Oud 09-06-2008, 12:04
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Heb jij ooit een bedpartner gehad met een bepaalde fetish? Zo ja, wat voor fetish en zijn er nog interessante dingen gebeurd?

Ik heb namelijk momenteel een bedpartner met een enorme voetfetish. Wel even wennen, maar op zich vind ik het niet storend
__________________
Hard to say what caught my attention..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:59
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Jaaa, Heb ooit een vriendinnetje gehad dat altijd aan mn vingers zoog
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 14:25
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
lijk me wel lekker hoor als iemand je voeten likt en zuigt waarom niet
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 14:38
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Heb jij ooit een bedpartner gehad met een bepaalde fetish? Zo ja, wat voor fetish en zijn er nog interessante dingen gebeurd?

Ik heb namelijk momenteel een bedpartner met een enorme voetfetish. Wel even wennen, maar op zich vind ik het niet storend
Heb ik ook eens gehad.. Ik word er niet warm of koud van, maar jah, als de ander er intens gelukkig van wordt, y not..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 14:42
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Citaat:
lijk me wel lekker hoor als iemand je voeten likt en zuigt waarom niet
Lijkt mij heel vervelend. Ik vind het echt niet fijn als er iemand aan m'n voeten zit.
Maarja, iedereen heeft natuurlijk weer andere voorkeuren. ;-)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 16:52
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik heb ook eens iemand gehad die per se aan mn oren wilde likken (en dan niet sensueel minikusjes, maar echt heulemaal onderkwijlen..).

Mjah, daar zag ik dan ook weer niet het nut van in
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 16:56
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Ik geef mijn vriendin altijd maar tongzoenen in dr nek zeg maar :'). Denk niet dat dit zo abnormaal is, maar het wind haar wel op
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 19:14
Kev!
Kev! is offline
Ik had er een die graag zoog op m'n pik, snap niet waar het voor nodig was.
Zou willen dat ze mij eens aan me teen zouden zuigen, zodat ik klaar kan komen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 19:19
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Citaat:
Ik heb ook eens iemand gehad die per se aan mn oren wilde likken (en dan niet sensueel minikusjes, maar echt heulemaal onderkwijlen..).
Ok, voor de duidelijkheid: mijn vriend kwijlt niet, maar soms gaat hij ook helemaal los op mijn oren!

Dan denk ik soms wel: "goh, zo boeiend is het nou ook weer niet!"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Ik had er een die graag zoog op m'n pik, snap niet waar het voor nodig was.
Zou willen dat ze mij eens aan me teen zouden zuigen, zodat ik klaar kan komen.


OT: Nee, niet echt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 19:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

Niet echt een spectaculaire fetish, maar het wordt soms wel erg irritant en vervelend om elke keer heel snel iets aan te trekken voor hij er weer aan zit. Ik vind het zelf namelijk totaal niet speciaal of bijzonder of lekker.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 00:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

Niet echt een spectaculaire fetish, maar het wordt soms wel erg irritant en vervelend om elke keer heel snel iets aan te trekken voor hij er weer aan zit. Ik vind het zelf namelijk totaal niet speciaal of bijzonder of lekker.
Damn, die had van mij allang een rechtse gehad.

Ik heb geen vriendjes met fetishes gehad, ik kan me ook niet zo voorstellen dat ik het leuk zou vinden als een vriendje zich helemaal op iets richtte waar ik het seksuele niet van inzie eigenlijk. Buiten het feit dat mensen van mijn voeten af moeten blijven denk ik ook dat het snel verveelt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 08:39
Verwijderd
Borstenfetisj en voetenfetisj. Alhoewel, ik durf 't niet echt een fetisj te noemen, maar inderdaad zoals hierbovenstaand. Zodra ik me omkleed wil ie dr even aanzitten, etc. en toe wel vervelend als ik niet hitsig ben dat hij aan mn tepels zit, maarals ik 't niet wil is het gewoon nee, en dan doet ie t ook niet. Verder is het af Ik vind 't eigenlijk wel een ubergroot compliment dat ie zo'n fetisj voor mn borsten heeft. En "vroeger" walgde ie van voeten, maar bij mij vind ie ze sexy
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 19:06
Kev!
Kev! is offline
Citaat:
Damn, die had van mij allang een rechtse gehad.

