vind ik een mongool.
Wat ik denk is dat deze jongen zoals de gemiddelde player zn pik achterna loopt, deze meiden zijn toch snugger genoeg om te zien dat hij alleen met hun naar bed wilt!? dat merken ze toch al na de 1ste keer dat hij met een meisje van 14 naar bed gaat! Bovendien laat die jongen lekker, ik zou het eerder wat jaloezie noemen van die jongen. als Hij de skills zou hebben van die player zou hij ook sneller een meisje regelen. En meiden vallen tenslotte vaak op die players, omdat die aandacht van hun vragen! Jij vind dat een mongool zijn, ik zie er ook wel weer goede kanten in, hij weet dus genoeg indruk te krijgen van 14 jarige meisjes. Bovendien, die jongen is zelf 16 en de meiden 14 dat kan toch gewoon??
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Wat ik denk is dat deze jongen zoals de gemiddelde player zn pik achterna loopt, deze meiden zijn toch snugger genoeg om te zien dat hij alleen met hun naar bed wilt!? dat merken ze toch al na de 1ste keer dat hij met een meisje van 14 naar bed gaat! Bovendien laat die jongen lekker, ik zou het eerder wat jaloezie noemen van die jongen. als Hij de skills zou hebben van die player zou hij ook sneller een meisje regelen. En meiden vallen tenslotte vaak op die players, omdat die aandacht van hun vragen! Jij vind dat een mongool zijn, ik zie er ook wel weer goede kanten in, hij weet dus genoeg indruk te krijgen van 14 jarige meisjes. Bovendien, die jongen is zelf 16 en de meiden 14 dat kan toch gewoon??
Er is niet zo heel veel nodig om indruk te maken op 14-jarige meisjes, dat is mijn punt. En als hij gewoon naar ze toe zou lopen en zegt: "Ik wil neuken, heb je zin?" dan zeggen die meisjes echt geen ja, hoor. Players doen het met leugens en manipulatie. Doen alsof je gevoelens hebt voor iemand, daarna seks met ze hebben en ze dan dumpen. Dat vind ik nogal laag, want meisjes van die leeftijd zijn vaak vrij onzeker en willen geen "fouten" maken en als je daar misbruik van maakt vind ik je inderdaad een mongool. Natuurlijk is het ene meisje makkelijker dan het andere meisje, maar tegen ze liegen om ze het bed in te krijgen en dan doorgaan naar de volgende, dat is toch wel zielig gedrag, hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 05:31
Verwijderd
Citaat:
Bios is een stuk beter dan een snackbar.
Alleen als je naderhand nog wat gaat drinken of eten enzo; ik vind de bioscoop niet echt bij uitstek geschikt om de "main event" te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 07:17
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
Bios is een stuk beter dan een snackbar.
het was maar een idee he
je hebt van alles waar je iets kunt doen
bijv. een kermis als die er isxD
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 07:25
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Die is er in deze tijd vrijwel niet
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 08:49
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Nee klopt,, dat is er niet deze tijd.

Maar na de bios kunnen gewoon wat gaan drinken ofzo ik ken wel wat leuke tenetjes dicht bij de bios.

Maar moet ik nou wel of niet zeggen dat ik haar leuk vind? Zo jah, hoe? Of moet ik dat alleen laten blijken door met haar uit te gaan enzo?

EDIT:
Offtopic:
Ik ben al op een aantal fora moderator geweest, vandaar dat ik mijn posts zoveel mogelijk probeer te edditen. Maar is doubleposting hier toegestaan of moet je altijd je vorige bericht editten?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-11-2011, 09:12
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik zou het gewoon laten blijken. Dan kun je erachter komen of zij je ook leuk vindt. Als je haar in één keer vraagt, kan ze best wel eens schrikken. Daarnaast leer je elkaar ook kennen en dat maakt de basis eventueel iets steviger
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 09:14
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
leer haar gewoon kenne, nee heb je, ja kun je krijgen
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 13:26
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Als de bios voor jou een vertrouwde plek is, is dit misschien wel de beste optie. Als je naar de bios gaat en het loopt niet zo goed, kun je haar als nog vragen om ergens wat te gaan drinken. Maar misschien loopt het onder de film wel zo goed, dat de rest vanzelf zal gaan!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 13:26
TheHitch
TheHitch is offline
Ricardo,

