Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 10:19
Kynoe
Kynoe is offline
hallo ik ben kynoe en ik ben nieuw hier.

ik heb een probleem met mijn vriend.
we hebben al 2 jaar een goede relatie maar de laatste ijd doet hij steeds chagerijniger.
ik kan niets meer goed doen in zijn ogen en op alles wat ik doe of zeg krijg ik een bot antwoord terug.
hij voelt zich niet zo lekker maar dit is toch geen reden om zo tegen mij te doen?
ik vraag me soms zelfs al of hij nog wel van me houd, hij zegt dat van wel maar ik kan het maar moeilijk geloven.

wat kan ik hier aan doen? gewoon negeren of ook zo terug doen.
we hebben het er al vaak over gehad maar er veranderd niets.
ik weet het niet meer, hou vreselijk veel van hem maar trek dit gewoon niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 10:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Welkom op ons gezellige forum

Mja heb je met hem gepraat, gezegd dat je vind dat hij wat kortaf doet, en waarom? Mja misschien zit hij prive ergens mee, of op school/werk waar jij niets van weet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:26
ieneminie
ieneminie is offline
Moeilijk... Blijkbaar spreekt hij zn gevoel niet eerlijk uit, en dat is toch sowieso al een teken dat het niet zo goed zit?? Hij doet bot, maar als je hier al veel over gepraat hebt dan zou er toch iets moeten veranderen?? Ik had het ook met mn ex, hij praatte niet over zn gevoel en we groeiden steeds verder uit elkaar.. probeer je relatie te redden!! Mij lukte het niet, en ik hou nog steeds van hem.. Maar dat slijt wel. Probeer iig uit te vinden waarom hij dit doet!! Als het niet aan jou ligt en hij veel van je houd zal hij toch niet zo tegen je doen??
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:27
Kynoe
Kynoe is offline
we hebben er al vaak over gepraat maar het helpt allemaal niets.
een poosje later gaat hij gewoon doodleuk verder!
hij zit niet zo lekker in zn vel momenteel maar dat geeft toch niet het recht zo bot tegen mij te doen?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:29
ieneminie
ieneminie is offline
precies!! daarom zit er dus wel iets fout!
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:29
ieneminie
ieneminie is offline
Vraag je je dan niet af wat je relatie waard is?? met een vriend die bot tegen je doet?? verdien jij niet wat veel beters???
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:31
Kynoe
Kynoe is offline
ieneminie:

