Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2005, 17:12
Wazzup1
Avatar van Wazzup1
Wazzup1 is offline
Plaats hier je commentaar op de oefenwedstrijden van je favo club








9/1/2005 - Feyenoord met 4-2 onderuit tegen Bayer Leverkusen
(Van onze verslaggever K)

Feyenoord is in het eerste duel in het Maspolomas toernooi met 4-2 onderuit gegaan. Bayer Leverkusen, dat zo verraste in de Champions League, was een maatje de groot voor Feyenoord. Doordat in het Maspalomas toernooi naast overwinningen ook doelpunten in punten worden omgezet, leidt Bayer Leverkusen nu met 7 punten voor Feyenoord met 2. Daarmee lijkt Feyenoord kansloos om het toernooi en daarmee de vuurtoren (afzichtelijke beker) voor de derde keer te winnen.

In het eerste kwartier gebeurde er nog weinig noemenswaardigs, wel corners aan beide kanten. Na een kwartier spelen kwam Bayer op een 1-0 voorsprong via een goal van Berbatov, die geheel vrijstond, Gibbs had hem laten lopen. Vlak voor rust werd het ook nog 2-0 door diezelfde Berbatov. Een minuut voor rust was Feyenoord dichtbij een treffer, aanvoerder Goor schoot echter op de paal.

Vlak na rust kwam Feyenoord terug tot 2-1. Dirk Kuyt gaf een mooi hakje waaruit Lazovic kon scoren. In de eerste helft verzuimde hij dat tot twee keer toe. De vreugde over de 2-1 was van korte duur. Linksback Bosschaart was te laat en de Duitsers konden de 3-1 binnenschieten. Een minuut of vijf later kwam Feyenoord toch weer terug in de wedstrijd. Dit keer was het Dirk Kuyt die wist te scoren na een goede pass van Edwin de Graaf.

Achterin kon Feyenoord het toch weer niet dichthouden want de Duitsers scoorden vervolgens hun vierde doelpunt waardoor het 4-2 werd. Toen vervolgens Kuyt werd gewisseld voor Magrao kwam de ploeg voorin stootkracht tekort om het de Duitsers nog moeilijk te maken. Bayer Leverkusen was al eerder aan de voorbereiding begonnen en duidelijk verder, al miste de ploeg nog wel vier topspelers.

Opstelling: Babos,
Gyan, Saidi, Gibbs, Bosschaart,
De Graaf, Ghaly, Pardo, Goor,
Lazovic en Kuyt.

Vanavond zal de NOS een samenvatting uitzenden van het duel.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/a...Leverkusen.php

Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 18:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2005, 17:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-01-2005 @ 18:14 :
Dit hoort eigenlijk in het hattrick topic.


In ieder geval is het geen topic waard, maar wat het hattrick topic ermee te maken heeft?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:55
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ja en Vitesse is zich te kakken aan het zetten in Turkije
maar om nou speciaal hier voor een topic te openenn.. nee
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 09-01-2005 @ 18:55 :
ja en Vitesse is zich te kakken aan het zetten in Turkije
maar om nou speciaal hier voor een topic te openenn.. nee
6-0 tegen malmo


s
l
o
t
j
e
!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 21:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vrijdag naar MVV-Willem II geweest: 0-2. Beide doelpunten van Bobson in de 61e en 90e minuut.

Redelijk gespeeld, kwam ook met een heel nieuw middenveld in de eerste helft: Brncic (mooi dat-ie weer terug is, echt een regisseur op het middenveld ), Van Bergen (goed loopvermogen, goede traptechniek) en Mans (bijtertje, maar nog veel balverlies, viel trouwens geblesseerd uit ). En Leonardo die af en toe een goede actie maakte. In de tweede helft kwamen drol Ouhsaine en "Tikke Breed En Terug" Van Ommeren in het veld voor Brncic en Leonardo (missen nog wedstrijdritme)en werd het al een stuk minder. Muhamadu in de spits beviel ook beter dan een totaal uit vorm zijnde Fabio Caracciolo. We wisten toch nog een aantal kansen te creëeren. Willem II viel vond ik vies tegen, maar won wel geflatteerd.

Slechtste man van het veld: de grensrechter: Bah bah, 10 keer voor buitenspel vlaggen bij ons, terwijl het zeker 7 à 8 keer helemaal geen buitenspel was. En van die 8 keer konden we 4 of 5 keer in een grote kansrijke positie komen. Die knekkert kwam zeker uit Kerkrade.
Ach ja, het is maar een oefenwedstrijd...

Er zijn trouwens geruchten dat Kristof Aelbrecht al zijn contract heeft ingeleverd.