Ik heb geen vriendjes met fetishes gehad, ik kan me ook niet zo voorstellen dat ik het leuk zou vinden als een vriendje zich helemaal op iets richtte waar ik het seksuele niet van inzie eigenlijk. Buiten het feit dat mensen van mijn voeten af moeten blijven denk ik ook dat het snel verveelt.
Het ergste lijkt mij dat het kietelt. Geef je diegene perongelijk een trap op het smoeltje omdat je gewoon niet tegen kietelen kan en daardoor uitschiet ofzo .
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 23:53
Verwijderd
Mijn vriendje heeft dat ook met mijn borsten. Niet echt heel vervelend, maar soms wle irritant. Snel even iets aandoen, kan vervelend zijn. Maar hij weet wanneer hij op moet houden.
Daarnaast issie fan van mijn buik. Niet echt een fetish, maar hij heeft 'iets met vrouwenbuiken', zoals hij dat zelf zegt. Dan lig ik nog te slapen en word ik wakker van kleine kusjes op mijn buik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 06:38
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
De enigste fetish bij vriendjes die ik heb mogen aanschouwen was sm, gelukkig heb ik tegenwoordig een doodnormaal menneke
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 10:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Mijn vriendin vind het wel leuk om de controle van d'r lichaam uit handen te geven. Dat kan op verschillende manieren. Zelf schrijft ze dit overigens toe aan haar eigen luiheid

Nouja, ik snap wel dat de heren vriendjes het fijn vinden aan borsten te zitten. Voor mij zelf is het een fijne manier om haar stevig te knuffelen zonder d'r borsten te pletten of d'r maag te legen (alternatief is mijn voorarmen over haar borstbeen van beneden naar boven kruisen)
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 15:36
lilsaman
Avatar van lilsaman
lilsaman is offline
voetfetish, vies/raar als een vrouw aan de tenen van een man zuigt fso, maar een footjob is wel lekker;p
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 17:41
Kev!
Kev! is offline
Citaat:
voetfetish, vies/raar als een vrouw aan de tenen van een man zuigt fso, maar een footjob is wel lekker;p
Ga weg ga weg, dat gaat veel ste onvoorzichtig, doet pijn gek .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:01
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.


Maar goed, ik heb geleerd me in te houden (A)
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.

Niet echt een spectaculaire fetish, maar het wordt soms wel erg irritant en vervelend om elke keer heel snel iets aan te trekken voor hij er weer aan zit. Ik vind het zelf namelijk totaal niet speciaal of bijzonder of lekker.
denk niet dat het een fetish is (fetish is iets wat in eerste instantie niet sexueel is) maar iets wat elke man bijna doet Wel heel irritant, kan er een beetje gehumeurd van raken
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 17:36
lilsaman
Avatar van lilsaman
lilsaman is offline
Citaat:
Ga weg ga weg, dat gaat veel ste onvoorzichtig, doet pijn gek .
wat gaat veel te onvoorzichtig, misgien als je een meisje/vrouw ehbt met maat 46 die ook neeg eens grote eeltknobbels heeft ja anders neit togh?;p
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 00:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hmm mijn vriend móet aan mijn borsten/tepels zitten, niet alleen tijdens de seks maar ook als ik me omkleedt of ga douchen of wat dan ook waarbij ik mijn BH uit moet doen.
haha dat heeft mijn vriend ook.. borsten of kont. En inderdaad tot op het niveau dat het irritant wordt. Vooral als ik me sta aan te kleden als ik haast heb of zo.. dan krijg ik een beetje "blijf nou eens van me af" gevoel
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 14:36
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik heb ook eens iemand gehad die per se aan mn oren wilde likken (en dan niet sensueel minikusjes, maar echt heulemaal onderkwijlen..).

