Oud 29-01-2012, 22:26
Verwijderd
Dus.

Laatst gewijzigd op 29-01-2012 om 22:34.
Advertentie
Oud 29-01-2012, 22:29
Verwijderd
Het is iets met mijn tijd, blijkbaar, mijn computertijd verantwoordt niet met de echte tijd. Maar ik vind dat mijn computertijd dat prima doet. Ik heb net mijn tijdzone opnieuw ingesteld, maar het helpt niet, en dan uit- en inloggen ook niet.

Ik ben echt een computernoob trouwens, hoor. Mijn broertje loste altijd alle problemen met computers voor me op.
Oud 29-01-2012, 22:30
Verwijderd
Suggesties voor betere titels zijn welkom. Behalve dat ik wil gaan roken, dus eigenlijk heb ik nu spijt van dat ik het topic heb gemaakt. Of mag je er tegenwoordig een kwartier over doen?
Oud 29-01-2012, 22:30
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat zijn al die schaatsters knap zeg!
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 22:31
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
'De' weg (:
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 22:31
Verwijderd
@Para: Hm, ik ging het even opzoeken omdat ik zelf ook twijfelde, maar wat ik me herinnerde van de spannende avonturen in de IRC-channels van Anon is conform onderstaand bericht:

Anonymous started attacking Amazon's Web site at 11 a.m. Eastern time, but it appeared to quickly abandon the effort after realizing how little impact it was having, said Paul Mutton, a security analyst at U.K.-based Internet monitoring firm Netcraft.

"The attack didn't seem to make a dent on Amazon.com," which is not surprising, considering Amazon's network infrastructure, he said. "The size of [the Anonymous] botnet was not large enough to have any impact."
Oud 29-01-2012, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Suggesties voor betere titels zijn welkom. Behalve dat ik wil gaan roken, dus eigenlijk heb ik nu spijt van dat ik het topic heb gemaakt. Of mag je er tegenwoordig een kwartier over doen?
Ja, je mag er een kwartier over doen, dus je zou zelfs twee sigaretten kunnen roken. Maar het is een goede titel wel.

Ik vind het trouwens raar dat sommige mensen veel sneller roken dan anderen. Zuigen die gewoon harder of wat is dat?

Citaat:
'De' weg (:
Nee!
Oud 29-01-2012, 22:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Vanaf 0:48. Wat een prachtgesprek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-01-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, je mag er een kwartier over doen, dus je zou zelfs twee sigaretten kunnen roken. Maar het is een goede titel wel.

Ik vind het trouwens raar dat sommige mensen veel sneller roken dan anderen. Zuigen die gewoon harder of wat is dat?
Of gewoon niet de hele sigaret. Een vriendin van me rookt altijd maar halve sigaretten omdat dat net zo goed een nicotinefix geeft en ze anders meer last van haar astma krijgt.
Oud 29-01-2012, 22:42
Verwijderd
LP : ik heb sam vanmiddag ook HP deel 1 laten zien. Hij vond het tof!
Oud 29-01-2012, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Of gewoon niet de hele sigaret. Een vriendin van me rookt altijd maar halve sigaretten omdat dat net zo goed een nicotinefix geeft en ze anders meer last van haar astma krijgt.
Dat ook, ja, maar een kennis van me rookt echt supersnel en dan heeft ze haar hele sigaret op. Hoe kan dat?
Oud 29-01-2012, 22:43
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Nee!
Ja!
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 22:43
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Aldan 68
Uice 65
Stefenootje 47
Chick Rock 44
Quintiano 44
Noedelhap 41
LeMiserable 37
Schrödinger 17
Panopticon 15
Martiño 15
.sann 13
Commendatore 13
Apate 11
Paranoide 10
mollerator 9
Chicka Little 8
leprince 7
Pippeloen 6
Little Phoebe 4
Sarah 4
Lusi 4
Geel 4
Uomi 3
Pierrot 3
Vowel 2
Tigerly 2
Dingaantouwtje 1
deadlock 1
Noci 1
mijamoto 1
Gnork 1
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 22:44
Verwijderd
Ik rook ook altijd alles voor de helft, of het nu jointjes, sigaretten of shagjes zijn.
Oud 29-01-2012, 22:44
Verwijderd
Citaat:
@Para: Hm, ik ging het even opzoeken omdat ik zelf ook twijfelde, maar wat ik me herinnerde van de spannende avonturen in de IRC-channels van Anon is conform onderstaand bericht:

Anonymous started attacking Amazon's Web site at 11 a.m. Eastern time, but it appeared to quickly abandon the effort after realizing how little impact it was having, said Paul Mutton, a security analyst at U.K.-based Internet monitoring firm Netcraft.

