Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 15:10
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Ik had een vraagje: wat vinden jullie nou van het merk Gsus?
Ik vind het zelf super leip en draag ook bijna alles van het merk Het mooiste vind ik nog, dat je er niet iedereen mee ziet lopen omdat het nogal aan de prijzige kant is Maar wat vinden jullie er nou van?
En kom niet aan van: Ja oh jullie zijn allemaal hetzelfde dit en dat en modieus enzo... Jullie alto's lopen toch ook allemaal in dezelfde soort kleding Dus das geen goed argument... Noh laat maar ffkez weten...

Luv ya Frankie
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 15:15
Verwijderd
wij alto's?
ben jij dan de enige niet-alto op dit forum?

Ehm, tja, ik vind niets bijzonders van g-sus kleding, een beetje saai vooral.

*bekijkt de site eens* nouja, wat je daar ziet is toch wel leuk. Ik winkels zie ik van g-sus altijd alleen maar doodnormale h&m-achtige kleren met heel groot 'G-SUS' erop, nouja, ze mogen best reclame voor zichzelf maken maar niet als ze mij als reclamezuil gebruiken.

Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:18
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
vind beetje overdreven dat er met koeienletters GSUS op moe staan
Zo van kijk mij eens geld hebben om dit te kopen terwijl iets anders wat WEL goedkoper is net zo goed is
lijkt wel of je merkentick hebt dan
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:19
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
en btw ik vindt het nog niet eens zo spectaculair mooi ook niet en ZEKER niet voor dat geld wat je ervoor neer moet tellen
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:19
Verwijderd
Die felle dingen zijn s-p-u-u-g-lelijk.
Soms zie ik wel eens een mooi kledingsstuk van g-sus maar over het algemeen vind ik er vrij weinig aan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:24
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
nandatje schreef op 05-08-2003 @ 16:10:
Ik had een vraagje: wat vinden jullie nou van het merk Gsus?
Ik vind het zelf super leip en draag ook bijna alles van het merk Het mooiste vind ik nog, dat je er niet iedereen mee ziet lopen omdat het nogal aan de prijzige kant is Maar wat vinden jullie er nou van?
En kom niet aan van: Ja oh jullie zijn allemaal hetzelfde dit en dat en modieus enzo... Jullie alto's lopen toch ook allemaal in dezelfde soort kleding Dus das geen goed argument... Noh laat maar ffkez weten...

Luv ya Frankie
leip

ik vind het een beetje overdreven... het is meer zo'n merk voor mensen die graag met merkkleding te koop lopen.

edit: ik ben helemaal geen alto...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:27
Verwijderd
De mannenkleding van g-sus zuigt trouwens ontzettend. Meer geschikt voor 30-40jarigen, en dan nog 30-40jarigen zonder smaak.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:33
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Er zitten wel leuke dingen bij.
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:58
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
nandatje schreef op 05-08-2003 @ 16:10:
Ik had een vraagje: wat vinden jullie nou van het merk Gsus?
Ik vind het zelf super leip en draag ook bijna alles van het merk Het mooiste vind ik nog, dat je er niet iedereen mee ziet lopen omdat het nogal aan de prijzige kant is Maar wat vinden jullie er nou van?
En kom niet aan van: Ja oh jullie zijn allemaal hetzelfde dit en dat en modieus enzo... Jullie alto's lopen toch ook allemaal in dezelfde soort kleding Dus das geen goed argument... Noh laat maar ffkez weten...

Luv ya Frankie
Ik heb wel een paar dignen van g-sus maar ik vind het ook weer niet 'leip' en dat je er niet iedereen mee ziet lopen, dat heb je mooi even mis. bijna half amsterdam loopt in g-sus kleding en om dan nog de dragonball-Z figuren er niet erbij te rekenen..
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:58
Reneetje
Reneetje is offline
Ik houd er over het algemeen niet zo van, het is niet echt mijn ding. Ik heb wel dat rode vest ervan, maar dat heb ik alleen gekocht omdat we toen een weekendje de katamaran gingen uitproberen. En ik had nog geen vest, dus dat moest maar eventjes aangeschaft worden. Wel irritant vest trouwens, als 'ie eenmaal nat is duurt 't ook wel even voordat ie weer helemaal opgedroogd is. Misschien omdat het geen zeilvest is? Ok. Detail.

