Oud 20-01-2019, 09:43
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Ja volgende maand is het valentijn
Wat gaan jullie doen voor jullie vriend of vriendin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2019, 10:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Geen idee nog, maar ons kennende doen we niks speciaals. De moeder van mijn vriend komt dat weekend langs, met zijn zus dus daar zijn we denk ik druk mee.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 13:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Zittend in een hoekje huilen omdat ik single ben...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 16:27
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Zittend in een hoekje huilen omdat ik single ben...
En dat zal je zo lang blijven lol
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 16:34
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
En dat zal je zo lang blijven lol
Hij krijgt echt wel een vriendin hoor. Hij is heel aardig.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 17:19
Protected22
Protected22 is offline
Helaas niks. Mn studievereniging heeft wel een soort speeddaten. Maar merk gewoon dat ik nog niet klaar voor ben vanwege wat persoonlijke omstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 17:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Helaas niks. Mn studievereniging heeft wel een soort speeddaten. Maar merk gewoon dat ik nog niet klaar voor ben vanwege wat persoonlijke omstandigheden.
Ook prima, toch?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 17:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Zittend in een hoekje huilen omdat ik single ben...
Wat boeit het
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 17:56
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik heb op het moment geen vriendin, dus nog geen plannen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb op het moment geen vriendin, dus nog geen plannen
kom gezellig meehuilen in het hoekje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
En dat zal je zo lang blijven lol
Helemaal mee eens! En als ik al ga trouwen (scenario impossible) dan wil ik huisman worden, want ik ben te lui om te werken, en ik vind het fijn om thuis te zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hij krijgt echt wel een vriendin hoor. Hij is heel aardig.
thx
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:40
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ook prima, toch?
ja alleen akward tussen vele ouderejaars. dus ik skip hem deze keer. Heb daarnaast ook te druk door herkansingen van tentamens
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:56
Verwijderd
Een relatie is ook niet zaligmakend hoor, tering.

Overigens doen wij niks bijzonders, we hebben jet druk genoeg de komende tijd en met daarbij een baby van 6 maanden blijft er weinig over om echt speciale dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Een relatie is ook niet zaligmakend hoor, tering.

Overigens doen wij niks bijzonders, we hebben jet druk genoeg de komende tijd en met daarbij een baby van 6 maanden blijft er weinig over om echt speciale dingen te doen.
Natuurlijk, niks is perfect, dat snapt iedereen. Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar je hebt toch zekerheid, je hebt iemand die er elke dag sowieso voor je is. Als je uit huis bent, kan je bijvoorbeeld om 2 uur snachts het niet maken om dan je ouders te bellen en te praten over je problemen. Met je relatie kan je dat vaak wel (ligt eraan hoe sterk die is)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:18
Verwijderd
Zekerheid heb je nooit. Ik vind Jos echt heel erg leuk en hij mij, maar voor hetzelfde geld komt hij morgen iemand tegen die nog leuker is. Of besluit ik dat ik toch echt liever vrijgezel ben en me een slag in de rondte ga neuken. Sta je mooi te kijken met je zekerheid. Een relatie moet een aanvulling zijn, geen invulling.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ja natuurlijk, daar heb je een punt (1-0!). Maar... Aan de andere kant heeft hij al samen met jou een kind van 6 maanden. Hoe groot is de kans dat hij die andere persoon zo leuk vindt, dat hij jou en zijn EIGEN KIND achterlaat? Als je onder druk staat doe je dat weleens ja... Maar de kans dat je dat uit liefde doet, is wel heel erg klein. Nog kleiner dan mijn kansen op een vriendinnetje voor morgen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:28
Verwijderd
Hij hoeft de goede maar tegen te komen, die net dat beetje leuker is dan ik. Of als ik Jason Momoa tegen het lijf loop, is de keuze snel gemaakt. Zekerheid heb je nooit, en als je denkt die wel te hebben, ben je imho niet goed bezig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2019, 23:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Bij ons op school kan je vanaf februari elke dag in de pauzes een roos bestellen, en die worden dan rondgebracht op Valentijnsdag. Kan dus vanwege liefde zijn, maar ook uit vriendschap. Ik ga er vanuit dat ik te lui ben om er 1 te kopen (voor wie dan?? Als ik het aan n vriend geef, alleen maar meisjes, ben ik heel raar bezig dus ja...) en met het gemak zeg ik ook gelijk ff dat ik sowieso geen roos binnenkrijg. Anders ben ik bang dat hij (ligt eraan wie de roos stuurt) traditioneel door de shredder gaat... No offense naar mensen die van rozen houden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:29
Verwijderd
Daarnaast - als hij bij me zou blijven omdat we samen een kind hebben, dan zet ik hem alsnog de deur uit.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hij hoeft de goede maar tegen te komen, die net dat beetje leuker is dan ik. Of als ik Jason Momoa tegen het lijf loop, is de keuze snel gemaakt. Zekerheid heb je nooit, en als je denkt die wel te hebben, ben je imho niet goed bezig.
Als je Jason Momoa tegenkomt, heb je een hele kleine kans om met hem te praten... Daarnaast, er zal eerst een beginsituatie moeten komen. Bovendien, als je iemand tegenkomt, kan je onmogelijk gelijk het innerlijk weten wat hij aantrekkelijk vindt. Eerst wordt (vaak kort) gekeken naar uiterlijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Daarnaast - als hij bij me zou blijven omdat we samen een kind hebben, dan zet ik hem alsnog de deur uit.
Misschien heeft hij al zo iemand, maar vertelt hij je niks. Daarnaast, jullie hebben een persoon gemaakt! Dat zou iemand niet zomaar weggooien
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja alleen akward tussen vele ouderejaars. dus ik skip hem deze keer. Heb daarnaast ook te druk door herkansingen van tentamens
Ik bedoelde juist dat niks doen met Valentijnsdag ook helemaal prima is. Zeker als je niet toe bent aan (speed) daten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik bedoelde juist dat niks doen met Valentijnsdag ook helemaal prima is. Zeker als je niet toe bent aan (speed) daten.
En anders (tussen het leren door als je tijd hebt) kan je best bij mij komen in het hoekje, en dan gaan we samen met PussyDestroyerr huilen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien heeft hij al zo iemand, maar vertelt hij je niks. Daarnaast, jullie hebben een persoon gemaakt! Dat zou iemand niet zomaar weggooien
Misschien wel. Ik neem het risico dan maar en vertrouw hem. Het is niet zwart/wit, iit elkaar gaan wil niet zeggen dat er dingen weggegooid worden. Ook niet als er kinderen zijn.

