Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2003, 07:59
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Ik woon samen met 2 mensen, waarvan 1 een dikke aso blijkt te zijn. Hij liegt vaak en is achterbaks en zulke shit.

Ik was deze vakantie een tijd weg en hun zouden op mijn huisdieren passen. Toen ik terug kwam waren 2 van mijn 3 dieren dood.
En hij loog eerst ook nog dat hij het konijn had weggegeven, totdat ik erachter kwam dat ie dood was gegaan.

Ik had voor de vakantie 3 goeie fietsen. Toen ik terug kwam zei hij dat ie van 1 fiets niet wist wat ermee was gebeurd, 1 fiets van mij had hij uitgeleend en was gesloopt en die andere had hij zelf gesloopt zegt hij.

Mijn brommer was goed, nu is de startkabel los door hem en zegt hij dat hij nog geen tijd heeft gehad hem weer te maken.

Zoals je kunt begrijpen ben ik heel erg pissed off.

Ik voel een hele sterke drang zijn hele kankerkop kapot te slaan maar ik weet dat het alleen maar negatief voor mij zou werken, want hij zal alleen maar meer dingen van mij slopen en jatten.
Ook kan ik hem niet uit huis zetten want het huis staat ook op zijn naam. En ook een slot op mijn slaapkamer deur is niet de oplossing want ik heb ook spullen in de rest van mn huis staan.

Hij heeft ook nog een schuld bij mij van 200 euro maar hij heeft geen werk/inkomen, en alle kosten die hij wil/moet betalen (zoals huur en consumptie) betaald zijn vriendin voor hem.

De andere persoon die ook bij me woont is zijn tweelingbroer en die bemoeit zich er liever niet mee en daarop hoef ik dus niet te rekenen.

WAT KAN IK DOEN??
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2003, 08:04
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Is het huis van jouw of van een woningbouwstichting? In beide gevallen kun je gaan klagen bij of de politie, of bij een rechtsbureau.

En hoe heeft die 'aso' dan ooit toestemming kunnen krijgen om in dat huis te wonen? Of kun jij je huisgenoten niet uitkiezen?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 08:17
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Bedankt voor je reactie.

Het huis is van de woningbouwstichting.
Ik ken hem al bijna mn hele leven maar hij is pas zo extreem aso geworden sinds hij hier woont. Bovendien woonde ik destijds op straat en had ik niet veel keus dan om met hem samen te gaan wonen.

En naar de politie gaan heeft geen nut, die kan daar nix mee en zelfs als ze dat wel zouden kunnen, doen ze er toch niets aan. En ik heb ook geen bewijzen van zijn "misdaden".

Heb je nog andere ideeen? (of iemand anders?)
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:20
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
waarom heb je in godsnaam 3 fietsen en een brommer
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou m flink in elkaar slaan en dan verhuizen. O ja en aangifte doen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:34
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm, tja, aso terug gaan doen, gewoon zijn spullen in de fik steken ofZO
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:46
qghp
qghp is offline
lol hahahah leuk verhaal om te lezen

maar ik zou slaan en schoppen en alles van hem jatten
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:16
Thomas
Thomas is offline
Wat een onvolwassen reacties allemaal.

Praat er eens met hem over en als dat echt niet werkt dan zou ik gewoon verhuizen.

Overigens zou ik echt wel aangifte doen, maar pas als je zeker weet dat je ergens anders terecht kunt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 04-08-2003 @ 12:16:
Wat een onvolwassen reacties allemaal.

Praat er eens met hem over en als dat echt niet werkt dan zou ik gewoon verhuizen.

Overigens zou ik echt wel aangifte doen, maar pas als je zeker weet dat je ergens anders terecht kunt.
Ben ik het helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:24
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-08-2003 @ 12:16:
Wat een onvolwassen reacties allemaal.

Ja inderdaad, maar het topic staat ook in 'De Kantine'.. Zou het niet beter ergens anders kunnen dan zodat er serieuser gereageert wordt .........
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:55
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
en hij betaalt wel voor de schade zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 14:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-08-2003 @ 12:16:
Wat een onvolwassen reacties allemaal.

