Oud 16-06-2020, 21:00
Verwijderd
Ik keek in de spiegel en zag ineens wat voor een fattie dat ik ben. Ik denk dat Pluisje goed z'n best doet.
Advertentie
Oud 16-06-2020, 21:01
Verwijderd
Ik heb nog geen straaeiiaiiaeieiaaeie en die van de vorige keer is niet méér zichtbaar dan anders. Klinkt alsof ik een compleet tijgervel heb (I earned those stripes ) maar dat is niet zo. Echt niet. Heus niet. Geloven jullie me ook?
Oud 16-06-2020, 21:02
Verwijderd
Och, een velletje in de kleuren van de regenboog is best leuk.
Oud 16-06-2020, 21:02
Verwijderd
Ik heb zin om alcohol te drinken en chips te vreten en een stevige thriller te kijken.
Oud 16-06-2020, 21:02
Verwijderd
Tot zover mijn aanwezigheid vanavond. Daaaag!
Oud 16-06-2020, 21:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En, wie heeft er al op de FvD gestemd vandaag?
Ik!
Oud 16-06-2020, 21:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik keek in de spiegel en zag ineens wat voor een fattie dat ik ben. Ik denk dat Pluisje goed z'n best doet.
Ik keek vandaag in de spiegel, en de spiegel kreeg meteen een trauma.
Oud 16-06-2020, 21:31
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Eh dan nog vind ik het vrij indrukwekkend dat het met de hand gedaan wordt door een hoogbejaarde vakman.
Ah! Je bedoelde het zo. Ja, het is krankzinnig wat die Myagi daar doet met z'n draaibanken
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 16-06-2020, 21:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb nog geen straaeiiaiiaeieiaaeie en die van de vorige keer is niet méér zichtbaar dan anders. Klinkt alsof ik een compleet tijgervel heb (I earned those stripes ) maar dat is niet zo. Echt niet. Heus niet. Geloven jullie me ook?
Fijn Je kan er niks aan doen, maar wel fijn als het binnen de perken blijft.
Ik heb bij nummer 2 maar een heel mini klein streepje gekregen en je ziet hem niet eens meer. Alleen bij nummer 2 ben ik ongeveer 1,5 week te vroeg met borstvoeding gestopt en ben niet meer op mijn oude gewicht terug. Nu heb ik een dilemma of ik daar toch naar moet streven of niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-06-2020, 21:43
Verwijderd
Hoe kun je te vroeg met borstvoeding stoppen?
Oud 16-06-2020, 22:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoe kun je te vroeg met borstvoeding stoppen?
Omdat ik er als een malle van afval Maar was uiteraard verder niet te vroeg, 2 keer binnen 3 weken een borstontsteking was wel genoeg.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-06-2020, 22:17
Verwijderd
Oh ja
Oud 16-06-2020, 22:17
Verwijderd
Dat is wel genoeg inderdaad.
Oud 16-06-2020, 22:30
Verwijderd
Ik heb niet naar de drank gegrepen vandaag 👍🏻
Oud 16-06-2020, 23:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dat is wel genoeg inderdaad.
Mja. Het was waarschijnlijk wachten op de volgende keer, die kant heeft veel littekenweefsel.
Ga jij borstvoeding proberen?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-06-2020, 23:10
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb niet naar de drank gegrepen vandaag 👍🏻
Goed bezig
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-06-2020, 23:14
Verwijderd
Ik had een oppasmop maar die is weg dus ik rook nu wel een jointje want zoveel energie heb ik niet meer
Oud 17-06-2020, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Mja. Het was waarschijnlijk wachten op de volgende keer, die kant heeft veel littekenweefsel.
Ga jij borstvoeding proberen?
Ja zeker. Bij Doris ging dat alsof het niks is. Ik heb mar anderhalve dag stuwing gehad, zij dronk vanaf het begin alsof ze nooit anders gedaan had, ik voelde geen tsr maar had altijd voldoende voeding, kolven ging heel makkelijk. Ik heb daar in echt geen enkel issue gehad. Ruim een jaar gevoed, zelfs na een weekend weg zonder kolven toen ze bijna een jaar was, hapte ze aan en begon weer te drinken alsof er niks aan de hand was. Ideaal dus hopelijk bij deze ook weer!
Oud 17-06-2020, 07:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja zeker. Bij Doris ging dat alsof het niks is. Ik heb mar anderhalve dag stuwing gehad, zij dronk vanaf het begin alsof ze nooit anders gedaan had, ik voelde geen tsr maar had altijd voldoende voeding, kolven ging heel makkelijk. Ik heb daar in echt geen enkel issue gehad. Ruim een jaar gevoed, zelfs na een weekend weg zonder kolven toen ze bijna een jaar was, hapte ze aan en begon weer te drinken alsof er niks aan de hand was. Ideaal dus hopelijk bij deze ook weer!
Super zeg! Fijn dat het zo goed gaat en mooi dat je het opnieuw gaat doen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-06-2020, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ja zeker. Bij Doris ging dat alsof het niks is. Ik heb mar anderhalve dag stuwing gehad, zij dronk vanaf het begin alsof ze nooit anders gedaan had, ik voelde geen tsr maar had altijd voldoende voeding, kolven ging heel makkelijk. Ik heb daar in echt geen enkel issue gehad. Ruim een jaar gevoed, zelfs na een weekend weg zonder kolven toen ze bijna een jaar was, hapte ze aan en begon weer te drinken alsof er niks aan de hand was. Ideaal dus hopelijk bij deze ook weer!
