Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 22:05
tiktoktak
tiktoktak is offline
Tja, zelfverzekerd ben ik nooit echt geweest. Vroeger was ik niet bepaald knap en kreeg geregeld opmerkingen naar me hoofd
En dan heb je ook nog die "leuke" maatschappij waarin het er zo'n beetje op neerkomt dat je een knap koppie moet hebben een maatje 2 ofzo om "mooi" te zijn in deze wereld

Maja, daar hebben we het niet over. Het is dat ik altijd een vriendje wou, iemand die van me hield, lieve dingen tegen me zei en leuke dingen met me deed. Er ging dan ook geen seconde voorbij dat ik niet verliefd was
2 keer heb ik mijn hart later breken. Tkwam er allebei de keren op neer dat die jongens niets met me wouden, en ik kreeg dan weer de gedachte dat ik gewoon niet knap genoeg was om een vriendje te hebben. Die gedachte ontwikkel je als je opmerkingen naar je hoofd heb gekregen en jezelf daarbij al nooit mooi vondt.

Maar 3 keer is scheepsrecht en de derde jongen is nu mijn huidige vriendje. Ik ben gek op hem, ik hou echt van hem maar soms denk ik wel eens waarom hij mij koos. En ik ben ook heel bang om hem kwijt te raken als ik allemaal meisje zie die veel knapper zijn dan mij. De gedachte alleen al om hem kwijt te raken doet me al huilen. Het liefst trouw ik dan ook morgen al met hem.

Omdat ik zo bang ben om hem kwijt te raken kan ik ook niet echt tegen alles wat te maken heeft met hem en andere meisjes. Ergens weet ik wel dat hij me nooit zou bedriegen en hij van mij houd enzo, maar toch kan ik er gewoon niet tegen.

Het liefst wis ik de mobiele nummers van meisjes die in zijn telefoon staan. Het liefst verwijder ik alle meisjes uit zijn msn. Het liefst pleur ik zijn hele winamp eraf met al die wijvenachtergronden. Heel lullig, aangezien ik zelf ook nummers heb van andere jongens, zelf ook andere jongens in me msn heb en een winampachtergrond met ben affleck heb. Maar ik ben gewoon zo bang dat hij een mooier meisje tegenkomt en ik hem dan kwijtraak

Laatst waren we uit, en hij was opzoek naar een meisje die hij kent om te vragen hoe de examens zijn gegaan. Ik kreeg toen te horen dat hij ooit wat met haar wou. Ik liet hem dus meteen geen seconde meer alleen, en al helemaal niet meer toen ik erachter kwam dat zij behoorlijk knap is. Het liefst wou ik het hem verbieden om met haar te praten. Maar ik praat zelf ook wel es met een andere jongen. Die avond kregen we nog ruzie. Het was mijn schuld, dat weet ik. Ik begon chagerijnig te doen en kraakte elk meisje af. Ik begon ook gemene vragen te stellen, net alsof ik hem beschuldigde van vreemdgaan. Ik geef hem ook elk recht om boos op mij te zijn. Toen ik thuis was heb ik hem nog een smsje gestuurd en mijn excuses aangeboden. Maar dat nam niet weg dat ik nog steeds erg wantrouwig was.

Als ik hem op msn spreek en hij begint met Hoi, hoest? begin ik al te wantrouwen. Altijd als ik begin met praten zeg ik hoi lieverd. Dus ik wordt al bang als hij dat niet zegt. Net als met de telefoon opnemen. Al ik zie dat hij belt neem ik op met "hoi schat". Hij neemt op met "Hoi"
Heel stom, want ik weet toch eigenlijk best wel dat ik zijn schatje ben. Maja, voor mij betekent het heel veel als hij mij lieverd of schat noemt

Ik voel mezelf echt een bitch. Ik heb altijd gezegd dat mensen die jaloers zjn dom zijn. Als je weet dat je vriend van je houd moet je hem daarop vertrouwen. En nu ben ik verdomme zelf degene die jaloers is


Ik hou nu wel op, jullie zullen waarschijnlijk ook wel denken dat ik een zeur ben, en een bitch omdat ik jaloers ben. En daar hebben jullie het recht op hoor. Maja, ik wil ook helemaal niet jaloers zijn, maar ik ben zo bang dat ik hem kwijt raak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 22:17
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Hey, je bent geen bitch omdat je jaloers bent. Het is normaal jaloers te zijn als je geeft om iemand. Ik ben even gemakkelijk jaloers als jou, velen zijn dat zelfs denk ik, maar ik kan der nu beter mee om. Je mag laten merken dat je jaloers bent maar doe dat op een positieve manier, een manier die hij lief zal vinden en waardoor hij merkt dat je om hem geeft.

