Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2001, 14:42
Basj
Basj is offline
brr ach.. we gaan het niet meer veranderen hoor, dat gezeik ook de hele tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2001, 14:42
wis is kut
wis is kut is offline
je blijft veranderen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:45
badtothebone
badtothebone is offline
dan heb je het wle fout...onze leraar heeft het nagekeken!
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:49
Basj
Basj is offline
foutje hou je
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:51
Basj
Basj is offline
volgends mij is dit de forum van de week

[Dit bericht is aangepast door Basj (23-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:52
badtothebone
badtothebone is offline
kee....
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:55
Basj
Basj is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOG 5 minuten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 15:58
DrFreeman
DrFreeman is offline
het was ook niet 350 hoor maar 342(1/3) zoiets
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 16:50
badtothebone
badtothebone is offline
It's done.
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 16:52
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
het was ook niet 350 hoor maar 342(1/3) zoiets
Ja, nou het antwoord maakte bij ons niet zo heel veel uit. Als je maar goed had laten zien hoe je aan je antwoord kwam en hoe je had beredeneerd.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 19:26
Nico-S
Nico-S is offline
Ohhhhhh, net ff tot rust gekomen zeg....
M'n leraar nog lekker "zeuren" dat het redelijk makkelijk is.....
C hebben we volgens mij helemaal verknalt...
Ik weet het niet zeker (iemand anders deed die) maar ik dacht dat we rond de 74000 hadden... !!!!!!! :-( Nouja en verder hadden we ook 130 en 360 L , B2 viel ook wel mee.
Ach, ik denk dat het cijfer zo tussen de 5 en de 8 gaat liggen....
We hadden ook vet pech dat de computer uitviel. 3 hoofdstukken weg. Gelukkig waren dat alleen probleemstelling, inleiding en plan van aanpak........

ps. 'kheb hoofdpijn.......
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 19:57
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Nico-S schreef:
Ohhhhhh, net ff tot rust gekomen zeg....
M'n leraar nog lekker "zeuren" dat het redelijk makkelijk is.....
C hebben we volgens mij helemaal verknalt...
Ik weet het niet zeker (iemand anders deed die) maar ik dacht dat we rond de 74000 hadden... !!!!!!! :-( Nouja en verder hadden we ook 130 en 360 L , B2 viel ook wel mee.
Ach, ik denk dat het cijfer zo tussen de 5 en de 8 gaat liggen....
We hadden ook vet pech dat de computer uitviel. 3 hoofdstukken weg. Gelukkig waren dat alleen probleemstelling, inleiding en plan van aanpak........

ps. 'kheb hoofdpijn.......
Wij hadden alleen een inleiding en de opdrachten met een inleidinkje, dat was onze hele po!! Maarre , die laatste zaten wij ook in de 55000, was wel fout, maarja, boeien. we hebben het goed beredeneerd en het klopt wel zeg maar, maar niet de efficientste manier!

Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 00:04
DrFreeman
DrFreeman is offline
bij A2 heb ik nog een antwoord gezien van 320... oi

en bij c2 hadden we er 5760 ofzo eruit, dat was ook het antwoord (volgens me wis lerares) was echt pas kwart over 5 klaar man, maar verder vond ik het wel kewl
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 10:49
badtothebone
badtothebone is offline
Onze leraar stond er gewoon bij te kijken toen we de antwoorden "ctrl c- ctrl v de". Hij vond het zelf ook moeilijk. Zo kwam ie bij A1 op een negatieve aantal liters uit.
Hij zegt wel omdat we zooo hard gewerkt hebben minstens een 6 krijgen.
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 11:57
Roland
Roland is offline
Hoeveel verbruik krijgen jullie met twee depots? En wat voor functie hoort daarbij? Ik kom uit op 393,7 liter met een kwadratische functie (QuadReg op de TI-83 Plus met 3 bekende punten).
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 21:54
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
badtothebone schreef:
Onze leraar stond er gewoon bij te kijken toen we de antwoorden "ctrl c- ctrl v de". Hij vond het zelf ook moeilijk. Zo kwam ie bij A1 op een negatieve aantal liters uit.
Hij zegt wel omdat we zooo hard gewerkt hebben minstens een 6 krijgen.
haha! Wij hebben het scherm steeds maar voor de zekrheid weggeklikt. In principe kunnen ze niets maken; Iedereen overlegde met elkaar, en er staat NERGENS dat je niet antwoorden met anderen mag overleggen. Hebben we hier ook gewoon gedaan..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 18:36
Allardos
Allardos is offline
Lol
Idd, bij ons ook. Er waren 2 lokalen, eentje met 5HAVO en 1 met 5 + 6 Atheneum... na een tijdje had de hele havo klas 400. Toen zat de atheneum klas al op de 360.
Toen ineens had iemand bij HAVO door hoe je 390 kreeg, en 5 minuten later... IEDEREEN bij atheneum hebben ze het (ZELF!!!) voor elkaar gekregen 346 2/3 eruit te krijgen.
Zelf hebben wij (Dr.Freeman en ik) het bij 360 gehouden, omdat we in het begin niet helemaal snapte hoe ze op die 346 2/3 kwamen, en we hadden niet veel tijd meer en moesten ook C2 nog maken!
Maar goed, ik heb er verder wel een goed gevoel over.

