Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 19:57
meisje833
meisje833 is offline
Ik ben paar weken geleden afgewezen door iemand waar ik helemaal hotel de botel van was, hij vond mij in het begin ook leuk maar na een week zei hij je bent m'n type niet.
Ik heb niks met hem gehad maar toch voelt het zo, leek wel of de grond onder m'n voeten wegzakte en alles zwart werdt, voelde me zo klote want was zo verliefd en had zoveel hoop dat het iets zou worden

ik doe zat dingen om afleiding te hebben, ik ga stappen met vrienden, werk, weer naar school.

maar het helpt niet....ik blijf in een dip

Ik eet al een paar weken niet sinds het is gebeurd, ben elke dag misselijk .
Ik heb huilbuien, slaap niet meer, kan heel de dag alleen maar aan hem denken en waarom ik z'n type niet kan zijn..
Ik voel me zo klote, sommige mensen zeggen stel je niet aan en zoek gewoon een andere knul, maar ik vind het echt heel erg krijg hem niet uit m'n hoofd was zo verliefd.
Ik ben er ziek van geworden zo rot voel ik me erdoor...ik voel me echt heel down zit helemaal in een dip :-( waar komt dat klote gevoel vandaan??
In feb maakte me ex het uit maar voelde me lang niet zo rot als nu, echt stom met deze jongen heb ik nieteens wat gehad....

Zijn er meer mensen die dit wel eens hebben gehad, en hoe kom ik hier in godsnaam doorheen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 20:29
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
't Is logisch dat je je niet zo goed voelt na een afwijzing, maar volgens mij slijt dat wel.

Wat moet je doen?

Schrijf het ergens neer of vertel erover of zo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
phensicske schreef op 25-08-2004 @ 21:29 :
't Is logisch dat je je niet zo goed voelt na een afwijzing, maar volgens mij slijt dat wel.

Wat moet je doen?

Schrijf het ergens neer of vertel erover of zo.
helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tuurlijk, dat hebben veel meer mensen gehad. Bijna iedereen wordt weleens afgewezen, dat kan gewoon gebeuren. Je bent niet de enige hoor!

Nou ja, voor iedereen is er een andere remedie. Jij hebt blijkbaar geprobeerd afleiding te zoeken en dat werkte niet. Misschien helpt het jezelf eens even stevig te verwennen? Met een bak bonbons op de bank, zielige films kijken, janken tot je erbij neervalt en zodra je uitgehuild bent over hem je moeder vragen of ze niet eens zin heeft om met je te gaan shoppen (op haar kosten).

Uiteindelijk heeft het wat tijd nodig, maar je kunt het jezelf net zo goed gemakkelijk maken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Kheb precies hetzelfde....naja...het ligt iets lastiger, maar het kan blijkbaar niet (en wij waren al iets verder gegaan).

Ben er veel erger aan toe, dan toen het uitging met mijn exen waar ik langer mee had.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:58
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
phensicske schreef op 25-08-2004 @ 21:29 :


Schrijf het ergens neer of vertel erover of zo. [/B]
Heeft ze al gedaan...zoals je ziet

Meisje, ga verder met je leven. Denk er gewoon niet meer aan. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:09
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 25-08-2004 @ 22:58 :
Heeft ze al gedaan...zoals je ziet

Meisje, ga verder met je leven. Denk er gewoon niet meer aan. Klaar.
God, jij stelt het ook wel heel makkelijk..... Was het maar zo makkelijk! Vertel jij haar maar eens hoe ze er 'gewoon' niet meer aan moet denken.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:48
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 25-08-2004 @ 22:58 :
Heeft ze al gedaan...zoals je ziet
Ik zie het niet zo eng.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:54
LISM
Avatar van LISM
LISM is offline
gisteravond.. P'cies hetzelfde


Ik baal d'r echt van, en ben mezelf ook soms niet meer.. Ik probeer wel afleiding te zoeken maar dat lukt ook soms niet.

ik baal d'r echt van !
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 23:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
je moet verliefd worden op een jongen die jou ook leuk vind..
jah..tis moeilijk maar misschien raak je m dan vergeten..
veel succes
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 00:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Been there, done that, bought the T-shirt...

