Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2014, 13:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb altijd geleerd dat als je geen geld wilt uitgeven, je gewoon lekker thuis moet blijven.
Om geld moet je niet zeiken. Als er maar geen misbruik van je word gemaakt. Ik voel me dan ook altijd erg bezwaard als vrienden van me rondjes hebben gehaald en duidelijk meer hebben betaald dan ik. Ik geef ze dan geld aan't eind van de avond.
En ik ben ook best wel een behoorlijke sigaretten-bietser, maar dat probeer ik dan ook te compenseren door af en toe een pakje te kopen voor de personen waarvan ik 't meest biets.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 11-04-2014, 13:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bwuh ik ben ziek snipverkouden, hoest m'n longen uit m'n lijf, spierpijn, afgewisseld warm en koud. Heb zelfs m'n stage en m'n klanten afgezegd ;x
Aww. *thee met honing en liefde geeft*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 13:51
Verwijderd
Beterschap voor Pip.

En Trimm, zolang je dat besef hebt, is het goed ^^ En vooral niet vuil kijken als het een keer andersom is
Oud 11-04-2014, 13:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik word helemaal gek van een studiegenote. We moeten samen een aantal essays schrijven enzo, maar ze is wel lief, maar ook heel pushy en ze blijft maar bellen en mailtjes sturen.
Vorige keer deed ze ook heel paniekerig over het essay, waardoor ik ook in de stress schoot en niet meer kon schrijven. Dat haar Engels niet al te goed is en ze niet wilt luisteren als iemand verbetering geeft voor haar taalgebruik schiet ook niet erg op.
Ik kan gewoon echt niet chill met haar samenwerken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik word helemaal gek van een studiegenote. We moeten samen een aantal essays schrijven enzo, maar ze is wel lief, maar ook heel pushy en ze blijft maar bellen en mailtjes sturen.
Vorige keer deed ze ook heel paniekerig over het essay, waardoor ik ook in de stress schoot en niet meer kon schrijven. Dat haar Engels niet al te goed is en ze niet wilt luisteren als iemand verbetering geeft voor haar taalgebruik schiet ook niet erg op.
Ik kan gewoon echt niet chill met haar samenwerken.
ik heb ook zo'n stresskip in m'n groepje. Elke week vraagt hij dezelfde dingen, hij wil alles duizend keer voorbereiden. Hij belt om 7 uur 'smorgens als hem iets niet lekker zit, is beledigd als er niet binnen een minuut op z'n berichten wordt gereageerd. M'n andere groepsgenoot en ik hebben 'm gister zitten fucken, zeiden dat alles wat we hadden voorbereid gewist was van m'n laptop. Gelijk een wall of text aan appjes en paniek, hahaha.

En thanks muut en trimm!
Oud 11-04-2014, 13:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En Trimm, zolang je dat besef hebt, is het goed ^^ En vooral niet vuil kijken als het een keer andersom is
Maar ik kijk altijd vuil!

Ik word alleen boos als iemand echt nooit iets betaald of kut omgaat met het geld van anderen. Zoals een vriendvan me die altijd heel brallerig deed over hoeveel bier hij zoop en op oud en nieuw steeds bier kreeg aangeboden van zijn beste vriend. Toen ik zag dat hij elke keer stiekem zijn halfvolle biertje omkiepte zodat het leek of hij meer zoop ben ik flink uit m'n stekker gegaan tegen 'm.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Maar ik kijk altijd vuil!

Ik word alleen boos als iemand echt nooit iets betaald of kut omgaat met het geld van anderen. Zoals een vriendvan me die altijd heel brallerig deed over hoeveel bier hij zoop en op oud en nieuw steeds bier kreeg aangeboden van zijn beste vriend. Toen ik zag dat hij elke keer stiekem zijn halfvolle biertje omkiepte zodat het leek of hij meer zoop ben ik flink uit m'n stekker gegaan tegen 'm.
Oud 11-04-2014, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Maar ik kijk altijd vuil!

