Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2020, 17:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ik heb de game al maar moet het nog spelen
Advertentie
Oud 07-07-2020, 17:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Struilhuik, heb je die GTA V PS5 trailer gezien rofl :kek:
Oud 07-07-2020, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje geshockeerd hoe goed Red Dead Redemption 2 is.
Ik vind het altijd zo leuk als dit soort dingen onverwacht leuk zijn; Cities: Skylines was dit voor mij. Ik verwachtte SimCity Kanker en kreeg gewoon echt de meest magnifieke city builder die ik ooit in m'n vingers heb gehad.
Oud 07-07-2020, 17:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik wil ook city skylines kopen
Oud 07-07-2020, 18:02
Verwijderd
Ik mag van de gemeente geen paadje maken van mijn tuin naar de stoep, maar ik heb een loophole gevonden denk ik; Mijn buurman heeft in 2008 een paadje aangelegd, mét toestemming van de gemeente, voor de verbouwing van zijn huis (is makkelijker door mijn achtertuin) en volgens mij geldt er daardoor nu verjaring en recht van overpad want er is nooit gehandhaafd. Ik vraag me alleen wel af of ik m'n gelijk alleen krijg als ik voor de rechter kom of dat de gemeente de strijd niet aan zal gaan.
Oud 07-07-2020, 18:27
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik wil ook city skylines kopen
City Skylines is wel geinig
Oud 08-07-2020, 09:39
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo leuk als dit soort dingen onverwacht leuk zijn; Cities: Skylines was dit voor mij. Ik verwachtte SimCity Kanker en kreeg gewoon echt de meest magnifieke city builder die ik ooit in m'n vingers heb gehad.
Ik had al wel het één en ander van de hype train meegekregen uiteraard, en zelfs wat previews gezien. Bewust ruim een half jaar gewacht nadat-ie uit kwam voor de PC (in verband met Rockstar en plooien gladstrijken voor de PC-versie) en laatst heb ik 'm gekocht.

De game speelt als een western van Sergio Leone. En ik ben fucking dol op westerns van Sergio Leone. Het tempo, de shots, de dialogen, de karakters. Rockstar heeft daar met craftsmanship en liefde gewoon een waanzinnige game van gemaakt, alles spat van het scherm. Het is heerlijk en right up there met The Witcher-serie.

Minpunten: het blijft moeilijk-moeilijk met de controls bij een port van console naar PC. De menustructuur is gruwelijk onhandig. En je inventory wheel etcetera: dat had wel beter gekund. Ook hekel ik de Rockstar-launcher en de noodzaak voor een Social Club-account daar. Maar fuck, deze twee dingen vallen in het niet met de game.

Als Cyberpunk 2077 en Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 hier nog bijkomen in deze absolute champions league van kwaliteitsgames, heb ik voor de eerstkomende tien jaar games om te spelen.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 08-07-2020, 09:48
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Struilhuik, heb je die GTA V PS5 trailer gezien rofl :kek:
Nee! En ik moet zeggen dat de GTA-reeks mij totaal niet aanspreekt
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 08-07-2020, 10:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nee! En ik moet zeggen dat de GTA-reeks mij totaal niet aanspreekt
Ah, iemand met smaak!
__________________
Forumdownie
Oud 08-07-2020, 10:33
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ah, iemand met smaak!
Nou ja, dat weet ik niet. Normaal gesproken installeer ik GTA als er een nieuwe versie is of als ik zelf nieuwe hardware heb gekregen, om te zien hoe de laatste versie van GTA "het doet" en er uit ziet. Maar de game zelf ben ik na een uurtje wel zat. En dan gaat-ie er weer af.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 08-07-2020, 10:46
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja mijn reactie is misschien ook een beetje misplaatst want ik heb het ook niet zo op red dead redemption. Ik heb een hekel aan bijna alles dat met westerns te maken heeft
__________________
Forumdownie
Oud 08-07-2020, 10:49
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Ja mijn reactie is misschien ook een beetje misplaatst want ik heb het ook niet zo op red dead redemption. Ik heb een hekel aan bijna alles dat met westerns te maken heeft
Ja, dan is het duidelijk geen game voor jou
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 08-07-2020, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ik had al wel het één en ander van de hype train meegekregen uiteraard, en zelfs wat previews gezien. Bewust ruim een half jaar gewacht nadat-ie uit kwam voor de PC (in verband met Rockstar en plooien gladstrijken voor de PC-versie) en laatst heb ik 'm gekocht.

