Oud 10-02-2020, 10:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat fijn dat je er bent
Ben je voor het eerste hier of ben je al bekend?
Stamp met je voeten, zet je handen in je zij.
Ik ben Jaap en wie ben jij?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2020, 10:57
Verwijderd
Hendrikus ‘Henk’ Wilhelmus Lorenzus Patonus Rodriquez Martini de Steen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:37
Verwijderd
Ik ben Gordon Ramsay
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Goed verhaal.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:39
Verwijderd
Kom naar mijn restaurant.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
NEIN
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Kom naar mijn restaurant.
Alleen als ik gratis mag eten.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:41
Verwijderd
Bij mij krijg je echt eten voor een schapenlijke prijs
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Alleen als ik gratis mag eten.
U mag gratis naar mijn irrelevante programma’s kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Bedoel je hiermee dat de rest van de restaurants nep eten geven?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
U mag gratis naar mijn irrelevante programma’s kijken.
Dus jij betaalt dan de elektriciteit van de tv?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:43
Verwijderd
Al die rotzooi die uit die keukens komt is waardeloos. Kom bij mijn restaurant.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb een hekel aan uit eten gaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hekel aan uit eten gaan
Ik kan ook eten bij u bezorgen! Kost wel €34,76 extra ex. btw
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Een van de redenen aan uit eten gaan is de prijs. Het is veel te duur
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hekel aan uit eten gaan
Je spoort niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waar restaurants €21,50 voor vragen kan ik maken voor €15. En nog een stuk sneller ook
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je spoort niet.
Klopt, ik ben geen trein
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-02-2020, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Waar restaurants €21,50 voor vragen kan ik maken voor €15. En nog een stuk sneller ook
Dat is echt enorm zuur en verbitterd. Ben je veel te jong voor man.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Klopt, ik ben geen trein
You are in denial!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat is echt enorm zuur en verbitterd. Ben je veel te jong voor man.
Tja, ik ben nou eenmaal geen fan van uit eten gaan. Je kan dat zuur en verbitterd vinden, maar dat is nou eenmaal hoe ik in elkaar zit. Ik vind dat uit eten gaan te duur is en te lang duurt. Door zelf te koken (wat ik meerdere keren per week doe) ben ik een stuk goedkoper uit, en gaat het een stuk sneller. Het resultaat is hetzelfde: Er staat eten op tafel. Dus waarom zou ik dat meer laten kosten dan nodig?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
You are in denial!
Ik kom niet te laat, dus ik ben niet van de NS. En omdat ik geen buitenlander ben (dus ook geen buitenlandse trein) kan ik daaruit concluderen dat ik geen trein ben
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kom niet te laat, dus ik ben niet van de NS. En omdat ik geen buitenlander ben (dus ook geen buitenlandse trein) kan ik daaruit concluderen dat ik geen trein ben
Wat
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat is redeneren op een trieste manier. Daar ben ik een ster in
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 10:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zou zo WIDM hints kunnen geven
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2020, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik ben nou eenmaal geen fan van uit eten gaan. Je kan dat zuur en verbitterd vinden, maar dat is nou eenmaal hoe ik in elkaar zit. Ik vind dat uit eten gaan te duur is en te lang duurt. Door zelf te koken (wat ik meerdere keren per week doe) ben ik een stuk goedkoper uit, en gaat het een stuk sneller. Het resultaat is hetzelfde: Er staat eten op tafel. Dus waarom zou ik dat meer laten kosten dan nodig?
Ik had het niet over het wel of niet uit eten gaan (al vind ik het echt heerlijk - maar ieder z'n ding) maar over "ik kan zelf ook eten maken en dan ben ik goedkoper uit." Ik vind dat echt heel zuur en wmb mis je de essentie van het goed(!!!) uit eten gaan. Tuurlijk is het zelf koken goedkoper, maar het nergens over na hoeven denken, dingen krijgen die je thuis echt niet na maakt, goede gesprekken voeren met je tafelgenoten, in alle rust genieten van fijne sfeer, helemaal bediend worden is ook wat waard. Daar betaal ik dan graag voor.

En ik kan best wel wat in de keuken, maar ik maak toch echt geen tonijnpastrami met wortelgembermarmelade, gemarineerde shi-takes en cepes mayonaise.

