Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2013, 18:14
Verwijderd
Hey,

Ik trek mezelf wel eens af.
En ik heb wel eens gelezen in het biologieboek van ons dat de voorhoud dan bijna vanzelf naar achteren moet gaan. Maar als ik me aftrek blijft hij er gewoon helemaal over heen, en als ik hem dan naar achter wil trekken doet het pijn. Want dat gene dat van de eikel naar de voorhuid loopt (volgens mij heet het het toompje?) is te kort, dus als ik de voorhuid dan naar achter wil trekken, doet het pijn.

Is dit wel normaal?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 18:33
Verwijderd
Ik heb je een privé-bericht gestuurd!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 20:40
Verwijderd
Gezien.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 20:46
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Wordt hoogstwaarschijnlijk vanzelf minder. Op je jonge jaren is het niet vaak gebruikt, het moeten even wennen aan die beweging en flexibel worden.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 21:12
Verwijderd
Er is wel een bepaalde oefening voor die je kan proberen als je wil. Heb ik een keer gelezen op een site.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 19:21
Verwijderd
speeksel..?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 21:12
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
speeksel..?
Als je voorhuid echt te strak is gaat speeksel daar niet bij helpen.

OT: Gewoon blijven oefenen. In een warm bad gaan liggen wil ook helpen bij het oefenen, je huid wordt dan iets soepeler. Ik heb vroeger precies hetzelfde probleem gehad en als je gewoon blijft proberen krijg je er vanzelf minder last van.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 22:43
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik weet niet of oprekken in een warm bad veelt zal helpen want als ik het goed lees is het meer een kwestie van een te kort toompje dan een strakke voorhuid. Maar probeer het eens een tijdje, kan geen kwaad. En anders naar de huisarts, die kan het (laten) insnijden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 23:32
Verwijderd
Ok een manier om zelf te proberen: smeer het toompje bij slappe penis in met iets van vaseline babyolie etc. (Eerst een bad nemen kan het effect overigens vergroten.) Vervolgens trek je de voorhuid volledig naar achteren en hou die ook zo vast. Laat nu je penis stijf worden. Hoe stijver ie wordt, hoe meer druk er op het toompje komt te staan natuurlijk. Hou net zo lang vast tot het pijn begint te doen. Hoe nog heel even vast en laat dan los. Als je dit elke dag (voor het rukken bijvoorbeeld?) doet, KAN het toompje uiteindelijk wat oprekken. Doe uiteraard wel voorzichtig, op een gescheurd toompje zit je ook niet te wachten.. (bloederig) Succes!

Laatst gewijzigd op 26-04-2013 om 23:33. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 00:09
108934RS
Avatar van 108934RS
108934RS is offline
Citaat:
Ik weet niet of oprekken in een warm bad veelt zal helpen want als ik het goed lees is het meer een kwestie van een te kort toompje dan een strakke voorhuid. Maar probeer het eens een tijdje, kan geen kwaad. En anders naar de huisarts, die kan het (laten) insnijden.
zou wel zonde zijn, ingesneden toompjes zien er zo lelijk uit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.