Wat je probleem een beetje is, je durft niet goed op de dame af te stappen. Wat ook heel lastig is. Vaak krijgen jongens altijd een heel benauwd gevoel als ze in de buurt van een mooie meisje komen. Hoe voorkom je dit?
Probeer jezelf te zijn en je beste zelf bedoel ik dan. Je hoeft helemaal niet naar je vriend te kijken want het gaat hier om jou! Je zegt al wel te whatsappen met dit meisje en dat is al goed. Maar het zijn de standaard gesprekjes zoals je zei, van hoe gaat het nou?. Dit heet ook wel de "Friend Zone" het probleem is dat veel jongens nadat ze met een meisje praten dit niet weten te overbruggen zodat ze in de "Attraction Zone" komen. Ik heb hier veel verstand van en ik zou je goed kunnen helpen. Je kan me altijd een PM sturen. zodat ik je wat persoonlijke tips kan geven.

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 13:38
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
Die is er in deze tijd vrijwel niet
bij ons wel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:47
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Ik heb haar zo straks gevraagd of ze zondag na training komt chillen in de stad ,, is dat goed denken jullie?
Dan zien we dan wel weer wat we doen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:50
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als ze ja heeft gezegd, dan is het goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2011, 20:02
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Nja ze zei soort van ja. Zo ging het gesprek:

- Ricardo: Heb jij zondag trouwens wat te doen?
- Elize: Ja turnen ..
- Ricardo: Jah maar na turnen?
- Elize: Ehm leren .. -.-
- Elize: Maar hoezo eigenlijk?
- Ricardo: Gewoon om te chillen in de stad ofzo ;p
- Elize: Oh oke ik wil wel mr moet ff kijken of ik kan ivm met kut toetsen

Dusjah ik weet niet hoe positief dit is ,, het is in ieder geval wel waar dat ze toetsen heeft dus ze is niet aan het liegen ofzo om mij van dr af te schudden
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 20:12
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik had het als ik jou was anders gebracht.
Je had beter kunnen vragen of ze na het turnen zin had om iets met je te doen

Maar ze heeft toetsen, dus dat is lastig. Kan echt zo zijn, maar kan ook zo zijn dat ze niet echt zin heeft. Als ze zegt dat ze niet kan, kun je het nog een keer proberen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 21:46
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Je kunt haar altijd mee vragen. Geeft ze als antwoord dat ze het te druk heeft met dr toetsen, dan vraag je haar na haar toetsweek weer
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Ik had het als ik jou was anders gebracht.
Je had beter kunnen vragen of ze na het turnen zin had om iets met je te doen

Maar ze heeft toetsen, dus dat is lastig. Kan echt zo zijn, maar kan ook zo zijn dat ze niet echt zin heeft. Als ze zegt dat ze niet kan, kun je het nog een keer proberen.
Yeah, dit. Heb van verschillende vrouwmensen gehoord dat als je zoiets wilt regelen je vrij direct en specifiek moet zijn. "Heb je zin om na het turnen -en nu komt het- met mij wat te gaan drinken?"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 10:19
SayWhat
SayWhat is offline
Precies Quintiano, direct en specifiek zijn, woorden als misschien of zouden we geven twijfel aan, en dan gaat zij ook sneller twijfelen!?!?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 19:54
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Oke daar zal ik de volgende keer dan wat specifieker in zijn. Maar wat ik nog steeds niet begrijp is hoe m´n vriend met allemaal truukjes in één avond gelijk al met een meisje op mijn turnclub staat te zoenen terwijl hij helemaal niets voor hal voelt. Ik bedoel, als ik échte gevoelens heb voor dat meisje, dan zou het tog voor mij nóg makkelijker zijn?

