Oud 13-11-2018, 21:10
Verwijderd
De titel zegt het al
Mijn onzekerheden:

-mijn gewicht
-mijn haar
-hoe mijn borsten eruit zien
-hoe weinig vrienden ik heb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2018, 21:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vertel, wat is er mis met je haar/ je gewicht/ je borsten?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2018, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Vertel, wat is er mis met je haar/ je gewicht/ je borsten?
Mijn haar zit zegmaar nooit goed want ik kan het niet borstelen want dan wordt het een afrokapsel en haarcreme, olie en wax enz werkt ook niet. Ik ben ook al naar verschillende dure kappers geweest. Omdat het ni goed zit heb ik altijd een staart of knot in..

Ik heb dus overgewicht terwijl ik wel sport (3,5 uur per week) en niet veel eet, ik eet doordeweeks bijv 3 boterhammen en een appel naast het avondeten, waar ik ook niet veel van eet volgens dietisten.
(mijn ontbijt dat ik nu aan het eten ben is een appel, een kiwi en een paar amandelen dus het verschilt wel heel erg, was maar een voorbeeld)

Over mijn borsten praat ik alleen ni graag
Met citaat reageren
Oud 14-11-2018, 08:47
Verwijderd
Schrijf alsjeblieft gewoon "niet", "ni" ziet er niet uit

Ik begrijp best dat je niet over je borsten wilt praten, maar je noemt ze zelf deze topic is natuurlijk alleen interessant als je wat uitleg wilt geven over de onzekerheden die je noemt.

Maar ik zal je vraag beantwoorden! Ik heb niet zo veel onzekerheden. Niet omdat ik één of andere superman ben, integendeel. Maar ik ben wat ouder en in de loop der jaren boeien je mindere kanten je niet zo veel meer. Ik ben bijvoorbeeld gruwelijk onhandig en heb voor de meest simpele klusjes hulp nodig. Dat vind ik nog altijd frustrerend als het zich voordoet, maar ik word er al lang niet meer onzeker van. Zaken waar ik nu nog onzeker over ben, dat zijn meer dingen waarbij ik de toekomst gewoon niet kan inschatten. Is het verstandig om nu een huis te kopen en zo ja, wat voor huis? Waar krijgt mijn vriendin over een paar jaar een baan en wil ik wel verhuizen naar een andere stad in Nederland? Ik krijg over een paar weken een nieuwe manager en alhoewel ik er van overtuigd ben dat dat kansen voor mij biedt en ik best wel eens binnen een jaar promotie zou kunnen maken, vind ik dat erg spannend, qua persoonlijkheid ligt deze nieuwe manager mij niet zo.

Wat ik ook wel eens lastig vind, is bepalen wat nu precies juist is in sommige discussies. Neem zwarte piet. Ik vind iedereen die een hele harde mening over dit onderwerp heeft, een beetje gek. Hoe kun je je nou zo druk maken over zwarte piet, of je nu voor of tegen bent? Maar ik merk dat ik die boodschap totaal niet overgebracht krijg bij veel andere mensen. Waarom lukt het mij niet goed onder woorden te brengen wat ik bedoel? Ik weet niet of dit echt een onzekerheid is zoals je deze topic bedoelt, maar ik gooi hem er toch maar in.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2018, 08:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En als je ipv een borstel nu een grove kam gebruikt? Ik borstel mijn haar echt nooit, is echt niet nodig. Daarnaast zijn er super veel was-routines speciaal voor krullend haar, ik denk dat je daar best wel eens baat bij kunt hebben.

Overgewicht is natuurlijk niet zo leuk, maar zoals je zelf al aangeeft, doe jij eigenlijk al heel erg je best. Je sport en probeert gezonde dingen te eten.
Te weinig eten is trouwens ook helemaal niet goed! Er zijn ook oorzaken van overgewicht die weinig te maken hebben met je eetpatroon, zoals extreme stress of gebruik van medicatie.
Goed voor jezelf zorgen is veel belangrijker dan het getalletje op de weegschaal!