2,5 jaar heeft het geduurd... Vier verliefdheden, de één nog heviger dan de andere, vier afwijzingen.

Iedere keer dacht ik: ellendiger dan ik me nú voel, gaat niet meer... Maar iedere keer werd het erger. Van de laatste weet ik nu zéker dat ellendiger niet mogelijk is. Ik zag ook nergens nog nut in, had nergens meer zin in... Vrienden gebruikten de term 'depressief' zelfs en ééntje had het over een psycholoog...

Inmiddels gaat het alweer een paar maanden goed met me, heb zelfs een vriendin. Had dit tot een paar maanden geleden nóóit kunnen denken. Je bent dus écht niet de enige die zich zo voelt/kan voelen. En ook al zul je het niet geloven, de kans is heel groot dat het ook bij jou helemaal goed komt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 25-08-2004 @ 22:58 :
Heeft ze al gedaan...zoals je ziet

Meisje, ga verder met je leven. Denk er gewoon niet meer aan. Klaar.
Als dat voor mij zou werken.. Goh... Het is heel makkelijk gezegd: denk niet meer aan hem..
Maar elke keer zie ik weer wat en dat roept een herinnering aan hem op. Of iets wat ik zie herinnert me weer aan iets wat me herinnert aan hem. Snap je het nog?
Heel irritant.

Ik kan je verder ook geen tips geven. Bij mij is het 5,5 maanden uit en nog steeds gaat het niet super met me, hoe graag ik dat ook wil.. Maarja, mijn tijd dat het beter gaat komt nog wel denk ik. Intussen kruip ik lekker in mn schulpje en gun mezelf wat rust...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:38
The0
The0 is offline
Misschien een heel gewaagde theorie maar het valt te proberen:

Jongens nemen afwijzingen in de liefde vaak minder zwaar op dan meisjes.

Mezelf als voorbeeld nemende: ik kan er nooit ook maar half zo down als TS over zijn als ik afgewezen wordt. Er zit dan uiteraard wel een verschil tussen afgewezen worden in een discotheek of iemand waar je echt veel voor voelt.

Zou het komen omdat jongen/mannen van oudsher al veel vaker het initiatief moeten nemen en dus vaker afwijzing tegen komen en er dus 'gewend' aan raken?

Of ben ik nou één van de zeldzame jongens die blijkbaar goed tegen afwijzing kan?
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 11:54
waves
Avatar van waves
waves is offline
zoek naar irritante dingen aan-over hem, dingen waarop je kunt afknappen.

bv: Hij was eigenlijk toch helemaal niet knap. Wat een raar lachje heeft ie eigenlijk. Hij drinkt toch eigenlijk veel te veel...

Als dat niet zo goed lukt vraag of een vriendin mee wil helpen.
dat soort dingen wil wel eens helpen.

Probeer je zelf keer op keer te zeggen dat hij pech heeft dat hij zo´n leuke meid als jij niet wil. Zijn pech, niet de jouwe.

Je hebt de tijd om verder te zoeken, er komt vast wel een leuker persoon die jou ook leuk vindt!! Je komt er alleen maar sterker uit.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:18
meisje833
meisje833 is offline
Ik vind het echt fijn dat ik niet de enige bent die dit klote gevoel kent dat is al een hele troost op zich :-)

maar ik ben altijd zo geneigt om aan me zelf te gaan twijfelen, dan denk ik tjah als hij me niet wil zal er wel wat stoms of verkeerds aan mij zijn, misschien heb ik geen leuk karakter of me uiterlijk is niet goed etc...
gek wordt ik daar van
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 26-08-2004 @ 13:18 :
maar ik ben altijd zo geneigt om aan me zelf te gaan twijfelen, dan denk ik tjah als hij me niet wil zal er wel wat stoms of verkeerds aan mij zijn, misschien heb ik geen leuk karakter of me uiterlijk is niet goed etc...
gek wordt ik daar van
Zolang je maar van jezelf vind dat je een leuk karakter hebt en er leuk uit ziet. Dat is veel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:59
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-08-2004 @ 22:05 :
Kheb precies hetzelfde....naja...het ligt iets lastiger, maar het kan blijkbaar niet (en wij waren al iets verder gegaan).