Nu ga ik slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2019, 00:01
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
thx
Meen het!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 13:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
MeisjeLisa, wat ga jij eigenlijk doen met Valentijn? Als je tijd vrij hebt, kom gezellig langs! Dan gaan we met zn 4en huilen in een hoekje omdat we single zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 13:43
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
MeisjeLisa, wat ga jij eigenlijk doen met Valentijn? Als je tijd vrij hebt, kom gezellig langs! Dan gaan we met zn 4en huilen in een hoekje omdat we single zijn
Ik vind wel iemand leuk maar weet niet wat ik voor hem kan doen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 13:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik vind wel iemand leuk maar weet niet wat ik voor hem kan doen.
Je kan het vragen. Of je stuurt hem een anonieme roos
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 13:50
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je kan het vragen. Of je stuurt hem een anonieme roos
Maar dan heb ik nog niks bereikt...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 13:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
True. Maar misschien is het een hint (best wel een duidelijke) En later kan je vertellen dat die roos van jou was
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 13:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
True. Maar misschien is het een hint (best wel een duidelijke) En later kan je vertellen dat die roos van jou was
Ik durf niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 14:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dan stuur je alleen de roos. Dan weet hij wel dat iemand hem leuk vindt. En misschien gaat hij dan wel aan jou denken, en dan vraagt hij het
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 14:11
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dan stuur je alleen de roos. Dan weet hij wel dat iemand hem leuk vindt. En misschien gaat hij dan wel aan jou denken, en dan vraagt hij het
Is dat niet te basic?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 14:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
het is een manier. En wie zegt dat je met het allereerste idee moet komen om bijv. een vuurwerkshow met een jongleershow met dansende zeehonden?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 15:25
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
het is een manier. En wie zegt dat je met het allereerste idee moet komen om bijv. een vuurwerkshow met een jongleershow met dansende zeehonden?
Denk je dat een roos leuk is voor een jongen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-01-2019, 15:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het is een duidelijk teken. Wat moet je anders sturen? Met name meisjes zijn (naar mijn mening) meer bezig met romantiek dan jongens. Maar dit is de meest duidelijke hint die je een jongen kan geven
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 19:07
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik bedoelde juist dat niks doen met Valentijnsdag ook helemaal prima is. Zeker als je niet toe bent aan (speed) daten.
Ahh okay.

Citaat:
En anders (tussen het leren door als je tijd hebt) kan je best bij mij komen in het hoekje, en dan gaan we samen met PussyDestroyerr huilen
Sure XD


Citaat:
Ik vind wel iemand leuk maar weet niet wat ik voor hem kan doen.
een roos is altijd een leuk idee.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk, niks is perfect, dat snapt iedereen. Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar je hebt toch zekerheid, je hebt iemand die er elke dag sowieso voor je is. Als je uit huis bent, kan je bijvoorbeeld om 2 uur snachts het niet maken om dan je ouders te bellen en te praten over je problemen. Met je relatie kan je dat vaak wel (ligt eraan hoe sterk die is)
Ook in relaties word je liever om 2 uur 's nachts met een andere reden wakker gemaakt dan waarvoor je anders je ouders zou bellen...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 17:32
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Denk je dat een roos leuk is voor een jongen?
Yep, ik zou het bijvoorbeeld wel leuk vinden. Maar mij en mijn vrienden kennende zou dat dan een of andere prank zijn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 17:33
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
MeisjeLisa, wat ga jij eigenlijk doen met Valentijn? Als je tijd vrij hebt, kom gezellig langs! Dan gaan we met zn 4en huilen in een hoekje omdat we single zijn
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 01:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Destruct, wat ga jij eigenlijk doen met Valentijn?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 07:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Niks.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 08:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
kom gezellig in het hoekje!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 09:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Neen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie tijdens Valentijn
Lucifuge
12 23-02-2014 16:32
Liefde & Relatie Wat doet Valentijn met je?
Roeleke
83 16-02-2004 10:51
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
BrunetJuh
68 12-02-2004 14:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen engels > valentijns gedicht
ak-153
2 28-02-2002 12:11
Liefde & Relatie valentijn
Verwijderd
13 02-02-2002 20:49
Liefde & Relatie valentijn
lake bodom
5 28-01-2002 12:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.