Oud 05-09-2003, 18:27
reel big bram
reel big bram is offline
Wie kent um niet ?? Meneer Jim Bakkum.. Dit is een van de vele voorbeelden van iemand die wordt beschouwd als artiest. Maar is hij wel een artiest ?? Ik vind van niet. Ik vind hem een marketingproduct van een stel slimme mensen die weer eens geld aan 12 jarige hopeloze meisjes willen verdienen. Er wordt een simpel en ongelovelijk slecht nummer geschreven en laat het geld maar binnen stromen. Want zeg nou zelf, de massa loopt een knap koppie achterna die wordt neergezet als artiest. Maar artiest zijn moet je verdienen vind ik. Op deze manier zullen er nooit rasechte artiesten als de Stondes, Jimi Hendrix, U2 en noem ze maar op meer komen... Nogmaals artiest zijn is iets wat je moet verdienen , door muziek te maken die oprecht en puur is. Kwaliteit hoort te winnen van populariteit...

Hoe denken jullie hierover ??

Bram
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 18:32
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Wie zegt dat Jim zijn artiestschap niet heeft verdient?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:35
reel big bram
reel big bram is offline
Omdat alles voor hem wordt gedaan.. De nummers worden voor um geschreven, de optredens krijgt hij aangeleverd. Hij kan best zingen natuurlijk maar ik vind dat een artiest zijn eigen werk maakt.....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:37
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:35:
Omdat alles voor hem wordt gedaan.. De nummers worden voor um geschreven, de optredens krijgt hij aangeleverd. Hij kan best zingen natuurlijk maar ik vind dat een artiest zijn eigen werk maakt.....
Maarja, wat jij vind is natuurlijk niet echt aan de orde hier. Het gaat erom wat men vind, en dat is dat Jim artiest is.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:38
Verwijderd
Elvis schreef ook bijna geen 1 nummer zelf.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:38
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Jim heeft er ook hard voor gewerkt hoor. Weet je wel hoe moeilijk hij het heeft gehad tijdens die audities?
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:41
reel big bram
reel big bram is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 05-09-2003 @ 18:37:
Maarja, wat jij vind is natuurlijk niet echt aan de orde hier. Het gaat erom wat men vind, en dat is dat Jim artiest is.
Ik zeg toch ook wat IK ervan vind en vraag wat jullie ervan vinden. Ik vind dat Jim gewoon heel erg wordt opgeblazen. Over 2 jaar kent niemand hem meer hoor. En het gaat me niet om Jim specifiek maar ik neem hem als voorbeeld. Er zijn heel veel van dat soort artiesten. Zie Top 40 hoe bijster slecht die wel niet is. Noem een nummer dat over 2 jaar nog bekend is....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:42
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:27:
...bla...
Wat heb jij een kutnaam zeg
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:43
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Ik was van plan om hier een serieus antwoord op te gaan geven maar iemand met een dusdanige puberaal romantische visie op hoe de muziekindustrie eigenlijk zou moeten werken is mijns inziens toch niet voor rede vatbaar...

Oh ja, en wie bepaalt er in jouw droomwereld dan wat oprecht en puur is? Is er een handleiding voor wat je allemaal als band moet doen en laten om tot dit paradijs toegelaten te worden?Waarschijnlijk zullen er tussen jouw favorieten ook wel bands zitten die ik persoonlijk niet als oprecht en puur beschouw. Maar daarmee kom ik toch ook niet aan jouw kop zeiken?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:43
reel big bram
reel big bram is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 05-09-2003 @ 18:42:
Wat heb jij een kutnaam zeg
Smaken verschillen... Reel Big Fish ruled in ieder geval en daar gaat het om !!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:43
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Danique schreef op 05-09-2003 @ 18:38:
Elvis schreef ook bijna geen 1 nummer zelf.
En ik wilde net Frank Sinatra als voorbeeld opvoeren
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:44
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:41:
Ik zeg toch ook wat IK ervan vind en vraag wat jullie ervan vinden. Ik vind dat Jim gewoon heel erg wordt opgeblazen. Over 2 jaar kent niemand hem meer hoor. En het gaat me niet om Jim specifiek maar ik neem hem als voorbeeld. Er zijn heel veel van dat soort artiesten. Zie Top 40 hoe bijster slecht die wel niet is. Noem een nummer dat over 2 jaar nog bekend is....

Wat doet dat af aan Jim's artiestschap dan? Als ik vind dat de hemel niet blauw is, dan heb ik ook ongelijk. Waarom? Omdat 6 miljard mensen er anders over denken. In het geval van Jim zijn het er alleen wat minder.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:44
reel big bram
reel big bram is offline
Citaat:
NERD schreef op 05-09-2003 @ 18:43:
Ik was van plan om hier een serieus antwoord op te gaan geven maar iemand met een dusdanige puberaal romantische visie op hoe de muziekindustrie eigenlijk zou moeten werken is mijns inziens toch niet voor rede vatbaar...