En dat meisje van me vriend is echt geen hoertje ofzo weetje het is echt zo'n heel stil en verlegen meisje. Wel mooi enzo, maar niet een meisje waatvan je verwacht dat ze dat soort dingen met jongens zou doen. Ik zou zelfs denken dat ze nog een groentje was toen hij haar ontmaagde...

Maar wat voor soort dingen moet ik dan tegen het meisje zeggen?


Ricardo
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 20:01
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
aardige lieve dingen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 20:06
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Wat jouw vriend doet heeft niet veel met gevoelens te maken. Dat is heel oppervlakkig en heel anders dan wat jij voelt en wilt.
Het is wat lastig uit te leggen, maar ik denk dat je voordat je een relatie kunt beginnen, eerst het verschil tussen die twee dingen moet begrijpen en hoe je daar naar moet handelen. Met alleen mooie praatjes zul je geen relatie krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 20:09
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
Wat jouw vriend doet heeft niet veel met gevoelens te maken. Dat is heel oppervlakkig en heel anders dan wat jij voelt en wilt.
Het is wat lastig uit te leggen, maar ik denk dat je voordat je een relatie kunt beginnen, eerst het verschil tussen die twee dingen moet begrijpen en hoe je daar naar moet handelen. Met alleen mooie praatjes zul je geen relatie krijgen.
met complimenten kom je al een stap verder hoor als je het rustig aan wil doen
maar ik zou niet teveel op jou vriend letten als ik jou was
want ja die doet dingen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 20:34
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oke daar zal ik de volgende keer dan wat specifieker in zijn. Maar wat ik nog steeds niet begrijp is hoe m´n vriend met allemaal truukjes in één avond gelijk al met een meisje op mijn turnclub staat te zoenen terwijl hij helemaal niets voor hal voelt. Ik bedoel, als ik échte gevoelens heb voor dat meisje, dan zou het tog voor mij nóg makkelijker zijn?

En dat meisje van me vriend is echt geen hoertje ofzo weetje het is echt zo'n heel stil en verlegen meisje. Wel mooi enzo, maar niet een meisje waatvan je verwacht dat ze dat soort dingen met jongens zou doen. Ik zou zelfs denken dat ze nog een groentje was toen hij haar ontmaagde...
Hij krijgt die meisjes het bed in door te doen alsof hij ze leuk vindt en gevoelens voor ze heeft. Dat is het verschil. Dat betekent dus ook dat hij niet echt iets te "verliezen" heeft en dus minder zenuwachtig is. Als het hem een keertje niet lukt gaat 'ie gewoon naar de volgende. Jij vindt dit meisje echt leuk en daarom is het voor jou veel belangrijker en ben je bang om afgewezen te worden.

En natuurlijk is het makkelijker voor jouw vriend om onervaren meisjes te "playen." Die hebben namelijk helemaal geen ervaring met relaties en seks en zijn sneller onder de indruk. Denk maar niet dat zijn gladde praatjes nog precies hetzelfde effect zouden hebben op die meiden als hij een paar jaar verder is.

Er is overigens helemaal niets dat je "moet" zeggen. Ga nou niet heel geforceerd met one-liners aankomen, of een lijstje met onderwerpen in je hoofd houden om over te beginnen. Dit soort dingen horen "gewoon" vanzelf te gaan. Hoe beginnen gesprekken met andere mensen? Je hebt het over onderwerp X en dan laat je dat denken aan onderwerp Y en kun je daarover dingen vragen of ervaringen delen. En dat moet vanzelf gaan. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 17:25
ricardoalonso
ricardoalonso is offline
Hallo mensen,,

Ik denk niet meer dat ik Elize nog voor mij kan winnen.. Ik ben er namelijk net achter gekomen dat dat zij ook al mijn vriend leuk vind.. Net zoals alle andere meisjes op turnen. Hij vind haar niet leuk, maar hij vind nooit een meisje leuk eigenlijk. De ene keer verteld hij verhalen over het ene meisje, de andere keer over het andere. Het zou mijn niets verbazen als hij de volgende keer in geuren en kleuren verteld hij hij Elize heeft ontmaagd.. , het meisje waar ik verliefd op ben..