Daarnaast weet ik niet wat er met je borsten is. Zijn ze heel klein? Of juist heel groot? Je lichaam is nog volop in ontwikkeling! Is de één groter dan de ander? Dat hebben heel veel vrouwen. Echt, niks om je voor te schamen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2018, 23:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mijn onzekerheden zijn redelijk aanwezig XD
- Ik kan heel onhandig zijn
- Ik vergeet altijd als ik bezig ben met koken, dat ik daarmee bezig ben
- Ik raak altijd mn huissleutel kwijt (ik heb er al 16 laten namaken)
- Mijn cijfers gaan richting niveautje triest
- Ik heb geen idee wat ik later moet worden (Best wel sportief (goede conditie, lange afstand lopen etc.) maar niet goed genoeg om er mijn brood mee te verdienen)
- Ik ben over het algemeen gewoon lelijk.
- Ik heb het gevoel dat ik richting anorexia ga.
Edit: - Het feit dat een klasgenootje ongevraagd nu ook aan het lezen is op het forum maar weigert een account aan te maken om mij uit te lachen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 20-11-2018 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn onzekerheden zijn redelijk aanwezig XD
- Ik kan heel onhandig zijn
- Ik vergeet altijd als ik bezig ben met koken, dat ik daarmee bezig ben
- Ik raak altijd mn huissleutel kwijt (ik heb er al 16 laten namaken)
- Mijn cijfers gaan richting niveautje triest
- Ik heb geen idee wat ik later moet worden (Best wel sportief (goede conditie, lange afstand lopen etc.) maar niet goed genoeg om er mijn brood mee te verdienen)
- Ik ben over het algemeen gewoon lelijk.
- Ik heb het gevoel dat ik richting anorexia ga.
-Ik zou proberen in plaats van dat rennen te doen proberen krachttraining te doen als je jezelf te dun vindt.
-Jongens met haar van ongeveer 10 cm lang en geen bril (of een hippere bril is wel leuk, bijv. die met iets dikkere randen) zijn over het algemeen niet super lelijk.
-Een vaste plek voor je sleutel hebben werkt altijd, ik heb bijv 'het kastje in de gang' en het voorvakje van mijn tas.
-Wekkers zetten op je mobiel bij het koken.
-Dat je niet weet wat je wil worden later is heel normaal, heb ik ook.
-Huiswerk begeleiding? Dat heb ik nu ook sinds kort en het werkt goed vgm.
-Ik ben ook verschrikkelijk onhandig maar als ik bij alles nadenk wat ik doe (dat ben ik gaan doen sinds ik in een nieuwe klas zit) valt het wel mee.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Onhandig zijn wordt vaak ook iets minder na de puberteit, er is hoop
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:44
Protected22
Protected22 is offline
mijn onzekerheden:

- Snel dingen vergeten. Ik weet nog steeds niet waarom ik dat soms heb.
- Slecht gehoor (rechts). Ben hier 1x aan geopereerd alleen heeft dat mn oor overgevoelig gemaakt voor hoge tonen (wordt er echt duizelig van) en mn evenwichtsoorgaan verslechterd waardoor ik af en toe zwart voor mn ogen zie na veel bewegen of snel opstaan.
- Mn gewicht. Dit is een van mn grootste onzekerheden. Al helemaal omdat dit gedurende de jaren zo is aangepraat door anderen. Hierdoor ben ik dagelijks met mijn gewicht bezig om die op 64 kg of lager te krijgen (ben nu helaas nog 68 kg, dus werk aan de winkel!)
- Social anxiety. Vooral bij mensen die ik niet ken heb ik dit.. (online trouwens niet)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is er mis met die 68 kilo, Protected22? Gewicht zegt niet alles hè? Spieren wegen meer dan vet, dus een sterker lijf is bijvoorbeeld al snel iets zwaarder dan een lijf met weinig spiermassa. Staar je niet gek op dat getal op de weegschaal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 16:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
-Ik zou proberen in plaats van dat rennen te doen proberen krachttraining te doen als je jezelf te dun vindt.
-Jongens met haar van ongeveer 10 cm lang en geen bril (of een hippere bril is wel leuk, bijv. die met iets dikkere randen) zijn over het algemeen niet super lelijk.
-Een vaste plek voor je sleutel hebben werkt altijd, ik heb bijv 'het kastje in de gang' en het voorvakje van mijn tas.
-Wekkers zetten op je mobiel bij het koken.
-Dat je niet weet wat je wil worden later is heel normaal, heb ik ook.
-Huiswerk begeleiding? Dat heb ik nu ook sinds kort en het werkt goed vgm.
-Ik ben ook verschrikkelijk onhandig maar als ik bij alles nadenk wat ik doe (dat ben ik gaan doen sinds ik in een nieuwe klas zit) valt het wel mee.
tip 1, werd heel goed! Ga ik eens proberen, thx!
tip 2, als t 7cm ofzo scheren mn ouders het (vaak tegen mijn wil in) eraf
tip 3, Goed idee, ga ik proberen!
tip 4, kan, thx
tip 5, no offense, maar dat is wel fijn om te horen
tip 6, was ik mee bezig, toen gingen mn cijfers alleen maar achteruit... Hoe dat kan? Geen idee!
tip 7, Dat ligt aan je klas, niet aan jou.

Ja dit ziet er raar uit, maar bedankt voor je reactie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2018, 14:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Onhandig zijn wordt vaak ook iets minder na de puberteit, er is hoop
Laten we dat maar hopen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onzekerheid, impulsiviteit en angst
PiettePeter
19 04-08-2014 14:39
Seksualiteit Vraag over trio (mmv)
Records070
65 05-06-2011 21:40
Psychologie Onzeker
Mariposa
13 26-09-2008 16:32
Psychologie Angst
Kwekky
13 05-01-2007 23:49
Seksualiteit Preutsheid
ginno2
72 12-06-2004 19:30
Psychologie Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens
Gothic
51 29-06-2002 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.