Ben er veel erger aan toe, dan toen het uitging met mijn exen waar ik langer mee had.
Dit is misschien ook wel logisch, want als je een langere tijd met iemand hebt, dan groei je meestal wel iets uit elkaar en tot slot maakt één van de twee het waarschijnlijk uit.

Iemand die je nog maar kort kent, daar groei je nog enorm naar toe. Dan komt de klap harder aan als het uit gaat.

Tenminste, dit is mijn visie
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:06
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Eend schreef op 26-08-2004 @ 13:59 :
Dit is misschien ook wel logisch, want als je een langere tijd met iemand hebt, dan groei je meestal wel iets uit elkaar en tot slot maakt één van de twee het waarschijnlijk uit.

Iemand die je nog maar kort kent, daar groei je nog enorm naar toe. Dan komt de klap harder aan als het uit gaat.

Tenminste, dit is mijn visie
Daar zit ook iets in, maar dat was het niet alleen *weet de reden wel, maar heb geen zin om die te verkondigen *
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2004, 13:59
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik ken je situatie.. heb er een tijdje terug ook mee gezeten.

Heb welgeteld anderhalve week wat met die jongen gehad en ik was ook helemaal hotel de botel. Maakt ie het uit omdat ie geen tijd heeft...Omdat ie me (bijna) elke dag wou zien maar dat nie zou lukken..

Mjah..het enige advies wat ik voro je heb, is wat je zelf al doet/deed. Afleiding zoeken. Het slijt op den duur maar je het moet het echt de tijd geven. Bij de een duurt het langer als bij de ander. Ik heb er na 3 maanden nog om moeten janken dus dan weet je het wel.

Maar dat komt wel weer goed. Je moet het alleen een kans geven om te verwerken en op den duur slijt het en dan gaat het steeds beter met je. Tot hje op een dag wakker wordt en dat rotgevoel helemaal weg is
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:28
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik voel me juist down door de verliefdheid! Ik kan de verliefde gevoelens nooit een plaatsje geven, waardoor ik met mijn persoonlijkheid keihard wordt geremd!

Afleiding zoeken helpt even...Maar is niet de oplossing.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:11
meisje833
meisje833 is offline
hmm maar wat is dan wel de beste oplossing ??
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:42
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik heb het ook gehad, 2/3 weken terug heeft hij met verteld dat hij me nooit op die manier heeft bekeken. Nu gaan we nog 'normaal' met elkaar om, maar soms doet hij heel close en dat helpt mij niet echt, het word dan alleen maar slechter voor mij. Maar ik kan het contact met hem ook niet verbreken. Maar wanneer ik wel contact blijf houden dan kom ik er niet overheen, dus ik kom er ook niet uit.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 26-08-2004 @ 18:11 :
hmm maar wat is dan wel de beste oplossing ??
Zat worden in de kroeg en de slet uithangen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 14:12
Verwijderd
Ik denk dan altijd dat hij mij gewoon niet waard is. En als je dat vaak genoeg zegt, ga je het vanzelf geloven.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:44
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik ben er vandaag achter gekomen dat hij een vriendin heeft. Kon hij wel even wat eerder zeggen. Dus mijn hart is gebroken en ik huil tranen met tuiten. Misschien voel je je nu wat meer..menselijk..wie heeft nou niet pijn als diegene die je het allerliefst is, niet naar jou verlangt..
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 26-08-2004 @ 13:59 :
Dit is misschien ook wel logisch, want als je een langere tijd met iemand hebt, dan groei je meestal wel iets uit elkaar en tot slot maakt één van de twee het waarschijnlijk uit.

