Oud 21-04-2004, 21:08
Sigaklop
Sigaklop is offline
Wat zou je doen en laten als je de ouders van je vriend(in) voor het eerst zou ontmoeten>???
__________________
Only God Can Judge Me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2004, 21:10
Verwijderd
was op een verjaardag, na een maand. zijn vader kende ik al, die is leraar op mijn school, en ja, verder. ik was heel zenuwachtig, maar ze deden hun best om mij te laten wennen. niet zo veel aan de hand dus. heb er later nog eens over na zitten denken, en t was eigenlijk allemaal heel grappig. maak je dus geen zorgen ofzo doe gewoon 'jij'
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:24
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik gooide gelijk een glas om, erg fijn
Maar ja wat kan ik zeggen. Wees jezelf, tenzij je erg stom bent en vergeet niet te ademen.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:31
born2dance
born2dance is offline
ik ben ook heeeeel slecht in omgaan met shoonouders
maarja.....een beetje hulp van kameraad gekregen en een aantal adviezen...volgende keer moet beter gaan
hij zei :

met de moeder moet je best wel veel praten en dan af en toe opmerkingen maken hoe mooi/knap/slim/aardig/lief ze is. Zodat moeder indruk krijgt dat je veel voor je meisje voelt en lief voor haar zou blijven.
met de vader hoef je niet heel veel te praten. Hem moet je proberen de indruk te geven dat jij een goede "beschermer" bent van zijn dochter, dat je op haar zou letten net zoals hij dat gedaan heeft.
maar ik zei t al - ik ben hier niet goed in. baaaaaal ik van eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:44
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ik voelde me echt een stuk vlees dat gekeurd werd.. en dan praten we eerder over wat dr in de frikandellen gaat dan zon mooi kogelbiefstukje.

maargoed.. ze waren heel aardig.. het ging vrij stroef maar dat maakte niets uit (mn vriendin, de reddende engel: mam, nick leest ook veel dingen van homerus.. oowja? *gesprek*) maargoed... ze hadden het beste met me voor

wel doen: handje (duh) en gewoon jezelf zijn

niet doen: aan je vriendin zitten, languit onderuit op de bank, vadsige geluiden (doh) saai kijken, en vooral geen -end oogcontact met je vriendin als haar ouders n beetje raar doen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 23:05
Verwijderd
Ik ben gewoon mezelf want ik 0wn ze toch wel.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 21-04-2004 @ 22:24 :
Ik gooide gelijk een glas om, erg fijn
Maar ja wat kan ik zeggen. Wees jezelf, tenzij je erg stom bent en vergeet niet te ademen.
Ghe, ik gooide ook een glas om.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 23:36
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Mijn 'schoonouders' zijn echt ontzettend relaxed. Ik moet nog steeds een beetje loskomen (heb ik wel vaker met mensen), maar volgens hun ben ik dat al voor een groot deel. Meestal vallen er geen stiltes ofzo en ze zijn ook oprecht geinteresseerd in mij. En het helpt ook wel dat mijn vriendin ontzettend opschept over mij.

Met haar jongste broertje kan ik het goed vinden ondanks dat het een druktemaker is (kan de oren van je kop kletsen). En haar wat oudere broertje (zo dezelfde leeftijd als ikzelf), heb ik weleens een paar woorden mee gewisseld (wat een wonder is aangezien hij zich zelden buiten zijn kamer begeeft tenzij hij weer met zijn auto de hort op gaat).

Ik ben wel benieuwd naast het omgaan met de ouders hoe het met de broertjes/zusjes enzo gaat.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 05:45
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
In het begin was ik wel heel erg verlegen enzo nu nog wel een klein beetje maar verder niet zo erg. Zen moeder is echt heel aardig daar kan ik het wel mee vinden en zen vader ken ik eerlijk gezegt niet zo heel erg.

Zen zusje is wel aardig gewoon normaal kan soms wel wat vaag doen enzo maar ja daar is ze 13 voor.