Ik word alleen boos als iemand echt nooit iets betaald of kut omgaat met het geld van anderen. Zoals een vriendvan me die altijd heel brallerig deed over hoeveel bier hij zoop en op oud en nieuw steeds bier kreeg aangeboden van zijn beste vriend. Toen ik zag dat hij elke keer stiekem zijn halfvolle biertje omkiepte zodat het leek of hij meer zoop ben ik flink uit m'n stekker gegaan tegen 'm.
Dan is het gewoon je gezicht Maar dan weet de ander wel dat je niet vuil kijkt omdat ze een keer bij jou bietsen

Ik geef graag uit, ik heb niet veel, maar ik geef wel graag weg ook. Aan mijn lief, aan vrienden, zelfs onbekenden wil ik trakteren. Ik hou van weggeven, ik vind cadeautjes kopen leuker dan krijgen Als ik echt veel geld had, zou dat echt niet lang duren. Ik zou allemaal dingen voor anderen kopen (en ook wel voor mezelf hoor, ik ben een beetje een hoarder We zitten nu op 66 paar, zonder de specifieke larp- en sportexemplaren, het aantal kleuren nagellakken gaat er overheen).

Máár, ik zit nu wel met de GBP, stel dat we ergens gaan eten en mensen gaan los met een 5gangen en ik eet met moeite er 2, dan zou ik wel last hebben met splitten. Idem met als iemand alleen water zou drinken en wij aan de cocktails zouden zitten, dat hoeft gewoon niet. Vroeger deden we dat ook al, bierdrinkers gooiden een vijfje in de pot, mixers een tientje.
Oud 11-04-2014, 14:01
Verwijderd
En dat is wel een heel triest verhaal overigens, beetje dingen weggooien om stoer te doen. :boksopoog:
Oud 11-04-2014, 14:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja echt he. Ik was die avond ook vrij dronken, dus ik was nóg bozer tegen 'm.

Ik ben zelf ook heel erg van 't weggeven. Ik heb gisteren nog 2 paar schoenen aan iemand meegegeven. "Ja, passen ze? Vind je ze leuk? Neem maar mee joh!'
Als ik iets niet gebruikt en een ander word er blij van, dan heb ik daar echt geen problemen mee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ik word helemaal gek van een studiegenote. We moeten samen een aantal essays schrijven enzo, maar ze is wel lief, maar ook heel pushy en ze blijft maar bellen en mailtjes sturen.
Vorige keer deed ze ook heel paniekerig over het essay, waardoor ik ook in de stress schoot en niet meer kon schrijven. Dat haar Engels niet al te goed is en ze niet wilt luisteren als iemand verbetering geeft voor haar taalgebruik schiet ook niet erg op.
Ik kan gewoon echt niet chill met haar samenwerken.
Als zij zo'n studieperfectionist is werkt ze vast ook niet lekker met jou samen, kunnen jullie niet met een ander tweetal wisselen? Dat is waarschijnlijk voor jullie allebei fijner.
Oud 11-04-2014, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Maar ik kijk altijd vuil!

Ik word alleen boos als iemand echt nooit iets betaald of kut omgaat met het geld van anderen. Zoals een vriendvan me die altijd heel brallerig deed over hoeveel bier hij zoop en op oud en nieuw steeds bier kreeg aangeboden van zijn beste vriend. Toen ik zag dat hij elke keer stiekem zijn halfvolle biertje omkiepte zodat het leek of hij meer zoop ben ik flink uit m'n stekker gegaan tegen 'm.
Omg terecht!
Oud 11-04-2014, 14:18
Verwijderd
Ik ben ook wel into weggeven en trakteren maar ik wil ook niet mijn vrienden zich als liefdadigheidsgevallen laten voelen dus daar schipper ik dan wat tussen, meestal betaal ik stiekem wat meer dan mijn deel ofzo
Oud 11-04-2014, 14:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als zij zo'n studieperfectionist is werkt ze vast ook niet lekker met jou samen, kunnen jullie niet met een ander tweetal wisselen? Dat is waarschijnlijk voor jullie allebei fijner.
Neen, dat kan niet, want iedereen moet in paren 3 essays schrijven en 3 reviews doen. De rest van de groep kende elkaar al en hadden dus heel gauw al setjes gevormd en aangezien wij allebei niemand kenden waren wij een team.