ik heb het ook al eens eerder met een ex gehad en ook mijn relatie liep stuk.
hij was ook heel erg terghoudend als het over zijn gevoelens ging.
ik denk dat hij zo doet doordat hij zich niet goed voelt maar dat kan toch niet? ik probeer zo normaal mogelijk tegen hem te blijven doen maar ga er aan onderdoor!
als hij bij me is loop ik op mn tenen, bang om weer iets verkeerd te doen.
ik zie hem zaterdag weer, van de ene kant verheug ik me, van de andere kant zie ik er tegen op.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:32
Kynoe
Kynoe is offline
ik verdien dit niet, het is al de 2e keer dat er zo in een relatie tegen mij gedaan word.
schijnbaar mogen mensen zo tegen me doen.
ik hou gewoon zo ontzettend veel van hem
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:35
ieneminie
ieneminie is offline
Praat met hem, zeg dat je dit zo niet aankan! En dat als het niet veranderd je bij hem weggaat.. Kijk dan hoe hij reageert! Als hij het niet erg vind weet je ook meteen wat hij nog voelt voor jou.. niet veel dus.. Natuurlijk zal je hem missen! Maar daar kom je ook wel weer overheen hoor! Als hij zo doet verdiend hij jou gewoon niet.
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kynoe schreef op 05-06-2003 @ 10:32:
ik verdien dit niet, het is al de 2e keer dat er zo in een relatie tegen mij gedaan word.
schijnbaar mogen mensen zo tegen me doen.
ik hou gewoon zo ontzettend veel van hem
je verdient het zeker niet, niemand verdient dat! Maar weet je wat vervelend maar waar is. Je zoekt om de een of andere reden altijd de zelfde soort ersoon op al ga je er nog zo voor om deze keer een 'lieve' iemand te nemen. Het is iets psychisch ofzo. Maar als je ongelukkig bent, en hij wil of kan niet veranderen. Dan zou ik zeggen bevrijd jezelf. Ga bij hem weg, want niemand verdient het om ongelukkig te zijn! Ik snap wel dat je nog veel van hem houd, maar als je je rot voel in een relatie... das ook niets!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:39
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Dan vertel je hem dat je er echt hee erg mee zit en dat je hem anders voorlopig maar even niet wilt zien als hij zo blijft doen.. want dta jij het echt niet meer trekt
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:40
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
meis.. Als hij na veel gepraat en gedaan nog zo tegen je blijft doen is het kut!! Mensen mogen zo helemaal niet doen. ZE horen respect te heben en zich een beetje fatsoenlijk te gedragen.
Jij verdient gewoon beter hoor meis!
Ik snap dat het moeilijk voor je is als je zoveel van hem houd en ik weet dat je dan veel pikt van mensen.... maar je moet wel aan jezelf blijven denken.. want zo ben je ook niet echt happy geloof ik!!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:40
ieneminie
ieneminie is offline
Punky je zegt steeds precies hetzelfde als ik
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:48
Kynoe
Kynoe is offline
ik weet dat wat jullie zeggen war is, ik vedien dit niet en als het niet veranderd zou ik bij m weg moeten gaan.
daar heb ik ook al veel over nagedacht maar ik wil het niet, ik hou zoveel van die jongen
als hij bot tegen me doet, doe ik net of ik het niet hoor, dat werkt het beste.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:50
ieneminie
ieneminie is offline
werkt dat het best?? Ik zou er juist erg ongelukkig van worden
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:51
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Dit komt mij helaas ook maar al te bekend voor.
Ik twijfel ook regelmatig of mijn vriend nog wel van me houd, dat gevoel houd dan een paar dagen aan, totdat hij op de een of andere manier weer laat merken dat hij wél om me geeft.
Hij is de laatste tijd ook regelmatig chagrijnig maar dit heeft wel een aantal duidelijke oorzaken.
Het is niet fijn maar vergeef het hem elke keer weer.
Bij ligt de situatie wel iets anders maar toch..

Dikke knuffel en kop op.

P.S. PRATEN!!!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:52
Thomas
Thomas is offline
Zeg het hem gewoon, want waarschijnlijk ziet hij het zelf niet echt. Op het moment dat jij hem dat duidelijk maakt kan jij eindelijk eens zien waar hij mee bezig is. Als het goed is veranderd er dan wel iets.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:53
Kynoe
Kynoe is offline
ja voor mij werkt het het beste door het te negeren omdat er dan tenminste geen discussie van komt.
niet slim maar ruzie doet me nog veel meer pijn
ik denk dat ik zaterdag maar eens even heel goed met hem ga praten!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2003, 10:53
ieneminie
ieneminie is offline
Misschien is hij wel niet meer zo zeker van je maar wil hij daar eerst nog even zelf over nadenken voordat hij er met jou over gaat praten.. Kan ook nog toch?
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:55
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Meisje, negeer het niet!
Dit heb ik zelf lang zat gedaan (niet alleen bij mijn vriend maar vroeger thuis ook) en ben er niets beter van geworden!
Eerst zag ik dit als een goede oplossing maar nu probeer ik zo veel mogelijk erover te praten en als dat niet helpt, ach, dan kan ik net zo doen als hij.
Gewoon een spiegel voorhouden, dan begrijpt hij misschien waar hij mee bezig is.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:20
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
somebody special schreef op 05-06-2003 @ 11:55:
Gewoon een spiegel voorhouden, dan begrijpt hij misschien waar hij mee bezig is.
Inderdaad... een goed id vind ik het! Merkt hij (hopelijk) ook is wat jij meemaakt nu hij zo tegen jou doet!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef op 05-06-2003 @ 11:55:

Gewoon een spiegel voorhouden, dan begrijpt hij misschien waar hij mee bezig is.