Fijn ook gewoon dat je dan altijd voeding bij je hebt.
Oud 17-06-2020, 12:24
Verwijderd
ik las laatst dat mensen het fijn vinden om flesvoeding te geven omdar het zoveel vrijheid gaf. Ik vond borstvoeding veel vrijheid geven want ik hoefde niet na te denken over hoeveelheden, tijdstippen, hoeveel we van wat mee moesten nemen. Altijd genoeg, juiste temperatuur en altijd goed. Zo fijn.
Oud 17-06-2020, 13:40
Verwijderd
Ja precies! Mummy bitties en hoppa aanleggen maar.
Oud 17-06-2020, 13:58
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik denk dat de ervaren vrijheid ook met name bij de moeder ligt, dat die gewoon weg kan zonder dat de voeding stilligt of hoeft te gaan kolven of rekening hoef te houden met wat ze eet of drinkt.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-06-2020, 14:06
Verwijderd
Het is ook echt wel een gevoelskwestie hoor. Ik vond borstvoeding ideaal, maar ik had een kind dat makkelijk aanhapte en heb altijd en overal gevoed. Als je een kind hebt dat snel is afgeleid of je vindt het zelf moeilijk of vervelend om in het openbaar te voeden, voelt het al een stuk minder vrij. Dan moet je vooral lekker de fles geven. Voor mij en Doris was borstvoeding ideaal en ik gun iedereen dat het zo makkelijk gaat. En als er ook maar één moment is waarop je je beter voelt bij het geven van flesvoeding, zal ik de eerste zijnd ie dat aanmoedigt. Vooral doen wat voor jou en je baby goed voelt, de rest is helemaal niet belangrijk.
Oud 17-06-2020, 14:10
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Denk dat dat ook de strekking is van het hele ouderschap. Doen wat goed voelt en werkt voor jou en jouw kind.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-06-2020, 14:25
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik had aangifte gedaan zoals ik eerder postte. Vandaag is het verhaal online gekomen met het verzoek naar de jongens die eraan meededen op het bureau te komen. Vanavond zijn er ook tijdens het voetballen agenten aanwezig in burger in een poging de jongens op te sporen en aan te houden. Ik ben blij dat de politie het serieus oppakt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-06-2020, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Denk dat dat ook de strekking is van het hele ouderschap. Doen wat goed voelt en werkt voor jou en jouw kind.
Dat sowieso.
Oud 17-06-2020, 14:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had aangifte gedaan zoals ik eerder postte. Vandaag is het verhaal online gekomen met het verzoek naar de jongens die eraan meededen op het bureau te komen. Vanavond zijn er ook tijdens het voetballen agenten aanwezig in burger in een poging de jongens op te sporen en aan te houden. Ik ben blij dat de politie het serieus oppakt
Dat is goed nieuws ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-06-2020, 15:54
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ik had aangifte gedaan zoals ik eerder postte. Vandaag is het verhaal online gekomen met het verzoek naar de jongens die eraan meededen op het bureau te komen. Vanavond zijn er ook tijdens het voetballen agenten aanwezig in burger in een poging de jongens op te sporen en aan te houden. Ik ben blij dat de politie het serieus oppakt
Goed dat je aangifte hebt gedaan.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 18-06-2020, 21:54
Verwijderd
Ik heb the excorcism of emily rose aangezet. Ik ben benieuwd.
Oud 18-06-2020, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik had aangifte gedaan zoals ik eerder postte. Vandaag is het verhaal online gekomen met het verzoek naar de jongens die eraan meededen op het bureau te komen. Vanavond zijn er ook tijdens het voetballen agenten aanwezig in burger in een poging de jongens op te sporen en aan te houden. Ik ben blij dat de politie het serieus oppakt
👍🏻👍🏻👍🏻
Oud 19-06-2020, 21:22
Verwijderd
We zijn muziek aan het uitzoeken voor als Pluis geboren wordt, dattie ook met de gepaste bombastische muziek op de wereld wordt gezet. Ik denk aan de Sabeldans, de Bolero en een stuk van John Williams dat is geschreven voor de olympische spelen.
Oud 19-06-2020, 22:23
Verwijderd
Ik ging een fagot opzoeken omdat ik wilde weten hoe die dingen er ook alweer uitzien. Ik dacht dat je dat met dubbel g schreef maar dan kom je op heel iets anders uit.
Oud 19-06-2020, 22:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Toen ik op groep 5 zat heb ik expres op het digibord faggot geschreven i.p.v. fagot
Eigenlijk dacht ik dat je fagot als faggot schreef.
Het was bij de spellingsles
Oud 19-06-2020, 22:27
Verwijderd
Een faggot is een bundel takken:

Uiteindelijk van: https://en.wikipedia.org/wiki/Fasces

Het was al sinds de 16e eeuw in gebruik als pejoratief voor ouwe wijven. Die er zo uitzien als het plaatje duh.

https://en.wikipedia.org/wiki/Faggot...logy_and_usage
Oud 19-06-2020, 22:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hij heeft ook wel iets weg van Wozniak.
[afbeelding]
steve wozniak is my man
Oud 19-06-2020, 22:27
Verwijderd
Prototype Alienware maker eigenlijk.
Oud 19-06-2020, 22:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik heb een berg vol faggots
Oud 19-06-2020, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Een faggot is een bundel takken:
[afbeelding]

Uiteindelijk van: https://en.wikipedia.org/wiki/Fasces

Het was al sinds de 16e eeuw in gebruik als pejoratief voor ouwe wijven. Die er zo uitzien als het plaatje duh.

https://en.wikipedia.org/wiki/Faggot...logy_and_usage
Dat was dan ook waar ik bij uitkwam.
Oud 19-06-2020, 22:53
Struilhuik
Struilhuik is offline
In World of Warcraft zijn mensen die "death rolls" ingame organiseren. Dat principe is een pool mensen met gelijke inleg, bestaande uit ingame currency waarbij de last man standing alles wint. In de headsup (laatste 2 uit de pool tegen elkaar), begint iemand met een random nummer tussen 1 en 1000. Resultaat is 535. Vervolgens is de tweede persoon, die random rollt tussen 1-535. Etcetera. De eerste die een één rollt, verliest. Simpel.

Door online gokwetgeving etcetera wil Blizzard niet langer dit faciliteren (in de EU; US is no problemo). Verschillende community figureheads zijn daar naar verluidt ingame op aangesproken.

Het grappige is, álle ingame loot die te vergaren is, draait om need- en greedrolls in je party of raid. Daar zitten ook bind on equip-items tussen die je kunt verkopen voor gold. En toch knijpt Blizzard 'm wanneer een groepje spelers dit organiseren
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 19-06-2020, 22:56
Verwijderd
Dit lijkt me nou niet bepaald iets waar kansspelautoriteiten achteraan gaan....
Oud 19-06-2020, 23:04
Struilhuik
Struilhuik is offline
Dat zeg je nou wel, maar het concept "lootboxes" bijvoorbeeld is weldegelijk iets waar men achteraan is gegaan. En Blizzard heeft een serieus legal team en heeft ook het verkopen van een grind/luck/currency-systeem in full effect (en een goede, ook).
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 19-06-2020, 23:09
Verwijderd
Mja, ik vind dat toch iets anders dan geld inleggen en dan zelf ergens aan meedoen. Das gewoon wedstrijd. Je zou de winst kunnen zien als inkomen maar om nou te zeggen dat het een kansspel is... I dunno, misschien ben ik te rationeel Ik vind poker ook geen kansspel.

Lootboxes heb ik wel issues mee.
Oud 19-06-2020, 23:27
Struilhuik
Struilhuik is offline
Dat poker geen kansspel is, is ook geen kwestie van vinden. Dat is het aantoonbaar niet.

Ik vind het niet echt een far fetch, eigenlijk. Het is een additionele incentive om te gokken met ingame currency, en dat is niet zo gek ver verwijderd van het aanschaffen van ingame currency met real life currency. Currency is weer de WD40 voor achievements/gear/etcetera. Ik snap wel dat dit meer grijs is ten opzichte van lootboxes maar het zit er dicht tegenaan. En dat wil Blizzard zo houden, schijnbaar. Ik denk terecht.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 19-06-2020, 23:39
Verwijderd
Fair enough.
Oud 19-06-2020, 23:40
Verwijderd
Hoe dan ook, interessant verhaal.
Raakt me gelukkig in geen enkel geval
Oud 19-06-2020, 23:40
Verwijderd
Ik heb vanavond een gigantische rant over m'n werk geschreven onder een FB-post
Oud 19-06-2020, 23:46
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ik begrijp overigens helemaal niets van mensen die WoW Classic zijn gaan spelen. Alsof Microsoft nu Windows XP opnieuw gaat uitgeven (zonder de servicepacks) en dat iedereen daar happy mee is :x
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 19-06-2020, 23:48
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Hoe dan ook, interessant verhaal.
Raakt me gelukkig in geen enkel geval
Ja juridisch en ethisch is dit best interessante materie. Er zit ook echt smerig veel big data en psychologische kennis achter de opzet van MMORPGs, om ze zo "aantrekkelijk" mogelijk te maken, voor zolang mogelijk.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 19-06-2020, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp overigens helemaal niets van mensen die WoW Classic zijn gaan spelen. Alsof Microsoft nu Windows XP opnieuw gaat uitgeven (zonder de servicepacks) en dat iedereen daar happy mee is :x
Startmenu en configuratiescherm als eenduidige interfaces zouden een verbetering zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.