Overige oefenwedstrijden van MVV:
11 januari: Visé (Bel) - MVV
14 januari: Teveren (Dui) - MVV
18 januari: Susteren - MVV
21 januari: Limburgia - MVV
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:02
FrankLampard
Avatar van FrankLampard
FrankLampard is offline
is dit intressant dan?
__________________
No one likes us we dont care
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 20:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
FrankLampard schreef op 11-01-2005 @ 20:02 :
is dit intressant dan?
Aangezien NEC met moeite won van AGOVV zou ik kunnen stellen dat het dat niet is
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 21:13
Verwijderd
NAC speelt 1-1 tegen 1.Köln.. geen slecht resultaat op zich tegen een club met een begroting van €25 miljoen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ga zondag maar even naar die benefietwedstrijd van NEC tegen Borussia M. Gladbach, kijken of het voetbal in Nijmegen al beter wordt...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-01-2005 @ 21:24 :
Ik ga zondag maar even naar die benefietwedstrijd van NEC tegen Borussia M. Gladbach, kijken of het voetbal in Nijmegen al beter wordt...
Speelt Sonck dan al mee bij Gladbach?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 21:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
bootz schreef op 12-01-2005 @ 22:08 :
Speelt Sonck dan al mee bij Gladbach?
Geen flauw idee. Het gaat me ook meer om NEC eigenlijk... AZ als eerste wedstrijd, lastig...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:19
Verwijderd
Ton Lokhoff zorgt ervoor dat NAC vol goede moed uit de winterstop komt: ... NNNNOOOOTTTTTTT!!!!!

Eindstand FC Zwolle-NAC: 5-1 (!!!)

Ja, het gaat lekker daar in Portugal. De ruststand van FC Zwolle-NAC is 3-1. Knap hè?
De NAC-spelers kan vooral gebrek aan felheid verweten worden. Ook waren de goals slordige fouten. De eerste keer scoorde Barakat in eigen goal, de tweede keer maakte hij een blunder. Daarna kon NAC wat terug doen door een pingel te versieren. Dat was Cornelisse zijn verdienste en hij nam um ook zelf.

Helaas, nadat de 2-1 erin was gegaan werd het al rap 3-1. Penders kopte na een Zwolle-aanval de bal weg, maar kopte die recht in de voeten van Esajas. Die wist wat ie er mee moest doen en dus staat het nu in de rust 3-1

Ook de tweede helft wilde geen beweging in de heren NAC-voetballer krijgen. FC Zwolle kon vrolijk doorvoetballen en inzet tonen, NAC hobbelde er wat achteraan.

Heel af en toe kreeg NAc wel een kansje. Diba bijvoorbeeld in de 77e minuut, maar hij mistte. Eerder al had Cornelisse op 6 meter voor de goal hard overgeschoten en nog weer eerder had Collen een schitterende solo afgerond met het missen van de goal.

Vlak daarna was het aan d eandere kant wel raak. Lim Duan haalde verwoestend uit en zijn bal verdween in het kruis. Een zeer schandelijke en smadelijke 4-1 stand op het bord zettend. Blijkbaar was dit geen reden voor Lokhoff om in te grijpen. In de rust had de coach nog wel even duidelijk gemaakt meer inzet te verlangen. Maar wel met mate, om blessures te voorkomen. Het hielp niet.

Pas in de 78e minuut durfde Lokhoff iets te doen. Aanstormend publiekslieveling Juul Jenner mocht eindelijk invallen. Uiteraard in de hoop wat nieuwe impulsen in het slappe spel van NAC te brengen. Het mocht niet baten. De stand 4-1 stond en bleef staan.

Tot Lim Duan de bal weer kreeg (81e minuut) en de zooi nog erger maakte. 5-1 Maar liefst. Een hele, hele grote schande. Lokhoff zal echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen voordat Utrecht Breda komt bezoeken. Anders kunnen we er alvast eeen zeer zwaar hoofd in beginnen te krijgen. SCHANDE! We schamen ons plaatsvervangend.


Bron: B-side Rats
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lol
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vijf, het kan nog erger hoor:

Kelmis (Belgische Amateurs) - MVV 4-3.

"En zet je fans maar weer voor lul"

Moet ik er wel bij zeggen dat de wedstrijd verkloot is door de scheidsrechter, die 3 keer de amateurs onterecht een penal gaf. Tenminste, volgens een aantal spelers op het forum van MVV.
En MVV speelde met bijna het hele tweede elftal... dus met bijna alleen maar spelers die amper en helemaal geen speeltijd krijgen in de competitie, dat gold ook voor de wisselspelers dinsdag. Degenen die er nog instonden van naam waren alleen Verberne, Supusepa en Caracciolo, al hoewel je Caracciolo tegenwoordig ook kunt vergelijken met een tweede elftal speler, omdat hij echt ontzettend uit vorm is.
De nieuwe aanwinsten Leonardo, Mans, Van Bergen en Brncic waren dus allen toeschouwer vanaf de tribune. Bijna alle eerste elftal spelers hoefden dus niet te spelen.
Overigens viel Mans tegen Willem II al weer uit met een blessure, 4 weken staat-ie ernaast. Lekker weer.