En wat je zegt over dat er haast niemand meeloopt omdat het nogal prijzig is klopt ook geen hol van. Ie-de-reen loopt er hier bij mij in Rijssen mee. En Rijssen is dan nog wel een boerengat. 'k Kan niet wachten totdat ik hier wegmag.
__________________
I get high on a buzz, then a rush when I'm plugged in you.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:58
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
nandatje schreef op 05-08-2003 @ 16:10:
Het mooiste vind ik nog, dat je er niet iedereen mee ziet lopen
overal waar ik kijk zie ik wel iemand met een gsus vest, dus je kan mij niet vertellen dat er bijna niemand in loopt.
Ik wil zelf helemaal niks helemaal niks van dat merk omdat er al zo veel mensen in lopen (en ga nou niet meteen alto zeggen) en omdat ik het gewoon absurt duur en dan ook nog eens niet mooi vind. De vesten zijn wel in leuke kleuren, maar dan staat dr weer zo'n afgrijselijk groot logo achterop dat het voor mij al niet meer hoeft
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De logo's zijn te groot, de kleuren vaak lelijk, de pasvormen niet eens echt goed en de afbeeldingen staan vaak op de verkeerde plaats. Bovendien is het afschuwelijk duur en heeft iedereen het al, dus denk maar niet dat je er orgineel bij loopt.

Sorry, ik hou echt niet van dat soort grote merken. Zodra het bekend wordt gaat de kwaliteit meestal niet meer vooruit.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:17
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ze hebben nogal eigenaardige dingen, soms zijn ze wel leuk. Verder staan er vrijwel altijd stomme teksten op en heeft de kleding lelijke kleuren en modellen. Ik draag het niet. Het is me te duur.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:20
BBEM
BBEM is offline
het is echt een artikel voor van die mensen die zich denken te onderscheiden door dure kleren te kopen die iedereen altijd al koop, meestal lopen bs'jes(breezahsletten) in deze kleding rond
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:27
lucky*me
lucky*me is offline
Hai hai

Je zei dat er weinig mensen met G-sus kleding rondlopen?? Hèhè zeker nooit naar speadfreeks geweest (in now and wow) daar loopt bijna wel de helft met op z'n minst een g-sus shirtje!

Maar goedd als je G-sus koopt omdat het Té prijzig is voor andere mensen dan vin ik dat nergens op slaan.. want dan kan je net zo goed je hele garderobe aanpassen op de nieuwe lijn van Dior. Of één van de vele andere merken
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:27
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik vind Gsus eg een SLECHT merk, kom op met je 'niemand loopt ermee' de hele wereld is aan Gsus verslaafd! Het is absoluut niet orgineel meer! En dan nog met merken, ik snap dat eg niet wat er zooo cool is aan een merkje en vooral Gsus!
Mijn vriend had heel veel Gsus-shirts maar hij doet ze niet meer aan omdat hij niet tot het type mensen behoord die erin loopt
De meeste mensen die Gsus dragen willen opvallen en laten zien dat ze zogenaamd veel geld hebben, ze willen net iets te hip en iets te stoer zijn! Gewoon weg aso

Ik wil er gewoon leuk uitzien en het maakt me niet uit op welke manier en ik ga me helemaal niet aan 1 merk hechten dat ook nog een klauwen vol geld kost. Koop wat bij only, bien bleu, H&M, V&D of waar je zelf wilt en je ziet er net minstens net zo leuk uit dus je hebt niet eens een merk nodig want ze moeten maar naar je innerlijk kijken!

Toedeloe met GSUS!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:33
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Als je je wilt onderscheiden van de rest en daar GSUS voor gebruikt moet je toch nog is goed rondkijken.

