Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 08:57
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Binas of biodata? heb op de site gekeken en je moet kiezen tussen die twee. Ik ga in ieder geval voor binas. Jullie?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Advertentie
Oud 25-04-2003, 09:11
Verwijderd
Ik heb alleen een binas, maar kan me ook niet voorstellen dat biodata ineens stukken beter is ofzo, d'r zal wel gewoon hetzelfde in staan.... Binas dus.
Oud 25-04-2003, 09:31
Verwijderd
Biodata; daar staat meer info in. Helaas heb ik bij geen van de proefwerken één van beide nodig gehad, dus zo nuttig is het nu ook niet.
Oud 25-04-2003, 09:44
Verwijderd
ik heb alleen binas..
Oud 25-04-2003, 09:45
Verwijderd
'k Zit eraan te denken om biodata alsnog aan te schaffen, maar welke druk oid heb ik nodig?

Is deze (beklik me) goed?
Oud 25-04-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2003 @ 10:45:
'k Zit eraan te denken om biodata alsnog aan te schaffen, maar welke druk oid heb ik nodig?

Is deze (beklik me) goed?
Da's de goede ja. Het ISBN nummer is hetzelfde als op de biodata die op m'n schoolboekenlijst staat.
Oud 25-04-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 25-04-2003 @ 11:01:
Da's de goede ja. Het ISBN nummer is hetzelfde als op de biodata die op m'n schoolboekenlijst staat.
Dan koop ik hem nu, dank
Oud 25-04-2003, 10:14
Verwijderd
Wij krijgen biodata van school tijdens examen. We kunnen niet kiezen of we een binas of een biodata willen.
Ook de atlas (voor ak) en binas (voor sk en nat) krijgen we van school en mogen niet onze eigen gebruiken.
Oud 25-04-2003, 10:14
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
In biodata staat niet meer als in binas, en ik vind binas veel handiger om mee te werken, maar ja, het ligt eraan wat je voorkeur is...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 25-04-2003, 10:15
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 25-04-2003 @ 11:14:
Wij krijgen biodata van school tijdens examen. We kunnen niet kiezen of we een binas of een biodata willen.
Ook de atlas (voor ak) en binas (voor sk en nat) krijgen we van school en mogen niet onze eigen gebruiken.
mag je bij jullie voor biologie niet kiezen??? dat lijkt me sterk, de regels zijn landelijk en verschillen niet per school.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 25-04-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 25-04-2003 @ 11:14:
Wij krijgen biodata van school tijdens examen. We kunnen niet kiezen of we een binas of een biodata willen.
Ook de atlas (voor ak) en binas (voor sk en nat) krijgen we van school en mogen niet onze eigen gebruiken.
Mja, ik heb begrepen dat ik er zelf voor moet zorgen (ook voor een atlas). Dat was vorig jaar op mijn oude school ook zo (er werd van te voren gezegd dat je je binas mee moest nemen, anders had je pech... maar er stond een doos vol binas-boeken, dus zoveel pech had je toch niet ).
Wel gek dat je geen biodata mag gebruiken...
Oud 25-04-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-04-2003 @ 11:15:
mag je bij jullie voor biologie niet kiezen??? dat lijkt me sterk, de regels zijn landelijk en verschillen niet per school.
uhm... ik weet niet maar bij ons op school wordt er gewoon gezegd je krijgt biodata bij je examen, er is ook nooit gezegd dat je mag kiezen... misschien, als het landelijk is, kan je daar wel tegen in gaan, maar waarom zou ik, biodata vind ik wel
Oud 25-04-2003, 10:21
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
tja... het stond op www.examen.nl, maar als je mag kiezen tussen binas en biodata, zal er wel niet veel verschil zitten tussen die twee. Ik kies binas omdat ik biodata npog noot heb ingekeken, en binas ken ik dankzij scheikunde zowat uit m'n hoofd.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 25-04-2003, 10:27
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-04-2003 @ 11:21:
tja... het stond op www.examen.nl, maar als je mag kiezen tussen binas en biodata, zal er wel niet veel verschil zitten tussen die twee. Ik kies binas omdat ik biodata npog noot heb ingekeken, en binas ken ik dankzij scheikunde zowat uit m'n hoofd.
Volgens mij zit er idd niet zoveel verschil tussen nee. En ik ken binas ook uit mijn hoofd door scheikunde, maar bij bio zijn we al het hele jaar bezig met biodata dus dat gaat ook wel . En daarnaast biodata vind ik het voordeel hebben dat er alleen biologie in staat... maar ja het maakt dus eigenlijk niet zoveel uit1
Oud 25-04-2003, 10:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik heb voor biodata gekozen, er stond toch iets meer in en ik vond 't een mooier boekje .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 25-04-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 25-04-2003 @ 11:47:
ik heb voor biodata gekozen, er stond toch iets meer in en ik vond 't een mooier boekje .
'k Heb zelf geen natuurkunde en scheikunde, dus 'k denkt dat ik ook maar voor biodata ga... ('k Krijg hem maandag waarschijnlijk, ben benieuwd..)
Oud 25-04-2003, 11:01
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik moet alleen m'n binas nog even doorkijken. M'n voorganger is hier en daar wat creatief geweest met potlood, en dat moet ik nog weggummen. er staa ook een paar penstrepen in, zou ik die kunnen typ-exen? het is maar een heel pietluttig streepje, maar hij staat onder een formule, en je zal altijd zien dat ze daar moeilijk over gaan doen...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 25-04-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2003 @ 11:02:
Dan koop ik hem nu, dank
Ik ben te goed voor deze wereld
Ads door Google
Oud 25-04-2003, 13:12
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-04-2003 @ 11:14:
In biodata staat niet meer als in binas, en ik vind binas veel handiger om mee te werken, maar ja, het ligt eraan wat je voorkeur is...
In biodata staat niet meer dan in Binas nee, maar ik vraag me af of je al die natuurkunduige formules en scheikundige reacties nodig hebt voor je examen biologie
Oftewel: er staat wel veel meer in qua biologie volgens mij
Oud 25-04-2003, 14:45
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
MEENEMEN?! Wij mogen dus echt niet onze eigen binas gebruiken..! (En biodata hebben we niet eens..) Biodata hebben we wel op school en het spreekt bij ons voor zich dat die wordt uitgedeeld tijdens het examen.. (was met tentamens ook zo).. Ik heb het idee dat ik veel meer aan biodata heb (duidelijkere plaatjes enzo)
Oud 25-04-2003, 14:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij heb je aan biodata meer, onze docent gebruikt nu soms wel eens oude examenopgaven in de repetitie en daar zitten soms wel eens plaatjes bij die gewoon uit biodata komen dus das wel makkelijker.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2003, 15:06
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Wij mogen ten eerste al niet eens onze eigen naslagwerken meenemen. Dus geen eigen Binas, Biodata of atlas ofzo. We krijgen alles via school, en daar hebben ze bepaald dat we Biodata moeten gebruiken voor Biologie, Binas voor Natuurkunde en Scheikunde en zon raar boekje met formules voor Wiskunde (niet eens mijn vertrouwde formulekaart ).

