Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2001, 20:52
Athlon
Athlon is offline
Hallo.

Momenteel heb ik de Siemens M35i en die heeft sinds een dag of 3 last van een weggevallen lijn in het midden van het display. Als je bijv. een bericht aan het tikken bent is dat erg vervelend.

Nu heb ik hiervoor de C35i gehad en die kreeg na 3 weken daar ook last van.

Dit lijkt mij dus dat er ergens een fout zit in die software of hardware van al die Siemens GSM's.

heeft iemand hiervoor een oplossing of heeft iemand anders hier ook last van gehad op zijn Siemens GSM?????
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2001, 21:01
ick
ick is offline
ik heb 'n keer me scherm gesloopt door me telefoon te laten "traplopen" maar dat telt niet mee.....

denk dat de connector van je display loszit, heeft ie 't ook als je er extreem mee gaat shaken? (meer als met trilfunctie)

bij de ericsson T18 komt 't door de trilfunctie dattie soms vreemd doet, moet je papiertje tussen sim en houdertje stoppen, kan met de M35 niet dacht ik
Met citaat reageren
Oud 12-02-2001, 21:36
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
ick schreef:
ik heb 'n keer me scherm gesloopt door me telefoon te laten "traplopen" maar dat telt niet mee.....

denk dat de connector van je display loszit, heeft ie 't ook als je er extreem mee gaat shaken? (meer als met trilfunctie)

bij de ericsson T18 komt 't door de trilfunctie dattie soms vreemd doet, moet je papiertje tussen sim en houdertje stoppen, kan met de M35 niet dacht ik
Nou ik zal je eerlijk zeggen:
Ik heb de trilfunctie op de C35 en op de M35 nooit gebruikt, vind ik kut.
Meestal heb ik gewoon beltoon op laagste volume op discrete plaatsen zoals school of bij tandarts of iets dergelijks.
Hij zit altijd in mijn jaszak in een beschermtasje van leer dus gevallen is ie nooit en in mijn jaszak voel ik hem dan toch niet shaken....

__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 16-02-2001, 16:48
laurents
laurents is offline
Als je je telefoon legaal hebt gekocht kan je siemens laten maken bij het verkoop punt waar je je gsm hebt gehaald maar je moet je aankoopsbewijs wel bij hebben.

Maar je kan ook de siemens klantenservice bellen en dan zeggen dat je telefoor een defect heeft dan sturen ze de volgen de dag een postbode die je telefoon omruilt met een nieuwe telefoon
__________________
Nokiaexper
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 10:11
beer
beer is offline
ik had een c25 maar ik had geen moeilijkheden dus ik zou het ni wete
__________________
beer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [GSM] Orange
Thompie
17 13-12-2003 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.