Misschien de volgende keer nog iets meer uitgevens en iets exclusiefs aanschaffen ipv iets waar het hele noordelijk mannelijk halfrond in loopt...
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:37
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
kheb een agenda van g-sus, tel ik nou ook mee? kheb er verder geen kleding van, want ik vind het net iets te duur. je kunt precies dezelfde kleding ergens anders kopen ook al staat er dan toevallig geen 'g-sus' super groot op de voorkant
__________________
hoii
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2003, 16:37
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik vind die vestjes met rits met capuchon voor meisjes van Gsus wel heel koel..

zelf draag ik niks ervan en ben het ook niet van plan... kost veel geld
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:40
Verwijderd
Gsus in mijn lievelingsmerk qua shirts, en een paar broeken. De velle kleuren bevallen me niet altijd evengoed, en de drukke shirts (waar dikgedrukt gsus opstaat) hoeven van mij ook niet. Maar ze hebben wel enkele leuke longsleeves en 3kwartsbroeken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:51
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
niemand mee ziet lopen?

IEDEREEN loopt met gsus...


ik vond gsus vroeger vet...toen t nog echt een skate merk was....toen ik 11/12/13 was ging ik altijd bij gsus store in arnhem winkelen, veeeel truitjes gehaald toen, stond niet zo groot gsus op, vette skatebroeken hadden ze er...toen was t nog echt een skateshop...nu is t echt een tutjes winkel geworden....skate afdeling is bijna helemaal weg...

tis gewoon helemaal veranderd in negatieve zin, lelijke felgekleurde broeken, overal staat in koeienletters gsus op...en tis ook nog eens een paar x zo duur geworden....

ik vind t echt helemaal niks meer...
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:12
S
Avatar van S
S is offline
Gsus is wel aardig, maar dat prijzige valt wel mee.
En dus zie je iedereen er mee lopen .

En sommige dingen van Gsus zijn echt te bout voor woorden, anderen zijn weer heel fett.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:42
Verwijderd
Een vriend van me heeft een verschrikkelijk gaaf G-Sus vest..paar jaar oud.

Maar over het algemeen kan ik weinig mooie [nouja, het geld iig niet waard] G-sus kleding verzinnen...idd, veel dingen zijn vrij standaard..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:45
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
idontcare schreef op 05-08-2003 @ 17:37:
kheb een agenda van g-sus, tel ik nou ook mee? kheb er verder geen kleding van, want ik vind het net iets te duur. je kunt precies dezelfde kleding ergens anders kopen ook al staat er dan toevallig geen 'g-sus' super groot op de voorkant

Lul niet. Is allemaal van die goedkope namaaktroep, veel slechtere kwaliteit.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:47
Verwijderd
Natuurlijk.
Alles wordt nagemaakt van G-sus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 17:47
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
G-sus is dus echt niet orrigineel! Iedereen loopt met dezelfde truitjes en vestjes!
Ik heb zelf één truitje van G-sus (gekocht in de uitverkoop) en daar heb ik nog niemand mee zien lopen... haha, staat *gelukkig* ook geen groot merk op. En ik weet zeker dat ik niet meer van die kleren wil, ik hoeft niet in kleren te lopen die wel 3 mensen bij mij in de klas aanhebben...

En dat Alto's in dezelfde kleren lopen is dus ook nix van waar... die zoeken juist kleren die niemand anders heeft...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:48
Verwijderd
Ook jij hebt wel weer humor.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-08-2003 @ 18:45:
Lul niet. Is allemaal van die goedkope namaaktroep, veel slechtere kwaliteit.
Ik heb genoeg dingen van Gsus die van een erg slechte kwaliteit bleken te zijn..