Praat er eens met hem over en als dat echt niet werkt dan zou ik gewoon verhuizen.

Overigens zou ik echt wel aangifte doen, maar pas als je zeker weet dat je ergens anders terecht kunt.
idd, zou ik ook doen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 15:09
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
de rechtwinkel ofzow?
kijken welke rechten je hebt ten opzichten van hem.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 16:40
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Met hem praten is wel het eerste dat je moet doen... zou raar zijn als je dat sowieso nog nooit gedaan hebt, maar goed
Als hij niet luistert gewoon dreigen dat als hij zo aso blijft doen, jij dat ook best kan... en dan dus ook echt je dreigementen uitvoeren, anders schiet het ook niet op
En je moet een rekening van nieuwe fietsen en die schuld naar z'n vriendin sturen zodat ze weet hoe aso hij eigenlijk is... en dan zeggen dat ze het maar betaalt of dat je anders naar de gerechtswinkel of iets toe stapt
En dat het dan misschien zielig voor zijn vriendin is, das dan jammer... moet ze maar niet zo'n aso-vriend nemen
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 17:08
Verwijderd
Ben bang dat je niet zo heel veel kunt doen tegen een asociale huisgenoot, zeker niet als het huis zijn eigendom is. Dan is hij in principe gerechtigd erin te doen wat hij wil. Kijk, als hij dingen van je steelt, dan is dat natuurlijk strafbaar, maar dan moet het wel gaan om echt duidelijk stelen en niet alleen om dingen lenen en niet meer terugleggen. Dat is natuurlijk voor jou ook wel irritant, maar je kunt er niet zoveel mee.

Als je het huis huurt, zou je naar de verhuurder kunnen gaan om te melden dat hij irritant is, maar ik ben bang dat die er verder ook niet zoveel mee kan. In ieder geval kun je niets doen als het huis van hem is. Dat hij een schuld bij jou heeft is erg triest, maar dat kun je natuurlijk ook niet in rechte afdwingen hoewel je natuurlijk wel gelijk hebt.

Ben bang dat je hier niet zoveel officiële middelen hebt om hem aan te pakken. Ik zou eens met 'm gaan praten, en anders zit er weinig anders op dan te verhuizen, ben ik bang
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 18:24
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-08-2003 @ 12:16:
Wat een onvolwassen reacties allemaal.

Praat er eens met hem over en als dat echt niet werkt dan zou ik gewoon verhuizen.

Overigens zou ik echt wel aangifte doen, maar pas als je zeker weet dat je ergens anders terecht kunt.
Thanks, eindelijk een serieuze reactie.

Ik heb het er al vaak genoeg met em over gehad maar hij heeft er, volgens zijn eigen woorden, "schijt aan" dat ie zo doet.

Verhuizen kan niet zo makkelijk, er is hier een wachttijd van 5 jaar waar ik woon, voor huurhuizen.

En waarvan kan ik aangifte doen? Dat ie me fietsen kwijt maakt en me brommer sloopt en dingen? Als hij dat ontkent (wat ie natuurlijk doet) dan schiet ik er nog helemaal nix mee op, behalve dat hij zich nog irritanter gaat gedragen...
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 18:24
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 04-08-2003 @ 14:55:
en hij betaalt wel voor de schade zeg maar?
I wish.
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 18:25
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 04-08-2003 @ 16:09:
de rechtwinkel ofzow?
kijken welke rechten je hebt ten opzichten van hem.
Geen enkele, want ik kan niet officieel bewijzen dat hij deze dingen doet.
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2003, 18:25
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 04-08-2003 @ 17:40:
Met hem praten is wel het eerste dat je moet doen... zou raar zijn als je dat sowieso nog nooit gedaan hebt, maar goed
Als hij niet luistert gewoon dreigen dat als hij zo aso blijft doen, jij dat ook best kan... en dan dus ook echt je dreigementen uitvoeren, anders schiet het ook niet op
En je moet een rekening van nieuwe fietsen en die schuld naar z'n vriendin sturen zodat ze weet hoe aso hij eigenlijk is... en dan zeggen dat ze het maar betaalt of dat je anders naar de gerechtswinkel of iets toe stapt
En dat het dan misschien zielig voor zijn vriendin is, das dan jammer... moet ze maar niet zo'n aso-vriend nemen
Met hem praten heeft geen zin, hij liegt toch alleen maar. En hij ontkent altijd alles, zelfs al is hij de enige die iets gedaan kan hebben.