"The attack didn't seem to make a dent on Amazon.com," which is not surprising, considering Amazon's network infrastructure, he said. "The size of [the Anonymous] botnet was not large enough to have any impact."
Mm, ik was ook al aan het zoeken. Dan was het een andere site, want ik kan me wel herinneren dat er ophef was over ergens niet kunnen afrekenen. Maar niet op Amazon, kennelijk.
Oud 29-01-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Mm, ik was ook al aan het zoeken. Dan was het een andere site, want ik kan me wel herinneren dat er ophef was over ergens niet kunnen afrekenen. Maar niet op Amazon, kennelijk.
Mhm, Paypal!
Oud 29-01-2012, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ik rook ook altijd alles voor de helft, of het nu jointjes, sigaretten of shagjes zijn.
Ik rook alles heel langzaam en helemaal tot het net niet aan mijn vingertoppen komt. Maar wel alleen sigaretten, witte dunne uit van die pakjes met zakdoekjesopdruk enzo. Maar misschien dat ik ze maar voor de helft zou roken als ik meer zou roken - nu rook ik hoogstens eens per week en dan kan ik net zo goed oproken. Al betwijfel ik of dat mijn maakdingenop!!!1!1!2!1!-reflex onderdrukt, die zit vrij diep.
Oud 29-01-2012, 22:51
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Roken is, kut!
__________________
In omnia paratus
Ads door Google
Oud 29-01-2012, 22:54
Verwijderd
Komma's op rare plekken zijn, kut! Maar ze geven wel, nadruk!
Oud 29-01-2012, 22:55
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Komma's op rare plekken zijn, kut! Maar ze geven wel, nadruk!
,ja
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 22:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Roken is, kut!
Roken is inderdaad, lul.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-01-2012, 22:57
Verwijderd
Ik heb door al dat gekut zo veel zin om met iemand gewoon even m'n moerstaal te praten. Dat is al zo lang geleden! Maar mijn broertje slaapt vast al, en ik heb dus geen telefoon meer.
Oud 29-01-2012, 22:57
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Daar komt de kut uit de mouw.
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 22:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Daar komt de aap uit de kut.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-01-2012, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb door al dat gekut zo veel zin om met iemand gewoon even m'n moerstaal te praten. Dat is al zo lang geleden! Maar mijn broertje slaapt vast al, en ik heb dus geen telefoon meer.
Waarom kun je je telefoon niet gewoon met een net (of iets dergelijks) eruit halen? Zaklamp erbij, huppakee. Of 'ie het nog doet en of je hem nog graag tegen je wang houdt is een tweede, maar toch.
Advertentie
Oud 29-01-2012, 22:59
Verwijderd
Daar kut de aap uit de mouw.
Oud 29-01-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom kun je je telefoon niet gewoon met een net (of iets dergelijks) eruit halen? Zaklamp erbij, huppakee. Of 'ie het nog doet en of je hem nog graag tegen je wang houdt is een tweede, maar toch.
Een net! Dat zou ik kunnen proberen ja, morgen, als het licht is. Maar ik denk niet dat het lukt - het is echt een diepe koker, als je er iets in laat vallen kan je hem echt een tijdje horen vallen. Ik schat tweeënhalve meter, misschien drie. Zulke grote netten hebben we niet, en als we ze hebben zijn ze vast moeilijk te besturen, plus dat mijn telefoon moeilijk te vinden zou zijn. En waarschijnlijk kapot is... maar dat is niet zo'n probleem, we kunnen de simkaart misschien redden. De telefoon zelf was achthonderd roebel, dat geeft niet zo. Misschien probeer ik zoiets wel.
Oud 29-01-2012, 23:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Een net! Dat zou ik kunnen proberen ja, morgen, als het licht is. Maar ik denk niet dat het lukt - het is echt een diepe koker, als je er iets in laat vallen kan je hem echt een tijdje horen vallen. Ik schat tweeënhalve meter, misschien drie. Zulke grote netten hebben we niet, en als we ze hebben zijn ze vast moeilijk te besturen, plus dat mijn telefoon moeilijk te vinden zou zijn. En waarschijnlijk kapot is... maar dat is niet zo'n probleem, we kunnen de simkaart misschien redden. De telefoon zelf was achthonderd roebel, dat geeft niet zo. Misschien probeer ik zoiets wel.
Je moet een klein kind aan een touw laten zakken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-01-2012, 23:08
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Daar komt de kut uit de kom
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 23:11
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Een net! Dat zou ik kunnen proberen ja, morgen, als het licht is. Maar ik denk niet dat het lukt - het is echt een diepe koker, als je er iets in laat vallen kan je hem echt een tijdje horen vallen. Ik schat tweeënhalve meter, misschien drie. Zulke grote netten hebben we niet, en als we ze hebben zijn ze vast moeilijk te besturen, plus dat mijn telefoon moeilijk te vinden zou zijn. En waarschijnlijk kapot is... maar dat is niet zo'n probleem, we kunnen de simkaart misschien redden. De telefoon zelf was achthonderd roebel, dat geeft niet zo. Misschien probeer ik zoiets wel.
Wat is een tijdje? De diepte = 5*valtijd^2
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 29-01-2012, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Je moet een klein kind aan een touw laten zakken.