De game speelt als een western van Sergio Leone. En ik ben fucking dol op westerns van Sergio Leone. Het tempo, de shots, de dialogen, de karakters. Rockstar heeft daar met craftsmanship en liefde gewoon een waanzinnige game van gemaakt, alles spat van het scherm. Het is heerlijk en right up there met The Witcher-serie.

Minpunten: het blijft moeilijk-moeilijk met de controls bij een port van console naar PC. De menustructuur is gruwelijk onhandig. En je inventory wheel etcetera: dat had wel beter gekund. Ook hekel ik de Rockstar-launcher en de noodzaak voor een Social Club-account daar. Maar fuck, deze twee dingen vallen in het niet met de game.

Als Cyberpunk 2077 en Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 hier nog bijkomen in deze absolute champions league van kwaliteitsgames, heb ik voor de eerstkomende tien jaar games om te spelen.
Oud 08-07-2020, 11:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ALS CYBERPUNK 2077 UITKOMT DAN GA IK NAAKT
Oud 08-07-2020, 13:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Alonso volgend jaar weer in de F1
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-07-2020, 13:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
nog 48 berichten te gaan
Oud 08-07-2020, 13:34
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Alonso volgend jaar weer in de F1
Nou, Alonso kan mij wel gestolen worden. Hasbeen.

Alonso also rubbished suggestions that he was leaving Formula 1 because he couldn’t get a drive with a top team.

“No, I could have a competitive car,” Alonso said. “I’m not stopping because I don’t have a competitive car… I’m stopping because I did everything I wanted in Formula 1. I arrived in Formula 1, I won Grands Prix in Formula 1, I won world championships in Formula 1, I break records in Formula 1. I drove for McLaren, for Renault, for Ferrari. [I’m 37] and I cannot do more in Formula 1. All the things that I dream in Formula 1 are done. There are new things in motorsport that are bigger than Formula 1.

“I stop because I want, not because I’ve been forced to stop… I think I can be a better driver, a more compete driver and better for my career outside of Formula 1 because this chapter is already done, with a lot of success in my opinion.”
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 08-07-2020, 13:37
Verwijderd
Hallo!
Oud 08-07-2020, 13:58
Struilhuik
Struilhuik is offline
HOI ik kwam jou laatst tegen op Facebook, bij friend suggestions. Uiteraard niets mee gedaan want ik ben moeilijk onzeker en terughoudend.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 08-07-2020, 14:02
Verwijderd
En terecht. Ik ben enorm angstaanjagend. Ik zou ook bij mij wegblijven als ik jou was.
Oud 08-07-2020, 14:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo leuk als dit soort dingen onverwacht leuk zijn; Cities: Skylines was dit voor mij. Ik verwachtte SimCity Kanker en kreeg gewoon echt de meest magnifieke city builder die ik ooit in m'n vingers heb gehad.
Love Cities: skylines
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-07-2020, 14:25
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Minecraft is beter
Oud 08-07-2020, 14:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met je moeder spelen is beter
Oud 08-07-2020, 16:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ga Spongebob SquarePants Battle for Bikini Bottom kopen. Waarom niet.
Oud 08-07-2020, 17:23
Verwijderd
Citaat:
HOI ik kwam jou laatst tegen op Facebook, bij friend suggestions. Uiteraard niets mee gedaan want ik ben moeilijk onzeker en terughoudend.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat Caro een van de meest agressieve en venijnige mensen is die ik in mijn timeline voorbij zie komen
Oud 08-07-2020, 17:23
Verwijderd
Hihihihi Dorisfoto's
Oud 08-07-2020, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat Caro een van de meest agressieve en venijnige mensen is die ik in mijn timeline voorbij zie komen
Ik doe niet aan ruziemaken via Facebook. Mensen zijn dom en dat frustreert me enorm.
Oud 08-07-2020, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Hihihihi Dorisfoto's
Doris heeft besloten dat ik Kallien ben. Niet mama. Papa, Kallien en Doris. Ben ik dan wel echt d'r moeder?
Oud 08-07-2020, 18:58
Verwijderd
Jawehel.
Oud 08-07-2020, 19:00
Verwijderd
Oke. Ze is in twente geboren, heeft ze dan straks een twents accent?
Oud 08-07-2020, 19:01
Verwijderd
Zometeen hebben we een kindje met een twents en een met een Limburgs accent
Oud 08-07-2020, 19:02
Verwijderd
Als ze in aanraking komt met homo's, wordt ze dan zelf ook een homo?
Oud 08-07-2020, 19:05
Verwijderd
Als ze de pitjes van een watermeloen eet, groeit er dan een watermeloen in haar buik?
Oud 08-07-2020, 19:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ga Spongebob SquarePants Battle for Bikini Bottom kopen. Waarom niet.
De remaster?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 08-07-2020, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Oke. Ze is in twente geboren, heeft ze dan straks een twents accent?
Ooooooh ik hooooop van wa.
Oud 08-07-2020, 19:16
Verwijderd
Ik noem mijn tante Kallien.
Oud 08-07-2020, 19:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
De remaster?
ja
Oud 08-07-2020, 19:33
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik was vrijdag uit eten met mn vriend en na 3 happen zat hij al vol. En hij was erg telleurgesteld in zichtzelf.
Vandaag gingen we bij dezelfde tent eten op zijn verzoek, ik begreep later pas dat het "revenge" was.