Wat voor asociaal gedrag kan ik doen (en wat voor nut zou het hebben?). Hij heeft namelijk geen bezitteningen, alleen een bed en een kast, en als ik hem zou slaan gaat ie expres nog vijandiger doen. Wanneer hij wel geld heeft dan is dat zogenaamd niet van hem (maar voornamelijk van zijn vriendin) en geeft hij het uit aan consumptie.
Bovendien is zijn vriendin net zo achterbaks als hem (en neemt het altijd voor hem op), dus daarvan hoef ik ook niets te verwachten...
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 18:26
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-08-2003 @ 18:08:
Ben bang dat je niet zo heel veel kunt doen tegen een asociale huisgenoot, zeker niet als het huis zijn eigendom is. Dan is hij in principe gerechtigd erin te doen wat hij wil. Kijk, als hij dingen van je steelt, dan is dat natuurlijk strafbaar, maar dan moet het wel gaan om echt duidelijk stelen en niet alleen om dingen lenen en niet meer terugleggen. Dat is natuurlijk voor jou ook wel irritant, maar je kunt er niet zoveel mee.

Als je het huis huurt, zou je naar de verhuurder kunnen gaan om te melden dat hij irritant is, maar ik ben bang dat die er verder ook niet zoveel mee kan. In ieder geval kun je niets doen als het huis van hem is. Dat hij een schuld bij jou heeft is erg triest, maar dat kun je natuurlijk ook niet in rechte afdwingen hoewel je natuurlijk wel gelijk hebt.

Ben bang dat je hier niet zoveel officiële middelen hebt om hem aan te pakken. Ik zou eens met 'm gaan praten, en anders zit er weinig anders op dan te verhuizen, ben ik bang
Het huis is niet zijn eigendom, maar staat op zijn naam en op die van mij. Hij liep eerder ook achter met de huur, en toen ik daarmee heen was gegaan, als reden om hem eruit te laten zetten, zeiden ze dat we er samen verantwoordelijk voor waren, omdat we het huis samen hadden genomen. Dwz, als hij niet betaald, moet ik het voor hem doen. En als ik dat niet doe, komen de deurwaarders. Hij heeft geen bezittingen, dus zouden ze mijn spullen meenemen. Gelukkig heeft zijn broertje toen geld kunnen regelen voor hem voor de huur via hun vader dus dat is uiteindelijk goed gekomen, maar het blijkt dus wel in wat voor verneukte situatie ik zit opgescheept met hem.

Dus ik vrees dat ik het met je eens ben, ik kan geen officieel niets beginnen ertegen... En verhuizen is hier dus makkelijker gezegd dan gedaan, met een wachttijd van 5 jaar.
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 18:27
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Iedereen heel erg bedankt voor alle serieuze reacties.

Als er nog iemand is met een nieuw idee, dan hoor ik die echt graag.
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Prophecy schreef op 04-08-2003 @ 19:26:
Het huis is niet zijn eigendom, maar staat op zijn naam en op die van mij. Hij liep eerder ook achter met de huur, en toen ik daarmee heen was gegaan, als reden om hem eruit te laten zetten, zeiden ze dat we er samen verantwoordelijk voor waren, omdat we het huis samen hadden genomen. Dwz, als hij niet betaald, moet ik het voor hem doen. En als ik dat niet doe, komen de deurwaarders. Hij heeft geen bezittingen, dus zouden ze mijn spullen meenemen. Gelukkig heeft zijn broertje toen geld kunnen regelen voor hem voor de huur via hun vader dus dat is uiteindelijk goed gekomen, maar het blijkt dus wel in wat voor verneukte situatie ik zit opgescheept met hem.