In het begin vond ik het best wel eng om daar naar binnen te gaan maar nu niet meer. Het ging eigelijk best goed gewoon de eerste keer. Gewoon me zelf voorgesteld enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 07:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Je moet je niet anders voordoen dan je bent, maar natuurlijk wel de sociale omgangsregels in de gaten houden .
Ik kende mijn 'schoonouders' al een hele tijd voor ik daar als 'vriendin van' binnen kwam wandelen, dus ik heb me daar nooit zo druk om gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 09:46
Mike_Inez
Mike_Inez is offline
ik zou vooral NIET proberen indruk te maken. je kunt beter wat verlegen overkomen dan als een patser.
en wees lekker jezelf

ik kreeg op mn allereerste ontmoeting een tompoes bij de koffie....ooit wel eens een tompoes netjes gegeten??
juist
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 10:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Gewoon mezelf zijn, misschien wel wat stiller en terughoudender dan normaal. Maar ze moeten je uiteindelijk leuk vinden om jezelf en niet om een fake persoon.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-04-2004 @ 00:29 :
Ghe, ik gooide ook een glas om.
mijn vriend liet een (volle) (glazen) fles (bruisend) water op de grond vallen









xxx
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 10:15
TwinTurbo
Avatar van TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Vrij simpel...Schoonmoeder was jarig...en we moesten op x-amenfeest ergens...dus eerst effe daarheen me voorstellen...effe 'n tankstationbloemetje gekocht me voorgesteld enzovoorts...gelijk de hele familie kennis meegemaakt....

Gewoon 'n beetje jezelf wezen...tenzij je gangsta tot en met bent..

Btw, jongere broertjes zijn leuk (kun je nog 'n beetje in 't rond schoppen )
__________________
-Powered By ASUS, AMD & @home-
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 11:41
Verwijderd
Ik ben fantastisch met eerste ontmoetingen met ouders, maar ik weet niet hoe ik het doe . Ik slijm een beetje, maar wel zo dat ik het meen... en ik ben verlegen, dat gaat dan vanzelf, maar dat wordt schattig gevonden.
Dus ehm: wel jezelf blijven maar de nadruk leggen op je meest positieve kanten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 11:59
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
bij mijn ex was t heel easy! ik kwam dara voordat we iets kregen al een jaar bijna elke dag thuis duss kende ik ze al! bovendien waren ze heel lief!
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 13:10
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-04-2004 @ 00:29 :
Ghe, ik gooide ook een glas om.
wij waren samen door een tuinstoel heen gezakt..

dus bij de eerste ontmoeting moesten we gelijk al iets opbiechten
. maar dat ging allemaal wel goed. was bij spelletjesdag op de voetbalvereniging. ben maar gelijk achter een kraampje gaan staan om te helpen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:18
Verwijderd
Mijn eerste ontmoeting met zijn ouders *denkt*..
Oh ja, ze kwamen langs
Ik vond het op zich heel leuk, maar ze bleven maar plat praten, dus echt meepraten kon ik niet Dat is dus iets wat je schoonouders níet moeten doen

Maar ja, nu versta ik het allemaal wel en praat ik gewoon Nederlands mee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2004, 14:47
Verwijderd
Z'n moeder kan me eigenlijk geen reet schelen wat die van me zou denken als ik zo terug kijk.
Ze kende me al voordat ik en mn vriend wat hadden, had z'n pa ook wel eens gezien maar nooit echt ontmoet.
Maar zijn moeder heeft echt overal commentaar op, ik had moeite met een baantje vinden (net na kerst.. dus ja) en ze zei zelfs tegen mn vriend "Nou als ik de manager was daar zou ik dr ook niet aannemen" terwijl ze me nauwelijks kende... alleen omdat ze het vervelend vond dat ik niet zo praterig ben en zij je de oren van je hoofd af kletst.
Ik bedoel maar Ik heb trouwens gewoon fatsoenlijk en beleefd gedaan toen wij elkaar het eerst ontmoeten, handjeschud en voorstellen.. je weet wel. Maar ik ga me echt niet anders voordoen dan ik ben
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:29
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Eerste ontmoeting... Heel leuk...
Toen ik voor het eerst bij m'n (toen nog niet, maar ik denk niet dat zijn ouders dat wisten) vriend was, was er gelijk familie op bezoek, he gezellig!
Netjes voorgesteld *handje*Hoi, ik ben Nynke*/handje* ff op de bank gezeten met een kopje thee en toen filmpje gekeken op zijn kamer (wat moesten ze wel niet denken van ons )