Echter, ik vind dat je met het tweede elftal toch van deze amateurs had moeten winnen. Echt waar, als Jonker met deze selectie geen progressie boekt de tweede competitiehelft kan hij wat mij betreft oprotten. Laat dan Sef Vergoossen maar komen.

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-01-2005 @ 22:34 :
Er zijn trouwens geruchten dat Kristof Aelbrecht al zijn contract heeft ingeleverd.
Deze geruchten zijn inmiddels als niet waar verklaard. Aelbrecht had een week meer vrij gekregen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 19:06
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 13-01-2005 @ 18:19 :
Ton Lokhoff zorgt ervoor dat NAC vol goede moed uit de winterstop komt: ... NNNNOOOOTTTTTTT!!!!!

Eindstand FC Zwolle-NAC: 5-1 (!!!)

Ja, het gaat lekker daar in Portugal. De ruststand van FC Zwolle-NAC is 3-1. Knap hè?
Wij hebben vrijwel nooit moeite met zwolle......
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 14-01-2005 @ 20:06 :
Wij hebben vrijwel nooit moeite met zwolle......
welja wrijf het er nog maar wat extra in.... :/


Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 18:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gisteren: Teveren (Duitse eersteklasse amateurclub) - MVV 1-3. Ruststand: 0-0, daarom was het ook een zwakke eerste helft van MVV. Te laag tempo en te veel balverlies. Alleen Brncic zou goed gespeeld hebben. Tweede helft maakt Micelli meteen 0-1, daarna werd het 0-2 en 0-3 door Bryssinck en Muhamadu. In de slotfase mocht Teveren nog tegen scoren. Tweede spel was ook beter met meer kansen en verzorgder spel van MVV.
Maar het moet gewoon beter met deze selectie. Hopen dat we er tegen Haarlem op 28 januari écht staan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
0 - 2 tegen Borrussia M. Gladbach. Slechte wedstrijd, alleen Barreto en Wisgerhof speelden echt op niveau. Teleurstellende prestatie van Wielaert, Denneboom, Valencia en Heije. Ik heb er geen goed gevoel aan overgehouden en hoop dat NEC zich een beetje kan herpakken voor vrijdag. Tegen AZ moet je simpelweg voor een gelijkspel kunnen en durven gaan, proberen het spel van AZ te storen en zelf de aanvallende acties verzorgen.

We zullen het zien, ik weet in ieder geval zeker dat we het moeilijk gaan krijgen, zonder spits...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2005, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-01-2005 @ 20:58 :
0 - 2 tegen Borrussia M. Gladbach. Slechte wedstrijd, alleen Barreto en Wisgerhof speelden echt op niveau. Teleurstellende prestatie van Wielaert, Denneboom, Valencia en Heije. Ik heb er geen goed gevoel aan overgehouden en hoop dat NEC zich een beetje kan herpakken voor vrijdag. Tegen AZ moet je simpelweg voor een gelijkspel kunnen en durven gaan, proberen het spel van AZ te storen en zelf de aanvallende acties verzorgen.

We zullen het zien, ik weet in ieder geval zeker dat we het moeilijk gaan krijgen, zonder spits...
krijgen wij pi-air toch waarschijnlijk nog voor het einde van de winterstop
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-01-2005 @ 21:06 :
krijgen wij pi-air toch waarschijnlijk nog voor het einde van de winterstop
ik hoop het voor je

Mijn FC overigens met een goede prestatie (las ik, kon er niet bij zijn aangezien het stadion volzat met kortingkrijgende kutkinderen) 2-2 gespeeld tegen Hertha BSC das al wat beter dan de vorige 2 oefenpotjes
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-01-2005 @ 21:30 :
ik hoop het voor je