Iemand die je nog maar kort kent, daar groei je nog enorm naar toe. Dan komt de klap harder aan als het uit gaat.

Tenminste, dit is mijn visie
Hier ben ik het niet mee eens.
Als je langere tijd met iemand hebt groei je (naar mijn idee) ook vaak meer naar elkaar toe. Je leert elkaar beter kennen, gaat meer voor elkaar voelen omdat je dingen ontdekt die je eerst niet zag.
Ja, het kan dat je uit elkaar groeit, maar ook juist naar elkaar toe..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:05
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
DNMB schreef op 27-08-2004 @ 22:44 :
ik ben er vandaag achter gekomen dat hij een vriendin heeft. Kon hij wel even wat eerder zeggen. Dus mijn hart is gebroken en ik huil tranen met tuiten. Misschien voel je je nu wat meer..menselijk..wie heeft nou niet pijn als diegene die je het allerliefst is, niet naar jou verlangt..
ja ik zit echt te balen vind het zo klote, maar je staat zo machteloos he je kan niks doen...
hij zit nog in mijn vriendengroep ook dusja ik denk nietd at ik snel over hem heen zal zijn want zie hem elke week, denk dat ik ook gek wordt als ie straks een keer met een vriendin aan komt zetten daar maarja ik kan moeilijk uit die groep stappen :-( dus ik moet doorzetten, tanden op elkaar en proberen te vergeten, maar het klote is het lijkt wel of ie steeds leuker wordt ssteeds knapper steeds liever ....snap je wat ik bedoel ...echt stom als je iemand niet kan hebben lijkt het alsof ze alleen maar mooier en beter worden
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:44
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Tja, ik ken het....

Ik heb soms het gevoel dat ik hem pas kan vergeten als ik verliefd word op iemand anders. Het nadeel hiervan is wel dat je van het ene in het andere kan vallen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 21:29
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 28-08-2004 @ 19:05 :
hij zit nog in mijn vriendengroep ook dusja ik denk nietd at ik snel over hem heen zal zijn want zie hem elke week, denk dat ik ook gek wordt als ie straks een keer met een vriendin aan komt zetten daar maarja ik kan moeilijk uit die groep stappen :-( dus ik moet doorzetten, tanden op elkaar en proberen te vergeten, maar het klote is het lijkt wel of ie steeds leuker wordt ssteeds knapper steeds liever ....snap je wat ik bedoel ...echt stom als je iemand niet kan hebben lijkt het alsof ze alleen maar mooier en beter worden
Ik weet hoe klote dit is, zeker als je hem blijft zien. Als hij nou stom zou doen na zijn afwijzing dan zou je er nog makkelijker overheen komen denk ik doordat je dan wel slecht over hem kan denken maar als hij heel lief en aardig blijft doen dan is het wel heel moeilijk om over hem heen te komen zeker omdat je hem ook nog zo vaak blijft zien.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:55
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 28-08-2004 @ 22:29 :
Ik weet hoe klote dit is, zeker als je hem blijft zien. Als hij nou stom zou doen na zijn afwijzing dan zou je er nog makkelijker overheen komen denk ik doordat je dan wel slecht over hem kan denken maar als hij heel lief en aardig blijft doen dan is het wel heel moeilijk om over hem heen te komen zeker omdat je hem ook nog zo vaak blijft zien.