Dat moet je iig wel doen, je even netjes voorstellen. Toen hij voor het eerst hier kwam (om mij op te halen toen we uit gingen en we nog nix hadden) heeft hij zich ook even voorgesteld. Bijna het eerste wat m'n vader de volgende dag zei was: "Wat een nette jongen, dat hij zich even voorstelde"
Helpt wel dus, als hij zich niet had voorgesteld was m'n vader vast niet blij geweest met het feit dat hij nu m'n vriend is..
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:39
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Ik was best wel zenuwachtig van tevoren, maar het scheelde dat ik zijn moeder wel eens aan de telefoon had gehad.
Toen ik daar binnen kwam meteen ff voorgesteld, handje gegeven en netjes antwoorden gegeven op het kruisverhoor.
Zijn moeder is echt een superaardige vrouw, vrolijk en heel gezellig. (*kwebbel, kwebbel, kwebbel*). De heer des Huizes was wat stiller, maar wel van de droge humor. Dat "brak" de spanning een beetje. Het zusje is evenoud als ik en we hebben bij elkaar op school gezeten (zelfde examenjaar, waar ik toen pas achter kwam ), dus daar kon ik meteen al mee kletsen over mensen die we allebei kennen enzo. En over Harry Potter .
Aangezien die moeder en het zusje allebei onwijze kwekdozen zijn, was het nooit echt heel stil en is het er nog altijd keigezellig.

I love my schoonouders!
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:34
Jones
het was eigenlijk al voordat we wat hadden, hele aardige mensen, geweldige discussies met de moeder gevoerd. Het was wel leuk en als ik er nu toevallig nog ben (het is ondertussen uit) dan heb ik weer hele gesprekken met die moeder. Dus eigenlijk niks stoms gedaan ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:50
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
de allereerste x dat ik m zag. wisten ze volgens mij nog nieteens dat we wat hadden, ik ging naar zn broertjes verjaardag (hadden een week iets) en heel snel van pap mam dit is jacqueline en toen rende ie bijna naar buiten, maar die ouders kennen al hun vrienden dus hadden ook zoiets van huh dies nieuw. en vervolgens zat ik in de kamer met m te zoenen... trekt zn vader zn pet van zn hoofd zo dat gaat vast beter toen had die het wel door haha. en de 2e x wast meer van dit is jacqueline doeii hahaha
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 17:41
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-04-2004 @ 22:24 :
Ik gooide gelijk een glas om, erg fijn
Maar ja wat kan ik zeggen. Wees jezelf, tenzij je erg stom bent en vergeet niet te ademen.
Had precies hetzelfde, ik had alleen nog net geen relatie met d'r en kwam daar even met Oud&Nieuw.
En tuurlijk gooide ik een glas om, en natuurlijk pak ik direct een goede want hij was behoorlijk prijzig (tja dan voel je je dus wel effe in de zeik gezet door jezelf!!)

__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 17:56
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Ik was heel verlegen, maar dat ben ik meestal wel. En de eerste keer ze maar heel even gezien enzo Maar ze zijn echt super lief
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 19:04
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
uhh.. toen hadden we nog niks. de dag erna wel. jee. wat het leuke was; iedereen had door dat we elkaar leuk vonden, ook zn ouders, alleen hij had niet door dat ik m leuk vond dus durfde hij nog niks. dat was grappig. iig.. voorgesteld, handje, kopje thee gedronken, zenuwachtig op de bank gezeten en daarna naar zn kamer ('mag ik je kamer zien? ') en tjah. toen weer weg.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:33
Kadaver
Kadaver is offline
Op de een of andere manier krijg ik altijd de indruk dat een schoonmoeder mij nog leuker vindt dan het meisje zelf

Heel zorgwekkend
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:36
Verwijderd
Mijn schoonouders controleren mij niet

Zij gaan door mijn keuring heen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:50
Verwijderd
Oggot ja zeg.
Ik geloof dat ik zijn moeder al ontmoet had voor ik wat met hem had. Ze zag me nota bene nog voor zijn exvriendin aan maar goed. En zijn vader - daar heb ik geen flauw idee van.