Maar ik vind het niet erg dat ze een perfectionist is, maar wel dat ze heel stressy doet om iets wat ze dan uiteindelijk toch niet goed heeft begrepen. Er zat in haar helft van 't essay echt geen opbouw en er klopte geen kont van. Al het commentaar op het essay ging dan ook over haar stuk, mijn stuk was gewoon goed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook wel into weggeven en trakteren
Ja ik gebruik dat bestek nog steeds dat ik van je kreeg
Oud 11-04-2014, 14:56
Verwijderd
Nog 4 weken en dan beginnen de examens
Oud 11-04-2014, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Nog 4 weken en dan beginnen de examens
Ja... ik word nu al vaag misselijk als ik eraan denk.
Oud 11-04-2014, 15:24
Verwijderd
Ik word er zenuwachtig van. Stel dat het weer mis gaat -_-
Oud 11-04-2014, 15:41
Verwijderd
Ja, snap ik. Wat ga je dan doen? Of wil je het daar niet over hebben omdat je er alleen maar gestresster van raakt?
Oud 11-04-2014, 15:47
Verwijderd
Weet ik niet. Ik denk de vavo.
Ik vertik niveau 2 op mbo te doen.

Maar ik kan niet zakken, want ik sta voor alles een 7 en 8. Een 6 voor bio en engels. Ik heb een 7e vak wat kam weg worden gestreept als het misgaat.

Het is gewoon het gevoel, omdat het vorig jaar mis ging
Oud 11-04-2014, 15:52
Verwijderd
Ah, ja, dan sta je er inderdaad goed voor. Succes iig. <3
Oud 11-04-2014, 15:53
Verwijderd
Dankje. Jij ook
Oud 11-04-2014, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ja ik gebruik dat bestek nog steeds dat ik van je kreeg
Goedzo
Oud 11-04-2014, 18:01
Hazel
Hazel is offline
Mijn geliefde heeft me zojuist opgebiecht dat hij van het vroege werk van Guus Meeuwis houdt. Ik dacht nu eindelijk iemand gevonden te hebben. FML.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 11-04-2014, 18:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn geliefde heeft me zojuist opgebiecht dat hij van het vroege werk van Guus Meeuwis houdt. Ik dacht nu eindelijk iemand gevonden te hebben. FML.
Ochjee. Sterkte.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 18:20
Verwijderd
Ik mag meedoen met de vierdaagse
Oud 11-04-2014, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik mag meedoen met de vierdaagse
Gecondoleerd
Oud 11-04-2014, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ja... ik word nu al vaag misselijk als ik eraan denk.
Waarom? Jij slaagt toch sowieso wel?
Oud 11-04-2014, 18:39
Verwijderd
/commentaar dat je van iedereen krijgt
Oud 11-04-2014, 18:43
Verwijderd
Ik was ook wel zenuwachtig voor 't examen. Niet misselijk-zenuwachtig, maar wel 'ik heb me nooit goed voorbereid op iets en altijd alles gehaald, wat als dat nu opeens niet meer opgaat'-zenuwachtig.