Werkt trouwens inderdaad wel makkelijk zo, met een forum en veel andere mensen die hetzelfde moeten maken

moeten ze op exmanens ook invoeren, dat je op de computer moet
Als nou iedereen een week voor examens je rechterhand breekt (of links, als je links bent) dan mag je toch op de computer werken
__________________
Allardos
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:09
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
En, wat hebben jullie voor cijfers behaald? Wij hebben een 7.5
q
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:33
Gerardo King
Gerardo King is offline
Citaat:
Snufje schreef:
En, wat hebben jullie voor cijfers behaald? Wij hebben een 7.5
q
Das geen slecht cijfer, kan je please uitleggen of in iedergeval vertellen hoeveel liter jullie bij de laaste vraag hadden? Wij hebben de opdracht niet tijdens de wiskunde B dag gemaakt, maar we moeten em nu als werkstuk maken.

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 07:45
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Wij hebben een 6 voor de moeite, maar we mochten hem niet als PO gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:00
bono
bono is offline
Wij hadden ook 360 liter
__________________
:-) I have a dream...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 22:07
gloomy
gloomy is offline
maar kan iemand uitleggen hoe die aan de 342 1/3 kwam???

ik heb namelijk nu die opdracht

en wat was het antwoord van c2???????


PLZZ jullie hebben de PO toch ook al terug
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:55
M-King
M-King is offline
Citaat:
gloomy schreef:
maar kan iemand uitleggen hoe die aan de 342 1/3 kwam???

ik heb namelijk nu die opdracht

en wat was het antwoord van c2???????


PLZZ jullie hebben de PO toch ook al terug
Tja,... eigenlijk moet je er zelf achter komen he.....???? Maar aangezien het mij niet zo boeit wat iemand anders doet zal ik het wel ff verklappen..

Bij 600 km... heb je nog 100 L nodig... ik hoop dat je dat snapt....

Om zo efficient mogelijk te zijn wil je graag je tank helemaal vol hebben. Er moet dus steeds een honderdtal L in een depot zijn...

Je moet dus tussen elk depot 100 L verbruiken... (en ik hoop dat je dit nu ook snapt..)

Om tussen het depot voor 600 km en die van 600 km heen en weer te rijden moet je dus aan het rijden 100 L verbruiken.

Op dat depot (voor 600km) moeten er dus 200 L zijn. Om 200 Liter daar weg te krijgen moet je 3 keer rijden.... (heen terug heen) Je kunt dus 100/3*10 = 333,333... voor 600 km dat depot aanleggen...

Dus op 266.666... km.

"hetzelfde verhaal" nu 5 keer heen en weer rijden...
vorig depot op 266.666...- (100/5*10) = 66.6666.... km.

Daar moet je nog 300 L brengen Doorvoor heb je nog (66.666.../10)*7= 46.6666.... Liter nodig....

Tel die 300 en 46.666 op heb je je hoeveelheid... (en bovendien weet je waar de depots moeten)

Dit kun je ook met een grotere afstand doen....
Stap voor stap is dit veel werk.... Zelf had ik een prog gemaakt voor m'n GR....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:59
gloomy
gloomy is offline
WOW vet jij hebt het helemaal te pakken.. ik was op de goede weg maar kan je me mischien wat meer duidelijkheid geven over C2*..

ik moet het morgen inleveren

*= c2 was de vraag met de 3000km!!

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:44
NETR@
ik ben u allen uiterst dankbaar

tsja had mn wiskundeleraar maar wat meer fantasie moeten hebben
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:02
Rossm
Rossm is offline
Weet iemand die formule misschien nog??
Ik heb deze namelijk ook nodig, ik heb de berekening al helemaal. Die had ik al eerder bedacht, maar nu heb ik nog een formule nodig zodat ik het makkelijk kan berekenen. Bij C2 heb ik er 5700 uit, met veel gepruts op m'n GR. Iemand een formule?? Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.