Ik heb me nooit netjes voorgesteld volgens mij, maar het is ook al lang geleden.
Ik ben geheel geaccepteerd - maar ik word nu van mijn unieke positie (=soort van surrogaatdochter, mn vriend heeft alleen een broer) verdrongen door mijn ontzettend leuke, spontane, lieve, volwassen, elf jaar oudere schoonzusje

En ik heb dr nog niet eens ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:54
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 22-04-2004 @ 16:29 :
Eerste ontmoeting... Heel leuk...
Toen ik voor het eerst bij m'n (toen nog niet, maar ik denk niet dat zijn ouders dat wisten) vriend was, was er gelijk familie op bezoek, he gezellig!
Netjes voorgesteld *handje*Hoi, ik ben Nynke*/handje* ff op de bank gezeten met een kopje thee en toen filmpje gekeken op zijn kamer (wat moesten ze wel niet denken van ons )

Dat moet je iig wel doen, je even netjes voorstellen. Toen hij voor het eerst hier kwam (om mij op te halen toen we uit gingen en we nog nix hadden) heeft hij zich ook even voorgesteld. Bijna het eerste wat m'n vader de volgende dag zei was: "Wat een nette jongen, dat hij zich even voorstelde"
Helpt wel dus, als hij zich niet had voorgesteld was m'n vader vast niet blij geweest met het feit dat hij nu m'n vriend is..
i totally agree
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:55
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
justakid schreef op 22-04-2004 @ 22:54 :
i totally agree
Als een meisje zich bij mijn ouders niet eens voorstelt dan is ze ook niet meer welkom
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:56
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 22-04-2004 @ 22:55 :
Als een meisje zich bij mijn ouders niet eens voorsteld dan is ze ook niet meer welkom
Voorstelt

Maar inderdaad, het is toch niet meer dan normaal?
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 21:57
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Nuck schreef op 22-04-2004 @ 22:56 :
Voorstelt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:56
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik maakte me eigenlijk nooit ergens druk om. Ik ben redelijk nuchter in dat soort dingen. Ga er altijd heen met de instelling: ik ben wie ik ben, dat heeft men maar te accepteren, net als de keuze van hun zoon voor mij, kunnen ze dat niet, dan is dat hun probleem, niet het mijne. En ik heb nog nooit problemen gehad met mijn schoonouders of ex-schoonouders. (ben ik stiekum best trots op)

Ik kwam altijd gewoon binnen, stelde me netjes voor, nam eerst een wat afwachtende positie in om me niet meteen helemaal op de familie te storten, kan me voorstellen als de familie daar niet zo blij van wordt en als het gesprek goed liep toonde ik ook mijn interesse in de familie. Ik heb het tijdens de eerste ontmoetingen altijd heel gezellig gehad.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 23:07
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Zijn vader is mijn zwemtrainer, dus die kende ik al. En zn moeder ook, want zij doet vanalles voor de club. Het zijn allebei schatten, onwijs aardig, spontaan enzo......en zijn moeder heeft ongelofelijk leuke humor Ik heb geboft...
Gelukkig kende hij mijn ouders ook al voor we wat hadden, dat scheelt ook weer. En mn moeder zit ook nu de hele tijd van: Ja Maarten is toch zo'n leuke jongen!
Dus dat zit helemaal goed
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:31
Verwijderd
Ik ontmoette eerst mijn vriend z'n broer en moeder toen ze op een zondag langskwamen bij mn vriend (hij woonde al alleen). We waren allebei net wakker, dus ik zag er natuurlijk niet uit maar ja.. ik geloof wel dat ze me gelijk al aardig vonden
Een zondag erna kwamen ze weer langs, maar toen was zijn vader er ook bij. Gepraat enzo. Was ontzettend gezellig.
Nog steeds voel ik me een beetje ongemakkelijk (verlegen) als ik bij ze ben, maar ik probeer toch zo normaal mogelijk over te komen haha. Net als bij zijn andere familieleden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-04-2004, 14:11
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb ze vorige week voor het eerst ontmoet, we gingen daar eten, was wel leuk eigenlijk, viel reuze mee iig.

