Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2012, 23:24
030LY
030LY is offline
Hallo,

Ik zou echt niet weten onder welke categorie ik dit bericht zou moeten zetten dus doe ik het maar hier. Ik wil eigenlijk mijn verhaal delen en misschien herkent 1 van jullie het wel..

Ik zit namelijk met het volgende:
Ik heb altijd al tot nu toe in mijn leven verschillende vrienden gehad die komen en gaan. Normaal zou je kunnen zeggen, alleen heb ik het gevoel dat ik sinds kort echt ben 'vastgelopen' qua vrienden & vriendaantallen. Vroeger had ik nog hier en daar wat contacten en kon ik altijd wel wat doen in het weekend bijvoorbeeld. Sinds ik echter van school ben afgegaan na mijn examens en bijvoorbeeld ook gestopt ben met blowen, ben ik heel veel contacten kwijt geraakt. Aan de ene kant de contacten die ik op de middelbare school had, aan de andere kant de mensen waar je altijd wel wat mee kon doen in het weekend omdat zij ook (hoofdzakelijk) blowden.

Sindsdien is het aantal mensen waar ik iets mee kan doen eigenlijk gedaald tot 1 persoon. Die ene persoon is mn beste vriend en zal mij hoe dan ook nooit 'in de steek laten'. Wij 2 zoeken altijd naar mensen om iets mee te kunnen doen, maar dit gaat erg moeilijk omdat wij er steeds nooit achter kunnen komen waar wij nieuwe mensen kunnen leren kennen.

Er zijn dan nog wel 2 personen die heel af en toe met ons komen 'chillen', maar die kiezen liever om het weekend door te brengen bij een andere jongen op zijn kamer (waar alles mogelijk is) dan met ons 2. Zijzelf verklaren ook steeds dat zij het puur doen om de kamer van deze jongen en dat ze deze jongen zelf niet mogen. Laat het nou weer net zo zijn dat ik een soort van ruzie met deze jongen heb en hier dus niet terecht kan. Het meest rare vind ik nogmaals nog wel dat deze 2 personen die jongen dus ook echt beschouwen als een 'mongooltje en sukkel', wat ik en mn beste vriend dus ook vinden, maar alsnog kiezen zij er altijd weer voor om naar hem te gaan in plaats van naar ons terwijl wij altijd beschikbaar zijn? Hun bezwaar is dan altijd dat wij bijna altijd willen 'zuipen' en zij willen dat niet altijd, maar wij zijn het maar als een leuk tijdverdrijf voor in het weekend ipv niks doen..

Laten deze 2 jongens nou net per 1-1-2012 gestopt zijn met blowen waardoor wij er van uit gingen dat ze minder naar die andere jongen gingen omdat ze daar 9 van de 10 keer jointjes rookten, maar alsnog wijken ze nu steeds weer uit naar die jongen.

We hebben de moed op 'chillen' met hun inmiddels zo goed als opgegeven en investeren er ook geen energie meer in, want altijd komt het initiatief van ons en NOOIT van hun..

Zodoende zijn ik en die andere jongen al-tijd met zijn 2en in het weekend en hier worden we strontziek van. Wij zijn zeker geen 'zwakkerds' die geen contact willen/durven te leggen met andere mensen of daar te lui voor zijn, maar het wil gewoon niet lukken om mensen met dezelfde interesses als ons te vinden.

Het enige wat wij zoeken zijn mensen die in het weekend gewoon met ons naar de kroeg of iets dergelijks willen en lekker wat biertjes achterover willen gooien en gewoon een leuke tijd met ons willen hebben.

Iemand misschien tips, ervaringen, of een andere reactie op mijn verhaal?

Hoor graag van jullie, alles is welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2012, 23:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit kan beter op Liefde & relatie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 07:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jullie studeren/werken, neem ik aan, toch? Als je het goed kan vinden met een paar van je studiegenoten of collega's, dan kan je hen toch mee vragen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 07:25
Verwijderd
Verder kun je gaan sporten en daar mensen leren kennen. Ga voetballen, de jongens uit mijn dorp hingen elke avond met hun team in de kroeg. Leer een muziekinstrument bespelen en zie wie je daar allemaal leert kennen. Je bent pas 19, het is écht niet zo dat je nu al vastzit qua vrienden, je moet alleen even zoeken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 12:43
Verwijderd
Als je met z'n tweeën regelmatig naar dezelfde kroeg gaat, dan raak je toch ook vanzelf in contact met stamgasten met wie je gezellig wat kunt drinken en ouwehoeren?

Verder inderdaad sporten, clubs, studie, werk, al die dingen ontmoet je mensen met wie je vervolgens weer iets kunt gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Schat (..) van de forumer boven je.
Verwijderd
500 26-11-2009 19:47
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 114#
duivelaartje
495 26-11-2007 16:19
Psychologie tjah eigenlijk alles .... Me hele leve SUCKSS
Ilsuuuh
35 28-10-2004 18:31
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons
Ieke
0 11-04-2004 08:52
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.