Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 16:18
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
hoi hoi

als eerste wil ik even kwijt dat jeugdzorg een geweldige stichting is...

mijn vriendin word al een tijd *geholpen* door jeugdzorg. haar moeder heeft ms en dat vraagt nogal wat van mijn vriendin...

eef (mijn vriendin) heeft al regelmatig bij andere mensen gewoont en haar moeder lijkt zich nou niet bepaald druk te maken om eef... door dat dr moeder ms heeft zijn er 6 hulpverleners voor dr moeder... al die 6 commanderen eef rond en niemand die er wat aan doet. nu heeft jeugdzorg een hulpverlener uit de lucht laten vallen metde naam marcella...

marcella zou dus zogenaamd op moeten komen voor eef maar juist marcella zit eef dwars... eef is pas uit huis geplaatst omdat ze te veel spijbelt volgens marcella. ze zit nu voor 4 weken in een kostschool. ze mag ook geen contact met mij opnemen maar wel met haar exvriend...

het gekke is dat ze uit huis geplaatst is vanwegen het spijbelen maar ze krijgt geen beglijding onderweg als ze naar school gaat... otw ze kan doen en laten wat ze wil en dus nog fijn spijbelen als ze wil... ze mag geen contact met mij opnemen dat lijkt mij niet echt een oplossing voor t probleem dat ze spijbelt...

ik en eef geloven dat het juist er om gaat dat ik eef dr vriend ben en dat ze ons uit elkaar willen halen... ik zelf woon in helmond. het eerste dat marcella zei toen ze hoorde van mij was dat eef niet alleen mog treinen en helemaal neit zo verweg...
ze heeft dat bij dr moeder ingepraat en dr moeder had het idee dat ik 1 of andere schoft was die neit te vertrouwen is.

ik heb het geluk dat dr familie nieuwschierig naar me was en ik op de familiedag mocht komen... daar heb ik echt kennis gemaakt met dr moeder en ze heeft nu het idee dat ik een nette jonge ben... de rest van dr familie kan helemaal goed met me opschieten blijkt. dr moeder heeft dit tegen marcella gezegt maar nogaltijd zal ik slecht zijn voor eef volgens marcella.

nah t is een raar verhaal maar wat kan ik hier aan doen? ik heb nog een aantal spullen van eef oa een laptop vanmiddag kreeg ik een telefoontje van dr moeder en heb ik afgesproken dat ik die maandag zal trugbrengen (wat ik ookal vanplan was) ik vroeg hoe dat ze aan mijn nummer kwam omdat dat geheim is waarop ze antwoorden dat ze dat via jeugdzorg had gekregen

jeugdzorg blijkt ernstug veel van mij te weten en dit vrolijk te vertellen tegen alles en iedereen die er naar vraagt ookal klopt de helft dus niet...

kan jeugdzorg uberhaupt wel mijn omgang met eef verbieden? en wie of wat kan ik inschakelen om t wat lastiger te maken voor jeugdzorg... ik bedoel ik laat niet zomaar mijn vriendin die zelf niet van me af wil afnemen door een instelling!

grtz Dream

[edit]
eef is 13 jaar
[/edit]
__________________
Ik was bij Spambers :|

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 19:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2004, 16:58
Verwijderd
[mierenneukmodes]ABC spellingscontrole/interpunctiecontrole ?[/mierenneukmodes]
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 18:07
Verwijderd
Hoe oud is je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 19:03
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:
Alex schreef op 27-04-2004 @ 19:07 :
Hoe oud is je vriendin?
13...
__________________
Ik was bij Spambers :|
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 20:08
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
En wat doet dit topic hier...?
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 20:29
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Girl87 schreef op 27-04-2004 @ 21:08 :
En wat doet dit topic hier...?
Ik denk dat TS met name op de rechten kant van dit deelforum doelt. Misschien dat Psychologie ook een goede keuze was geweest, maar ik denk eigenlijk dat ie hier ook wel past.

Hmm, ik kan me er iets bij voorstellen dat ze moeite hebben met jullie leeftijdsverschil. Wat nog niet direct tot een omgangsverbod zou moeten kunnen leiden imho.