die heb je van mij


maar t helpt inderdaad wel t beste, alleen heb je meer kans dat t fout loopt...... maar ja zo goed loopt t zo te horen toch al niet als ie de hele tijd zo tegen je doet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:44
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Slecht teken. Tenminste, zo ging het wel in een vorige relatie bij mij. Blijf met hem praten en laat je niet afschepen. Hij is degene die bot doet, niet jij. Hou dat in gedachten.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 12:07
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 05-06-2003 @ 12:33:
die heb je van mij
Is dat zo? Weet ik nix van, maar tis wel een goede raad dus of het nu van jou of van mij komt...
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Kynoe schreef op 05-06-2003 @ 11:32:
ik verdien dit niet, het is al de 2e keer dat er zo in een relatie tegen mij gedaan word.
schijnbaar mogen mensen zo tegen me doen.
ik hou gewoon zo ontzettend veel van hem
Hmm de manier waarop je dit zegt komt nogal dichtbij m'n eigen gevoelens. Ik herken dit zinnetje "schijnbaar mogen mensen zo tegen me doen" heel erg, dat gevoel heb ik ook heel vaak.
Ik vind ook dat ik het niet verdien, maar toch gebeurt het steeds. Ik heb er al ontzettend vaak wat van gezegd, maar het helpt niets.

Dan is hij weer even aardig en denk ik "hmm het gaat iets beter", hij schrijft positieve dingen over me op het forum, of smst positieve dingen. Dan voel ik me weer iets beter, maar binnen een paar uur krijg ik weer een paar smsjes.. smsjes waarin hij hartstikke negatief over me doet en 1 of andere discussie van een half jaar geleden omhoog haalt dat ik denk van "dit is gewoon ZOEKEN".

Dan denk ik "ja dag, blijkbaar kun je toch alleen maar negatief over me denken" en heb ik ook totaal geen zin meer in contact.

Ik begrijp dat je nog van hem houdt enzo, maar je moet je echt niet zo door iemand laten behandelen. Vraag eens of hij nog wel weet waarom hij iets met je heeft, als hij toch alleen maar negatief over je kan denken.

Ik weet niet of je dicht bij hem in de buurt woont, maar misschien kun je iedere keer dat hij zo doet gewoon weggaan. Want om daar zo zwijgend te zitten en alles over je heen te laten komen vind ik echt belachelijk. Het klinkt ook alsof hij totaal geen respect voor je heeft.

Spreek anders een tijdje niet met hem af. Zorg dat jij wat beter in je vel komt te zitten en hij ook. Gewoon een kleine pauze
Dat hij niet lekker in z'n vel zit geeft hem absoluut niet het recht om zo tegen je te doen.

En zoals Scatterheart zei: ik zie het ook als een slecht teken. Wanneer een jongen bot tegen me gaat doen gaat er al een belletje rinkelen eigenlijk.. zo doen jongens namelijk altijd tegen me wanneer hun gevoelens voor me verdwijnen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 18:27
Verwijderd
Ik herken dit, maar dan van de andere kant. Ben zelf de grote schagerijn om het maar zo te zeggen.

Kan er niet echt dé oorzaak voor aanwijzen, maar denk wel dat er meerdere dingen mee te maken hebben.

De laatste tijd was en ben ik erg onzeker over mijn toekomst, het werk enzovoorts.. kortom over wat ik zou doen met mijn leven. Ik heb keuzes gemaakt waarvan ik niet zeker weet of ze juist zijn en dan lig ik nogal eens in de knoop met mezelf. Op zulke momenten heb ik het liefst dat ik naar mijn vriendin zou kunnen gaan om het even allemaal te vergeten. Om het leuk te hebben. Even afstand nemen van mijn persoonlijke bagage

Helaas kan dit niet zomaar. Zij wil natuurlijk weten waarom ik haar er zo weinig bij betrek, nooit 'iets vertel' enzo. Daar wordt ze onzeker van. Dan komt er nog eens bij dat ik wat afweziger ben. Daar wordt ze nog onzekerder van.

