Oud 18-02-2020, 17:34
Kaycee20
Avatar van Kaycee20
Kaycee20 is offline
Heya iedereen!

Dus ja, ik ben nu bijna 18 en ik merk het steeds meer. Ik begin toch wel nieuwschierig te zijn naar sieraden dragen. Ik weet het, het is een beetje laat qua leeftijd, maar ja, niet iedereen is hetzelfde.
Ik wil dus gaan oriënteren met sieraden.
Nu weet ik wel al welke kleur, namelijk zilver vooral, maar verder weet ik het niet zo goed.
Mijn vraag is dan ook: Hoe kan je aan het dragen van sieraden wennen?
Ik merk namelijk dat ondanks dat ik het graag wil gaan dragen is het nogal eng vind ofzo. Dus vandaar mijn vraag.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
__________________
Love ~ Live ~ Life
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2020, 17:37
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Heya iedereen!

Dus ja, ik ben nu bijna 18 en ik merk het steeds meer. Ik begin toch wel nieuwschierig te zijn naar sieraden dragen. Ik weet het, het is een beetje laat qua leeftijd, maar ja, niet iedereen is hetzelfde.
Ik wil dus gaan oriënteren met sieraden.
Nu weet ik wel al welke kleur, namelijk zilver vooral, maar verder weet ik het niet zo goed.
Mijn vraag is dan ook: Hoe kan je aan het dragen van sieraden wennen?
Ik merk namelijk dat ondanks dat ik het graag wil gaan dragen is het nogal eng vind ofzo. Dus vandaar mijn vraag.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
Hoihoi!
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met "nieuwsgierig om sieraden te dragen". Heb je het dan letterlijk over zaken als oorbellen, kettinkjes etc.?
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 18-02-2020, 17:50
Kaycee20
Avatar van Kaycee20
Kaycee20 is offline
Vooral naar kettinkjes, armbanden en ringen, aangezien ik geen gaatjes heb. Ik bedoel daarmee dat ik ze wil gaan dragen, en op die manier er nieuwschierig naar ben.
__________________
Love ~ Live ~ Life
Met citaat reageren
Oud 18-02-2020, 19:41
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Vooral naar kettinkjes, armbanden en ringen, aangezien ik geen gaatjes heb. Ik bedoel daarmee dat ik ze wil gaan dragen, en op die manier er nieuwsgierig naar ben.
Aah oké. Persoonlijk heb ik er nooit echt aan hoeven wennen als ik eerlijk mag zijn. Ik weet dus niet of ik de geschikte persoon ben om je hier volledig in te raden. Het ligt er nml een beetje aan waar jij je zelf comfortabel bij voelt, aangezien je ook laat weten dat je het enigszins spannend vindt. Wat voor gevoel houdt je tegen?