Tja, 't ligt er volgens mij aan hoe lief. Als hij helemaal duidelijk gemaakt heeft dat hij niets wil, zou het bij mij prettiger liggen als hij gewoon normaal deed. Want je ziet hem dan toch nog wel en anders weet je je geen houding aan te nemen. Maar dat zou bij mij denk ik zo zijn. Gewoon, vriendschappelijk, het beste
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:54
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ja dat wel natuurlijk, dan is het veel makkelijk als hij alleen maar normaal doet op een vriendschappelijke manier. Maar wat doe je als hij wel heel close en lief gaat doen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 23:59
meisje833
meisje833 is offline
ow en het erge is dat ik vandaag heb gehoord dat hij een meisje heeft nu, ik denk dat ik gek wordt!!! die gaat hij zeker weten meenemen naar de vriendengroep ...kan het nog pijnlijker auw auw...hoe kom ik nu over hem heen het klote gevoel is nu alleen maar erger doordat hij een ander heeft en die nog miss in die vriendengroep komt ook, dan zie ik hem elke week met haar snik snik.. hoe kom ik er nou het beste overheen tis nu helemaal klote..

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 00:02.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:11
Verwijderd
Denk dat je hier het beste als volgt mee om kan gaan (naja, dit zou voor mij t beste werken):

Gewoon om blijven gaan met die vriendengroep,als hij een vriendin heeft, neemt hij die vast wel een keer mee. Misschien dat je dan echt in gaat zien dat hij je niet leuker vindt als gewoon een vriendin, en verder niets. Klinkt hard, maar vrees dat je anders nog een lange poos in die spiraal blijft zitten.

Heb het zelf ook gehad. Iedere opmerking die zo'n jongen dan maakt, vervorm je naar je eigen beeld, je denkt dat iedere plotselinge aanraking expres gebeurt, en dat ieder sms meer betekent als dat hij stuurt.

Een paar weken geleden ben ik ook afgewezen voor een jongen, die koos voor zijn ex ipv van mij. Zelf zag ik het allang aankomen, maar toch kwam het nog best onverwacht. Maar ik heb nog steeds contact met hem, zijn ex kende ik al en is best een toffe, gezellige en lieve meid. Het doet niet echt pijn om hen samen te zien, wel als ze aan elkaar zitten enzo (ze hebben eigenlijk nog niets, maar aan de andere kant ook wel, vaagheid ten top...)
Zoals ik al zei doet het niet echt pijn, maar wat ik niet echt leuk vind, is dat iedereen zegt dat ik veel beter bij hem pas als zijn ex. Dan denk ik; waarom zien zij dat wel, en hij dan niet? Heb er lang over nagedacht, maar ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat er echt meer mannen als kerktorens zijn. Op zoek gaan werkt echt niet, verliefd worden overkomt je...

Succes meis, weet beetje hoe het is, en het is niet makkelijk, maar het lukt je wel! Blijf vooral afleiding zoeken en ontloop hem en zijn vriendin niet. Wie weet hoe aardig ze is!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:25
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
hoi,

ik voel me ook klote, alleen ik heb nog niks met die jongen gehad..

topic

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=923728

ik haat dit gevoel zo ontzettent..
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:41
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 30-08-2004 @ 09:25 :
ik voel me ook klote, alleen ik heb nog niks met die jongen gehad..

ik haat dit gevoel zo ontzettent..
Ik had ook niets met die jongen, niet eens mee gezoend, maar hij vond mij ook leuk (kan er goed met hem over praten).

Maar het blijft gewoon klote, hoever je ook met iemand gegaan bent!

Jij ook succes
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:44
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ja, die bij mij vond mij ook leuk, maar toen vond ik hem nog niet leuk, en wou niet zien dat hij me leuk vond, (het was toch gewoon een goede vriend?)