Alles wat ik dan wil, is het er juist niet over hebben. Ik wil het juist allemaal van me af laten glijden. Zij wil er dan, zoals veel vrouwen, juist over 'praten'.

Et voila, weer een kopzorg. Nu heb je niet alleen problemen met je werk en je toekomst, maar ook nog eens met je vriendin. Het lukt je niet meer dingen los te laten en je gaat er aan onder door.

Resultaat is iemand die geen zin heeft om te praten. Iemand die bij elke moeilijkere discussie zoiets heeft van "ik ben al verrot, laat me nou even.. ik hou van je, maak je nou maar niet druk". Tsja, dat bepaal je zelf wel denk je dan. Ruzie wordt nog erger..



Dus mijn tip voor jou: probeer er juist niet steeds met je vriend over te praten. Laat hem. Je zegt dat hij niet lekker in zijn vel zit? Hou daar dan rekening mee, geef hem een beetje de ruimte. Hij komt vanzelf naar je toe en wordt vanzelf weer positiever wanneer hij merkt dat hij je mist enzo
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:30
Verwijderd
Vrouwen leven niet om eeuwig rekening met mannen te houden hoor. Zij hoeft niet op haar tenen te lopen omdat hij anders weleens tegen haar kan uitvallen.

Hij heeft al genoeg aangericht, dat lijkt me duidelijk. Dus als er iemand is die het nu goed moet maken is hij het!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:35
Verwijderd
Ohja: en als je je vriendin respecteert en alles met haar wil delen, dan vertel je haar ook wat je dwarszit. Een vriendin is er niet alleen voor de ontspanning tussen het werk door.. en als je haar wel zo ziet dan klopt er iets niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-06-2003 @ 19:30:
Vrouwen leven niet om eeuwig rekening met mannen te houden hoor. Zij hoeft niet op haar tenen te lopen omdat hij anders weleens tegen haar kan uitvallen.
Ze hoeft ook niet op haar tenen te lopen, maar hem bekritiseren gaat ook niet helpen.

Iets wat voor haast alle mannen geldt: als ze het ergens moeilijk mee hebben, willen ze hun rust om het zelf uit te vogelen. Ze willen er zelf uitkomen. Vrouwen zijn hier heel anders in, die praten juist graag overal over en dat botst.

Het gaat er gewoon om rekening met elkaar te houden. Concreet: als hij zegt dat hij van je houdt, je weet dat hij niet met anderen rotzooit en al de hele tijd alleen bij jou is. Begin er dan op zo'n moment niet over of hij nog wel genoeg voor je voelt. Dat is nou net niet wat ie kan gebruiken!

Tuurlijk, hij op zijn beurt mag wel wat gas terug nemen. Begrijpen dat je het moeilijk ermee hebt. Misschien iets leuks doen voor je, je af en toe laten zien dat ie van je houdt, zodat jij je weer wat beter voelt

Maar ga alsjeblieft geen discussies met hem aan. Daar wordt het echt niet beter van.

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:55
poesiefox
poesiefox is offline
Jaa, wat herken ik dit!

Hij zit even niet goed in zijn vel, en gaat dan katten. Daar mag ik dan niks van zeggen, maar als ik eens terug ga katten, hebben we ruzie en ben ik opeens de bitch.

Mannen...

wat doe je ertegen: leg hem uit dat je geen grote bekken accepteert. Dat hij twee dingen kan doen: of normaal tegen je doen als hij er niet over wil praten, of er wel over praten, want dan begrijp je hem tenminste en kun je het gekat beter aan en misschien dat je hem kunt helpen om er uit te komen.

Ga niet zuigen of zieken als hij er niet over wil praten, dat werkt inderdaad averechts. Als hij het er niet over wil hebben is dat zijn goed recht.

Maar het is ook jouw goed recht om een normale jongen bij je te krijgen. Hij hoeft heus niet te dansen en te juichen, maar niet katten. Hij mag best een beetje stil zijn, of afwezig. Inderdaad, laat hem dan met rust. Hij wil er niks over zeggen. Mannen zijn binnenvetters, die willen alles zellef doen. Maar hij mag niet de hele tijd uit zijn slof schieten.