Maar goed, de gemiddelde vreetschuur lopend buffet met kerst verveelde tieners in de bediening gezinsrestaurants schreeuwende kinderen en lauwe koffie "restaurants" zijn ook niet aan mij besteed.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 11:25
Verwijderd
Maar ik bedacht me net ook dat uit eten gaan voor een getrouwde dertiger waarschijnlijk een andere betekenis heeft dan voor een thuiswonende vijftienjarige. Dus negeer mijn post maar
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 11:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik had het niet over het wel of niet uit eten gaan (al vind ik het echt heerlijk - maar ieder z'n ding) maar over "ik kan zelf ook eten maken en dan ben ik goedkoper uit." Ik vind dat echt heel zuur en wmb mis je de essentie van het goed(!!!) uit eten gaan. Tuurlijk is het zelf koken goedkoper, maar het nergens over na hoeven denken, dingen krijgen die je thuis echt niet na maakt, goede gesprekken voeren met je tafelgenoten, in alle rust genieten van fijne sfeer, helemaal bediend worden is ook wat waard. Daar betaal ik dan graag voor.

En ik kan best wel wat in de keuken, maar ik maak toch echt geen tonijnpastrami met wortelgembermarmelade, gemarineerde shi-takes en cepes mayonaise.

Maar goed, de gemiddelde vreetschuur lopend buffet met kerst verveelde tieners in de bediening gezinsrestaurants schreeuwende kinderen en lauwe koffie "restaurants" zijn ook niet aan mij besteed.
In dat geval begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat het verzuurd was omdat ik niet uit eten wil. Fijn dat je dat even verduidelijkt Ik mis misschien de essentie inderdaad wel. En het probleem is ook bij uit eten gaan dat ik bijna niets lust van wat er op het menu staat. Daarom ga ik (ook al schaam ik me ervoor) bijna altijd voor het kindermenu. En dat is best makkelijk na te maken voor mij. De gesprekken mis ik ivm met onderwerpen die mij niet interesseren, en de bediening is vaak wel goed, daar heb je gelijk in.

Met uit eten gaan bedoel ik niet de Mac of Burger King of een andere snackbar. Ik bedoel daarmee echte, chique restaurants (waar van je verwacht wordt dat je je goed gedraagt). Die vreetschuren zijn inderdaad ook niets voor mij.

Dat ik niet uit eten wil, heeft ook te maken met dat ik een huisbeest ben, en dus zo veel mogelijk thuis wil zijn als mogelijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 11:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar ik bedacht me net ook dat uit eten gaan voor een getrouwde dertiger waarschijnlijk een andere betekenis heeft dan voor een thuiswonende vijftienjarige. Dus negeer mijn post maar
lol te laat

(en ik ben 16 sinds kort )
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 11:38
Verwijderd
De restaurants waar ik het over heb hebben geen kindermenu, dus we hebben het echt wel over een ander soort eetgelegenheden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 11:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat is best mogelijk ja. Ik weet niet of je ooit in "verboden toegang" in Leiden bent geweest? Dat is het niveau van restaurant waar ik het over heb.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 13:03
Verwijderd
Enilorac, beste restaurant waar je ooit hebt gegeten?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2020, 09:04
Verwijderd
Ik denk dat dat een jaar of zes geleden is geweest bij Rodenbach in Enschede. Toen liep die tent nog goed met een bekende chef in de keuken (maar z'n naam weet ik niet meer) en een heel goede maitre d' die een bijzonder goed ontwikkeld gevoel had voor wie zijn gasten waren. Hij had echt heel goed in de gaten dat het voor ons echt een avond uit was en ging met ons heel anders om dan met de gasten van 2 tafels verderop die er duidelijk vaker kwamen. Zeven gangen menu met wijn arrangement gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2020, 18:19
Verwijderd
Zeven gangen menu is fucking lekker als het door een fucking goeie kok word bereid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Hallo allemaal
Jeroenjanssens
4 27-09-2010 17:40
Wegwijzen & Voorstellen Hallo allemaal
leroy1995
2 20-07-2009 10:43
Wegwijzen & Voorstellen hallo allemaal
Calimeromeis
1 09-07-2009 13:53
Wegwijzen & Voorstellen Hallo allemaal!
channie_18
3 09-07-2009 13:52
Wegwijzen & Voorstellen hallo allemaal! =D
AMBERJONAS
5 16-02-2009 19:18
Muziek Hallo allemaal
Jorikvisser
56 20-08-2002 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.