Is er nog íets wat ik kan doen?,, of is het nu hopeloos....


Ricardo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2011, 17:37
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
als ik dit zo hoor heb je denk ik nog een kans
want als die jongen iedereen afwijst en dan later jou meisje ook

dan kan je haar troosten misschien (als ie m afwijst)
als je er altijd voor haar bent maak je vast nog wel een kans
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 17:37
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hallo mensen,,

Ik denk niet meer dat ik Elize nog voor mij kan winnen.. Ik ben er namelijk net achter gekomen dat dat zij ook al mijn vriend leuk vind.. Net zoals alle andere meisjes op turnen. Hij vind haar niet leuk, maar hij vind nooit een meisje leuk eigenlijk. De ene keer verteld hij verhalen over het ene meisje, de andere keer over het andere. Het zou mijn niets verbazen als hij de volgende keer in geuren en kleuren verteld hij hij Elize heeft ontmaagd.. , het meisje waar ik verliefd op ben..

Is er nog íets wat ik kan doen?,, of is het nu hopeloos....


Ricardo
Ja, je kunt sowieso dat meisje waarschuwen voor die vriend van je. Als je haar leuk vindt en echt iets voor haar voelt, wil je ook vast niet dat ze gebruikt wordt. Daar "win" je wellicht niet mee, maar dat zou je ook doen als het om een goede vriendin ging, toch?

En luister hier alsjeblieft niet naar:

Citaat:
als ik dit zo hoor heb je denk ik nog een kans
want als die jongen iedereen afwijst en dan later jou meisje ook

dan kan je haar troosten misschien
als je er altijd voor haar bent maak je vast nog wel een kans
Je wilt toch niet dat zij eerst gebruikt wordt door één of andere mongool zodat jij later haar verdriet kunt gebruiken? Lijkt me niet zo netjes.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 17:42
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
Citaat:
Ja, je kunt sowieso dat meisje waarschuwen voor die vriend van je. Als je haar leuk vindt en echt iets voor haar voelt, wil je ook vast niet dat ze gebruikt wordt. Daar "win" je wellicht niet mee, maar dat zou je ook doen als het om een goede vriendin ging, toch?

En luister hier alsjeblieft niet naar:


Je wilt toch niet dat zij eerst gebruikt wordt door één of andere mongool zodat jij later haar verdriet kunt gebruiken? Lijkt me niet zo netjes.
klopt ik dacht dat hij iemand anders bedoelde
i
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 17:46
TheHitch
TheHitch is offline
Je moet niet op je vriend wachten. Laat zien dat jij beter bent. Dat jij de man bent waar het om draait. draai het spelletje om. Je ziet het vaak genoeg de "player"en de bad guys krijgen de dames. Je moet niet mr nice guy spelen, maar leer er van en je ziet dat het werkt bij je vriend. Dit is niet om te playen, maar om je beste zelf te kunnen zijn bij een dame en zo te durven met het meisje van je dromen te praten. En je kan altijd tegen je vriend zeggen dat je haar leuk vind. zodat hij er niet achter aan gaat. "Act the way you wanna be and soon you'll be the way you act." — Les Brown.


Greetz TheHitch

Laatst gewijzigd op 13-11-2011 om 17:48. Reden: Dubbel check lang niet gek.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 17:49
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
En dan een relatie beginnen op basis van een persoonlijkheid die je zelf niet bent?

