Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 14:55
meisje833
meisje833 is offline
vind ene jongen leuk maar hij heeft best veel dingen waar ik me aan erger bij hem...

dat komt omdat ik hem nu pas beter leer kennen

1. hij rookt en dat vind ik vreselijk en wil dat ie dat niet meer doet maar dat wil ie dus niet
2. hij eet echt superveel zodat ie best dik wordt dikke buik, hij krijgt zelfs kleine cup a bij wijze van enz enz
en ik zou wel willen dat ie gewoon niet dikker wordt beetje op ze lijn let

die dingen zou ik super graag willen veranderen maar dat kan ik volgens mij niet maken omdat te doen, voor de rest is ie hartstikke leuk maar kan me niet over deze dingen heen zetten..
wat moet ik nu doen ? gewoon accepteren

xuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 15:04
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
als je je nu al voordat je iets met m hebt al aan dingen ergert...lijkt me niet echt een goeie basis, meestal is dat pas na een paar maanden ofzo
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:20
Verwijderd
Heeft inderdaad geen nut als je nu al eraan irriteert en hij weigert te veranderen, dan gaat die irritatie alleen maar groter worden na verloop van tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:31
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 11-08-2004 @ 15:55 :


hartstikke leuk maar kan me niet over deze dingen heen zetten..
wat moet ik nu doen ? gewoon accepteren

Je spreekt jezelf hier beetje tegen. Je zegt eerst ik kan me niet over deze dingen heen zetten en dan vraag je je af of je ze gewoon moet accepteren. Als je je er niet over heen kan zetten kan je het dus ook niet gewoon accepteren.

Mij lijkt het dus dat je beter niets met die jongen kan beginnen want als je je aan iemand ergert is dat niet echt een goede basis.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:34
Verwijderd
"..best veel dingen waar ik me aan.."

Twee.

"..best veel.."

Hm.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
1 ergernis is al te veel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:43
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
en dan nog snap ik niet waarom je eraan zou ergeren ...oke het roken mss wel
maar toch vind ik het onzin dat je dat zou willen veranderen..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:45
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-08-2004 @ 16:34 :
"..best veel dingen waar ik me aan.."

Twee.

"..best veel.."

Hm.




plus dat ik denk dat het niet gaat werken als je je nu al ergert.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:55
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-08-2004 @ 16:38 :
1 ergernis is al te veel
stoppen gewoon. duh. als hij dat niet wil doen voor jou?! en jij wilt het echt PERSE?!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-08-2004 @ 16:38 :
1 ergernis is al te veel
Eén ergernis is helemaal niet gelijk teveel. Veel dingen kun je namelijk makkelijk samen oplossen. Maar als die jongendaar geen zin in heeft (zijn goed recht!), tja dan zou ik er ook niet aan beginnen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:35
Verwijderd
Oh jeej stel je voor dat hij geen uberlichaam heeft, dan kan je hem niet leuk vinden of wel?

f00kin hell

respect tha beerbellies
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:39
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tja, een rokende vriendin wil ik ook per definitie niet. Het lijkt mij echter moeilijk om iemand daar vanaf te krijgen.


En het staat ook erg raar om al eisen te stellen voordat je wat hebt met iemand.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:43
Verwijderd
Ik zou niet inzien waarom hij zou moeten veranderen?
Accepteer hem volledig of accepteer 'm niet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:54
Verwijderd
als je die jongen zo leuk vindt zou ik me niet zo druk maken om zijn gewicht. je zou hooguit wat hints kunnen geven dat hij wat meer moet sporten of minder eten....maar tis nog beter als je er gewoon niet oplet; je valt op hem en niet op ze slanke buik..toch

wat betreft dat roken, je kan m erop attenderen dat je liever hebt dat je liever niet hebt dat hij rookt als je bij hem in de buurt bent. je kan m wel een klein beetje veranderen, maar ik denk niet dat het een goede basis is als hij zijn gewoontes aan de kant moet schuiven voor jou.

