Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2009, 11:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
ik heb ook al problemen met azureus op mijn vista pc
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2009, 17:50
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
ik heb ook al problemen met azureus op mijn vista pc
Spek,

al Vuze geprobeerd (is blijkbaar de nieuwe versie van Azureus) en er zijn nog andere goede clients voor bittorrent (de client utorrent/µtorrent/bittorrent, allemaal ongeveer dezelfde met andere schrijfwijze van naam).
__________________
vaknar staden lĺngsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)

Laatst gewijzigd op 12-02-2009 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 18:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Azureus zuigt dan ook verschrikkelijk, uTorrent is verreweg de beste BitTorrent client tegenwoordig.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 12-02-2009 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 19:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Spek,

al Vuze geprobeerd (is blijkbaar de nieuwe versie van Azureus) en er zijn nog andere goede clients voor bittorrent (de client utorrent/µtorrent/bittorrent, allemaal ongeveer dezelfde met andere schrijfwijze van naam).
Ja, ik heb Vuze.
Maar ik kan het programma niet fatsoenlijk afsluiten. En ik kan hem niet opnieuw opstarten na hem dus (blijkbaar onfatsoenlijk) afgesloten te hebben. Drama. Moet elke keer mijn pc opnieuw opstarten
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 21:03
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Vuze is een Java programma, dus probeer eens om Java van je PC te verwijderen (vaak staan er meerdere versies op, allemaal verwijderen) en dan de nieuwste installeren via java.com.

Of gebruik gewoon uTorrent, stukken beter qua snelheid en geheugengebruik.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 10:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb Vuze verwijderd, ik werd er echt helemaal gek van. Kon het programma niet fatsoenlijk herstarten en elke keer stopte mijn downloads waardoor ik de pc moest herstarten. (Ik ben nu al geen fan van Vista )

Ik heb nu uTorrent op jouw aanraden. Tot nu toe werkt het prima

[edit]
uTorrent werkt ook niet onder Vista, want na twee uur was er nog steeds geen download (0,0 en 0,1%) en de snelheid kwam niet boven de 2kb/s uit.
Ik ben dus weer terug bij Vuze, want die download tenminste wel met een redelijke snelheid zo af en toe.

Ik wil XP terug
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 20-02-2009 om 13:58.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 18:43
b00mbap
Avatar van b00mbap
b00mbap is offline
Poorten openzetten in je router? Firewallinstellingen veranderen?
__________________
The Dustbin Cried The Day The Dustman Died.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 20:55
Verwijderd
µTorrent werkt hier als een zonnetje onder Vista.
Afgezien van algemene netwerkproblemen die we onder XP ook al hadden zo nu en dan. Wat misschien aan de router ligt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 09:34
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Probeer het voor de gein ook eens zonder ZoneAlarm en met Windows Firewall. De aanwezigheid van ZoneAlarm zorgt vaak voor onverklaarbare problemen, ook al staat alles goed ingesteld. Raar, maar waar.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 10:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
ZoneAlarm blijkt het probleem niet te zijn.
Ik heb heel wat rondgegoogled en uiteindelijk toch uTorrent met succes geďnstalleerd. Het enige wat ik nu niet zo prettig vind, is dat mijn computer er traag van wordt (net zoals bij Vuze).
Ik heb een statisch ip adres aangemaakt en de poort van uTorrent geforward in mijn router. Ook heb ik bij de preferences van uTorrent een net_bindip instelling veranderd van 0 naar mijn statische ip adres.
Werkt prima nu
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 11:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 12:33
Verwijderd
Citaat:
ZoneAlarm blijkt het probleem niet te zijn.
Ik heb heel wat rondgegoogled en uiteindelijk toch uTorrent met succes geďnstalleerd. Het enige wat ik nu niet zo prettig vind, is dat mijn computer er traag van wordt (net zoals bij Vuze).
Ik heb een statisch ip adres aangemaakt en de poort van uTorrent geforward in mijn router. Ook heb ik bij de preferences van uTorrent een net_bindip instelling veranderd van 0 naar mijn statische ip adres.
Werkt prima nu
Zet het maximum aantal connecties naar 150 en het aantal connecties per torrent op 25. Moet volstaan. Upload begrenzen op 50KB/sec ongeveer (afhankelijk van je totale upload).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.