Heel leuk dat je Les Brown quote, maar imho slaat het echt nergens op
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 18:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
En nu weten we ook meteen waarom er zo veel idioten rondlopen van wie de nepheid afdruipt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 18:07
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ja die Les Brown had beter zijn mond kunnen houden
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 12:38
SayWhat
SayWhat is offline
Enerszijds hebben jullie gelijk...@EZ_blade @Vowel, maar anderszijds.... Als jij op een andere manier niet haar hart kan winnen en deze manier zou wel werken om die vrouw te krijgen. Ik denk wel dat het verschil is met wat je ermee bedoeld.

1. Wil je vrouwen scoren om het scoren
2. Of wil je de ware ontmoeten

Voor optie 1 zou het een goede methode kunnen zijn @TheHitch
Maar voor optie 2, om toch de ware te vinden, is het toch slimmer om meteen al jezelf te zijn, aangezien zij er later anders toch wel achter kotm hoe je werkelijk bent

Met dit gezegd te hebben,

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 13:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Enerszijds hebben jullie gelijk...@EZ_blade @Vowel, maar anderszijds.... Als jij op een andere manier niet haar hart kan winnen en deze manier zou wel werken om die vrouw te krijgen. Ik denk wel dat het verschil is met wat je ermee bedoeld.

1. Wil je vrouwen scoren om het scoren
2. Of wil je de ware ontmoeten

Voor optie 1 zou het een goede methode kunnen zijn @TheHitch
Maar voor optie 2, om toch de ware te vinden, is het toch slimmer om meteen al jezelf te zijn, aangezien zij er later anders toch wel achter kotm hoe je werkelijk bent

Met dit gezegd te hebben,

SayWhat
Als je jezelf helemaal moet veranderen en allemaal dingen moet doen die je normaal nooit zou doen, dan ben je niet "de ware" tegengekomen. Dan ben je iemand tegengekomen die eigenlijk absoluut niet bij je past en die verliefd is geworden op iemand die je niet bent. Ook niet als ze er later achter komt hoe je wel echt bent. No offense, maar als iemand zoiets bij mij zou flikken en uiteindelijk een heel ander persoon is, dan zou ik 'm alsnog dumpen.

Dan kan hij beter "zichzelf blijven" en wachten tot hij iemand vindt die wel iets met hem wil. Optie 2 dus.

Dit meisje vindt hij echt leuk. Wil hij haar dan gaan "playen" om haar te krijgen? Lijkt me niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:04
TheHitch
TheHitch is offline
@vowel en @EZ_blade. Jullie hebben inderdaad gelijk. Ik zeg niet dat het zo moet. Ik bedoel ermee te zeggen dat er inderdaad veel jongens zijn die het heel lastig vinden om op een vrouw af te stappen. Het hoeft niet te betekenen dat je gelijk je ware ontmoet, maar het is een vele betere manier om aan jezelf te werken. Je wordt veel socialer in je omgeving en je word zelfverzekerder en ook bij vrouwen. En met bad guy bedoel ik niet de slechte eigenschappen van een player, maar juist de goede zoals goed kunnen praten met vrouwen, niet te gewillig overkomen en zelfverzekerd zijn. Ik hou zelf ook helemaal niet van players want die verpesten de gevoelens van een vrouw.
Fijn dat jullie even hebben gereageerd want nu ik het terug las zag ik inderdaad dat het er wat verkeerd stond. En @ SayWhat je hebt ook gelijk je moet altijd jezelf zijn bij een vrouw. En Les Brown is een baas haha

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe versier je een Chikkie???
ruuubenn
58 03-11-2011 16:30
Liefde & Relatie hoe een jongen te versieren
luna-23
39 08-10-2011 22:04
Liefde & Relatie ......Versiertips.....
carlijn_tjuh
50 06-11-2004 09:14
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje ???
VELOCITY
47 23-01-2003 18:54
Liefde & Relatie Meisje versieren?
Eagle1985
11 30-07-2002 17:21
Liefde & Relatie Hoe versier ik een meid.....
Hippielove
3 15-07-2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.