Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2011, 22:31
tenEleven
tenEleven is offline
Hallo allemaal, ik heb vandaag mijn introductieweek afgesloten van mijn universiteit en heb me eergisteren aangemeld bij een studentenvereniging. Ik heb er, hoe gek het ook klinkt, nu al spijt van. Gisteren begonnen de twijfels en nu ik weer thuis ben is het nog veel erger. Ik ben er eigenlijk achter gekomen dat ik liever wat meer tijd voor mezelf heb dan hele tijd te moeten verschijnen op de soos en naar feestjes te gaan. Ik had namelijk in de introductieweek een aardige gast ontmoet die zich ook op deze studentenvereniging heeft aangemeld en dacht dat het ook wel bij me zou passen. Ik baal er nu dus verschrikkelijk van en morgen begint al de ontgroening van maar liefst twee weken! Hier ben ik ook pas later achter gekomen.
Nogmaals, het klinkt erg stom, maar het wat een impulsieve beslissing waar ik nu dus spijt van heb.
Wat kan ik nu het beste doen? Contact opnemen met studentenvereniging? Ik ben namelijk bang om dan voor de rest van mijn studententijd voor lafaard uitgemaakt te worden of zal dit wel meevallen? Ik zit er ook over te denken om nog een deel van de ontgroening mee te maken en dan misschien af te haken zoals dat ook wel gebeurt maar dan ben je waarschijnlijk helemaal een watje..
Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2011, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal, ik heb vandaag mijn introductieweek afgesloten van mijn universiteit en heb me eergisteren aangemeld bij een studentenvereniging. Ik heb er, hoe gek het ook klinkt, nu al spijt van. Gisteren begonnen de twijfels en nu ik weer thuis ben is het nog veel erger. Ik ben er eigenlijk achter gekomen dat ik liever wat meer tijd voor mezelf heb dan hele tijd te moeten verschijnen op de soos en naar feestjes te gaan. Ik had namelijk in de introductieweek een aardige gast ontmoet die zich ook op deze studentenvereniging heeft aangemeld en dacht dat het ook wel bij me zou passen. Ik baal er nu dus verschrikkelijk van en morgen begint al de ontgroening van maar liefst twee weken! Hier ben ik ook pas later achter gekomen.
Nogmaals, het klinkt erg stom, maar het wat een impulsieve beslissing waar ik nu dus spijt van heb.
Wat kan ik nu het beste doen? Contact opnemen met studentenvereniging? Ik ben namelijk bang om dan voor de rest van mijn studententijd voor lafaard uitgemaakt te worden of zal dit wel meevallen? Ik zit er ook over te denken om nog een deel van de ontgroening mee te maken en dan misschien af te haken zoals dat ook wel gebeurt maar dan ben je waarschijnlijk helemaal een watje..
Bij voorbaat dank.
Trek je gewoon terug, vinden ze misschien stom, maar vervolgens gaan ze wat anders doen en zijn ze je zo vergeten Niet mee zitten, gewoon doen wat jij wil.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 21:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Precies, direct afmelden! Je hebt toch geen zin je tijdens die ontgroening voor niks af te laten beulen enzo? Niet moeilijk doen .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 21:43
Verwijderd
Gewoon afmelden! Die lui zie je toch niet weer als je niet bij de vereniging gaat Echt niet doen als je het niet leuk vindt; je hebt echt niets aan zo'n ontgroening als je daarna niet bij die vereniging blijft, het is niet leuk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 22:03
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ga gewoon leuk bij de studievereniging. Studentenverenigingen hoef ik ook niet. JAKJAKJAK. En die ontgroeningen vind ik ziekelijk. =) Je kunt genoeg leuke mensen leren kennen zonder zo'n vereniging. En de mensen die je een lafaard noemen zijn gewoon stom! =) (Dat zouden toch geen echte vrienden kunnen zijn!)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 11:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja de studievereniging organiseert vaak ook vanalles. Ik heb de afgelopen jaren in verschillende commissies gezeten, heel gezellig!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 00:03
Verwijderd
Gewoon afmelden, de enige mensen die dat weten&stom vinden zijn de mensen die de ontgroening organiseren, maar als je niet bij de vereniging gaat kom je die toch nooit meer tegen!
Als je later toch bij een studentenvereniging wil zijn er ook zat verenigingen die geen ontgroening of verplichte activiteiten hebben en waar je ook halverwege het jaar nog bij kan.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 16:38
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Je kunt je toch bedenken? Als er al iemand is die vraagt waarom je toch geen lid wordt, vertel je toch gewoon dat je er nog even over hebt nagedacht en dat het toch niet zo goed bij je past?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2011, 16:42
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Yo kerel je moet gewoon fucking schijt hebben aan dat type studenten die je dan een lafaard vinden of whatever, stelletje balharen, als jij geen zin hebt in die onzin doe het gewoon niet
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.