totdat ik hem ook wel leuk begon te vinden en hij opeens heel raar tegen mij begon te doen.. , en nu weet ik nog steeds niet wat ie van me vind, maar ik denk dat het niks mee word..
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2004, 09:39
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Been there, done that! Leuk meisje leren kennen, een korte beginnende romance mee gehad, alleen na 2 weken wilde zij "gewoon vrienden blijven" en was ik compleet gek van haar. We zijn nu een half jaar verder, enne, tja.....het zit nog precies zo...binnenkort maar eens een goed gesprek mee houden en dan evt flinke afstand nemen, we zijn namelijk erg goede vrienden en kunnn heel goed met mekaar omgaan, alleen dit voelt af en toe ZO kut!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:24
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 29-08-2004 @ 22:54 :
Ja dat wel natuurlijk, dan is het veel makkelijk als hij alleen maar normaal doet op een vriendschappelijke manier. Maar wat doe je als hij wel heel close en lief gaat doen?
ja dat vraag ik me nou ook af. Contact verbreken wil ik niet, we zijn namelijk ook heel goed bevriend. Hij wil geen relatie, maar doet naar mijn idee wel alsof....
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:00
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-08-2004 @ 09:11 :
Denk dat je hier het beste als volgt mee om kan gaan (naja, dit zou voor mij t beste werken):

Gewoon om blijven gaan met die vriendengroep,als hij een vriendin heeft, neemt hij die vast wel een keer mee. Misschien dat je dan echt in gaat zien dat hij je niet leuker vindt als gewoon een vriendin, en verder niets. Klinkt hard, maar vrees dat je anders nog een lange poos in die spiraal blijft zitten.

Heb het zelf ook gehad. Iedere opmerking die zo'n jongen dan maakt, vervorm je naar je eigen beeld, je denkt dat iedere plotselinge aanraking expres gebeurt, en dat ieder sms meer betekent als dat hij stuurt.

Een paar weken geleden ben ik ook afgewezen voor een jongen, die koos voor zijn ex ipv van mij. Zelf zag ik het allang aankomen, maar toch kwam het nog best onverwacht. Maar ik heb nog steeds contact met hem, zijn ex kende ik al en is best een toffe, gezellige en lieve meid. Het doet niet echt pijn om hen samen te zien, wel als ze aan elkaar zitten enzo (ze hebben eigenlijk nog niets, maar aan de andere kant ook wel, vaagheid ten top...)
Zoals ik al zei doet het niet echt pijn, maar wat ik niet echt leuk vind, is dat iedereen zegt dat ik veel beter bij hem pas als zijn ex. Dan denk ik; waarom zien zij dat wel, en hij dan niet? Heb er lang over nagedacht, maar ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat er echt meer mannen als kerktorens zijn. Op zoek gaan werkt echt niet, verliefd worden overkomt je...

Succes meis, weet beetje hoe het is, en het is niet makkelijk, maar het lukt je wel! Blijf vooral afleiding zoeken en ontloop hem en zijn vriendin niet. Wie weet hoe aardig ze is!

