Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2009, 10:51
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Hallo,

Ik wil een videocamera voor mijn vriend kopen, maar ik heb er totaal geen verstand van.

Ik zoek vooral een videocamera van zeer goede kwaliteit (die heel lang mee kan gaan). De prijs maakt niet uit. Tientallen verschillende opties zijn niet nodig, want de helft daarvan begrijp ik dan toch waarschijnlijk niet. De zoom moet niet te groot zijn, want dan ga je toch maar trillen.
Ook wel belangrijk is een grote autonomie, dus waarbij je lang kan filmen zonder dat de batterij opgeladen hoeft te worden.

Kan iemand mij zo'n videocamera voorstellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2009, 15:24
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik heb er misschien ééntje gevonden: Sony DCR-SR36
Iemand hier ervaring mee?
Op internet lees ik dat een negatief punt van deze camcorder de korte levensduur van de batterij is.
Letterlijk staat er: "Levensduur maximaal 14 uur en 50 minuten (met optionele batterij)"
Wat betekent dit precies? Dat de batterij na 14 uur en 50 minuten niet meer werkt/oplaadt? Is wel heel erg weinig dan hé... en wat doet die "met optionele batterij" daar tussen haakjes?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:44
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat betekent dat je 14 uur en 50 minuten kunt filmen voordat de batterij leeg is en je hem weer moet opladen Die optionele batterij zal wel een batterij met een grotere capaciteit zijn die je erbij kunt kopen, maar er dus neit standaard bij zit.

Op kieskeurig.nl staan nog wat ervaringen van andere mensen met dat ding, misschien heb je er iets aan!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 17:43
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Is dat niet de autonomie? Die is namelijk maar 1u30...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 17:44
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
15 uur filmen is trouwens heel veel vind ik, dus dan zou dit niet als negatief punt worden gezien...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 21:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Is dat iemands review? Want dan kan het zijn dat bij iemand de batterij al na die 14 uur kapot ging. Maar het hoeft dan natuurlijk niet te betekenen dat het direct een eigenschap van die camera is. Het kan ook gewoon een pechgeval zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 13:40
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Nee, dat stond niet in een review, dat staat gewoon bij de eigenschappen van het toestel en is op verschillende sites te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
KIET
0 10-03-2004 23:02
Lichaam & Gezondheid ineens 'gaten' in beeld etc.
Tulpje6
23 18-11-2003 14:59
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.