Ik begrijp dat je je onzeker voelt, ik voel me meestal ook zo en daardoor wordt je ook gemakkelijker jaloers. Vandaag ben ik zelf uitgeschote op haar omdat ik jaloers was....maar morgen maak ik het goed.

Het is nl niet erg soms is uit te schiete, zolang je het maar goed maakt. als je is hebt geruzied ben je dat gevoel toch voor even kwijt. Dus...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
wat dacht je ervan om dit eens met hem te bespreken?
Dat hoeft helemaal geen zwaar gesprek te worden ofzo je kan gewoon beginne met 'waarom vind je me nou eigenlijk leuk' en hem dan vertellen dat je wat onzeker bent enzo. Hij zal je verzekeren dat jij de enige bent en dat je geen reden hebt om onzeker te zijn (als het goed zit) maar hij zal niet zijn contacten verbreken en dat hoeft ook niet. Je moet m vertrouwen en als jullie in het bovenstaande gesprek af spreken dat elke keer als er iets is van jou kant je dat aan hem meld en jullie erover spreken dan is dat heel goed en hoef je ook niet vervelend te doen ofzo.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:21
Verwijderd
komt me hééééééééééééééél bekend voor...
ik ben ook heel lang héél jaloers geweest, liet dat wel niet altijd merken. naarmate je langer samen bent, en het langer goed gaat en je meer en meer het gevoel krijgt dat hij echt bij je zal blijven betert dat... echt waar, als het niet betert mag je me afschieten. vertrouwen moet ook groeien... want daar heeft jaloezie grotendeels mee te maken, kan je zeggen wat je wilt. jaloers ben je alleen als je niet 100% zeker bent van je partner of wanneer je hem of haar niet helemaal vertrouwt. ik geef dat heel eerlijk toe, dat ik het heel lang heel moeilijk heb gehad met jongens vertrouwen. ik ben vaak bedrogen geweest. ik was nogal naïef, vroeger vertrouwde ik iedereen blindelings, legde ik mijn hart volledig in andermans handen, en dat is mij pijnlijk duidelijk geworden, dat dat dus *niet* de bedoeling is... ondertussen vertrouw ik mijn vriend dus wel degelijk voor de volle honderd procent, en jaloers ben ik ook al even niet meer (of toch niet zo hard )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 07:07
no_nickname
no_nickname is offline
ik heb PRECIES hetzelfde alleen als ik het erover wil hebben met mn vriendin dan wordt ze boos want ze wil liever niet dat ik zeg dat ze bij anderen beter af is. Maar ja, zo blijf ik er wel altijd mee lopen
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 07:56
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
mijn vriendin in ook jaloers, das helemaal niet erg, daar moetten jullie samen op inspelen ik houd zo veel mogelijk rekening met haar en omdat ik zelf ook wel een beetje jaloers ben doet ze dat ook met mij...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:10
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Jaloezie is HET teken van liefde. Als je jaloers bent geef je zoveel om die andere dat je niet wilt dat hij/zij gekwetst wordt. Daarom probeer je hem voor jezelf te houden omdat je van jezelf weet dat je hem/haar alles zal geven en nooit die persoon zou willen kwetsen.

Ik heb zelf ook een relatie die geweldig is, wij zijn denk ik iets minder jaloers als jij maar toch kunnen wij het bijna niet uitstaan als de ander 10 minuten met iemand van het andere geslacht lachend staat te praten. Dan komen er van die gedachtes van: "dat kan hij/zij toch ook met mij doen, heeft hij/zij bij mij dan minder plezier?"

Ik en mijn vriendin hebben het al meer dan een jaar en zijn voor elkaar gemaakt. We horen ook van buitenaf dat we zo'n leuk stelletje zijn enzo. Nog steeds zijn wij jaloers en dat zal nooit weggaan, het kan enkel minder worden. Hopelijk wordt het voor jou minder. Probeer er eens met je vriend over te praten en hem alles uit te leggen, misschien voelt hij zich eigenlijk ook wel zo maar probeert hij het te verbergen.