Hoewel de zenuwen me verder niet tegenhielden om in de vrije weken voor de examens alle seizoenen van The Simpsons te gaan kijken in plaats van te leren.
Oud 11-04-2014, 19:04
Verwijderd
Ik was alleen de ochtend van mijn economie-examen erg zenuwachtig, omdat dat nog wel lastig kon zijn. Voor de rest was ik zo'n C&M-losertje die alleen echt heeft moeten leren voor geschiedenis. En economie dus.
Oud 11-04-2014, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn geliefde heeft me zojuist opgebiecht dat hij van het vroege werk van Guus Meeuwis houdt. Ik dacht nu eindelijk iemand gevonden te hebben. FML.
verbaast me niks. hij kent het repertoire van Corry Konings ook.
Oud 11-04-2014, 19:08
Verwijderd
Toen ik 7 was was Kedeng Kedeng mijn lievelingsliedje.
Oud 11-04-2014, 19:12
Verwijderd
Oh en ik heb net IHHNNG gekeken. Was geen al te boeiende aflevering, alleen die woede van Marc (en zijn vieze trekkende mondje) was wel apart. En dat hij een wafel met extra veel slagroom gaf aan die vrouw.
Oud 11-04-2014, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Jij slaagt toch sowieso wel?
Ja. Het is een irrationele angst. Ik ben ook meer bang voor het examen zelf dan voor het hele slagen of niet-slagen. En ik heb het idee dat ik iedereen inclusief mezelf teleurstel als ik met zeventjes en achtjes slaag. :')

Citaat:
Oh en ik heb net IHHNNG gekeken. Was geen al te boeiende aflevering, alleen die woede van Marc (en zijn vieze trekkende mondje) was wel apart. En dat hij een wafel met extra veel slagroom gaf aan die vrouw.
"Voor een stevig persoon" Wat een verschrikkelijke man is dat.
Oud 11-04-2014, 19:22
Verwijderd
Verder vind ik Guus Meeuwis op zijn tijd best leuk.
Oud 11-04-2014, 19:23
Verwijderd
"achtjes", Etmakas toch
Oud 11-04-2014, 19:26
Verwijderd
Nouja, alleen achten is natuurlijk niet erg.
Oud 11-04-2014, 19:26
Verwijderd
Eén zeven natuurlijk ook niet. Eigenlijk is alleen zessen niet eens zo erg. ja.
Oud 11-04-2014, 19:26
Verwijderd
Of alleen zessen en een vijf.
Oud 11-04-2014, 19:26
Verwijderd
Of een paar herkansinkjes.
Oud 11-04-2014, 19:27
Verwijderd
Of zakken.
Oud 11-04-2014, 19:27
Verwijderd
Of praktijkonderwijs.
Oud 11-04-2014, 19:28
Verwijderd
Oud 11-04-2014, 19:28
Verwijderd
Citaat:
"achtjes", Etmakas toch
O en hier stond eerst 'zeventjes en zesjes', toen realiseerde ik me dat het in die volgorde vreemd klinkt, dus toen maaktje ik er 'zeventjes en achtjes' van.
Oud 11-04-2014, 19:29
Verwijderd
Dan zal ik wel je schrikbeeld zijn; door enige laksheid afzakken naar de havo, en daar slagen met cijfers die best hoger zouden kunnen zijn.
Oud 11-04-2014, 19:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hoorde net allemaal roepen en klappen buiten m'n ruim en toen zag ik dat er duizenden mensen langsrenden. Ik was helemaal vergeten dat de Leidse Singelloop vandaag is en dat ik dus aan één van die singels woon.

Er waren ook mannen verkleed als banaan, hele slechte muziek en een ambulance. Wat een spanning en sensatie!

Nu is het ineens schrikbarend stil. Is iedereen dood?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-04-2014, 19:29
Verwijderd
Citaat:
O en hier stond eerst 'zeventjes en zesjes', toen realiseerde ik me dat het in die volgorde vreemd klinkt, dus toen maaktje ik er 'zeventjes en achtjes' van.
maaktje. wtf.

Citaat:
Dan zal ik wel je schrikbeeld zijn; door enige laksheid afzakken naar de havo, en daar slagen met cijfers die best hoger zouden kunnen zijn.
Nee gek. Je bent toch goed terechtgekomen?
Oud 11-04-2014, 19:30
Verwijderd
Of schrijf je dit vanonder de brug, met je gestolen laptop op je schoot, op de wifi van de snackbar een paar meter verder.
Oud 11-04-2014, 19:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
verbaast me niks. hij kent het repertoire van Corry Konings ook.
Ik had beter moeten weten inderdaad.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.