Volgens mij vindt mijn omgeving me echt motorisch gestoord. Wat ik ook ben, natuurlijk, maar daarom hoeven ze het nog niet te vinden.

En nu ga ik slapen, daar is het wel tijd voor. Ik moet tegenwoordig op maandag naar school.

Citaat:
Wat is een tijdje? De diepte = 5*valtijd^2
Eenheden?
Oud 29-01-2012, 23:12
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Sterkte morgen. En slaap lekker .
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 23:12
Verwijderd


Oud 29-01-2012, 23:13
mollerator
Avatar van mollerator
mollerator is offline
Citaat:


Volgens mij vindt mijn omgeving me echt motorisch gestoord. Wat ik ook ben, natuurlijk, maar daarom hoeven ze het nog niet te vinden.

En nu ga ik slapen, daar is het wel tijd voor. Ik moet tegenwoordig op maandag naar school.



Eenheden?
Diepte in meter, tijd in seconde
__________________
Ik wil graag weten wie er op mijn kop heeft gepoept!
Oud 29-01-2012, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Een net! Dat zou ik kunnen proberen ja, morgen, als het licht is. Maar ik denk niet dat het lukt - het is echt een diepe koker, als je er iets in laat vallen kan je hem echt een tijdje horen vallen. Ik schat tweeënhalve meter, misschien drie. Zulke grote netten hebben we niet, en als we ze hebben zijn ze vast moeilijk te besturen, plus dat mijn telefoon moeilijk te vinden zou zijn. En waarschijnlijk kapot is... maar dat is niet zo'n probleem, we kunnen de simkaart misschien redden. De telefoon zelf was achthonderd roebel, dat geeft niet zo. Misschien probeer ik zoiets wel.
Nee joh, je hebt in Rusland toch die vlindernet-achtige netten. Zeg maar, сачок. Daarmee moet het wel kunnen, desnoods met een verlengde eraan om de stok langer te maken.
Oud 29-01-2012, 23:17
Verwijderd


Slapstick for teh fucking win

Anyways, met dit tamelijk grappige clipje ga ik jullie verlaten liefjes. Nighty-night!
Ads door Google
Oud 29-01-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Sterkte morgen. En slaap lekker .
Ik heb geen sterkte nodig. Ik heb geschiedenis, voor het eerst in een halfjaar. <3

Citaat:
Diepte in meter, tijd in seconde
Tweeënhalve meter dan.

Citaat:
Nee joh, je hebt in Rusland toch die vlindernet-achtige netten. Zeg maar, сачок. Daarmee moet het wel kunnen, desnoods met een verlengde eraan om de stok langer te maken.
(i) Dat moet wel ergens hier zijn, ja. Zij het niet hier dan wel bij buren of zo.
Oud 29-01-2012, 23:27
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Groothuis wereldkampioen
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 23:40
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
En ik ben verliefd op Dione de Graaf
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 23:43
Verwijderd
Je wordt nogal snel verliefd, of niet?
Oud 29-01-2012, 23:45
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik denk meer dat ik vrij snel ben met die term .
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 23:46
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Maar zoals Dione aan het klappen was en roepen en doen toen ze dacht dat het niet uitgezonden zou worden, was echt heel erg vertederend <3
__________________
In omnia paratus
Oud 29-01-2012, 23:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Groothuis wereldkampioen
Wie?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-01-2012, 01:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Het SNEEUWT gewoon Het is niet veel, maar het is er!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-01-2012, 01:07
Verwijderd
sneeuw is zoveel extra reistijd ;x ;x
maar hier nog niks gelukkig.
Oud 30-01-2012, 01:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
sneeuw is zoveel extra reistijd ;x ;x
maar hier nog niks gelukkig.
Ja, de NS kennende ontsporen honderden treinen al over één sneeuwvlokje.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-01-2012, 01:11
Verwijderd
Nou ja, ik heb het meer over fietsen wat dan niet meer mogelijk is (iig niet voor mij) en veel dingen waar ik moet zijn doe ik langer over met het ov dan met de fiets.
Oud 30-01-2012, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, de NS kennende ontsporen honderden treinen al over één sneeuwvlokje.
En bij sneeuw in het noorden kunnen treinen op station Den Bosch niet meer naar Tilburg rijden, enzo
Oud 30-01-2012, 01:21
Verwijderd
Verdorie, rokende vrienden. Nu ruiken mijn kleren naar vies.
Oud 30-01-2012, 01:22
Verwijderd
Roken an sich is best kek trouwens, zeker in zwart-wit. Jammer alleen dat er zoveel paupers zijn die roken, dat het zo duur is, en dat het overall slecht voor je is.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.