Maar kun je die familie niet meer inschakelen. Ik bedoel die hebben een goede indruk van je gekregen en misschien kunnen die jullie steunen. Ik weet niet hoeveel die meoder kan bereiken, maar het is nog altijd wel haar kind en niet het kind van die Marcella.

Kun je trouwens met die moeder praten als je daar bent om spullen terug te brengen? Of schrijf haar een briefje waarin je het probleem voorlegt. Ik bedoel als har moeder het toestaat dat jullie contact hebben, dan kan die Marcella het moeilijk verbieden denk ik zo. (Daarbij weet ik niet in hoeverre eventuele regels van zo'n kostschool mee kunnen tellen maar goed, het gaat ook over de periode na die 4 weken).

Verder vraag ik me af wat jeugdzorg loopt rond te bazuinen over jou. Dan neit inhoudelijk, maar meer wat voor dingen. Maar ook zij mogen niet zomaar mensen van allerlei dingen beschuldigen.....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 13:11
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 27-04-2004 @ 21:29 :
Ik denk dat TS met name op de rechten kant van dit deelforum doelt.
Dreamzilla, is dit zo? Of is het meer psychologisch? In het laatste geval moet ik 'm verplaatsen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 15:12
Verwijderd
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 18 en 13 een stevig, ietwat ongezond leeftijdsverschil vind.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 28-04-2004 @ 16:12 :
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 18 en 13 een stevig, ietwat ongezond leeftijdsverschil vind.
Daar word je niet naar gevraagd.. En dan nog; dat maakt het probleem niet minder.

Verder... hmm, ik zou het echt niet weten hoe dat allemaal zit. Misschien eens met iemand praten die je wat beter kan helpen. Ik weet niet precies op grond waarvan jeugdzorg jou zo behandelt. Misschien moet je eens met mensen daar proberen te spreken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een vriendin van mij heeft ook een poosje tijdelijk in een pleeggezin gezeten en toen mocht ze geen contact hebben met haar ouders en haar familie (wel met haar opa en oma) en wel met mij. Of ze dit contact echt af kunnen dwingen denk ik niet, tenzij ze bij de politie aangeven dat jullie elkaar niet meer mogen zien maar dat lijkt me wat ver gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 03:27
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:
ekki schreef op 28-04-2004 @ 14:11 :
Dreamzilla, is dit zo? Of is het meer psychologisch? In het laatste geval moet ik 'm verplaatsen.
jawol wat jullie vinden van t leeftijdsverschild etc vind ik niet zo interesant om eerlijk te zijn
__________________
Ik was bij Spambers :|
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 03:31
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-04-2004 @ 17:34 :
Een vriendin van mij heeft ook een poosje tijdelijk in een pleeggezin gezeten en toen mocht ze geen contact hebben met haar ouders en haar familie (wel met haar opa en oma) en wel met mij. Of ze dit contact echt af kunnen dwingen denk ik niet, tenzij ze bij de politie aangeven dat jullie elkaar niet meer mogen zien maar dat lijkt me wat ver gaan.
ze kunnen het ook niet want eef wil nl ook contact met mij en zijn er dus genoeg manieren waarop maar ik wil op een normale manier met eef om kunnen gaan en niet in het geheim etc lmd tog?

ik bedoel eef in t geheim zien is geen oplossing en zeker niet tot dat ze *volwassen* is...

grtz
__________________
Ik was bij Spambers :|
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jeugdzorg.
Freddy Godskind
10 22-08-2007 11:38
Psychologie jeugdzorg neemt het teveel op voor het kind...
Fantôme
12 07-03-2005 16:58
Psychologie van jeugdzorg naar ggz??
ilse
8 13-11-2004 15:19
Psychologie Jeugdzorg luidt noodklok
Droomvlucht
26 27-04-2004 17:17
Psychologie stichting jeugdzorg
halve gare
23 12-04-2002 13:51
Psychologie vertrouwingspersoon...jeugdzorg...
god is a lie
3 28-02-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.