Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2008, 22:22
Verwijderd
ik ben vandaag vrijgezel geworden en verder heb ik een poging gedaan tot leren voor een her wat natuurlijk is mislukt. morgen maar om 7 uur opstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2008, 22:43
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
vrijgezel zijn is leuk hoor!!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:46
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Niet als het net uit is, gok ik zo.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 22:59
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Het is een positieve remark, metal.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 00:08
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd wie er vanavond gaat winnen! Je gaat zeker met Nicole om ION aan te moedigen? Nice!
Inderdaad, maar het heeft helaas niet geholpen want ze werden tweede. Maar het was vet!
Vandaag heb weer teveel geld uitgegeven en gewerkt en bij een vriendinnetje gegeten en foute russische jaren90clipjes gekeken en het was leeuuk <33.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 01:19
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ook uitgaan met je huisgenoten, in het cafe op de hoek van de straat, is super leuk. Vooral als de huisgenoot die over 11/12 dagen naar Amerika vertrekt alles betaalt. Wat een harde baas.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 02:02
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gigantische kut dag werk gehad. Veel tre weinig rust. na werk veel te opgejut door huisgenoot en te lang shite uitgevoerd die niet goed voor me is. morgen maar eens ziek melden en dan maar verder zien.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Niet als het net uit is, gok ik zo.
qft
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 07:52
STP
Avatar van STP
STP is offline
@uuf: Nee toch?! Naja, het zat er al wel een beetje aan te komen! ({)

@ivo: Hier staat een prima samenvatting
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 07:52
Verwijderd
Gisteren was ik bij de dokkie en die bevestigde mijn vermoeden met de woorden "Ja dat lijkt op het begin van pfeiffer" en toen moest ik naar het ziekenhuis om bloei te prikke en nu hoor ik woensdag te uitslag.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 11:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh da's kut, succes ermee.

ot: ik heb een experiment met een rottende appel op mijn kamer en ik speel viool en zometeen ga ik maar weer klooien met illustrator
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:06
jubilee
jubilee is offline
ik smikkel een boterham met fred en ed omdat ik me heb voorgenomen om niet meer circa elke ochtend een broodje bigoli te halen. nu verf ik mn haar en ik ben benieuwd wat voor kleur het wordt aangezien mijn vorige haarverf avontuur in een soort corpse bride look resulteerde. verder speur ik nog steeds internet af naar een kamer in londen waar ik mezelf niet voor hoef te prostitueren.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:57
Verwijderd
vandaag een her gemaakt, en hij ging wonderbaarlijk best redelijk zometeen een nieuwe mp3player kopen, en vanavond met een vriendin zuipen in zwolle.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 13:20
Verwijderd
School geskipt omdat ik koorts heb en onder een dekentje op de bank stomme tekenfilms wilde kijken. Vanmiddag naar Amsterdam, eerst wat drinken met vriendinnetje, dan naar Duffy in Odeon en wellicht daarna nog naar mijn bijbaantje in Den Haag als ik het haal.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 13:37
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag ziek gemeld aangezien ik me echt zwaar kut voelde. Tot kwart over 2 geslapen en zometeen maar eens ontbijten en een filmpie kijken ofzo.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 13:46
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik had zondagnacht zo belachelijk veel gedronken dat ik nu nog steeds een mega kater heb. Vanavond laatste avond carnaval + date. Woo.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 14:19
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Gister overgewerkt. Toen direct geoefend nadat ik me door de massa's marginalen in de stad had geworsteld(carnaval, driewerf NEEN!). Oefenen ging matig. Nu werken, straks chillen.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 14:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren uitgeweest en er was een travestiet met hoekige tietjes :') Ohja en gewinkeld in Amsterdam, waar ik een vergadering had met mijn commissie, maar niets gekocht. Vanavond bingo en nu sog sog sog
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 14:42
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik zit aan de bessensap en ik doe een poging tot school dingen, maar geen motivatie. vanavond werken gatverdamme.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:01
Verwijderd
vanochtend heel vroeg moeten opstaan, naar school geweest wat heel saai was want mn matties waren er niet. gelukkig viel er les uit en was ik 4 uur eerder klaar, zou nu nog op school moeten zitten woow. nja na school naar huis gegaan en thuis aangekomen heb ik een heerlijke lunch voor mijzelf bereid. net even naar de apotheek geweest om wat drugz te halen en nu zit ik weer hierrrrrrrrrrrrrrrr. oke zometeen chocomel maken ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:07
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Hey ik ga straks als Svetlana carnaval vieren samen met een vriendin en we hopen eerst ergens een hapje te kunnen eten hoo maar ik denk dat we in de friettent terecht komen
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:47
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik heb het afgelopen weekend doorgebracht in een blauwe tule jurk in brabant dus ik heb nu wel weer genoeg brabant voor het komende jaar gezien maar het was wel amusant alleen heb ik nu uiteraard een kater die de komende 108429090 dagen nog wel blijft gok ik zo en waarschijnlijk om die reden verkeer ik vandaag in een milde depressie. verder regent het en is studie weer begonnen KUT.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:04
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
vanochtend geluisterd naar hoe mijn huisgenote uitgebangd werd, gelukkig is haar vriend maar een 5 minute man . zometeen ga ik een deel van mijn spulletjes verhuizen naar mijn nieuwe onderkomen. godzijdank.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 17:14
Verwijderd
Citaat:
vanochtend geluisterd naar hoe mijn huisgenote uitgebangd werd, gelukkig is haar vriend maar een 5 minute man . zometeen ga ik een deel van mijn spulletjes verhuizen naar mijn nieuwe onderkomen. godzijdank.
Hahaha, oei.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 17:47
llell
Avatar van llell
llell is offline
Dit weekend in Brabant geweest. Carnaval is nog erger dan ik dacht, nooit meer zal ik deze tragedie zo onderschatten.