Veel succes,
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:12
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
dan wordt ze boos want ze wil liever niet dat ik zeg dat ze bij anderen beter af is.
deze gedachte komt ook altijd voor. Je denkt dat hij/zij beter verdient en dat is weer een enorm teken van liefde, nederigheid
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:58
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Heb ik precies geschreven (meisjes uit gsm, van msn,...)...
T is er door uit gegaan bij ons... En nu zijn we terug samen maar tgaat helemaal ni goed! Hij beloofde me zekerheid maar doet net zoals ervoor (toch willen afspreken met meisjes van internet, want hij wil 'iets nieuws'..). En als ik het weer uitmaak, staat ie binnen een week weer voor mijn deur met hangende pootjes en ben ik weer de slechte als ik hem koel afwijs

Dus kbegrijp je. Er valt ni veel aan te doen, enkel praten en allebei wa water in de wijn doen...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 09:58
tiktoktak
tiktoktak is offline
Dank jullie voor jullie lieve reacties. Ik zal er met hem over praten, hoewel dat niet makkelijk zal zijn omdat ik niet zo snel begin over dat soort dingen. Hij komt straks hierheen, dus ik ga het proberen. Ik hoop iig dat het me lukt om erover te beginnen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:06
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
De gedachte van snel trouwen, want dan issie aan me gebonden is best fout. Zoiets is echt niet slim en al helemaal niet waar. Als hij echt iemand anders tegen zou komen dan helpt getrouwd zijn ook niet hoor.

Verder begrijp ik natuurlijk je probleem. Je wilt hem niet kwijt en je probeert alles te doen hem bij je te houden. Maargoed, ik hoop dat jullie lang bij elkaar zullen blijven, een gezinnetje opbouwen en kids op de wereld zetten. Veel plezier, en succes met je relatie.

mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:59
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Ik herken mezelf er heel erg in, najah vroegr was het bij mij net zo erg als bij jou nu valt het mee want nu heb ik zoiets van als hij vreemdgaat of wat dan ook dan is het gewon uit pech....

Ik wou ook altijd de telefoonnummers van meisjes uit zn telefoon halen en ik werd al helemaal gek als hij en smsje kreeg van een meisje die ik niet ken, ik kraakte ook elk meisje af die hij kende...eigenlijk is dat best wel erg stom en ik voelde me altijd erg kut tegenover hem want voor hem is het ook niet leuk natuurlijk

Je moet het met hem erover hebben en zeggen wat je denkt en voelt .....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:01
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
mijn vriendin in ook jaloers, das helemaal niet erg, daar moetten jullie samen op inspelen ik houd zo veel mogelijk rekening met haar en omdat ik zelf ook wel een beetje jaloers ben doet ze dat ook met mij...
psies ik doe echt me best en als ik eenmaal weet wie t meisje is en weet dak me geen zorgen hoef te maken is t ook meestal over maar ja mn eerste reactie is meestal zonder erbij na te denken erg bitchy k doe echt me best me in te houden omdak geen ruzies om niks wil maar ja t valt niet mee maar kep sterk t gevoel dat dat goed gaat komen want me vriend is echt heel lief en legt ook altijd alles heel goed uit zodat ik overtuigd ben op n gegeven moment...

en idd jaloezie is ook een teken van liefde maar k weet dat ik wel iets TE jaloers ben en ik baal dr zelf van hoor!!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 07:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
tiktoktak schreef:
Tja Ik ben gek op hem, ik hou echt van hem maar soms denk ik wel eens waarom hij mij koos. En ik ben ook heel bang om hem kwijt te raken als ik allemaal meisje zie die veel knapper zijn dan mij.

maar ik ben zo bang dat ik hem kwijt raak
he! ik heb iets wat er veel op lijkt volgens mij, tis tenminste heel herkenbaar. Het heeft idd vooral met eigen onzekerheid te maken. Mijn vriend weet het, en hij vindt het niet leuk maar het blijft toch zo voelen bij mij. En het stomme is, ik praat ook gewoon met jongens zonder een gedachte erachter en als hij het doet vind ik het niet zo leuk. Ik doe het stilletjes (jaloers zijn) omdat ik weet dat hij er niet zo goed tegen kan, maar het is er wel. Of ja jaloersheid, het is meer angst.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 08:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
komt me hééééééééééééééél bekend voor...
ik ben ook heel lang héél jaloers geweest, liet dat wel niet altijd merken. naarmate je langer samen bent, en het langer goed gaat en je meer en meer het gevoel krijgt dat hij echt bij je zal blijven betert dat... echt waar, als het niet betert mag je me afschieten. vertrouwen moet ook groeien... want daar heeft jaloezie grotendeels mee te maken, kan je zeggen wat je wilt. jaloers ben je alleen als je niet 100% zeker bent van je partner of wanneer je hem of haar niet helemaal vertrouwt. ik geef dat heel eerlijk toe, dat ik het heel lang heel moeilijk heb gehad met jongens vertrouwen. ik ben vaak bedrogen geweest. ik was nogal naïef, vroeger vertrouwde ik iedereen blindelings, legde ik mijn hart volledig in andermans handen, en dat is mij pijnlijk duidelijk geworden, dat dat dus *niet* de bedoeling is... ondertussen vertrouw ik mijn vriend dus wel degelijk voor de volle honderd procent, en jaloers ben ik ook al even niet meer (of toch niet zo hard )