Mjah, daar zag ik dan ook weer niet het nut van in
Kan je die niet es doorsturen?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 15:10
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Daarnaast ben ik fan van haar buik. Niet echt een fetish, maar ik heb 'iets met vrouwenbuiken', zoals ik dat zelf zeg. Dan ligt ze nog te slapen en wordt ze wakker van kleine kusjes op haar buik.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 16:09
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
...
Daarnaast issie fan van mijn buik. Niet echt een fetish, maar hij heeft 'iets met vrouwenbuiken', zoals hij dat zelf zegt. Dan lig ik nog te slapen en word ik wakker van kleine kusjes op mijn buik.
Ik ben ook fan van buiken Ze vind t wel goed, alleen snapt ze niet waarom ik altijd aan haar buik wil zitten
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 09:54
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Kan je die niet es doorsturen?
Die woont in Oostenrijk, maar ik heb wel een mailadres voor je
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 23:43
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
kent iemand de film "boxing Helena".. zo'n fetish had mijn ex....

edit: probeer dit maar eens te overtreffen!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 10:30
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
kent iemand de film "boxing Helena".. zo'n fetish had mijn ex....

edit: probeer dit maar eens te overtreffen!
Waaahahahahaha, hoe dan

En hij heeft nooit stiekum geprobeerd je benen eraf te zagen terwijl je sliep?
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 12:36
Crimson
Crimson is offline
beetje raar om borsten/kont/buik fetish te noemen, bij mijn weten houden alle mannen (behalve homo's) daarvan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 21:50
yorki
yorki is offline
jij weet er wat van
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 23:35
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Waaahahahahaha, hoe dan

En hij heeft nooit stiekum geprobeerd je benen eraf te zagen terwijl je sliep?
Gelukkig niet!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 06:23
Verwijderd
Citaat:
beetje raar om borsten/kont/buik fetish te noemen, bij mijn weten houden alle mannen (behalve homo's) daarvan
Sowieso is een fetisj op zich alleen een fetisj als het voorwerp/ding/iets in kwestie weinig tot niets met seks te maken heeft, maar er toch mee geassocieerd wordt. 'Borstenfetisj' is dus echt zo van :''''') Dat is zoiets als zeggen dat je vriend een seksfetisj heeft en dus graag seks met je heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:08
Verwijderd
Mjn ex vondt het altijd lekker om aan m,nb oorlel te likken.... Daar houd ik niet zo van mjah Kheb wel iets met vrouwen voeten moet ik zeggen, maar kheb totaal niet de behoefte om er iets mee te doen Dus van een Fetisj is niet te spreken
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Jaaa, Heb ooit een vriendinnetje gehad dat altijd aan mn vingers zoog
Toen de munten nog van hout waren, die tijden (L).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:45
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik had er een die graag zoog op m'n pik, snap niet waar het voor nodig was.
Zou willen dat ze mij eens aan me teen zouden zuigen, zodat ik klaar kan komen.
Goede post.

En de mensen hier moeten serieus het verschil tussen een mania en een fetish leren want deze topic doorlezen spoort mijn ogen aan tot bloeden.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:45
Verwijderd
fetish, nee niet echt - apart wel:

een meisje dat keihard in haar tepels wou worden geknepen en gebeten (ja met tanden) en terwijl we al vrij ruig aan het seksen waren schreeuwde ze me toe dat ik nog harder moest bijten, en ik zo hard bijten dat ik bang was dat ik ze eraf beet. Dat was haar manier van klaarkomen...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 12:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Sowieso is een fetisj op zich alleen een fetisj als het voorwerp/ding/iets in kwestie weinig tot niets met seks te maken heeft, maar er toch mee geassocieerd wordt. 'Borstenfetisj' is dus echt zo van :''''') Dat is zoiets als zeggen dat je vriend een seksfetisj heeft en dus graag seks met je heeft.
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 15:13
diveman
Avatar van diveman
diveman is offline
hmmm is een voorkeur voor latex kleding wel een fetish? zelf het dragen vindt ik leuk maar een dame in latex is nog sexier !!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 18:12
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
hmmm is een voorkeur voor latex kleding wel een fetish? zelf het dragen vindt ik leuk maar een dame in latex is nog sexier !!
Word je graag gedomineerd, of domineer jij?
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 19:29
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
hmmm is een voorkeur voor latex kleding wel een fetish? zelf het dragen vindt ik leuk maar een dame in latex is nog sexier !!