Vandaag zat ie ook na 3 happen vol

Gelukkig doen ze daar aan doggybags
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.

Laatst gewijzigd op 08-07-2020 om 20:57.
Oud 08-07-2020, 19:39
Verwijderd
Ik heb daar de afgelopen weken ook heel veel last van
Oud 08-07-2020, 20:58
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Thuis eet ie als normaal (3 keer zoveel als ik), dus daar ligt het niet aan. We denken dat hij gewoon te snel begint zonder een bodempje brood
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 08-07-2020, 21:01
Verwijderd
Bij mij komt het denk ik door teveel blowen dus daar heb ik een paar dagen geleden maar eens een eind aan gemaakt, tegelijk met roken.
Oud 08-07-2020, 21:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Bij mij komt het denk ik door teveel blowen dus daar heb ik een paar dagen geleden maar eens een eind aan gemaakt, tegelijk met roken.
Oud 08-07-2020, 22:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik had net mijn eerste bekeuring ooit. Was met vriendin uit eten en had haar opgehaald omdat het nogal regende. Al kletsend naar het restaurant en totaal vergeten dat het daar tot 22.00 betalen is. Naja, over een poosje is het een goed verhaal. We gingen uit eten voor onze verjaardagen, ons bijna 70 feestje op onze oudejaarsavond.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 08-07-2020, 22:51
Verwijderd
Parkeerboetes tellen niet
Oud 08-07-2020, 22:51
Verwijderd
Ik moet ook zeggen dat ik m'n eSmoker nu prettiger vind dan een sigaret.
Oud 09-07-2020, 05:20
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Parkeerboetes tellen niet
mooi.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-07-2020, 06:12
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
En fietsen-zonder-licht-boetes?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-07-2020, 06:42
nehr
nehr is offline
Inmiddels een beetje bijgekomen van de schok?
Oud 09-07-2020, 08:30
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Bij mij komt het denk ik door teveel blowen dus daar heb ik een paar dagen geleden maar eens een eind aan gemaakt, tegelijk met roken.
Nice.

Ik heb zelf echt een grafhekel aan (goedbedoelde) open deuren en volgens mij zijn ervaringsdeskundigen daar the worst in dus ik houd 't bij "nice"
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 09-07-2020, 09:27
Verwijderd
Citaat:
En fietsen-zonder-licht-boetes?
Die wel omdat je daar ook anderen mee in gevaar brengt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.