*blue*
bij mij wordt het alleen maar erger... ik ben nu al bijna 2 jaar samen met m'n vriend, en... tsja. Ik ben dus jaloers. Heel raar. Hoe meer hij voor me gaat betekenen, hoe jaloerser ik ben. Goed, jaloezie hoort erbij, maar af en toe ben ik echt ziekelijk. Mooie meisjes op t.v. ofzow vind ik al erg... En wat zo raar is: ik heb helemaal geen reden om jaloers te zijn. Ik ben nog nooit bedrogen (en m'n huidige vriend zou het niet eens in z'n hoofd halen, hij is echt lief!). Verder kijkt hij nooit nadrukkelijk naar andere meisjes, gaat hij niet veel met meisjes om, of weet-ik-veel. Dus waarom ben ik zo jaloers???? Ik snap er echt niets van. Hij zegt heel vaak, dat ik echt het allermooiste en allerliefste meisje ben, maar wat ik eigenlijk het liefst zou willen, is dat hij geen enkel ander meisje ook maar een beetje mooi vindt!!! Nou weet ik ook wel, dat dat behoorlijk idioot is, maar ik kom er maar niet vanaf... HELP!!!!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:49
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Heyyyy meissie, Je bent helemaal geen bitch, duzzz zet dat fff uit je hoofd. Het is hartstikke normaal als je jaloers bent. En ik heb dat ook wel eens gehad. Maarre ik raad je aan om met hem een goed gesprek te voeren. ok?? Veel succes xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 12:41
tiktoktak
tiktoktak is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Hij zegt heel vaak, dat ik echt het allermooiste en allerliefste meisje ben, maar wat ik eigenlijk het liefst zou willen, is dat hij geen enkel ander meisje ook maar een beetje mooi vindt!!! Nou weet ik ook wel, dat dat behoorlijk idioot is, maar ik kom er maar niet vanaf... HELP!!!!
Dat heb ik dus ook precies hetzelfde. Ooit hadden we het erover dat een kennis echt niet goed bezig was met zijn toenmalige vriendin. Toen zei mijn vriend en een andere jongen (waar ik bij was) dat hun het wel geweten had als dat meisje in kwestie iets met hun wou. Ik kon wel janken, ik vondt dat absoluut geen leuke uitspraak. Ik voelde me echt lelijk op dat moment. Ik hadde gedachte "als zij wat met hem wil, ben ik hem kwijt"

En dat zei hij ook een keer over zijn winampwijven (zo noem ik het dan) Dat vondt hij mooi. Ik voelde me weer klein en lelijk, terwijl hij die krengen er ook al op had voordak wat met hem had.
En, heel flauw ik weet het, ik heb nu een winampskin met mannen, puur alleen omdat ik een soort wraak op hem wou nemen omdat hij er vrouwen op heeft staan *schaam schaam*


Maaja, van het gesprek is nog niet veel van gekomen, wel heeft ie gister weer tegen me gezegd dat ik het mooiste meisje op de hele wereld was. En hij zei ook dat hij lelijk was, dus hij zit blijkbaar een beetje met hetzelfde als mij. Maar hij is niet zo jaloers als ik....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 15:41
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
Jaloers..tsja je bent niet de enige..
Vroeger had ik een bril en was ik lelijk maar dan ook echt lelijkniet dat ik nu claudia shiffer ben ofsow maar ben wel verbeterd..! maaar iig ik ben heeel snel jaloers...
komt omdat een vriendin van me altijd met me vriend loopt te klote ja dan is niet zo vreemd dat je jaloers word maar me vriend is dat ook .. as ik met me ex loop te klote is me vriend ook gelijk jaloers.. op zich wel een compliment maar wel irri..sterkte ermee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2002, 16:17
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Dit is niet bepaald jaloersheid meer te noemen, maar onzekerheid. Praat er met hem over en probeer wat te doen aan die onzekerheid. Voor jouw en jullie bestwil!!!

SUCCES!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook
meisje833
40 01-09-2005 20:48
De Kantine Ben jij erg jaloers? Waar word je jaloers van?
Sweet Serenity
38 05-09-2003 16:26
Liefde & Relatie jaloers kreng...neeeeej hellup!
droppie
37 16-06-2003 18:35
Liefde & Relatie niet jaloers!
sicilion
51 19-05-2003 20:56
Liefde & Relatie Jaloers andersom!?
Kleintjeyakult
15 16-04-2003 15:36
Liefde & Relatie Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie
HelpMePlease
10 18-05-2002 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.