Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 15:00
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Ik heb nu ongeveer een maand een relatie met een jongen waarvan ik sterk het gevoel heb dat hij verliefder op mij is dan ik op hem.. Ik ben wel verliefd op hem, maar ik voel me af en toe schuldig omdat ik blijkbaar niet ZO gek ben op hem als hij op mij.
Toch heb ik wel altijd veel plezier met hem en ik wil ook graag bij hem blijven.

Is dit fout van mij? Is het eerlijker voor hem om het uit te maken of zien jullie hier geen kwaad in?

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2002, 15:29
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Zolang je maar eerlijk blijft naar hem toe, lijkt het mij geen probleem. Weet hij waar hij aan toe is en kan hij zelf bepalen wat hij daar mee doet.
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:31
Gup
Gup is offline
Zolang je idd het gevoel hebt dat je wél verliefd bent, is het denk ik geen probleem om gewoon verder te gaan... Iedereen heeft toch wel eens van die periodes dat je het gevoel hebt dat je vriend/vriendin verliefder is dan jij, of andersom?
Pas als je het gevoel hebt dat je geen gevoel meer hebt voor hem op de manier van verliefd zijn, is het eerlijk dit tegen hem te zeggen.

Kusje Gup
__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:32
Verwijderd
Ik begrijp je wel, maar ik denk dat dat niet erg is. Iedereen ervaart gevoelens op zijn eigen manier en misschien zegt jouw mindere verliefdheid dus wel evenveel als zijn extreme verliefdheid. Het gaat erom dat het in de praktijk geen problemen oplevert. Zolang je maar aan de 'verwachtingen' voldoet. Zolang je elkaar maar niet kwetst is alles prima en aangezien ook jij bij hem wil blijven is het dus prima.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:35
~*DeathlyDiva*~
Avatar van ~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
nee ik denk niet dat je wat fout doet want je voelt wel wat voor hem. zou het zo zijn dat je helemaal niet verliefd bent of wat dan ook zou het wel een beetje fout zijn want dan kan je hem kwetsen... maar het kan altijd gebeuren dat de 1 meer van de ander houd.. daarvoor hoef je het niet uit te maken want het gaat toch goed tussen jullie?? en je voelt wat voor hem duzz..
en stel je maakt het wel uit, dan voelen jullie je allebei ontzettend kut... (want hij vind jou leuk maar het is uit, en jij vind hem leuk en het is uit)
dus ik zou maar gewoon van de aandacht gaan genieten...
pas als het zo erg word, dat jij hem amper leuk vind en hij wil bij wijze van spreken zowat gaan samen wonen en trouwen..
tja... dan is er een probleempje vind ik..

maar das mijn mening maar.
heel veel succes en sterkte (en natuurlijk ook plezier)

liefs,

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom is dit fout?
Epicurus
13 02-12-2012 12:17
Liefde & Relatie Is dit alles?!
ikke niet
18 11-06-2005 21:23
Liefde & Relatie wat is dit? wat moet ik ermee?
Vini-Vidi-Vici
10 14-12-2003 20:09
Liefde & Relatie is dit vreemdgaan??
**thuggirl**
76 13-08-2002 19:10
Liefde & Relatie Wie is er fout?
Optima
26 01-04-2002 22:47
Psychologie Is dit fout?
W1ZZ
32 15-03-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.