Misschien kun je eens kijken naar iets kleins, als een ringetje? In het begin zal het misschien een beetje onwennig aanvoelen, maar al gauw merk je er niks meer van. Ik draag mijn ring(en) altijd aan een kant, maar als ikzelf ze opeens aan mijn andere hand zou gaan draag begrijp ik wel dat je je eraan kunt "ergeren" af en toe. Ben je links of rechtshandig? Ben je rechts, draag 't links en visa versa. Is fijner met schrijven enzo.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 18-02-2020, 23:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat is er eng aan het dragen van sieraden?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-02-2020, 08:23
Kaycee20
Avatar van Kaycee20
Kaycee20 is offline
Het enge vind ik (en dat is een hele slechte reden, dat weet ik maar) dat mensen er opmerkingen over kunnen maken. Ook al is het positief, ik vind dat dood eng haha.
Maar ja, ringetje is wel een goed idee!
__________________
Love ~ Live ~ Life
Met citaat reageren
Oud 19-02-2020, 14:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je geen zilveren doodskoppen van 10 cm aan je oren hangt denk ik niet dat je veel commentaar krijgt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-02-2020, 18:43
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Als je geen zilveren doodskoppen van 10 cm aan je oren hangt denk ik niet dat je veel commentaar krijgt.
Da's waar
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 19-02-2020, 18:44
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Het enge vind ik (en dat is een hele slechte reden, dat weet ik maar) dat mensen er opmerkingen over kunnen maken. Ook al is het positief, ik vind dat dood eng haha.
Maar ja, ringetje is wel een goed idee!
Denk wat minder na over wat anderen denken en wat meer over wat jij mooi vindt. Een kettinkje met een klein hangertje, een ringetje of een armbandje gaat echt niemand vreemd van opkijken hoor : )
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 20-02-2020, 20:38
Kaycee20
Avatar van Kaycee20
Kaycee20 is offline
Hmmm, daar zit wel wat in wat jullie zeggen. Denk dat ik gewoon iets te onzeker ben van mezelf haha
__________________
Love ~ Live ~ Life
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 22:26
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hmmm, daar zit wel wat in wat jullie zeggen. Denk dat ik gewoon iets te onzeker ben van mezelf haha
Ennnn....Al voor sieraden geshopt?
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 01-03-2020, 08:45
Kaycee20
Avatar van Kaycee20
Kaycee20 is offline
Ik heb een kettinkje aangeschaft, verder nog niet echt iets. Maar ik ben echt bijna jarig (okay... nog 3 weken, maar dat is niet heel lang!) en heb voor mijn verjaardag ook sierraden gevraagd
__________________
Love ~ Live ~ Life
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 20:03
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ik heb een kettinkje aangeschaft, verder nog niet echt iets. Maar ik ben echt bijna jarig (okay... nog 3 weken, maar dat is niet heel lang!) en heb voor mijn verjaardag ook sierraden gevraagd
Niceeee C:
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 07-03-2020, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Als je geen zilveren doodskoppen van 10 cm aan je oren hangt denk ik niet dat je veel commentaar krijgt.
Wat is daar mis mee?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2020, 22:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Er is niks mis mee maar je zult iets meer opvallen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 19:26
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Wat is daar mis mee?
Ze zegt zelf dat ze iets onopvallends wil hahah
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 09-03-2020, 22:48
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
Ik hou echt heel veel van sieraden!!! Je hoeft niet bang te zijn voor opmerkingen, want wanneer je sieraden goed combineert staat het altijd leuk. Als je het eng vindt kan je beginnen met een standaard ketting (bijvoorbeeld) die je misschien om de zoveel tijd van bedeltje wisselt. Daarna kan je opbouwen naar wat afwisseling en misschien naar layer-kettingen (die ik zelf heel leuk vindt). Als je wil experimenteren zou ik eerst gaan voor wat low-budget sieraden (denk bijvoorbeeld aan sieraden van de primark en kruidvat). Zorg alleen dat je geen goud met zilver combineert. Kijk voor wat inspiratie op pinterest! Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2020, 07:40
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Zorg alleen dat je geen goud met zilver combineert.
Er zijn wel sieraden waar zowel goudkleurig en zilverkleurig staal inzit in één product. Soms staat het, soms is het een grote don't
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2020, 14:05
Verwijderd
Precies. Ik vind het onzin om meteen te zeggen dat je goud met zilver niet kan combineren. Ik doe het vaak genoeg. Zelfde geldt voor zwart met blauw combineren etc. Kan soms gewoon prima.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2020, 17:02
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
Citaat:
Precies. Ik vind het onzin om meteen te zeggen dat je goud met zilver niet kan combineren. Ik doe het vaak genoeg. Zelfde geldt voor zwart met blauw combineren etc. Kan soms gewoon prima.
Iedereen zo z'n eigen mening, zelf hou ik er gewoon niet van.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2020, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Iedereen zo z'n eigen mening, zelf hou ik er gewoon niet van.
Ik houd niet van vanille-ijs. Ik zeg daarom niet dat anderen geen vanille-ijs zouden moeten eten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2020, 09:57
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Precies. Ik vind het onzin om meteen te zeggen dat je goud met zilver niet kan combineren. Ik doe het vaak genoeg. Zelfde geldt voor zwart met blauw combineren etc. Kan soms gewoon prima.
Die hele zwart-blauw discussie heb ik nooit begrepen. Vindt het meestal wel leuk staan ;D
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 21-03-2020, 10:37
Kaycee20
Avatar van Kaycee20
Kaycee20 is offline
Dankjullie wel voor de reacties trouwens.
Even een update, ik was gisteren jargi (YAY) en heb toen een ring en kettinkje gekregen. Ik draag ze nu twee dagen omdat ik nu toch weinig naar buiten ga (lang leve corona :/ ) en zo kan ik er aan wennen.

Om eerlijk te zijn vindt ik het veel leuker staan dan ik dacht! Dus dat is een mooi pluspunt
__________________
Love ~ Live ~ Life
Met citaat reageren
Oud 21-03-2020, 22:48
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Dankjullie wel voor de reacties trouwens.
Even een update, ik was gisteren jargi (YAY) en heb toen een ring en kettinkje gekregen. Ik draag ze nu twee dagen omdat ik nu toch weinig naar buiten ga (lang leve corona :/ ) en zo kan ik er aan wennen.

Om eerlijk te zijn vindt ik het veel leuker staan dan ik dacht! Dus dat is een mooi pluspunt
Gefeliciteerdd!
Leuk! Corona hangt me nu al de keel uit tbh. Ik verveel me kapot...
Super dat de ring en kettinkje goed bevallen!
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 13:04
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Gewoon dragen, exposure therapy.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2020, 09:15
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Stap 1: draag sieraad

Stap 2: profiteer
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 04-05-2020, 19:36
Ria.K
Ria.K is offline
Citaat:
Dankjullie wel voor de reacties trouwens.
Even een update, ik was gisteren jargi (YAY) en heb toen een ring en kettinkje gekregen. Ik draag ze nu twee dagen omdat ik nu toch weinig naar buiten ga (lang leve corona :/ ) en zo kan ik er aan wennen.

Om eerlijk te zijn vindt ik het veel leuker staan dan ik dacht! Dus dat is een mooi pluspunt
Wat goed! Ik ben al een tijdje een stille meelezer maar ik heb vandaag een account aan gemaakt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Een van de zeven zonden: ijdelheid
Verwijderd
45 06-04-2004 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.