Dus ik vrees dat ik het met je eens ben, ik kan geen officieel niets beginnen ertegen... En verhuizen is hier dus makkelijker gezegd dan gedaan, met een wachttijd van 5 jaar.
Oh, het is een huurhuis? Oke. Nou kijk, als het op jullie naam staat en jullie betalen samen de huur, dan geldt eigenlijk hetzelfde als wanneer jullie samen eigenaar zouden zijn, dat maakt niet zoveel uit. Je staat wel iets sterker als je de helft van de huur betaalt. Je zou kunnen proberen de huurovereenkomst te laten ontbinden omdat het niet in redelijkheid van je verwacht kan worden dat je samen met die kerel de huur voortzet. Hoe dat precies zit weet ik niet, dat zou ik eigenlijk moeten opzoeken, ik ben niet echt thuis in huurrecht en dat soort zaken.

Op dit moment ben ik dus wel bang dat je het nog even zult moeten uitzingen, gewoon proberen hem te negeren en goed op je spullen te passen, met hem te praten en proberen het niet te laten escaleren.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:07
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Beste Prophecy,

wat ontzettend erg voor je. Mag ik vragen wat het andere dier was, niet het konijn dus, maar die anderen?
Over het officiele, staatsrechtelijke gedeelte wil ik mij niet buigen, echter zal ik wel met een passende oplossing komen. Deze persoon, als we hem zo mogen noemen, woont bij jou in huis, en heeft niet alles drie fietsen en je brommer kapot gemaakt, maar ook nog eens twee dieren vermoord. Daarop moet een straf staan. Welnu, als je dat door zou geven aan de politie, krijg je een enorme lijst aan bureaucratische papiertje die ingevuld moeten worden, en zal uiteindelijk blijken dat er onvoldoende bewijs is. Als er bewijs is, krijgt hij een boete. Welnu, dat lijkt MIJ niet sufficient en toereikend. Daarom een passende oplossing. Het lieve konijntje dat hij heeft vermoord, zat in een hok neem ik aan. Een hok dat perfect geschikt zou zijn voor een aso. Bouw een hok, iets groter dan dat van je konijntje, doe er wat stro in, koop zo'n drinkflesje dat je aan de zijkant van het hok kan hangen, en koop wat sla. Zorg dat het een goed, stevig hok is, want iemand zal er heel lang in moeten doorbrengen, op sla en water. Zorg dat je je huisgenoot in het hok krijgt, door hem te lokken, neer te slaan, te drogeren, wat dan ook, en blinddoek hem! Voer hem vervolgens enkele weken sla, en laat hem water drinken, terwijl hij zijn ontlasting en urine de vrije loop zal moeten laten in de kooi. Hij zal zich voelen als het konijn dat hij vermoord heeft. Zoals hij zich moet voelen, zoals hij zich moet voelen om er ooit van te leren! Leer het hem!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:09
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Je zou hem zelfs eerst dronken kunnen voeren,
zodat hij de eerste dag dat hij wakker wordt in het hok ook nog eens een enoorme kegel heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:14
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Tsjaa... t is natuurlijk een beetje dom om je spullen bij onbekenden achter te laten....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2003, 19:26
MaRiEkJuH
Avatar van MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 04-08-2003 @ 20:14:
Tsjaa... t is natuurlijk een beetje dom om je spullen bij onbekenden achter te laten....
Maar als je bij hun op een kamer woont moet je ze toch kunnen vertrouwen? Waar moet je anders al je spullen laten?
__________________
InDiScHe WaTeRLeLiEs
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ochlocraat schreef op 04-08-2003 @ 20:07:
Beste Prophecy,

