Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2013, 04:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ten eerste: "Bewijs maar eens dat het niet zo is." is een ontzettende dooddoener voor een discussie, dezelfde die ook constant door irritante gelovigen wordt gebruikt. Niet serieus te nemen, sorry.
Ten tweede: Ik heb zelfs nog tussen haakjes gezegd dat ik weet dat je er sceptisch over bent, dus doe nou in godsnaam niet alsof ik het compleet heb genegeerd. For the sake of argument ging ik gewoon even in op die hele 'theorie', snap je?
Ten derde: Het is ontzettend typisch dat je wel de dieren die biseksueel gedrag vertonen meeneemt in je argument, maar niet de 'soorten' waarbij het niet of nauwelijks voorkomt. Waarom is het waarschijnlijker dat álle mensen bi zijn dan dat niet alle mensen bi zijn? Tegen hetero's zeggen "ach je bent gewoon bi maar je onderdrukt het" is ongeveer net zo denigrerend als tegen een biseksueel zeggen "ach je bent gewoon homo maar je onderdrukt het."

Ik word een beetje moe van deze discussie. Dus eh, nou goed.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 11:18
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Je bent zelf degene die de discussie op gang houdt door continue mijn woorden te verdraaien

Zo ook nu weer, ik zeg nergens dat het "waarschijnlijker" is dat alle mensen biseksueel zijn, ik zeg dat het een mogelijkheid is. Het feit alleen al dat ik dus ook aangeef er zelf sceptisch tegenover te staan zou voor jou al genoeg reden moeten zijn om die discussie waar je toch al moe van wordt niet verder door te zetten. Dus eh, zie maar wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 12:42
Verwijderd
De stelling dat iedereen bi is is niet waar.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 10:58
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
Citaat:
Wederom verdraai je mijn woorden.

Ik zeg NIET: "Sommige dieren zijn biseksueel."
Ik zeg: "Sommige diersoorten zijn biseksueel."

In andere woorden; van die SOORTEN is 100% van de dieren biseksueel.
Dat maakt het dus mogelijk dat óók 100% van de mensen biseksueel is.

Wij hebben echter een cultuur die homo- en biseksualiteit in veel gevallen onderdrukt of tenminste af doet als "raar", waardoor veel mensen dit gevoel bij zichzelf zouden onderdrukken. Dit laatste is ook een feit bij de mensen die uiteindelijk uit de kast komen, er is bij bijna al die mensen wel een periode waarin ze hun gevoelens (proberen te) onderdrukken. Sommigen zijn daar beter in dan anderen. Misschien is door de 'evolutie' wel 90% van de mensen daar heel goed in geworden. Waar ik tot slot nog maar voor een laatste keer aan toe ga voegen: ik sta hier ook sceptisch tegenover, maar bewijs maar eens dat het niet zo is.
je hebt het zeker over dieren die zowel mannelijk als vrouwelijk zijn, zoals slakken
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 00:05
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
je hebt het zeker over dieren die zowel mannelijk als vrouwelijk zijn, zoals slakken
http://www.bionieuws.nl/artikel.php?id=4074&print=1

Enjoy Goed voor de algemene ontwikkeling dan als je werkelijk meent wat je zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 15:28
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Wil je dat :0
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 20:22
Verwijderd
hij wil pijpen en vraagt hoe het moet, nou, doe je mondje om een penis zuig, lik, en beweeg je hoofdje op en neer.
is dat zo moeilijk? je kunt ook gewoon inschatten wat jij lekker zou vinden, echt werkelijk waar, ik hou nu al van dit topic
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 17:50
uknowwho
uknowwho is offline
ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel lekker ik ben bi
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 19:26
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel lekker ik ben bi
gewoon eens proberen heb ook voor t dilemma gestaan, en kan je zeggen dat ik er geen spijt van heb. vindt het lekker om te doen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 21:00
uknowwho
uknowwho is offline
Citaat:
gewoon eens proberen heb ook voor t dilemma gestaan, en kan je zeggen dat ik er geen spijt van heb. vindt het lekker om te doen
dankje voor het advies ik zal er gebruik van maken
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Kun je jezelf pijpen?
HelpDavy
14 08-12-2016 10:24
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Seksualiteit Paar vraagjes over piemels en jongens
niekiepower
22 04-07-2009 12:17
Seksualiteit een vraag aan de hetero-jongens...
Verwijderd
86 26-04-2003 12:13
Seksualiteit weinig gevoel tijdens het pijpen
Verwijderd
27 23-07-2002 08:29
Seksualiteit Pijpen vs Beffen
C r Y p S
64 24-03-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.