Vandaag vrij...boodschappen gedaan, en tv series gekeken...tsja
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:02
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha dan moet je jezelf eens naar limburg begeven, dat is zo mogelijk nog tien keer erger...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb gewerkt vandaag en toen kwamen mn kleine zusjes langs om de cadeautjes die ze voor mn moeders verjaardag gekocht hadden te laten zien en het waren eigenlijk hele vervelende cadeautjes die ik wilde gaan inruilen want ik weet zeker dat mn moeder het stiekem ook geldverspilling zou vinden maarrrrrr toen fietste ik net naar huis met de tas cadeautjes aan mn stuur en toen liet ik de tas bij het afstappen van mn fietst vallen en toen waren de cadeautjes kapot dus nu hoef ik het niet meer te ruilen . Jammer genoeg moet ik nu wel van mn eigen geld nieuwe cadeaus kopen maar ok!
Zometeen ga ik hardlopen tenzij het blijft regenen en daarnaaa ga ik bellen met mn vriendje en voor de tv hangen.
Morgen ben ik vrij en dan moet ik allemaal vervelende dingen doen/regelen en daar heb ik helemaal geen zin in .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:12
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Wat begon als koffie is geworden tot 2 potjes rummicub in een cafe incl wijn en uiteindelijk geworden tot uit eten bij een cafe om de hoek incl wijn. Ik kwam nog mensen tegen van mn oude studie, wat ongemakkelijk was. Straks komt mn zusje langs.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:25
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik moet boodschappen doen maar ik durf mijn huis niet uit (carnaval, red.).
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:45
Verwijderd
Ik ben nu nog ff lekker aan het lannen, morgen dik preparen voor de grote move naar utrecht en dan snel wat dingen halen bij ikea zodat er daadwerkelijk iets staat voor de housewarming!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:49
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vrijdag ging ik bij mijn broer eten in delft en dat was een beetje raar, maar wel heel gezellig. en ik heb een te cool cadeau van hem gehad, namelijk deze minus de tekst op canvas gedrukt. gister moest ik naar utrecht om onze commissievesten naar de drukker te brengen, echt wie zoekt een drukker in utrecht als je in amsterdam studeert maar ik kon er een mooi dagje utrecht van maken, dat was wel weer leuk dan. en ik kwam idd mijns. tegen. hoi! en ik heb gister nieuwe kicks gekocht, die dan wel weer in amsterdam. vandaag heb ik college gevolgd van 9 tot half 5 het is dat het de eerste dag van het nieuwe blok is anders had ik het waarschijnlijk niet volgehouden.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 19:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik moet boodschappen doen maar ik durf mijn huis niet uit (carnaval, red.).
Ik kan met gepaste trots melden dat het is gelukt! Dat duurde ook maar drie kwartier.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 19:37
Verwijderd
Ik had de hele dag les, en ik was niet meer gewend om om half acht om te staan, dus dat was een crime. De lessen waren wel goed te doen, gelukkig. Daarna even snel gewinkeld met een vriendinnetje en nu heb ik een nieuw vestje, wat mijn budget eigenlijk niet toelaat aangezien ik vrijwel geen geld meer heb door London maar ach.
Nu verwerk ik een interview dat ik eigenlijk vier weken geleden had moeten inleveren, dus ik typ maar hard door.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 21:16
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Nou, eindelijk staat er eten op tafel. Wat een dag weer. Constant bezig en dan aan het einde van de dag toch niets gepresteerd hebben.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 21:25
Verwijderd
vanmiddag wat aan school gewerkt, toen gepokerd en nu ga ik slapen want ik moet morgen weer vol aan school werken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 22:23
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net met mijn vader sweeney todd gekeken vanaf een usb stick ( omg wij hebben een dvdspeler die direct vanaf usb kan lezen, wat een wonder) en dat was leuk alleen moest ik wel even in de hele musicalsetting komen. toffe film
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 22:35
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yay het onweert
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ik had de hele dag les, en ik was niet meer gewend om om half acht om te staan, dus dat was een crime. De lessen waren wel goed te doen, gelukkig. Daarna even snel gewinkeld met een vriendinnetje en nu heb ik een nieuw vestje, wat mijn budget eigenlijk niet toelaat aangezien ik vrijwel geen geld meer heb door London maar ach.
Nu verwerk ik een interview dat ik eigenlijk vier weken geleden had moeten inleveren, dus ik typ maar hard door.
Je hebt het vestje niet eens zelf betaald. :')
Ik kom net terug uit Amsterdam, alwaar ik Duffy bekeek die echt heel tof is en halfslachtig ruzie zocht met Jacqueline van Krezip. Op de terugweg even langs mijn kroeg gegaan om de nieuwe aanwinst achter de bar te bekijken en ik vind mezelf leuker.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 01:52
Verwijderd
ik kan godverdomme niet slapen en heb net mn halve woonkamermuur ontdaan van behang
jammer dat ik morgen om half 10 moet werken
ik ga vanaf morgenavond aan de valeriaan, fuck it.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 08:32
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
werk tot half een terwijl ik eigenlijk dacht vanmiddag te moeten werken. verder ben ik enigzins in de war maar dat komt door te weinig slaap en andere zaken
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 10:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ga straks naar R'dam om met een vriendin citroentaart van Dudok te eten en daarna door naar Tilburg waar de Missing Coins weer eens na honderd jaar optreden en daarna met de nachttrein terug naar Eindhoven. Als de NS maar meewerkt
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 11:50
Verwijderd
vroeg mn nest uit, naar school gegaan waar ik nu nog altijd ben. ben gelukkig over iets meer dan een halfuur klaar en dan ga ik...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 11:51
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag weer aan de arbeid en daarna mijn nieuwe family guy dvds oppikken bij mijn ouders. hard!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 11:55
jubilee
jubilee is offline
Citaat:
citroentaart van Dudok
die is geweldig!

