Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 20:41
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
hoi allemaal,

ik ben heel erg jaloers altijd ..en daardoor heb ik de laatste tijd paar probleme met me vriend .. het ging pasgeleden bijna uit door zo'n probleem en ik wil daarom graag van die jaloezie af ... in ieder geval een stuk .. want ik ben echt super jaloers .. hij hoeft maar met een meisje te praten die ik niet ken en dan ben ik al een beetje jaloers .. ik vindt dit echt kut .. weet iemand hier iets voor een oplossing ofzo ? we willen elkaar echt niet kwijt .. en ik wil die jaloezie veranderen ... zou dat kunnen ? ik zit hiet erg mee ...pleaze iemand een oplossing of ook zo'n soort van probleem ??

xxkissis girly
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 21:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ey! Dat heb ik ook heel erg! Als we t.v. kijken, en ik als er dan een mooi meisje op t.v. is, ben ik al super jaloers. Ik kan er ook bijna niet tegen als ik eraan denk dat hij over anderen fantaseert! AAARGH!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:35
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Iedereen is jaloers.Je moet het gewoon inhouden, en maar tegen jezelf zeggen dat ie niet voor nx voor jou heeft gekozen, en niet voor het meisje waar hij mee staat te praten!Dan word de jaloezie vanzelf minder, naja het word niet minder, maar je kan het wel beter voor je houden.Succes!!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:56
eden6
eden6 is offline
Gedrag is aangeleerd dus je kunt er ook af komen. Je kunt jezelf veranderen ook al kost dat misschien wat moeite. Probeer je in te houden en geen aandacht te schenken aan je jaloezie ofzo.

Een beetje jaloezie is gezond maar als het je relatie in de weg zit is het idd goed om (te proberen) er wat aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:07
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Ik heb 't mezelf een beetje afgeleerd door de hele tijd te denken: wat als hij jaloers zou reageren als ík degene was die (bijvoorbeeld ) met een (in zijn geval meisje) jongen stond te praten...Dan dacht ik steeds bij mezelf van 'dat zou echt nergens voor nodig zijn, we praten alleen'. Ik stel me mezelf dus voor in de situatie waarin hij dan zit, en dan ben ik gelijk al een stuk minder jaloers..(beetje vage uitleg)..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:13
mausi
mausi is offline
Mijn vriend is ook zo on-ge-lo-ve-lijk jaloers en dat is zo heel erg irritant!!! Ik krijg altijd het gevoel dat hij me niet vertrouwd, terwijl hij zegt dat 'ie dat wel doet. Ik zou als ik jou was heel goed uitleggen aan je vriend waarom je zo jaloers bent en misschien kan hij er dan meer rekening mee houden of jou ervan overtuigen dat dat echt niet nodig is!!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:30
Verwijderd
Je moet er anders over gaan denken.
Ik heb het al wel vaker op het forum gezet, maar mijn vriend en ik zijn daar heel lollig in, we spelen de spelletjes leuk mee. (dit als hij sjans heeft, of ik). Dan gaan we lekker het jaloerze vriend(innet)je spelen
Das echt lollig, maar dan ben ik niet jaloers..

En als ie gewoon met een meisje praat.. Tjah, hij is niet voor niets bij mij toch? Hij doet zichzelf echt niet tekort en als ie haar had gewild was het allang uit tussen ons.. Dus ik maak me niet echt druk om dat soort dingen..

Probeer her het positieve van in te zien Hij is van jou, en al die andere meisjes hebben pech
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:47
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Ik ben het de laatste tijd ook heel erg, terwijl ik er in het begin helemaal geen last van had.
Jaloezie komt ook voort uit onzekerheid. Je moet dus denk ik op de een of andere manier proberen om wat zekerder van jezelf te worden.
Ik weet het, dit is niet zo makkelijk. Heb er zelf ook veel te veel last van
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:19
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
Citaat:
mausi schreef:
Mijn vriend is ook zo on-ge-lo-ve-lijk jaloers en dat is zo heel erg irritant!!! Ik krijg altijd het gevoel dat hij me niet vertrouwd, terwijl hij zegt dat 'ie dat wel doet. Ik zou als ik jou was heel goed uitleggen aan je vriend waarom je zo jaloers bent en misschien kan hij er dan meer rekening mee houden of jou ervan overtuigen dat dat echt niet nodig is!!!
hij weet waar het door komt .. komt door andere jongens waar ik mee heb gehad .. die gingen altijd vreemd duz..denk ik elke x dat hij dat ook zal doen ookal weet ik dat ie dat niet zou doen .. maar het is echt af en toe kut ... ik wil er echt zo veel mogelijk vanaf .. maar het lukt me gewoon niet .. en hi jwilt dat ik mezelf blijf

xxgirly
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:30
Verwijderd
Ik ben ook best wel jaloers.. ook uit dingen die ik heb meegemaakt, ik heb gwoon een gigantische verlatingsangst. Ik vraag gewoon altijd even door over meisjes.. hoe ze dr uit ziet, waar ie dr van kent, of ze mooi is.. maar niet drangerig.. gwoon normaal.. en hij snapt dat ik dat ff moet weten en wanneer ie me dat allemaal rustig vertelt en ik die dingen weet valt mn jaloezie ook weg.. kweetniet.. hij vertelt et me allemaal dus dan heeft ie nix te verbergen.. en dat ie dat voor me wil doen omdat ie weet dak dat nodig heb zegt ook al veel..

Praat vooral veel met em en probeer em duidelijk te maken dat hij er nix mee te maken heeft maar dat het zijn voorgangers waren die het veroorzaken.. En es kijken of wanneer hij je alles verteld je dat minder jaloers maakt. Wanneer dat gewoon op een leuke manier kan is dat voor hem ms ook minder vervelend.. Mn vriend vind het eigenlijk ook wel leuk af en toe.. als het maar neit te ver gaat.. zn ex was al jaloers als ie een poster van een band met een vrouw drin op zn kamer had hangen.. Dus ms is het ook dat ik bij haar nogal meeval..

Veel dr over praten.. en proberen het te beheersen en idd manieren te vinden om de jaloezie voor jou minder te maken..

suc6
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:01
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
thnxx ik zal wat advies opvolgen en kijken of het helpt

xxgirly
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:47
Verwijderd
Ik was al jaloers toen ik nog niks had met een meisje, het is echt hatelijk. Ze stond met een gozer te praten en toen dacht ik al van sodemieter op bij haar, ik schaamde me rot toen ik hoorde dat het haar neef was.
Jaloers zijn komt idd denk ik voort uit onzekerheid, of je vertrouwd elkaar niet. Als je jaloers ben vertrouw je de ander niet. Dan zit er toch iets niet goed in je relatie. Je moet elkaar kunnen vertrouwen. Als je dan toch jaloers ben zal ik er maar eens met hem over praten als ik jou was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.