Oud 27-01-2004, 19:38
MoO
Avatar van MoO
MoO is offline
Hallo,
Ik ben samen met een vriendin van mij bezig met een project.
Wij willen hiermee een betere wereld voor iedereen berijken.
Als ik aan jullie een paar vragen mag stellen over de maatschappij?
Ik weet niet of dit toepasselijk is, maar als jullie ons helpen zijn ze we heel erg blij!
Je kan de vragen antwoorden op jou manier, wel eerlijk en serieus, niet van :
Buitenlander moeten weg! Of zo iets.
Het kan van Bush die miljarden uitgeeft aan NASA tot bejaarden die steeds minder in de samenleving worden betrokken.
Alvast bedankt.

Hier komen de vragen :
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?

Doej, Astarte

P.s Als er onduidelijkheden zijn, zet het hier ook maar neer, dan beantwoord ik ze. En, nee dit is geen huiswerk!
__________________
i'm fixing a hole where the rain gets in

Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 19:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 19:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:

En, nee dit is geen huiswerk!


Weet je? Ik vermoed toch dat De Kantine meer mee kan. Veel N&Aérs zitten daar ook en dan krijg je sowieso een nog veel breder publiek.


Zelf reageer ik later op dit topic.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:19
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
Nee, het zou veel vrediger en milieuvriendelijker moeten/kunnen

Met ons huidige besturingssysteem kan je op korte termijn niet radicale dingen veranderen. De maatschappij hangt mijns insziens net zoveel af van de burgers, als van de politiek. Mensen zijn verantwoordelijk voor zichzelf. Ouders moeten dat ook voor hun kinderen zijn, hoewel dit vaak niet is. Neem het voorbeeld van de reeds overleden leraar.
Een strenger wapenbeleid is een taak van de overheid. Opvoeding, respect en fatsoen bijbrengen enz zijn duidelijk taken van de ouders/opvoeders

strenger asielbeleid, soft-drugs legaliseren, langere straffen, gevangenen her-opvoeden

Door na te denken over de toekomst, niet alleen aan het 'nu' te denken. Ook aan onze kinderen, die kinderen daarvan hebben recht op schone lucht, voldoende ruimte en een veilige samenleving

Verder:
De rijkere landen zouden eindelijk de armere landen moeten opbouwen. Wanneer deze een stabilere economie en een betere infrastructuur zouden krijgen, zouden ze op lange termijn een goede handelspartner kunnen worden
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
* Nee
* Ze moeten begrijpen wat er onder de mensen leeft en niet op ratelen wat de statistieken hen vertellen. (ik bedoel de 'normale' Nederlander had allang door dat het integratiebeleid niet werkte)
* verschil in drugsbeleid, integratie beleid, beleid van aanpakken van kleine (en eigenlijk ook grote) criminaliteit
* Elkaars mening en leefwijze respecteren
* ik kan even op niets komen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:26
herby
Avatar van herby
herby is offline
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
    -Nee, de mens is veel te egoistisch en geeft niet genoeg aandacht aan wat andere mensen nodig hebben. Ook word de samenleving steeds liefdelozer/kouder. We gaan compleet de verkeerde kant op. Een maatschappij waarin het woord 'sociaal' direct word gekoppeld aan geld is gedoemd te mislukken.
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
    -Het ligt niet aan de ministers, het ligt aan de houding van het volk.
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
    -De manier waarop landen/volkeren met elkaar omgaan. Men denkt te veel aan eigenbelang en te weinig aan sociaal gaan.
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
    -Kijk om je heen en help mensen die hulp nodig hebben. Geef vriendschap en liefde aan mensen die alleen zijn. Vergeet je eigenbelang, als jij warmte geeft krijg je warmte terug.
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
    -Hoe kan de politiek de sociale banden tussen de mensen weer warm en aangenaam maken? Hoe kunnen we een einde maken aan de bureaucratie?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:27
purplerose
Avatar van purplerose
purplerose is offline
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
    Nee
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
    hmm. het ligt niet zo zeer aan de ministers, maar aan de mentaliteit van ons mensen.
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
    Amerika. Ik vind de mentaliteit en de maatschappij er heel erg fout. Ik heb ook een schurfthekel aan buh en denk dat hij alleen maar wat toespreekt maar niks zegt.
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
    Ik denk niet dat dat gaat lukken
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
neuj.
__________________
~"In nomine Patris,et Filii, et Spiritus Sancti."~- The Boondock Saints
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:30
Verwijderd
weg met marokannuh!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:32
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
1. redelijk
2. ze mogen wel iets socialer optreden
3. zo'n voorbeeld als dat wat er nu speelt in Iran
4. eindelijk eens de macht geven aan personen/regeringen die echt een betere welvaartsverdeling realiseren, al is dat waarschijnlijk een illusie
5. Nee niet echt. Nobel initiatief wel; succes.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:40
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
Hallo,
Ik ben samen met een vriendin van mij bezig met een project.
Wij willen hiermee een betere wereld voor iedereen berijken.
Berei ken. Lijkt me een beetje hoog gegrepen, denk je ook niet?


Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
Als ik aan jullie een paar vragen mag stellen over de maatschappij?
Ik weet niet of dit toepasselijk is, maar als jullie ons helpen zijn ze we heel erg blij!
Je kan de vragen antwoorden op jou manier, wel eerlijk en serieus, niet van :
Buitenlander moeten weg! Of zo iets.
Geloof het of niet, er zijn echt mensen die dat wel degelijk serieus vinden...

Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
Het kan van Bush die miljarden uitgeeft aan NASA tot bejaarden die steeds minder in de samenleving worden betrokken.
Alvast bedankt.

Hier komen de vragen :
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
  • Niet echt, maar ik kan er wel redelijk mee leven.

    Citaat:
    MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
  • Ze moeten stoppen met de VS steunen en ik denk dat ze ook best minder kunnen gaan bezuinigen. Het lijkt me namelijk vrij sterk dat wij dan ineens wel EU-boetes gaan krijgen als Frankrijk en Duitsland dat ook niet krijgen omdat ze weigeren te bezuinigen. En áls we dan moeten bezuinigen, dan zorgen ze er maar voor dat de mensen die het toch al niet zo ruim hebben daar het minst van voelen.
    Verder vind ik dat in Nederland strenger moet worden opgetreden tegen criminaliteit (zwaarder straffen ofzo). Maar ik heb niet zoveel verstand van politiek, dus ik weet niet zoveel meer.

    Citaat:
    MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
  • Met de arrogante houdingen van de VS, Frankrijk en Duitsland.

    Citaat:
    MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
  • Ik ben bang dat we dat niet kunnen, maar misschien dat het handig zou zijn als er wat meer tolerantie enzo zou komen. Wat meer respect voor elkaar... Misschien dat mensen dan wat minder behoefte hebben aan discriminatie, racisme en oorlog.. Maar het lukt je toch nooit om iedereen zo ruimdenkend te maken.


    Citaat:
    MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
Niet echt.

Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
Doej, Astarte

P.s Als er onduidelijkheden zijn, zet het hier ook maar neer, dan beantwoord ik ze. En, nee dit is geen huiswerk!
Dus je wilt helemaal uit jezelf de wereld verbeteren... Nobel!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:45
Verwijderd
Ben je tevreden over de maatschappij?
nee

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
ze houden te weinig rekening met mensen

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
dat Bush aan de macht is

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
volgens mij bestaat er niet zoiets als een 'betere wereld voor iedereen maken'.

Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
nee
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:45
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:
Hier komen de vragen :
  • Ben je tevreden over de maatschappij?

    Mwah, niet echt. Ik vind het veel te onveilig op straat. Ik wil ook wel eens 's avonds gewoon naar huis kunnen fietsen zonder dat er een clan vrienden mij af moet zetten, of zonder dat ik mijn ouders moet bellen.
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!

    Vlgens mij kan de zorg een stuk strakker geregeld worden. Minder papierwerk zeg maar. Al die unitleiders, en allemaal van die managementfuncties.. Verder moet de Tweede Fase worden afgeschaft, per direct.
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?

    Italiaanse politiek deugt voor geen centimeter met die Berlusconi, en het stabiliteitspact moet tot zover mogelijk gehandhaafd blijven in de EU.
  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?