en eigenlijk ben ik het ook wel eens met de reactie van Spare..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:58
Verwijderd
Als je je daar nu al druk om maakt terwijl je nog niet eens wat met 'm hebt dan geef ik het weinig kans. Maarja als je hem verder echt heel erg leuk vindt dan kun je misschien proberen je over die ergernissen heen te zetten ofzo? Moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:23
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
misschien vind ie jou wel helemaal niet leuk. Dan hoef je je hier dus ook niet zorgen over te maken. Kom daar maar eerst achter!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:15
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Spare schreef op 11-08-2004 @ 17:43 :
Ik zou niet inzien waarom hij zou moeten veranderen?
Accepteer hem volledig of accepteer 'm niet.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:20
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nou, zo te zien kan jij die dingen niet accepteren, dus moet je het uitmaken (denk ik).
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2004, 18:25
meisje833
meisje833 is offline
nou hij vind mij leuk hiij heeft bekend helemaal superverliefd op mij te zijn ..
en tis zo jammer want hij is zo leuk maar ik heb zo'n hekel ana jongens die roken ik vind het smerig het is zo ongezond en hij mag heus wel een beetje op ze lijn letten , als ie daar nou aan werkt aan die 2 dingen vind ik alles best maarja omdat nu al te gaan zeggen terwijl we nog niks hebben , we willen elkaar eerst beetje beter leren kennen dusja...
kuzz
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 11-08-2004 @ 17:39 :
Tja, een rokende vriendin wil ik ook per definitie niet. Het lijkt mij echter moeilijk om iemand daar vanaf te krijgen.


En het staat ook erg raar om al eisen te stellen voordat je wat hebt met iemand.
Diepgewortelde adoratie jegens je avatar (en sig)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 11-08-2004 @ 17:35 :
Oh jeej stel je voor dat hij geen uberlichaam heeft, dan kan je hem niet leuk vinden of wel?
welcome to the REAL world.

natuurlijk kan dat, hoewel jongens er praktisch altijd meer moeite mee hebben dan meisjes. En als er nog wat redden valt, sja
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:42
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Katje schreef op 11-08-2004 @ 20:34 :
Diepgewortelde adoratie jegens je avatar (en sig)
Verklaar nader
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:55
Verwijderd
1 portie ego-boost voor meneer:

Katten heerschen. Helemaal als ze zo zelfvoldaan kijken, zo minachtend op je neerkijken, terwijl ze denken "Als was in mijn handen..." .

En the Naked Gun is gaaf, maar die quote is gewoon legendarisch. Die stilte die dan valt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-08-2004 @ 16:33 :
Eén ergernis is helemaal niet gelijk teveel. Veel dingen kun je namelijk makkelijk samen oplossen. Maar als die jongendaar geen zin in heeft (zijn goed recht!), tja dan zou ik er ook niet aan beginnen.
1 ergernis die je nú al zo erg dwars zit, is te veel. Je gaat je in de loop der tijd wel ergeren aan dingen van je vriend(in) maar als je dat gelijk vanaf het begin al doet...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:18
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Katje schreef op 11-08-2004 @ 20:55 :
1 portie ego-boost voor meneer:

Katten heerschen. Helemaal als ze zo zelfvoldaan kijken, zo minachtend op je neerkijken, terwijl ze denken "Als was in mijn handen..." .

En the Naked Gun is gaaf, maar die quote is gewoon legendarisch. Die stilte die dan valt geweldig.
Haha, dat verklaart een hoop








En bedankt voor die ego-boost
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 22:09
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Twee gewoontes waar hij waarschijnlijk niet vanaf komt, dus ik zou hier niet aan beginnen..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geen nut om iets mee te beginnen. Je kunt er misschien wat van zeggen, zeker van dat dikker worden, misschien houdt hij er dan wel rekening mee. En dan misschien of een tijdje... wie weet he...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 11-08-2004 @ 20:37 :
welcome to the REAL world.

natuurlijk kan dat, hoewel jongens er praktisch altijd meer moeite mee hebben dan meisjes. En als er nog wat redden valt, sja
omfg je ziet me voor het tegenovergestelde aan dan wat ik ben


Ik zeg toch respect the beerbellies

Sarcasme?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:36
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
okee meisje... dit word dus toch niks...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:42
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb al 2 jaar en 3 maanden een vriend, en die heeft ook een heleboel dingen waar ik me aan erger. Maar t gaat goed zolang t goed gaat! Je moet doen waarbij je je goed voelt, en niet bij voorbaat denken dat het niks kan worden...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.