Oh ja, en wie bepaalt er in jouw droomwereld dan wat oprecht en puur is? Is er een handleiding voor wat je allemaal als band moet doen en laten om tot dit paradijs toegelaten te worden?Waarschijnlijk zullen er tussen jouw favorieten ook wel bands zitten die ik persoonlijk niet als oprecht en puur beschouw. Maar daarmee kom ik toch ook niet aan jouw kop zeiken?
Forum is ervoor om discussies te voeren dus ik geef gewoon mijn mening en vraag wat jullie ervan vinden...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:54
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Elvis en Sinatra hadden teminste een stem en charisma.......
jim heeft geen uitstraling,stem,niks, alleen tv-fame...
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:06
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Cheops schreef op 05-09-2003 @ 18:54:
Elvis en Sinatra hadden teminste een stem en charisma.......
jim heeft geen uitstraling,stem,niks, alleen tv-fame...
Vooral bij Elvis heeft de TV in grote mate aan z'n populariteit bijgedragen. En anders wel dankzij de radio. Dat jij en ik Jim verder weinig bijzonder vinden is vrij irrelevant in deze discussie.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:07
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Een artiest is een uitvoerend kunstenaar, en of hij zijn act nou zelf heeft verzonnen of niet, dat heeft er totaal niets mee te maken. Verder vind ik het logisch dat men op deze manier geld wilt verdienen, waarom niet?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:08
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:41:
Over 2 jaar kent niemand hem meer hoor.
waar maak je je dan druk om.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:09
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:43:
Smaken verschillen... Reel Big Fish ruled in ieder geval en daar gaat het om !!
Ja hoor, zoals ze het zelf ook al zeggen in het nummer 'Join the Club' zijn ze niet echt origineel. Maar ze maken zeker leuke muziek en daar gaat het om.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2003, 19:13
Thought Alive
Thought Alive is offline
tsja...
__________________
Reality includes everything that is, whether observable, comprehensible, or self-contradictory by science, philosophy, or any other system of analysis
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:19
Rissie
Avatar van Rissie
Rissie is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:27:
Wie kent um niet ?? Meneer Jim Bakkum.. Dit is een van de vele voorbeelden van iemand die wordt beschouwd als artiest. Maar is hij wel een artiest ?? Ik vind van niet. Ik vind hem een marketingproduct van een stel slimme mensen die weer eens geld aan 12 jarige hopeloze meisjes willen verdienen. Er wordt een simpel en ongelovelijk slecht nummer geschreven en laat het geld maar binnen stromen. Want zeg nou zelf, de massa loopt een knap koppie achterna die wordt neergezet als artiest. Maar artiest zijn moet je verdienen vind ik. Op deze manier zullen er nooit rasechte artiesten als de Stondes, Jimi Hendrix, U2 en noem ze maar op meer komen... Nogmaals artiest zijn is iets wat je moet verdienen , door muziek te maken die oprecht en puur is. Kwaliteit hoort te winnen van populariteit...

Hoe denken jullie hierover ??

Bram

Dit vind ik een errug zwak verhaal . Okay , ik ben geen fan van Jim, maar ik haat hem zeker niet en ik vind zn muziek best wel leuwk. Dat je vraagt of ie wel een artiest is vind ik egt een k*t vraag. Tuurlijk is hij een artiest. Je doet net of ie er niks voor gedaan heeft. Hij wou dit tog oowk? Ik snap jouw probleem niet hoor
__________________
!Neej DAH!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:21
Rissie
Avatar van Rissie
Rissie is offline
Citaat:
Cheops schreef op 05-09-2003 @ 18:54:
Elvis en Sinatra hadden teminste een stem en charisma.......
jim heeft geen uitstraling,stem,niks, alleen tv-fame...