    Is lastig, en eht zal je nooit lukken.
    -de pessimist heeft gesproken -
  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
    Vraag wat over het politieke systeem in Nederland, iets dieper dr op ingaan ofzo..

Doej, Astarte

P.s Als er onduidelijkheden zijn, zet het hier ook maar neer, dan beantwoord ik ze. En, nee dit is geen huiswerk!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:52
Yolcu
Yolcu is offline
Het is bereiken

Ben je tevreden over de maatschappij?
Ja, best wel.

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
Hmm heb je even?
Het collegegeld moet verlaagd worden en verlengd worden zodat het voor iedereen mogelijk wordt en blijft te studeren.
De gezondheidszorg en het onderwijs moeten veel meer geld krijgen, het is toch erg dat oude mensen in een verzorgingshuis in een land als Nederland soms uren moeten wachten tot ze naar de wc mogen.Verder ben ik het niet zo eens met Balkenende als premier en kun je naar mijn mening mensen die al járen in Nederland wonen, die met een goede reden naar Nederland zijn gekomen en zich voldoende ingezet hebben om de taal te leren niet zomaar weg sturen. De zgn. 'inburgeringscursus' is een lachertje, doordat het feit dat je 60 uren Nederlandse les gevolgd hebt al recht geeft op het certificaat. Op welk niveau je de Nederlandse taal beheerst is hierbij niet relevant. Er worden zelfs certificaten uitgedeeld met 'op weg naar niveau 1' erop! Verder kan ik me heel erg ergeren aan het niveau van onderwijs in ons land. Een groot gedeelte van de bevolking kan niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven! Daar zou zeker iets aan gedaan moeten worden. Beter taalonderwijs bijvoorbeeld.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
In één woord: Bush. Vechten is nooit een oplossing. Dat leert iedereen als kind al van pappie en mammie. Verder vind ik dat bepaalde landen (lees: Groot-Brittannië en VS) zich veel te veel met de wereldpolitiek bemoeien en dat andere landen, waaronder Nederland, teveel luisteren naar de 'grote' landen en hun eigen identiteit verliezen. Naar mijn mening is Nederland in eerste instantie een land, daarna pas onderdeel van de EU. Verder vind ik dat Frankrijk en Duitsland gestraft moeten worden wanneer ze zich niet aan afspraken houden.

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
Tja lekker idealistisch, maar respect is hier toch wel het trefwoord.

Verder geen suggesties, nee.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 20:55
Verwijderd
Ben je tevreden over de maatschappij?
Nee, er zijn een heleboel punten die verbetering behoeven

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
Ze moeten wat consequenter zijn, wat minder achter de VS aanlopen en een aantal bezuinigingen herzien. En ze zouden de 2e fase moeten afschaffen

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
Met het buitenlandbeleid van dhr. Bush (daarnaast ook zijn binnenland beleid, hoewel hij daar een stuk minder macht over heeft). En de gedragingen van Berlusconi in Italië, waar hij van alles probeert om zijn eigen positie te versterken.

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
Tja...daar kan ik niet zomaar antwoord op geven.

Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
Geen andere dingen dan genoemd.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:01
MoO
Avatar van MoO
MoO is offline
Al heel erg veel bedankt, ook al weet ik diep van binnen dat het me niet gaat lukken, of ja.. Mij, ik bedoel ONS!
We willen wat betekenen en dat de mensen gaan nadenken. Oeeh lekker cliche antwoord
__________________
i'm fixing a hole where the rain gets in
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:07
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ben je tevreden over de maatschappij?

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?

Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?

-----------
-Nee absoluut niet ook al kan het veel erger.

-Gemeentelijke herindeling is pure geldverspilling.

-Kan niet egt over de buitenlandse maatschappy oordelen maar in amerika zit er toch heel weinig goed

-Buitenalnders in elk land beter laten integreren om te beginnen.

Neu
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:07
Wawl
Wawl is offline
* Ben je tevreden over de maatschappij?
Jahoor, over het algemeen wel.

* Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
Ehhm, de saamhorigheid kan wel beter.

* Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
Whuh? Wat bedoel je?

* Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
Dat kan niet.

* Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
Neehoor, dit kwalitatief hoogstaand onderzoek is voldoende.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:13
Verwijderd
MoO schreef op 27-01-2004 @ 19:38:

  • Ben je tevreden over de maatschappij?
  • Nee, deze maatschappij stelt geld voor de mens en dat leidt tot allerlei excessen. Geld is de pest van de maatschappij, is de oorzaak van veel criminaliteit en ellende. Of althans, geld oefent zodanig invloed uit op de mens, dat het leidt tot deze excessen.

  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!

    De bezuinigingen op de zorg moeten teruggedraaid worden, de aanpak van criminaliteit moet anders, het buitenlandbeleid moet anders, het justitiebeleid moet anders, de integratiepolitiek moet anders aangepakt worden en de bio- en bontindustrie moet afgeschaft worden.

  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?

    Het beleid van Bush uiteraard en ik ben tegen de globaliseringspolitiek in zijn huidige vorm, waarin wederom geld voor de mens gaat en bedrijven de macht hebben mensen uit te buiten en het milieu te vernietigen. Daanaast ben ik tegen het beleid van Sharon en Arafat in Israël en zouden de regeringen in Argentinië en Columbia en vrijwel alle Afrikaanse landen vandaag nog vervangen moeten worden.

  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?

    Door terug te keren naar de naastenliefde zoals de profeten van God die verkondigd hebben.

  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?


Vraag hoe ze zelf bijdragen aan de maatschappij, in positieve dan wel negatieve zin.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef op 27-01-2004 @ 20:52:

Verder kan ik me heel erg ergeren aan het niveau van onderwijs in ons land. Een groot gedeelte van de bevolking kan niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven! Daar zou zeker iets aan gedaan moeten worden. Beter taalonderwijs bijvoorbeeld.
Goed punt!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2004, 23:28
Che Guevara
Che Guevara is offline
De belangrijkste handeling die verricht zou moeten worden is, ten einde jouw doel te bereiken en het communisme over de gehele wereld te vervolmaken, het vernietigen van kapitalistische octopussen, door middel van een nieuwe revolutie, welke door een uitverkorene, die door mij gekozen is, gepleegd zal worden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-01-2004 @ 23:28:
De belangrijkste handeling die verricht zou moeten worden is, ten einde jouw doel te bereiken en het communisme over de gehele wereld te vervolmaken, het vernietigen van kapitalistische octopussen, door middel van een nieuwe revolutie, welke door een uitverkorene, die door mij gekozen is, gepleegd zal worden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:41
Verwijderd
Zalm 0wnt sowieso
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 27-01-2004 @ 23:41:
Zalm 0wnt sowieso
Je doet me pijn als je dat zegt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 23:47
Verwijderd



ik heb honger
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:26
MoO
Avatar van MoO
MoO is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-01-2004 @ 23:28:
De belangrijkste handeling die verricht zou moeten worden is, ten einde jouw doel te bereiken en het communisme over de gehele wereld te vervolmaken, het vernietigen van kapitalistische octopussen, door middel van een nieuwe revolutie, welke door een uitverkorene, die door mij gekozen is, gepleegd zal worden.
Mh nee, dat zal niet gebeuren.. Het is trouwens een enorme schijn waarom wij, 2 kinderen van 14 jaar de wereld beter willen maken. Maar, we blijven hopen en werken aan ons doel.
__________________
i'm fixing a hole where the rain gets in
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:27
MoO
Avatar van MoO
MoO is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-01-2004 @ 23:47:



ik heb honger
Ik ook, maar . ik keek net in de diepvries voor vistickjes, had er veel zin in maar ik zag er niets in.. Dan maar gezond. Een appel!
__________________
i'm fixing a hole where the rain gets in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 14:27
Pogo the Monkey
Avatar van Pogo the Monkey
Pogo the Monkey is offline
m000h.
__________________
Jeuxeur.fr - "Pogo! C'est magnifique!"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:21
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Ben je tevreden over de maatschappij?
nee

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
ze mogen wel wat meer aandacht besteden aan de verharding van de maatschappij
en idd het collegegeld moet omlaag omdat zo niet iedereen meer een mbo of hbo opleiding kan betalen en ik vind dat iedereen in nederland recht moet hebben op een goede opleiding die dat weer zorgt voor een goede baan en daardoor hebben mensen dagbesteding en hebben dan minder kans het "verkeerde pad"in te slaan

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
die doodstraffen die daar in sommige landen zijn

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
door elkaar meer te accepteren en minder geweld te gebruiken om dingen op te lossen

Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
nee
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:24
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ben je tevreden over de maatschappij?