ik ga naar school om mn website in te leveren, een stagecontract te maken, mn schuld voor een berlijnreisje af te betalen en er vervolgens maanden niet meer terug te komen jippi.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 13:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb overal spierpijn, volgens mij ben ik ziek en nog een tentamen vrijdag... IK WIL OOK VRIJ!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 13:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben naar mijn peunie geweest en ze was te grazen genomen door de stalhonden want ze denkt dat hondjes leuk zijn en nu ga ik schoolwerk doen gelukkig alleen maar leuk schoolwerk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 13:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik droomde vannacht dat mijn kat van een ladder afgevallen was en met zijn achterpoot aan een spijker was blijven hangen en toen was zijn vel eraf gescheurd.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 15:02
Verwijderd
ik ging gisteren met een vriend + vriendin uit in zwolle, en dat was leuk! vieze jongens (ik lig blijkbaar nog steeds wel redelijk in de markt, ha) en veel bier. nu ben ik net thuis en moet ik eigenlijk m'n kamer wat opruimen, maar dat ga ik gewoon niet doen. misschien morgen ofzo. en vanavond komt een vriend eten, zin in.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
ik ging gisteren met een vriend + vriendin uit in zwolle, en dat was leuk!
Waar? Ben wel benieuwd waar niet Zwollenaars uitgaan in Zwolle.

ot: ik ging naar school en ben er nu eindelijk zeker van dat het mijn geschiedenisleraar niets uitmaakt wat ik doe dus nu hoef ik ook daarvoor niets meer te doen toen gesport en dat is fijnnn
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 16:06
Verwijderd
euh. de joffer ofzo? vet vage kroeg, niemand van ons vond het er leuk ha. normaal naar het vliegende paard enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien?
WolterB
462 19-11-2014 21:24
Lifestyle je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 25-07-2007 16:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken
MightyMarcel
500 22-01-2006 20:33
Liefde & Relatie wat moet ik doen?
sweetsummergirl
14 27-06-2004 12:27
Psychologie Eenzaamheid in welke mate normaal
Green Day
16 11-07-2003 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.