Over het officiele, staatsrechtelijke gedeelte wil ik mij niet buigen (...)
Wat heeft dit in 's hemelsnaam met staatsrecht te maken?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:48
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-08-2003 @ 20:35:
Wat heeft dit in 's hemelsnaam met staatsrecht te maken?
Niets,
daarom zal ik me daar ook niet over buigen. Je moet beter opletten nare man, voor zover jij al suggereerde dat ik suggereerde dat het er iets mee te maken had, laat het duidelijk zijn dat ik dat noch dacht noch suggereerde en dat jij hier de plank dus volledig mis slaat.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:22
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-08-2003 @ 19:51:
Oh, het is een huurhuis? Oke. Nou kijk, als het op jullie naam staat en jullie betalen samen de huur, dan geldt eigenlijk hetzelfde als wanneer jullie samen eigenaar zouden zijn, dat maakt niet zoveel uit. Je staat wel iets sterker als je de helft van de huur betaalt. Je zou kunnen proberen de huurovereenkomst te laten ontbinden omdat het niet in redelijkheid van je verwacht kan worden dat je samen met die kerel de huur voortzet. Hoe dat precies zit weet ik niet, dat zou ik eigenlijk moeten opzoeken, ik ben niet echt thuis in huurrecht en dat soort zaken.

Op dit moment ben ik dus wel bang dat je het nog even zult moeten uitzingen, gewoon proberen hem te negeren en goed op je spullen te passen, met hem te praten en proberen het niet te laten escaleren.
Daar heb ik ook al es aan gedacht. Maar als ik de huurovereenkomst beeindig, heb ik zelf ook geen huis meer. Dus dat werkt niet vrees ik...
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:26
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 04-08-2003 @ 20:07:
Beste Prophecy,

wat ontzettend erg voor je. Mag ik vragen wat het andere dier was, niet het konijn dus, maar die anderen?
Over het officiele, staatsrechtelijke gedeelte wil ik mij niet buigen, echter zal ik wel met een passende oplossing komen. Deze persoon, als we hem zo mogen noemen, woont bij jou in huis, en heeft niet alles drie fietsen en je brommer kapot gemaakt, maar ook nog eens twee dieren vermoord. Daarop moet een straf staan. Welnu, als je dat door zou geven aan de politie, krijg je een enorme lijst aan bureaucratische papiertje die ingevuld moeten worden, en zal uiteindelijk blijken dat er onvoldoende bewijs is. Als er bewijs is, krijgt hij een boete. Welnu, dat lijkt MIJ niet sufficient en toereikend. Daarom een passende oplossing. Het lieve konijntje dat hij heeft vermoord, zat in een hok neem ik aan. Een hok dat perfect geschikt zou zijn voor een aso. Bouw een hok, iets groter dan dat van je konijntje, doe er wat stro in, koop zo'n drinkflesje dat je aan de zijkant van het hok kan hangen, en koop wat sla. Zorg dat het een goed, stevig hok is, want iemand zal er heel lang in moeten doorbrengen, op sla en water. Zorg dat je je huisgenoot in het hok krijgt, door hem te lokken, neer te slaan, te drogeren, wat dan ook, en blinddoek hem! Voer hem vervolgens enkele weken sla, en laat hem water drinken, terwijl hij zijn ontlasting en urine de vrije loop zal moeten laten in de kooi. Hij zal zich voelen als het konijn dat hij vermoord heeft. Zoals hij zich moet voelen, zoals hij zich moet voelen om er ooit van te leren! Leer het hem!
Ik had 2 witte muizen en een konijn en nu zijn 1 muis en het konijn dood. Ik kan niet bewijzen dat hij verantwoordelijk voor ze was toen ze zijn gestorven, net zo min als ik kan bewijzen dat hij mijn spullen sloopt enzo...