ja ik blijf maar naar die vriendengroep gaan ,maar denk wel dat het de eerste keer als ik hem samen met dat meisje zie wel ff op me tanden moet bijten, tzal wel ff flink zeer doen denk ik in het begin.. en vooral idd met de gedachte waarom zij en ik niet, wat heeft zij wat ik niet heb :-(
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:38
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 30-08-2004 @ 00:59 :
ow en het erge is dat ik vandaag heb gehoord dat hij een meisje heeft nu, ik denk dat ik gek wordt!!! die gaat hij zeker weten meenemen naar de vriendengroep ...kan het nog pijnlijker auw auw...hoe kom ik nu over hem heen het klote gevoel is nu alleen maar erger doordat hij een ander heeft en die nog miss in die vriendengroep komt ook, dan zie ik hem elke week met haar snik snik.. hoe kom ik er nou het beste overheen tis nu helemaal klote..
oh meid..wat kut voor je allemaal Maar dat hij zo snel weer een nieuwe vriendin heeft, geeft wel aan dat jullie band niet zo sterk was..en ik denk dan dat je er sneller over heen komt dan je denkt. Je kunt het beste sterk zijn. Gewoon vrolijk zijn en lachen in je vriendengroep. Als hij je zo ziet, zal hij je eerder terugwillen dan als je een zielig hoopje ellende wordt. En dan wil jij hem natuurlijk niet meer, omdat hij zon ontzettende zak is, waar jij dan eindelijk achter bent gekomen Succes..
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:52
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 29-08-2004 @ 22:54 :
Ja dat wel natuurlijk, dan is het veel makkelijk als hij alleen maar normaal doet op een vriendschappelijke manier. Maar wat doe je als hij wel heel close en lief gaat doen?
Tja ... Lijkt me lastig, vooral omdat je het zelf waarschijnlijk toch ook wel wilt, tenminste bij mij zou dat zo zijn. Hmm, kweet niet, misschien dan tegen hem zeggen dat je niet weet wat je moet als hij zo doet en dat ie je zo hoop blijft geven. Mannen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
kiddin schreef op 30-08-2004 @ 11:24 :
ja dat vraag ik me nou ook af. Contact verbreken wil ik niet, we zijn namelijk ook heel goed bevriend. Hij wil geen relatie, maar doet naar mijn idee wel alsof....
Ik wil wel, maar het kan niet
ik ken het
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 30-08-2004 @ 12:00 :
ja ik blijf maar naar die vriendengroep gaan ,maar denk wel dat het de eerste keer als ik hem samen met dat meisje zie wel ff op me tanden moet bijten, tzal wel ff flink zeer doen denk ik in het begin.. en vooral idd met de gedachte waarom zij en ik niet, wat heeft zij wat ik niet heb :-(
dat dacht ik ook, wat heeft zij, wat ik niet heb, behalve een dikke reet?! (srry dat ik het zo bot uitdruk)

Tuurlijk doet het zeer in het begin, zeker als je ze ook ziet zoenen en hand in hand ziet zitten. Klinkt hard, maar: wen er maar aan! Zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn, vrees ik...

Het slijt wel, het duurt even, maar het slijt wel. Stort je gewoon weer op school, werk, vrienden en vriendinnen buiten die vriendengroep en dan komt het wel goed!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:35
meisje833
meisje833 is offline
hij staat ook nog steeds in me msn maarja omdat ik hem natuurlijk ook in mijn vriendengroep heb kan ik hem niet verwijderen natuurlijk :-( is ook best klote want elke keer komt ie weer met zo'n happy naam ( kheb een leuk weekend gehad ) en hij zit ook heel de dag met haar te msnen dat weet ik gewoon zeker want hij zit zo lang op msn, alleen het idee al...tjah waar maak ik me druk om ik weet het maar het doet me gewoon onwijs veel pijn

en heeft ie weer een veel te leuke foto van zichzelf, jeetje zeg tlijkt wel of iets steeds knapper en leuker wordt.
in het begin toen ie mijn nog leuk vond had ik wel een aantal dingen aan te merken op hem, grote neus, geen mooie tanden
maar tlijkt wel of ik dat opeens helemaal niet erg vind en dat ie opeens bloedmooi is in mijn ogen, hij heeft ook van die prachtige blauwe ogen :-(.. oww ..zuch daar ga ik weer wordt gek van mezelf, waarom kan ie nou niet oerlelijk worden of dingen doen waar ik op afknap

hij doet best afstandig en niet echt aardig tegen mij waarvoor geen idee waarschijnlijk omdat ie bang is dat ik weer een toenaderingspoging ga doen maar hoe klote hij ook doet toch blijf ik hem verschrikkelijk leuk vinden :-(