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?

Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?

Nee
Alles
In de oosterse landen daarsow
Respect hebben voor elkaar
Om respect te tonen voor elkaar..dat is de oorzaak het geen repsect hebben voor mekaar van alle ellende in de world!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 28-01-2004 @ 15:24:


Nee
Alles
In de oosterse landen daarsow
Respect hebben voor elkaar
Om respect te tonen voor elkaar..dat is de oorzaak het geen repsect hebben voor mekaar van alle ellende in de world!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:57
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-01-2004 @ 23:41:
Zalm 0wnt sowieso
Buuh, heb een hekel aan dat 'Greed'-gezicht van Zalm als ie dat koffertje met 'geld' in z'n armen heeft geklemd....dat "Mine!...all mine!"-gezicht.......
Maar verder ken ik 'm nie, ken 'm nie, ik weet alleen wel dattie de regering af en toe flink naait The backstabber.......
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 15:58
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-01-2004 @ 15:28:
[foto]
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 28-01-2004 @ 15:57:
Buuh, heb een hekel aan dat 'Greed'-gezicht van Zalm als ie dat koffertje met 'geld' in z'n armen heeft geklemd....dat "Mine!...all mine!"-gezicht.......
Maar verder ken ik 'm nie, ken 'm nie, ik weet alleen wel dattie de regering af en toe flink naait The backstabber.......
De regering naait?


voorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:21
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-01-2004 @ 16:17:
De regering naait?


voorbeeld?
Door volledig achter Balkenende te staan maar zodra Balkenende een beslissing maakt telkens tegen die beslissing in gaan.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 28-01-2004 @ 16:21:
Door volledig achter Balkenende te staan maar zodra Balkenende een beslissing maakt telkens tegen die beslissing in gaan.


Zalm en Balkenende staan politiek gezien aan dezelfde kant. Maar als Zalm het ergens niet mee eens is, trekt hij wel zijn mond open tegen JP. Iets wat in mijn ogen slechts positief is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:32
Verwijderd
Ben je tevreden over de maatschappij?
jah, over het algemeen wel.........

Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
ze moeten niet gaan bezuiningen , maar de economie gaan stimuleren , belasting laat maken (NewDealpolitiek) enzo , en als er weer een bloei komt moeten ze hogere belastingen maken en niet proberen een sluitingsbegroting te maken

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
Bush

Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
lief zijn voor mekaar

Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?
neeh
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 28-01-2004 @ 16:32:
Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
ze moeten niet gaan bezuiningen , maar de economie gaan stimuleren , belasting laat maken (NewDealpolitiek) enzo , en als er weer een bloei komt moeten ze hogere belastingen maken en niet proberen een sluitingsbegroting te maken

Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
Bush
Euhm, jouw VVD-vrienden toen eigenlijk precies wat jij niet wilt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 28-01-2004 @ 17:04:
Euhm, jouw VVD-vrienden toen eigenlijk precies wat jij niet wilt.
jah dat weet ik
daarom ben ik nu ook aant twijfelen , want ik ben erachter gekomen dat de NewDealpolitiek veel beter werkt , maar jouw linkse vrienden doen dat ook niet dus ik weet nou niet meer waar ik achter sta
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 28-01-2004 @ 17:06:
jah dat weet ik
daarom ben ik nu ook aant twijfelen , want ik ben erachter gekomen dat de NewDealpolitiek veel beter werkt , maar jouw linkse vrienden doen dat ook niet dus ik weet nou niet meer waar ik achter sta
Richt een eigen partij op zou ik zeggen. Zo zaligmakend is de New Deal-politiek trouwens niet hoor, tenzij jij het hele land wilt volbouwen met dammen, bruggen en flats.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 28-01-2004 @ 17:07:
Richt een eigen partij op zou ik zeggen. Zo zaligmakend is de New Deal-politiek trouwens niet hoor, tenzij jij het hele land wilt volbouwen met dammen, bruggen en flats.
neeh , maar het werkt wel en dat is belangrijk nu NL een in economische crisis zit , zucht ik weet nou niet of ik nu rechts of links ben , ik neig naar rechts maja..........
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 28-01-2004 @ 17:09:
neeh , maar het werkt wel en dat is belangrijk nu NL een in economische crisis zit , zucht ik weet nou niet of ik nu rechts of links ben , ik neig naar rechts maja..........
Maar zo komt Nederland niet uit die crisis vrees ik, het is slechts uitstel. Word maar links, dan heb je wat vaker gelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 28-01-2004 @ 17:15:
Maar zo komt Nederland niet uit die crisis vrees ik, het is slechts uitstel. Word maar links, dan heb je wat vaker gelijk.
het is de oplossing , jah maar ik geef geen ene flikker om die natuur enzo dus ik blijf maar rechts
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 28-01-2004 @ 17:16:
het is de oplossing , jah maar ik geef geen ene flikker om die natuur enzo dus ik blijf maar rechts
Waarom geef je niet om de natuur?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:19
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Hier komen de vragen :
  • Ben je tevreden over de maatschappij?
    Nee, ik vind de maatschappij verrot. Niemand wilt meer iets te maken hebben met een ander, omdat iedereen zijn eigen problemen kent. En die problemen ontstaan door de overheid.
  • Wat doen de ministers totaal fout, en moet meteen veranderd worden!
    Ze moeten wat minder naar het buitenland kijken(VS) en wat meer kijken naar ons eigen problemen. Geef geen geld meer uit aan militaire projecten waar je toch niks aan hebt (joint stike fighter) En investeer dat geld in het creeeren van werk.
  • Waar zijn jullie het niet eens met de maatschappij in het buitenland, en politiek?
    Amerika wilt de machtigste zijn. Ze blijven maar wapens produceren om landen als Rusland voor te blijven. Alles mag volgens hun behalve als anderen het doen.

  • Hoe kunnen we een betere wereld voor iedereen maken?
    ijsjes voor elkaar kopen

  • Nog verdere suggesties wat wij de mensen kunnen vragen?


__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 28-01-2004 @ 17:17:
Waarom geef je niet om de natuur?
Laat je niet verwelken door de armoedzalige praatjes van deze linkse idioot, solero.

Het linkse pad is het makkelijkst, maar uiteindelijk heb je meer aan rechts.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-01-2004 @ 17:22:
Laat je niet verwelken door de armoedzalige praatjes van deze linkse idioot, solero.

Het linkse pad is het makkelijkst, maar uiteindelijk heb je meer aan rechts.
Ga jij nu maar naar je Zalm-altaartje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 28-01-2004 @ 17:23:
Ga jij nu maar naar je Zalm-altaartje.
Verdwijn naar je Che Tempeltje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-01-2004 @ 17:24:
Verdwijn naar je Che Tempeltje.
Die zag ik al van mijlenver aankomen. Ach ja, de verbale kwaliteiten van rechts zijn nu eenmaal bijzonder matig.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:30
Verwijderd
Blijkbaar heeft rechts het drukker om het land goed te besturen, ipv in te spelen op het ongenoegen van de huidige bevolking als aasgieren met loze beloftes.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 28-01-2004 @ 17:30:
Blijkbaar heeft rechts het drukker om het land goed te besturen, ipv in te spelen op het ongenoegen van de huidige bevolking als aasgieren met loze beloftes.
Je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Le Socialiste schreef op 28-01-2004 @ 17:32:
Je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel.
Zo makkelijk kan je geen rap uitlokken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Ethiek
Mr.Mark
71 08-12-2010 19:52
Levensbeschouwing & Filosofie Katholieke school
Verwijderd
176 10-08-2009 15:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 22:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.