Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 14:47
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Beste mensen,

Zie mijn post iets naar onder!!

Ik heb een vraag ik ben een jongen en ik heb het na enkele maanden uitgemaakt met mijn vriendin. Dit omdat de afstand heel erg groot was en ik een ander meisje leuk begon te vinden. Nu ben ik steeds meer met dat anders meisje om aan het gaan maar is het dan wel netjes om na 2 weken misschien iets met het andere meisje te beginnen.

Ook is het zo dat ik net bezig ben op een nieuwe school waar dit meisje ook op zit. Ik ben bang dat als het uitgaat ik haar nog lange tijd tegen kom of moet ik me hier niet zo veel van aantrekken?

Wat is jullie mening hier over?

Zie mijn post onderaan?!!"

Mvg,

Laatst gewijzigd op 14-10-2011 om 22:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2011, 16:24
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou me niet zo druk maken over die tijd ertussen. Als jij voelt dat je er klaar voor bent, vind ik dat je er gewoon werk van kan maken. Je hoeft niet meteen met haar te zoenen of iets in die richting maar je kunt best gaan daten met haar, kijken of het wat leuks wordt.
En wat betreft het eventuele uitgaan: ik zou me daar niet druk om maken. Op een school zijn genoeg mogelijkheden om haar te ontwijken als dat nodig is en je kunt er misschien maar beter niet van uitgaan dat jullie op zo'n manier uit elkaar zouden gaan dat jullie elkaar niet kunnen luchten of zien.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 16:57
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Als cherry Springs een comment heeft is het ook direct een goede, dus ik kan enkel beamen wat ze zei.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 17:59
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Heel erg bedankt aan zoon reactie heb ik iets. ik hoor graag meerdere meningen. mvg
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 18:03
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Die tijd ertussen maakt alleen uit als het voor jou niet goed voelt. Je kunt er bijna zeker van zijn dat je ex dat niet leuk vindt. Maar je hebt het uit gemaakt, dat betekent ook dat je jezelf ontkoppelt van diegene.

Dat je haar misschien tegenkomt als het uitgaat is nu ook niet van zorg. Sowieso moet je je echt geen zorgen maken om hoe dingen af kunnen lopen als ze nog niet eens begonnen zijn. Mocht het zo zijn, dan vind je daar wel een oplossing of een manier om ermee om te gaan voor.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 18:19
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Oke gelukkig maar. ik was er ook al klaar mee maar het lijkt me zielig maar door jullie reacties ga ik voor mijn eigen geluk.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 18:25
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
zielig kan natuurlijk altijd, maar je moet je eigen gevoel niet in de weg staan.
Er is ook geen standaard daarvoor. Dus gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:15
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
hmm... ik ben meestal van mening dat je wat tot jezelf moet komen.. na een relatie, meestal als je een lange relatie hebt gehad, moet je wat tot je positieven komen. Ik denk dat je dan nogal snel aan een persoon gehecht geraakt, juist omdat je de andere persoon in het verleden hebt geplaatst, dat je dat 'gevoel' n beetje terugzoekt. maar, als je alles al op een rijtje gezet hebt in twee weken,zou ik me niet druk maken :-)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 22:38
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Oke kijk dat is ook een goede. nouwja ik begon een meisje leuk te vinde en had al verkering zeer lang was het niet een maand of 3. Dus op een gegeven moment maakte ik het uit. en toen... dus ik vraag graag jullie meningen en gedachtes bedank voor de reacties tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 06:48
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
Citaat:
Ik zou me niet zo druk maken over die tijd ertussen. Als jij voelt dat je er klaar voor bent, vind ik dat je er gewoon werk van kan maken. Je hoeft niet meteen met haar te zoenen of iets in die richting maar je kunt best gaan daten met haar, kijken of het wat leuks wordt.
En wat betreft het eventuele uitgaan: ik zou me daar niet druk om maken. Op een school zijn genoeg mogelijkheden om haar te ontwijken als dat nodig is en je kunt er misschien maar beter niet van uitgaan dat jullie op zo'n manier uit elkaar zouden gaan dat jullie elkaar niet kunnen luchten of zien.
dat,een bericht van cs is altijd de beste
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 23:15
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Zielig of niet, kies gewoon voor jezelf en versier die andere chick. Je
krijgt niet altijd zo'n kans weetje succes man
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 10-10-2011, 09:45
Verwijderd
En anders probeer je de volgende keer verliefd te worden voordat je na een paar maandjes al een chick dumpt. Scheelt een hoop onnodig drama.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 19:21
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Ik zit met een ander probleem. het is dus zo dat ik ervoor ga en het probeer. nu weet ze wat ik voor der voel. maar als we het er over hebbe zegt ze ik vind je lief en leuk maar ik kan niks met je beginnen. want ik weet dat ik je dan verlies als het ooit uit gaat. ze is daar bang voor want ze gaat bij ern relatie altijd alleen de negatieve dinge zien en maakt het snel uit zegt ze.maar wat moet ik nu??
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 22:44
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Het is een beetje een rare situatie, maar als je echt in love bent met haar moet je je niet laten afschrikken. Je moet gewoon een leuke tijd hebben en zien waar 't schip strandt
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:04
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ja maar als je goed leest, dan ligt dat niet hem.
Als zij het heel snel uitmaakt omdat ze negatieve kanten gaat zien dan is ze er waarschijnlijk helemaal niet aan toe om een fatsoenlijke relatie aan te gaan
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:26
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Zo weet ik het dus niet meer. zelf zegt ze dat ze pas negatieve dinge gaaat zien als ze in een relatie is... maarja
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 13:02
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Maar als ze dat van zichzelf weet, dan moet ze daar toch aan werken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 13:10
bambambam
bambambam is offline
Je kan niet in 2 weken verliefd zijn op een ander, dat kan (nog) geen echte liefde zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2011, 22:50
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Beste bambam als je ff alles wilt lezen. Ik zei dat ik al eerder wat voor der voelde en ondertussen zijn we weer verder.



ps liefde op het eerste gezicht is ook binnen 2 weken...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 08:16
Verwijderd
Ik denk dat ze gewoon niets met je wil en nu één of ander dom excuus heeft verzonnen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 10:14
Verwijderd
Het is vrij duidelijk dat ze niet echt geïnteresseerd is
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 22:32
liefdesvraag
liefdesvraag is offline
Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ze een ander leuker vind. helaas dan maar gewoon vriende blijven.

bedankt allemaal hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ff een verhaal ...
Cootje
18 17-09-2004 21:18
Werk, Geld & Recht CV valt steeds uit na het weekend
Snufje
3 03-11-2003 18:59
Liefde & Relatie vervangen voor een andere jongen
Verwijderd
8 20-06-2003 16:01
Liefde & Relatie Verliefd?
wattedoen
2 07-04-2003 09:40
Liefde & Relatie Verliefd zijn
20marianne12
11 27-11-2002 18:56
Liefde & Relatie Serieus gekwetst
DJken
19 03-11-2002 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.