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:17
wup
wup is offline
Ik heb 'de kerel die mij niet wou' meteen uit mijn msn gegooid.. maar niet geblokt.. dat kan je best doen. Het heeft bij mij wel geholpen. Eerst elke dag er weer in gezet om te kijken of hij online was, maar nu niet meer. Ik deed het niet omdat ik hem niet wou spreken, maar omdat ik het vervelend vond als hij online was maar niets zei, of oppervlakkig terug tegen me praatte. Ik heb hem niet geblokt om hem wel de kans te geven tegen mij te praten als hij dat zou willen. En dat heeft ie ook gedaan.
Ik heb hem nog steeds niet weer terug gezet... maar het heeft echt vet geholpen, en gooi de smsjes uit je inbox van je telefoon..( als je die smsjes hebt) je kent ze toch uit je hoofd en ze moeten weg. Gewoon even alles wat je aan hem herrinnerd weg doen...
Ik weet niet of je hem regelmatig tegenkomt..want das ook niet echt handig..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:40
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 30-08-2004 @ 15:35 :
*knip*
hij doet best afstandig en niet echt aardig tegen mij waarvoor geen idee waarschijnlijk omdat ie bang is dat ik weer een toenaderingspoging ga doen maar hoe klote hij ook doet toch blijf ik hem verschrikkelijk leuk vinden :-(
ik haat het, bij mij blijft ie kijken, en volgen met mn ogen, en als we oog contact hebben, moet ik echt de gene zijn die wegkijkt, anders blijft hij me gewoon asosciaal een half uur aanstaren..

maar praten, en echt contact maken , no maar..
en ja dan is het ook klote als ie in je vriendengroep zit
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:54
meisje833
meisje833 is offline
hij zit in mijn vriendengroep daarom kan ik hem niet blocken das heel raar ik heb heel die groep in me lijst..
en ik zie hem elke week en nu dus met haar straks :-( hoe moet ik dat gaan overleven zeg :-( zal wel klote worden maarja ik wil die vriendengroep niet kwijt dus zal wel moeten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:57
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-08-2004 @ 19:40 :
ik haat het, bij mij blijft ie kijken, en volgen met mn ogen, en als we oog contact hebben, moet ik echt de gene zijn die wegkijkt, anders blijft hij me gewoon asosciaal een half uur aanstaren..

maar praten, en echt contact maken , no maar..
en ja dan is het ook klote als ie in je vriendengroep zit
dat doet hij nou ook !! hij kijkt me heel de tijd aan en kijkt dan weg of zit te letten op wat ik doe , als ie bijv wat zegt kijkt ie of ik lach erom ofzo.
hij is bang dat ik weer wat probeer daarom doet hij zo *verlegen* ( lijkt het wel) en hij weet niet hoe hij zich moet gedragen dusja zeggen ze vrienden dat hij dat heeft gezegt, maard an nog ga dan niet zo irri lopen kijken en niks zeggen want hij probeert me te ontwijken
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:20
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
precies, maar bij mij heeft ie nog niet eens gezegt dat ie niks met me wil, dat voel ik gewoon zo, en het is zo ontzettent verwarrent,

ik kan wel schreeuwen van : Eikel, zeg nou gewoon, wat doe ik fout, je hebt iets voor me gevoeld, dat is het enigste wat ik weet? voel je nog steeds iets? eikel zeg nou wat, en doe niet zo stom, waar was het contact van een tijdje terug..
en maak contact of maak geen contact maar blij niet zo kijken enzow!!

pff.. ik voel me machteloos
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:52
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-08-2004 @ 20:20 :
precies, maar bij mij heeft ie nog niet eens gezegt dat ie niks met me wil, dat voel ik gewoon zo, en het is zo ontzettent verwarrent,

ik kan wel schreeuwen van : Eikel, zeg nou gewoon, wat doe ik fout, je hebt iets voor me gevoeld, dat is het enigste wat ik weet? voel je nog steeds iets? eikel zeg nou wat, en doe niet zo stom, waar was het contact van een tijdje terug..
en maak contact of maak geen contact maar blij niet zo kijken enzow!!

pff.. ik voel me machteloos
ja dat heb ik nou ook waarom wilde je niks met mij, waarom gaf je dan heel de week hoop aan me dat je me te gek vond had dan je mond gehouden, nu heeft ie een ander volgens mij wil hij gewoon perse iemand hebben en is ie op zoek ofzow, maar hij wil me ook niet vertellen waarom ik ze type niet ben :-( en zij wel!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.