Mijn FC overigens met een goede prestatie (las ik, kon er niet bij zijn aangezien het stadion volzat met kortingkrijgende kutkinderen) 2-2 gespeeld tegen Hertha BSC das al wat beter dan de vorige 2 oefenpotjes
wat is jouw FC ook alweer?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
zie mijn avatar

maar ook Feyenoord heeft met Pi-air om de tafel gezeten hoorde ik lijkt me toch niet echt logisch dat ie daar terug komt
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:40
Verwijderd
die geruchten waren nog slechter als de eerste geruchten van een maand terug dat pi-air terug zou komen naar NAC
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-01-2005 @ 21:40 :
die geruchten waren nog slechter als de eerste geruchten van een maand terug dat pi-air terug zou komen naar NAC
ik wil het ook maar eerst eens zien gebeuren...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-01-2005 @ 21:30 :
las ik, kon er niet bij zijn aangezien het stadion volzat met kortingkrijgende kutkinderen
Stond je met de rest van vak P in Hengelo nog steeds te wachten op de Deventer Molukkers???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2005, 21:29
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-01-2005 @ 21:06 :
krijgen wij pi-air toch waarschijnlijk nog voor het einde van de winterstop
Graham Arnold is ook al samen met Peter Remie en Ruud Brood rondjes aan het lopen rondom Breda om in topvorm te zijn voor de tweede seizoenshelft....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-01-2005 @ 21:06 :
krijgen wij pi-air toch waarschijnlijk nog voor het einde van de winterstop
Ik zou al blij zijn met een type Jack de Gier of voor mijn part Rik Hoogendorp... Hij kan koppen, weet waar het doel staat en kan "eilandjesvoetbal" spelen. Maar laat het alsjeblieft niet waar zijn dat we het seizoen moeten afmaken met het zootje ongeregeld van vanmiddag
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:35
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-01-2005 @ 22:29 :
Graham Arnold is ook al samen met Peter Remie en Ruud Brood rondjes aan het lopen rondom Breda om in topvorm te zijn voor de tweede seizoenshelft....
Lokhoff doet doet zijn pak uit en onder het pak draagt hij het shirt van NAC en sprint het veld in en Karelse komt weer terug. De betonbak die het mycom stadion heet gaat tegen de vlakte en het Beatrix wordt weer opgebouwd

Maar over van Hooijdonk, zou mooi zijn er zit ook wel een kans in dat hij terugkomt, maar vooralsnog reken ik er niet op.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 16-01-2005 @ 23:35 :
Lokhoff doet doet zijn pak uit en onder het pak draagt hij het shirt van NAC en sprint het veld in en Karelse komt weer terug. De betonbak die het mycom stadion heet gaat tegen de vlakte en het Beatrix wordt weer opgebouwd

Maar over van Hooijdonk, zou mooi zijn er zit ook wel een kans in dat hij terugkomt, maar vooralsnog reken ik er niet op.
nou schijnt borrussia dortmunt hem ook te willen hebben
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 13:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Demouge uit selectie gezet

Frank Demouge is door coach Cees Lok voor veertien dagen geschorst. De N.E.C.-spits krijgt de straf officieel vanwege 'onproffesioneel gedrag'. "Het is een disciplinaire straf", zo zegt Lok die niet op details wilt ingaan. "Ik heb de straf met de groep besproken en heb alle ruimte opengelaten voor reacties. De groep kon zich hierin vinden."

Demouge wilt eveneens niet te veel kwijt: "Er was tijdens het trainingskamp op Gran Canaria een stapavond voor de selectie. Ik wilde graag mee. Ik ben lang geblesseerd geweest en tijdens het trainingskamp werd duidelijk dat de kans groot is dat ik binnenkort mogelijk weer een operatie moet ondergaan. Dat was een grote teleurstelling en ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen om een keer met de jongens mee te gaan. Ik heb de fysio's gevraagd wat ze ervan vonden: die zeiden dat het niet verstandig was, maar begrepen wel dat ik het wilde."

"Nu lijkt het voor de buitenwacht alsof ik zo'n moeilijke jongen ben, maar ik heb in al die jaren nog nooit problemen gehad bij N.E.C. Volgens mij is het gewoon een groot misverstand."
Ik verkoop m'n seizoenskaart...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 13:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-01-2005 @ 14:40 :
Ik verkoop m'n seizoenskaart...
met een beetje mazzel verkopen ze Baretto ook nog
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 13:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-01-2005 @ 14:44 :
met een beetje mazzel verkopen ze Baretto ook nog
Ik hoop het voor hem.

Volgend jaar woon ik in Delft, dan ga ik maar voor de seizoenskaart voor ADO of Feyenoord ofzo
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-01-2005 @ 22:29 :
Graham Arnold is ook al samen met Peter Remie en Ruud Brood rondjes aan het lopen rondom Breda om in topvorm te zijn voor de tweede seizoenshelft....
Ruud Brood? Wie coacht Helmond Sport dan in de tussentijd?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gisteren VV Lanaken - MVV 1-5. Doelpunten van Caracciolo (2 keer), Micelli, Van Bergen en een eigen doelpunt.
Was weer matigjes. Eerste helft stond het "tweede elftal" erin en de tweede helft het eerste elftal.
Kruijer en Mans geblesseerd en Van der Ban en Leonardo waren er gister ook niet bij. Gaat lekker.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.