Zow denk jij jah, maar anderen misschien niet. Als hij geen uitstraling heeft en geen mooie stem, was ie heus niet 2e geworden want de Yury vond hem oowk goed Sorry hoor maar zo denken jongens misschien maar ikke niet!
__________________
!Neej DAH!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:22
lana
Avatar van lana
lana is offline
ach, ik stoor me d'r niet aan hoor
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:31
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Rissie schreef op 05-09-2003 @ 19:21:
Zow denk jij jah, maar anderen misschien niet. Als hij geen uitstraling heeft en geen mooie stem, was ie heus niet 2e geworden want de Yury vond hem oowk goed Sorry hoor maar zo denken jongens misschien maar ikke niet!
Jim is een artiest door jou stem. Voel je je nu niet geweldig?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:34
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Ik heb gelukkig op Jamai gestemd
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:55
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
jim is een artiest en of hij het verdient? waarom niet?
of het een goede artiest is weet ik niet maar ik vind er niks aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 20:25
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
ik vond het erg leuk om te lezen.
sluit me (zoals gewoonlijk) maar weer eens aan bij Tsasil (wanneer krijgt die man een standbeeld?)
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:33
Verwijderd
Rasechte artiesten als de Stones, U2 en Jimi Hendrix?
De Stones zijn nu ook alleen nog maar bezig met cashen, U2 vindt kindjes in Afrika belangrijker dan gare pop-schijfjes maken en Jimi Hendrix zou zonder een vroegtijdige dood niet zo immens legendarisch zijn geworden.
De meeste zgn. school-bandjes zijn ook verdomd klote en saai, maar kennelijk zijn dat 'zuivere artiesten', die gewoon te lame zijn om een cd te kunnen uitbrengen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:33
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
reel big bram schreef op 05-09-2003 @ 18:35:
Omdat alles voor hem wordt gedaan.. De nummers worden voor um geschreven, de optredens krijgt hij aangeleverd. Hij kan best zingen natuurlijk maar ik vind dat een artiest zijn eigen werk maakt.....
heb jij zelf een band? nee? hou je smoel dan
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-09-2003 @ 20:25:
ik vond het erg leuk om te lezen.
sluit me (zoals gewoonlijk) maar weer eens aan bij Tsasil (wanneer krijgt die man een standbeeld?)
Zeg dan gewoon dat je hem wilt baffen, ben je van die onzin af.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 05-09-2003 @ 20:33:
heb jij zelf een band? nee? hou je smoel dan
jah.

en je moet niet zeiken over dat ie niks zelf doet (zoals nummers schrijven enzo.)
jij hebt je nickname niet eens zelf bedacht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:46
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Haha wat een grappig topic.
Mja jim sukt maar waar maak je je druk om?
Iedereen zn ding toch.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:01
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 05-09-2003 @ 20:46:
Haha wat een grappig topic.
Mja jim sukt maar waar maak je je druk om?
Iedereen zn ding toch.
Zie hier.
Een klassiek voorbeeld van een nutteloos antwoord.
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 05-09-2003 @ 21:01:
Zie hier.
Een klassiek voorbeeld van een nutteloos antwoord.
Dit was wel nuttig? Misschien dat er 1 onzinpost minder van komt...
Overigens is dit ook niet zo nuttig, welk een paradox zijn we in beland.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 23:17
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
wouszer schreef op 05-09-2003 @ 21:34:
Dit was wel nuttig? Misschien dat er 1 onzinpost minder van komt...
Overigens is dit ook niet zo nuttig, welk een paradox zijn we in beland.
ik wees haar erop.
daarvan kan ze leren.
in dat opzicht
is het nuttig.
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 23:53
Less Than Jake
Avatar van Less Than Jake
Less Than Jake is offline
Ik doe ook onnuttig.
maar aangezien we dit topic al een stuk of 12 keer hebben moeten aanzien vind ik mezelf toch weer nuttig.
__________________
Real Name's Mo. MikeyMo -=-
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 00:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat is nou het verschil tussen artiesten en idolen.
Artiesten maken van hun muziek een soort kunstwerkje terwijl een popidool gewoon heel populair is.
En artiest hoeft geen idool te zijn en een idool hoeft geen artiest te zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 00:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Verder vind ik dat Jim een artiest is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 00:33
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
tja de sex pistols zijn ook bedacht.

Zo heb je nog wel duizend voorbeelden.
Zoals alle artiesten die de liedjes laten schrijven door iemand anders( zie wat de Neptunes allemaal doen).
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 04:08
Verwijderd
Dat vind ik eigenlijk ook. Legendarische bands als the Beatles zullen nooit meer ontstaan, dat is toch zeer betreurenswaardig. Zo zit de maatschappij tegenwoordig nou eenmaal in elkaar denk ik (het is wat commercieler dan in de jaren '60), in 'De Telegraaf' stond zelfs:"Jim is vanuit het niets op nummer 1 in de top 40 gekomen, dat is voorheen enkel the Beatles gelukt". Vooral niet kijken naar hoe hem dat gelukt is hoor, nee, vooral niet kijken naar ál die campagnes (Idols en commercials, aandacht in het nieuws, enz.).
Een schande is het, John Lennon draait zich om in zijn graf. Nou ja, daar is het dan ook weer de telegraaf om.