Maar ik heb er wel wat van, ja. Ik vind bepaalde dingen van een collectie leuk en voor mij hoeven de levensgrote merken ook niet. Ook het Gsusteken niet, want dat vind ik belachelijk lelijk. :/
Maar goed, er zitten leuke dingen tussen. Maar bijzonder is het niet. En origineel al bij lange na niet meer.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:52
resist / exist
resist / exist is offline
Hahhaa, gefrustreerd pubertje dat niet in wil zien dat ze voor niks al dr kleedgeld heeft uitgegeven aan te dure troep
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:52
resist / exist
resist / exist is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-08-2003 @ 18:45:
Lul niet. Is allemaal van die goedkope namaaktroep, veel slechtere kwaliteit.
haar bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:52
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
sorry hoor, maar zo heel duur is het toch niet?of ligt dat aan mij?en nee ik ben geen rijk verwend achterbaks jochie, k werk zelf voor mn centjes,en kan me dit best veroorloven,niet dat k zelf iets van gsus heb, ut is wel grappig opzich hoor daar niet van,maar ik loop liever in andere dingen...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:53
S
Avatar van S
S is offline
Een merk als Gsus koop je niet vanwege de 'qualiteit', maar vanwege hoe het eruit ziet en een beetje vanwege het merk.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:53
resist / exist
resist / exist is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 05-08-2003 @ 18:47:
En dat Alto's in dezelfde kleren lopen is dus ook nix van waar... die zoeken juist kleren die niemand anders heeft...
daar zijn ze anders verdomd slecht in
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
S schreef op 05-08-2003 @ 18:53:
Een merk als Gsus koop je niet vanwege de 'qualiteit', maar vanwege hoe het eruit ziet en een beetje vanwege het merk.
Dat is waar, maar als ik het bekijk met Diesel, wat verkoopt om dezelfde reden, vind ik Gsus er kwalitatief onder liggen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Dat vind ik soms zo onwijs koel.. Alleen 3 keer duurder dan mijn budget toelaat..

en sommige jongens kunnen er zo geil uitzien met een blousje en een g-sus broek *kwijl*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
S schreef op 05-08-2003 @ 18:53:
Een merk als Gsus koop je niet vanwege de 'qualiteit', maar vanwege hoe het eruit ziet en een beetje vanwege het merk.
Een beetje vanwege het merk?
Jij misschien niet, maar ik vraag me af waarom ik zo veel mensen zie lopen in hele standaard shirtjes waar je alleen maar 30,40 euro voor neer telt omdat dat g'sus symbool d'r zo groot op staat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2003, 17:57
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Ik vind de kleding bijna net zo triest als de naam die zij draagt...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:04
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 05-08-2003 @ 18:53:
daar zijn ze anders verdomd slecht in
ach gossie ventje toch...

tututut....
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:07
roman
Avatar van roman
roman is offline
ik heb nog een oud shirt van Gsus, uit de tijd dat men, zelfs de 'trendy' figuren, dacht dat het woordgrap was... best rock&roll toch...
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 05-08-2003 @ 18:47:
En dat Alto's in dezelfde kleren lopen is dus ook nix van waar... die zoeken juist kleren die niemand anders heeft...
Onzin. Vrijwel alle Alto's dragen een zeer wijde broek tot op de grond, van midblauw spijkerstof of bruinige ribstof, met daarop een zwart bandshirt, zwarte bandsweater of een strak t-shirtje/hempje met iets kinderlijks erop, ze hebben donker(geverfd) of felgekleurd geverfd haar, jongens meestal lang, meisjes meestal kort, en ze dragen kisten of sportschoenen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 05-08-2003 @ 18:57:
Ik vind de kleding bijna net zo triest als de naam die zij draagt...
jep, beetje mijn echte naam jatten, en dan aanpassen zodat het hetzelfde klinkt, maar dat je het anders schrijft
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:27
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
k vin t mooi

mn neef heeft er veel van.. *jaloers*
en nee niet allemaal enorme logo's maar kleintjus

vind grote logo's zelf owk nie mooi
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:27
.Pure
.Pure is offline
Kvind Gsus over het algemeen wel leuk... maar zo duur!!!! Koop liever kleding van o-n-l-y ofzow.. die prijzen gaan nog wel

En trouwens bij ons heeft "leip" een andere betekenis dan leuk of vet of mooi ofzo.. het tegenovergestelde
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:31
DescenT
DescenT is offline
Ik vind de kleding nog niet eens zo kut maar de naam zelf!