Dat het nu niet lekker loopt, komt waarschijnlijk door de omstandigheden, waar jullie anders op reageren. Zodra de omstandigheden weg zijn, is de aanleiding weg en is alles weer pais en vree.

Zolang jullie ruzie door omstandigheden wordt veroorzaakt, is de relatie de moeite waard om voor te vechten. Niemand zegt dat het altijd vanzelf gaat. Je blijft geen 50 jaar getrouwd zonder een onvertogen woord.

Spreek het af: hij gedraagt zich normaal, zij gaat niet lopen zeuren.Dan komt het allemaal wel goed.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:57
poesiefox
poesiefox is offline
En niet tegen en over elkaar lopen klagen op een openbaar forum, zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt!

En soms zul je je partner op zijn of haar woord moeten geloven dat hij van je houdt, ook al wordt dat op het moment niet op de manier die jij wilt getoond. Een beetje vertrouwen moet je in hem kunnen hebben.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 05-06-2003 @ 19:55:
Hij hoeft heus niet te dansen en te juichen, maar niet katten. Hij mag best een beetje stil zijn, of afwezig. Inderdaad, laat hem dan met rust.
Amen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
******** schreef op 05-06-2003 @ 20:01:
Amen.
Ik hak ook al langer dan vandaag met dat bijltje. Het komt altijd weer goed.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 05-06-2003 @ 19:42:
Ze hoeft ook niet op haar tenen te lopen, maar hem bekritiseren gaat ook niet helpen.

Het gaat er gewoon om rekening met elkaar te houden.
Wat ik eruit begrijp, is dat hij HAAR bekritiseert, hij heeft vanalles op HAAR aan te merken, niet andersom.

En rekening met elkaar houden is niet dat de 1 de ander de hele tijd afkat.. dat is echt belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 05-06-2003 @ 19:57:
En niet tegen en over elkaar lopen klagen op een openbaar forum, zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt!
pardon? Ik reageer en reageerde hartstikke ontopic.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 05-06-2003 @ 19:57:
En soms zul je je partner op zijn of haar woord moeten geloven dat hij van je houdt, ook al wordt dat op het moment niet op de manier die jij wilt getoond. Een beetje vertrouwen moet je in hem kunnen hebben.
Je moet een rede hebben om iemand te vertrouwen. Welke rede heeft dat meisje nou, als hij haar alleen maar botte opmerkingen geeft. Het lijkt net alsof je zegt dat ze maar alles van hem moet pikken en dat vind ik niet erg terecht.

Want hij pikt ook niet bepaald dingen van haar, hij maakt de hele tijd opmerkingen.
Het is toch belachelijk dat zij de hele tijd op haar tenen moet lopen, dat ze met vanalles zit en het niet tegen hem durft te zeggen omdat hij dan onaardig gaat doen..?

Ik ben echt van mening dat niet lekker in z'n vel zitten hem niet het recht geeft zo tegen haar te doen. Ze heeft hem verteld hoe erg ze ermee zit en even later doet hij het gewoon weer!

Ik wil eigenlijk 1 ding weten: waarom zou zij de hele tijd rekening met hem moeten houden en hij totaal niet met haar..?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2003, 10:01
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
******** schreef op 05-06-2003 @ 19:27:


Alles wat ik dan wil, is het er juist niet over hebben. Ik wil het juist allemaal van me af laten glijden. Zij wil er dan, zoals veel vrouwen, juist over 'praten'.
Een relatie gaat stuk zonder te praten. Kapot. Als je als man ergens mee zit, is dat geen fundamenteel probleem. Als je je terugtrekt als basisgedrag, dan kun je beter in je uppie zitten zwelgen.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:03
poesiefox
poesiefox is offline
Sommige mensen willen het liever alleen oplossen, die moeten even kunnen broeden. Daar hebben ze recht op.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 06-06-2003 @ 11:03:
Sommige mensen willen het liever alleen oplossen, die moeten even kunnen broeden. Daar hebben ze recht op.
Dat begrijp ik wel, maar als je nou dit zinnetje ziet, uit de eerste post:

"ik kan niets meer goed doen in zijn ogen en op alles wat ik doe of zeg krijg ik een bot antwoord terug."