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 04:16.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:03
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Gay of niet gay,



Wie zou Jim doen?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:07
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-09-2003 @ 04:08:
Legendarische bands als the Beatles zullen nooit meer ontstaan, dat is toch zeer betreurenswaardig.
bij the beatles zat er net zo goed een geldmachine achter hoor, dus tis een beetje onzin om te zeggen dat er nooit meer een abnd als the beatles zal ontstaan
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:17
D3wd
D3wd is offline
Jim heeft helemaal niets te vertellen in de muziekwereld. Hij zingt...tja, niet echt een speciale stem. Als ik verder kijk in de top 40 zie ik rap & R&B. 'Yo niggershit, nigger fuck, my car is so big, I have 4564456 women under my command'. Dat is wat er van de muziekwereld is overgebleven. Teksten met een betekenis (Bob Dylan, Bruce Springsteen etc.) bestaan niet meer. De liedjes van Sean Paul zijn onverstaanbaar, in andere liedjes hoor je allemaal maar yo.
Mijn mening op de muziek van nu... het ging eigenlijk om Jim, I know maar ik kon het niet laten om al die andere commerciele pikkies ff zwart te maken. Of waren die al zwart (geen racisme)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:20
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
D3wd schreef op 06-09-2003 @ 12:17:
Jim heeft helemaal niets te vertellen in de muziekwereld. Hij zingt...tja, niet echt een speciale stem. Als ik verder kijk in de top 40 zie ik rap & R&B. 'Yo niggershit, nigger fuck, my car is so big, I have 4564456 women under my command'. Dat is wat er van de muziekwereld is overgebleven. Teksten met een betekenis (Bob Dylan, Bruce Springsteen etc.) bestaan niet meer. De liedjes van Sean Paul zijn onverstaanbaar, in andere liedjes hoor je allemaal maar yo.
Mijn mening op de muziek van nu... het ging eigenlijk om Jim, I know maar ik kon het niet laten om al die andere commerciele pikkies ff zwart te maken. Of waren die al zwart (geen racisme)
misschien moet je dan de top 40 es loslaten en verder kijken in de muziekwereld
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 06-09-2003 @ 12:20:
misschien moet je dan de top 40 es loslaten en verder kijken in de muziekwereld
Om nou meteen te zeggen dat Jim veel te zeggen heeft in de metal scene...

Maar Jim is geen muzikant, maar een popidool. Zolang hij er blij mee is, vind ik het best.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:22
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-09-2003 @ 12:20:
misschien moet je dan de top 40 es loslaten en verder kijken in de muziekwereld
Dat is ook het probleem nu.
Veel mensen luisteren alleen naar de muziek die hen voorgeschoteld wordt. Gaan zelf niet op ontdekking uit, maar aan de andere kant moet dat wel in je zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:31
D3wd
D3wd is offline
dat is juist het probleem.... ik luister teveel naar niet-hedendaagse muziek. Niet dat dat uitmaakt, maar dat geeft aan dat die muziek gewoon kut is (objectief ). Ik ken echt heeeeel veel mensen die de muziek van NU achteruit vinden gaan, mede mogelijk gemaakt door Jim. GO LED ZEPPELIN
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:36
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
eens met de topic-opener, meer heb ik niet te zeggen
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
D3wd schreef op 06-09-2003 @ 12:31:
dat is juist het probleem.... ik luister teveel naar niet-hedendaagse muziek. Niet dat dat uitmaakt, maar dat geeft aan dat die muziek gewoon kut is (objectief ). Ik ken echt heeeeel veel mensen die de muziek van NU achteruit vinden gaan, mede mogelijk gemaakt door Jim. GO LED ZEPPELIN
kijk, natuurlijk is er in t verleden heel veel goed muziek gemaakt...

maar er word nog steeds heel veel goede muziek gemaakt, die staat niet in de top 40 (waar the beatles, bob dylan, doors enz. vroeger wel in de hitlijsten stonden). dus richt je niet op de top 40, de top 40 gaat om entertainment, niet om muziek.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:57
reel big bram
reel big bram is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 05-09-2003 @ 20:33:
heb jij zelf een band? nee? hou je smoel dan
En ja ik heb een band ja....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:10
reel big bram
reel big bram is offline
en voor degene die het willen weten: Unadulterated, punkrock / skapunk.... www.unadulterated.tk

Bram O
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine De kleren maken de kut. Saai. #1599
Verwijderd
500 31-01-2012 18:43
Muziek Bandje
aloa
6 24-03-2010 14:55
Muziek Up Magazine Zoekt Streetteamers!
Roel UP
0 03-09-2008 13:39
Muziek "Hoe beter de muziek, hoe minder succesvol het is"
Carn
74 26-02-2007 11:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Overheid moet beginnende bands steunen
syneck
77 11-12-2005 02:41
Muziek Idols-2
lucky*me
93 16-09-2003 17:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.