De rest van je post is wel een goed idee maar helaas nie serieus..
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:28
Prophecy
Avatar van Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 04-08-2003 @ 20:14:
Tsjaa... t is natuurlijk een beetje dom om je spullen bij onbekenden achter te laten....
Onbekenden?
Ik ken mijn huisgenoten al vanaf ik 5 of 6 jaar was. Maar een van hun is te aso geworden sinds hij hier woont en dat is dus mijn probleem..
__________________
The Sleeper Must Awaken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:33
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Ik snap ook niej wat je met 3 fietsen en een brommer moet...maar goed om even op je onderwerp in te gaan: Wat hij met de dieren heeft gedaan is gewoon TE erg... Maar als je wist dat hij zo aso was, liet je hem toch niej op je dieren passen Ik zou gewoon eens rustig met hem praten, wat meestal toch geen zin heeft met zulke mensen Maar je zou met z'n vriendin kunnen gaan praten Die vind het vast net zo erg als jou. En zoek wat op wat hij fout heeft gedaan, of wat hij nog doet.. Denk aan: drugs spul jatten mensen afzetten En dan kun je hem aangeven bij de politie Als hij echt aso is doet hij zulke dingen echt wel... Duzz naja suc6!!

Frankie luv ya
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:40
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
nandatje schreef op 04-08-2003 @ 22:33:
Ik snap ook niej wat je met 3 fietsen en een brommer moet...maar goed om even op je onderwerp in te gaan: Wat hij met de dieren heeft gedaan is gewoon TE erg... Maar als je wist dat hij zo aso was, liet je hem toch niej op je dieren passen Ik zou gewoon eens rustig met hem praten, wat meestal toch geen zin heeft met zulke mensen Maar je zou met z'n vriendin kunnen gaan praten Die vind het vast net zo erg als jou. En zoek wat op wat hij fout heeft gedaan, of wat hij nog doet.. Denk aan: drugs spul jatten mensen afzetten En dan kun je hem aangeven bij de politie Als hij echt aso is doet hij zulke dingen echt wel... Duzz naja suc6!!

Frankie luv ya
ben jij nou echt zo dom, of doe je gewoon in elk topic zo?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:43
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Wat een onvolwassen reacties allemaal.
Ik snap niet wat er onvolwassen aan is?

Je mag best heel erg kwaad zijn op de persoon van wie je dacht dat het je vriend was maar ondertussen je vertrouwen schendt. En dan heb ik t nog niet eens over JOUW huisdieren die door hem dood zijn. ( al had ie ze aan iemand anders gegeven, wie geeft hem dat recht?)

Aangezien dr weinig via de politie weinig aan te doen valt zeg ik idd "geef hem n flink pak rammel"dat verdient ie wel. Dat zou mijn eerste reactie iig zijn als een goeie vriend van mij me zo behandelt.... maar dat kan aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:14
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 04-08-2003 @ 14:55:
en hij betaalt wel voor de schade zeg maar?
gast hij heeft een lening bij die jongen
en jij maar denken dat hij die dan niet betaalt maar de schade wel
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:19
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Prophecy schreef op 04-08-2003 @ 08:59:


WAT KAN IK DOEN??
ten eerste; ik zou als ik jou was voor keihard bewijs gaan zorgen... echt keihard desnoods met een camera ofzo

als je bij die gast weggaat, kun je dan niet ergens anders terrecht? familie ofzo....

ga anders gewoon op zoek naar een flatje of desnoods een studentenkamer....

als je je inschrijft (moet je sowieso doen vind ik) dan duurt het nog ff.... kijk op internet ... kijk in kranten. laat vrienden rondlullen dat je een kamer zoekt. kortom gebruik alle soorten media om te laten weten dat jij een kamer/huis zoekt.

veel suc6

btw: ik zou wel ff trippen tegen die gast
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriend wordt gepest, wat kan ik doen?
Laiva
9 10-02-2015 10:05
Liefde & Relatie Wat kan ik doen
youdanger
2 26-12-2012 20:40
Psychologie wat moet ik doen?
koekje97
6 14-12-2011 08:28
Werk, Geld & Recht Wat kan ik doen?
Verwijderd
6 10-12-2009 20:35
Liefde & Relatie help wat moet ik doen
mark855
38 18-04-2009 14:30
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.