Ik vind Biodata fijner dan Binas, er staat meer in en valt makkelijker te begrijpen. Tis idd ook een leuker boekje dan Binas, deze is tenminste in kleur
Oud 25-04-2003, 15:18
alwaysgood
alwaysgood is offline
wij krijgen biodata van school, daar staat gewoon veel meer in, anders had ik binas wel gebruikt
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 25-04-2003, 18:48
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
hmmm.. als het goed is ligt er binas op mijn tafel als ik de zaal binnenloop....

hoop ik wel.. ik heb nooit met biodata gewerkt en er zelfs nog nooit van gehoord...

binas werkt echt ideaal
Oud 25-04-2003, 20:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ga voor biodata. Dat gebruiken we altijd op school. Daarbij vind ik binas echt veel minder info bevatten over bio.
Wij moeten ons eigen spul menemen, school heeft echt niet voldoende.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 29-04-2003, 10:03
Verwijderd
Ik heb net mijn BioData ontvangen, is echt veel mooier dan Binas, staat ook veel meer info in. Deze ga ik zéker gebruiken!
Oud 29-04-2003, 11:02
Verwijderd
voor biologie ga ik biodata gebruiken, ik weet niet waar alles zit maar ach, er staat een register in
Oud 29-04-2003, 11:24
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Binas, in biodata staat wel meer ja, maar heb het niet..
Oud 29-04-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 29-04-2003 @ 12:24:
Binas, in biodata staat wel meer ja, maar heb het niet..
www.bol.com, kost je wel €23,- maar dan heb je ook wat

kijk hier maar eens; deze (beklik me)
Oud 01-05-2003, 16:34
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Wij krijgen op school allemaal een biodata. Mogen ook niks zelf meenemen omdat je er niet in mag schrijven en dat kan zo alleen voorkomen worden.
Oud 01-05-2003, 19:43
Verwijderd
ik heb Binas nog nooit nodig gehad bij een SE, waar hebben jullie dat voor nodig
Oud 01-05-2003, 19:58
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Dit zijn momenten waarop ik blij ben dat ik geen exacte vakken heb.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 02-05-2003, 17:10
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Heb me trouwens bekeert: ga toch biodata gebruiken. is even wennen, maar ik denk dat het het wel waard is. (kleuren!!! yeah!!) Ben ik nou een ketter?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studenten Diergeneeskunde en/of Geneeskunde: ervaringen/opinies?
Mirae
16 05-12-2009 17:55
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 21:05
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Algemene schoolzaken Leraar-anekdotes-citaten
ArieP
37 29-07-2003 22:21
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.