Ik ben niet gelovig, bijna anti, maar waar halen die gasten de moed vandaan om een geloof (G-sus/Jezus) als handelsmerk te gebruiken.
Ik ga toch ook geen merk beginnen dat "Allah-Sokken" heet?!

Met vriendelijke groeten
__________________
'When there's no more room in hell, the DEAD will walk the earth...'I'm not just fallen, i'm Descent...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:38
LeiGif
Avatar van LeiGif
LeiGif is offline
het is simpelweg niet mijn smaak kleren
maar het lijkt me om eerlijk te zijn een btje een merk waar je over een jaar ofzo niks meer van hoort omdat het nu op dit moment in is en geprezen wordt door de fancy e.d. en dan tegen die tijd is iets anders weer 'in'
maar ok als mensen het leuk en mooi vinden moeten ze het dragen he
en owja: ik ben geen alto
__________________
suffering should be creative, should give birth to something good and lovely
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:49
feline
feline is offline
Ik heb er twee broeken van gekocht. De ene zat na een dag al helemaal kut, en is inmiddels echt versleten. De ander vind ik ook niet mooi meer zitten.
Wel ben ik heel blij met de twee jassen die ik ervan heb. Allebei maatje xs (niet makkelijk te vinden), en mooi getailleerd. De eerste gaat alweer het vierde jaar in en ziet er nog steeds mooi uit .
Verder ben ik niet echt superenthousiast over de kleding. Het is mij iets te hip en trendy, ik houd meer van iets klassieker.

Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:03
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Mja, je zit er ind veel mensen in lopen. Die vestjes met capuchon (hm..?) van zachte stof had echt iedereen!
En je ziet heel veel jongens in zo'n felgekleurd shirt GSUS shirt.

Ja, dit was al gezegd. Maar ik wou t even benadrukken
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:50
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 05-08-2003 @ 18:47:

En dat Alto's in dezelfde kleren lopen is dus ook nix van waar... die zoeken juist kleren die niemand anders heeft...
Maar het staat wel ALTIJD super belachelijk
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:56
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 05-08-2003 @ 19:04:
ach gossie ventje toch...

tututut....
Hij heeft anders wel gelijk!!! Die alto's lopen er echt TE belachelijk bij... Neem nou bijvoorbeeld: Kisten onder een driekwart broek, en dan zie je ook nog de (zwarte) sokken boven de kistjes uitkomen Om nog maar niets te zeggen over de MEGA lelijke, meestal zelfopgetekende shirts wat ze erboven dragen. Dat dragen dan de jongens De meisjes met hun iets TE weide broeken die bijna onder aan de kont hangen... Uuuuuuf wat lelijk
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:20
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
nandatje schreef op 05-08-2003 @ 20:56:
Hij heeft anders wel gelijk!!! Die alto's lopen er echt TE belachelijk bij... Neem nou bijvoorbeeld: Kisten onder een driekwart broek, en dan zie je ook nog de (zwarte) sokken boven de kistjes uitkomen Om nog maar niets te zeggen over de MEGA lelijke, meestal zelfopgetekende shirts wat ze erboven dragen. Dat dragen dan de jongens De meisjes met hun iets TE weide broeken die bijna onder aan de kont hangen... Uuuuuuf wat lelijk
Jij begrijpt de bedoeling van mijn post niet en ik heb niet de hoop dat jij dat ooit wel doen zal, dus geef ik het bij voorbaat maar op...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lonsdale love all colors
DreamQueen
100 12-01-2005 20:41
Lifestyle Stomste trend van het moment?
Verwijderd
160 05-06-2004 10:23
Lifestyle gsus
flupkeflup
155 30-03-2004 17:04
Lifestyle Wat is jouw favoriete merk?
Bosserini
191 09-11-2003 16:45
Lifestyle Gsus
Super-Eefjuh
46 16-05-2003 21:32
Lifestyle g-sus
Wiccan
20 12-08-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.