Dat heeft dan toch niets met wel of niet broeden te maken, die jongen gedraagt zich ontzettend hard tegen haar.

En de 1 heeft niet meer recht op "broeden" dan dat de ander recht op praten heeft...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:10
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-06-2003 @ 11:03:
Sommige mensen willen het liever alleen oplossen, die moeten even kunnen broeden. Daar hebben ze recht op.
Daar heb je volkomen gelijk in. Maar als (nu even gesproken over) een man zich constant terugtrekt onder het mom; "ach, dat begrijpt ze niet" en daarbij de botheid zelfde belichaamt, heeft de vrouw net zo veel recht om te vragen wat er aan de hand is. Om te "zeuren".
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:12
poesiefox
poesiefox is offline
Hij mag wel broeden,
zij mag hem niet aan zijn kop zeuren,
hij mag haar geen grote bek geven.

-----------------------------------------------+
komt het allemaal goed =
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:23
Verwijderd
Ik heb hier eigenlijk in het hele topic niet zien staan dat zij aan z'n kop zeurt. Er staat alleen maar dat hij bot doet en dat zij het vervolgens nog allemaal over zich heen laat komen ook, juist om een discussie te voorkomen..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:24
ieneminie
ieneminie is offline
ja lekker makkelijk joh
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:25
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 06-06-2003 @ 11:23:
Ik heb hier eigenlijk in het hele topic niet zien staan dat zij aan z'n kop zeurt. Er staat alleen maar dat hij bot doet en dat zij het vervolgens nog allemaal over zich heen laat komen ook, juist om een discussie te voorkomen..
En als je het niet negeert, dan zeur je.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:41
Kynoe
Kynoe is offline
iedereen bedankt voor de reacties, ik zal het goed in me opnemen.

ik weet dat mannen niet graag praten over dingen die ze dwars zitten. dat respecteer ik.
als het weer wat beter gaat verteld hij me namelijk wel wat er nou aan de hand is dus ik ga er vanuit dat dat nu ook wel weer gaat gebeuren.

ik zeur absoluut niet aan z'n kop, daar heb ik zelf totaal geen behoefte aan.
af en toe vraag ik hem wat er aan de hand is en als ik dan een snauw krijg weet ik genoeg, mond houden en doorgaan.

ik gun hem z'n rust als hij dat nodig heeft maar ben niet van plan altijd maar op m'n tenen te lopen.
ik ben ook een mens met gevoel en daar kan hij best rekening mee houden, of hij zich nou wel of niet goed voelt.

hij is oud en wijs genoeg om te weten wat wel en wat niet kan, hij moet begrijpen dat dit zo niet langer kan.

ofwel, ik gun hem zijn rust, hij moet niet blijven zeiken!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Kynoe schreef op 06-06-2003 @ 11:41:
ik zeur absoluut niet aan z'n kop, daar heb ik zelf totaal geen behoefte aan.
af en toe vraag ik hem wat er aan de hand is en als ik dan een snauw krijg weet ik genoeg, mond houden en doorgaan.
In dat geval begrijp ik het niet echt :/

Bij mij gaat het juist fout als ik me rot voel en dan kritiek krijg op mijn gedrag (niet zo enthousiast, beetje afwezig). Dan wordt het zeg maar nog erger.. zou ze net als jij gewoon doorgaan dan was er ws. niks aan de hand geweest.

Sterker nog: ik waardeer dat juist. Ik heb namelijk ook wel door dat ik dan niet echt de gezelligste persoon ben om bij te zijn. Als iemand me dan toch gewoon accepteert, betekent dat veel voor me. Met als gevolg dat ik dan uit mezelf iets leuks ga doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie waarom doet hij dit?
Masze
20 13-01-2009 19:39
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #47
BananaSplit
493 14-01-2006 13:01
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie Waarom doet hij zo
Jodeltrientjeuh
12 20-05-2004 14:11
Liefde & Relatie Wat wil hij nou?
blupie
11 06-04-2003 08:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.