dat is een fetish ja net zoals hoge hakken, zijn ook zobeetje de 2 grootste fetishen die er zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 19:30
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Word je graag gedomineerd, of domineer jij?
Heeft niks met dominantie te maken
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 23:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Word je graag gedomineerd, of domineer jij?
Die dingen kunnen best los van elkaar bestaan, zelfs als ze vrij vaak samengaan. Maar goed, dat heeft ook voor een deel te maken dat het nu eenmaal wordt gezien als de kledingstijl die bij het bdsm wereldje hoort. Dan gaat het vanzelf het beeld bepalen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 09:48
diveman
Avatar van diveman
diveman is offline
Citaat:
Die dingen kunnen best los van elkaar bestaan, zelfs als ze vrij vaak samengaan. Maar goed, dat heeft ook voor een deel te maken dat het nu eenmaal wordt gezien als de kledingstijl die bij het bdsm wereldje hoort. Dan gaat het vanzelf het beeld bepalen.
inderdaad maar het topic ging ook over fetish en domineren of gedomineerd worden!!

Zelfde dat je mensen hebt bij bdsm die een regenpak fetish hebben... betekent dat dan ook dat iedereen die een regenpak draagt aan bdsm doet?

Het wordt pas een fetish als je aan redelijk normale of normale objecten een erotische waarde toekent!!

nog eentje voor de liefhebbers ... luiers....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vriendje met hoge hakkenfetish en een voorkeur voor vrouwen in zeer korte rokjes. Niets voor mij...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 13:13
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik heb eens een vriendje gehad met een panty fetish. En nog van die hele lelijke ook huidskleurige Hema panty's. Het liefst scheurde hij ze dan kapot. Hij deed ze geloof ik zelf ook wel eens aan, maar dat heb ik *gelukkig* nooit gezien.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:17
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Vriendje met hoge hakkenfetish en een voorkeur voor vrouwen in zeer korte rokjes. Niets voor mij...
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb eens een vriendje gehad met een panty fetish. En nog van die hele lelijke ook huidskleurige Hema panty's. Het liefst scheurde hij ze dan kapot. Hij deed ze geloof ik zelf ook wel eens aan, maar dat heb ik *gelukkig* nooit gezien.
Hellep!


Uh nee, mijn vriendje kickt op de gebruikelijke dingen (inderdaad rokjes en schoenen/laarzen met hakken, bloesjes met enige inkijk), maar echt een fetish heb ik nog niet kunnen ontdekken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.
Een voorkeur voor korte rokjes lijkt me ook niet echt een fetish, ik bedoel, dat is alleen maar zodat je lekker veel been ziet en misschien nog spannendere dingen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:32
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.
Of zijn homoseksueel, of iets anders
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn vriend met een luier Fetish,
TheGmailGuy
5 27-11-2015 15:36
Seksualiteit [Fetish] Voetbalschoenen
Ikke98
4 21-06-2014 13:50
Seksualiteit Fetishen
mariohelmes1990
1 26-05-2012 20:30
Seksualiteit Het fetish-topic
so much sushi
61 24-01-2006 19:26
Seksualiteit heb jij een fetish(of hoe je het ook schrijf)
Warsocket
153 08-08-2004 10:55
Seksualiteit Meiden: slecht gevoel bij fetish vriend?
carla-tje
19 30-05-2002 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.