Heb niets speciaals gedaan.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:03
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Jah ik heb ze nu een paar keer ontmoet gister gingen we samen met zijn moeder naar de markt, kocht ze nog iets voor me. Maar ik ga hara wel het geld terug geven, vind ik anders niet zo leuk. Verder heeft ie 4 broertjes onder zich en een zusje, al zijn broertjes zijn aardig tegen me, brengen me soms weg met de auto als hij niet kan. Zijn zusje heb ik nog nooit ontmoet, omdat daar een beetje contact mee is verbroken. Zijn ouders proberen me zo gemakkelijk mogelijk te laten voelen dat heb ik wel door, maar soms voel ik me nog wel ongemakkelijk als er familie daarzo binnen komt dan gaan ze praten in hun eigen taal en dan zit ik er voor me gevoel maar een beetje zo bij. Ze moeder heeft al een paar keer eten voor ons gemaakt, ondanks dat hij inet meer bij ze inwoont. Twee dagen geleden had ze soort vissoep, maar echt slijmerig. Ik kreeg het niet weg hoor, ze moest er wel om lachen, ze dacht al dat ik het niet ging lusten. Naja wel aardige mensen gelukkig
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:49
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik kwam al bij hem thuis voordat we verkering hadden, dus ik kende hem al
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 12:47
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
bij mijn eerste vriendje kwam ik thuis (had wel 5 broers en zussen ) en toen was ik 14 ik weet wel dat ik me er echt niet thuis voelde maar die ouders waren wel aardig maar een maand later was het uit dus heel erg geod heb ik ze niet gekend.

bij mijn 2e vriendje was het contact wel okee maar die moeder werd na een tijdje vreselijk jaloers en ging stoken en hij mocht bijna niet meer weg erg frustrerend allemaal.

3e vriendje daar kwam ik op een vrijdag avond nadat we in de kroeg hadden gezeten en die ouders waren ook beetje aangeschoten ik weet nog dat ik en de vriendin van zijn broer naast zijn vader moesten zitten en het was allemaal heel gezellig.

en bij mijn 4e vriendje was ik al eens geweest en toen hadden we nog niet wat, die moeder vond mij toen gelijk al een leuk spontaan meisje dus ja dan is de basis wel gelegd.
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 22-04-2004 @ 22:57 :
ze verbeterde je grove dt-fout, oelewapper!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:37
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Ik haaaaaaaaaaaaat dat echt...voor de eerste keer bij "schoon"ouders op bezoek... ik ben altijd zoooo bang dta ik wat doms zeg, dat ze me n dom wijf vinden, dat er ik-weet-niet-wat misgaat....ik ben daar heel slecht in elke keer weer stress-opleverend-gebeuren
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:49
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Maar je hebt het prima gedaan lieffie They love you
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 00:05 :
Ik ben gewoon mezelf want ik 0wn ze toch wel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:06
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
ik was uitgeweest en bij mijn vriend blijven slapen (allebei zo zat als een aap) en de volgende ochtend er vroeg uit, met onze brakke hoofden, om zijn hele familie te ontmoeten in 1 keer! (z'n oma was jarig geweest) zelfs z'n ouders had ik nog nooit gezien!

gelukkig verliep die dag beter dan ik had verwacht 't was erg gezellig

ofwel! hoe brak je ook bent, gewoon lekker jezelf blijven, alles komt goed!
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:20
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 00:05 :
Ik ben gewoon mezelf want ik 0wn ze toch wel.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Pizzakoerier schreef op 26-04-2004 @ 12:49 :
Maar je hebt het prima gedaan lieffie They love you
kwijlll.

Nja, schoonouders. Ik we; daar dus nooit eten als ik er voor het eerst kom, moet je meteen uuren met die mensen aan tafel, en stel je voor dat het stomme mensen zijn. Maar aan de andere kant, ze hebben wel dat hele leuke vriendje voortgebracht.
Nouja, in het stadium waar ik nu in zit ga ik daar nog niet overna denken.
Toen ik met net iets met mn ex had(1 dag, welteverstaan) kwamen we zn moeder en zusje in de stad tegen en toen zei zn moeder tegen hem: waar heb je die nou weer opgeduikeld.
Ze bedoelde het niet zo maar het kwam wel raar op mij over..
Ach, verder kon ik het wel goed vinden met zn ouders hoor.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat staat er onder je control+v deel II
Tommie/Aligogo
500 23-04-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.