Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2020, 11:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben wel blij dat ik dat soort dingen niet hoef te verhuizen

Ik heb voor het eerst in mijn leven een stukje gekit en ben best tevreden met het resultaat
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 22-02-2020, 22:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Succes morgen HO!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-02-2020, 22:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Succes morgen HO!
Aw dankje, Daan! <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-02-2020, 22:15
Verwijderd
Oh jah! Verstand op nul, blik op oneindig, komt goed uiteindelijk mop, take control <3
Oud 22-02-2020, 22:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Succes HO!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-02-2020, 22:20
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ben geen fan van lijstjes in veel gevallen, mensen overdoen het, maar in het geval van verhuizingen, inpakken en boodschappen is een lijst die ergens ligt en makkelijk te pakken is, papier of digitaal, echt een uitkomst.

Met overdoen; ik ken mensen die lijsten met lijsten met lijsten hebben en dat werkt gewoon niet meer, je verzuipt dan in je eigen bureaucratie. Hou het zo simpel mogelijk
Ik ben fan van onze gedeelde boodschappenlijst. Dan kunnen we erop zetten wat nodig is en dan weet de gene die naar de winkel gaat wat er in ieder geval mee moet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-02-2020, 22:23
Verwijderd
Wij hadden een krijtbord in de woonkamer waar gemeenschappelijke, niet direct urgente meuk op werd gezet, ook voor jezelf alleen indien nodig. Werkte best goed eigenlijk.
Oud 22-02-2020, 22:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wij hadden een krijtbord in de woonkamer waar gemeenschappelijke, niet direct urgente meuk op werd gezet, ook voor jezelf alleen indien nodig. Werkte best goed eigenlijk.
Ook een idee. Hoewel ik meer fan ben van de digitale, dan kan ik er gewoon op kijken als ik tussen de middag even in de supermarkt ben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-02-2020, 22:40
Verwijderd
Mja maar destijds kwamen we niet verder dan wiebetaaltwat.nl en nu zeg ik gewoon "het is jouw beurt om x mee te nemen" en dat gaat dan wel goed.
Oud 23-02-2020, 11:34
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik ben fan van onze gedeelde boodschappenlijst. Dan kunnen we erop zetten wat nodig is en dan weet de gene die naar de winkel gaat wat er in ieder geval mee moet.
Dat hebben wijn ook. Mega handig
Oud 23-02-2020, 19:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Alles is over naar de nieuwe crib en jeutje dat was me het dagje wel... Wou bijna mensen omleggen en op het moment dat je denkt eindelijk op de bank te kunnen ploffen klinkt het bij de buren alsof ze aan het worstelen zijn.
De kinderen zijn al een uur aan het rondrennen en de kinderkamer grenst aan mijn slaapkamer.
Afgelopen donderdag toen ik hier aan het klussen was hoorde ik dit ook al. Fuck mijn leven.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-02-2020, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh meh wel fijn dat alles over is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-02-2020, 20:03
Verwijderd
Oordoppen en je bent in ieder geval over; de zoektocht naar iets permanenters kan dan ook beginnen toch?
Oud 23-02-2020, 20:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oordoppen en je bent in ieder geval over; de zoektocht naar iets permanenters kan dan ook beginnen toch?
Ik moet hier minstens een half jaar zitten, maar ik ga daarna zeker zoeken.
En oordoppen werken niet als je je huis voelt trillen en je je tv probeert te horen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-02-2020, 20:47
Verwijderd
Ik woon boven iets wat openbaar is en dat geeft ook wel wat geluid en trilling. Op zich went het.
Oud 23-02-2020, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik moet hier minstens een half jaar zitten, maar ik ga daarna zeker zoeken.
En oordoppen werken niet als je je huis voelt trillen en je je tv probeert te horen.
Nee maar om te slapen wel, en als zij rondspringen kan jij rustig de TV iets harder zetten
Oud 24-02-2020, 18:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nee maar om te slapen wel, en als zij rondspringen kan jij rustig de TV iets harder zetten
Gister ging de muziek keihard aan. Om half 11 ging ik naar boven om te vragen of het wat minder kon, want er ging al een wekker om kwart voor 6. 'ja okee'. Het ging gewoon door tot een uur of 4. Om middernacht werd er gezongen, dus er was iemand jarig. Ik gaf t het voordeel van de twijfel, maar nu zit ook al alweer 3 uur in de pleurisherrie. Ik trek dit niet. Vanavond ga ik nog een keer naar boven om te vragen of het minder kan en anders bel ik de popo, want dit slaat echt fucking nergens op. Ik kan m'n tv niet horen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-02-2020, 18:15
Verwijderd
Je hebt het niet getroffen dan. Wat kut!
Oud 24-02-2020, 19:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat kut zeg
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-02-2020, 22:35
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
blijft toch altijd verbazingwekkend hoe bizar slecht sommige mensen opgevoed zijn
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 26-02-2020, 14:02
Verwijderd
He tering nu ben ik eens lekker blij is er verdomme niemand aanwezig
Oud 26-02-2020, 14:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
He tering nu ben ik eens lekker blij is er verdomme niemand aanwezig
Ik ben er! Waarom ben je teringblij?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-02-2020, 14:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik ben er nu pas
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-02-2020, 14:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
vertel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-02-2020, 15:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik woon boven iets wat openbaar is en dat geeft ook wel wat geluid en trilling. Op zich went het.
De Metro?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 26-02-2020, 16:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en wat gaat Barcelona er uit tegen Napoli in de 2e wedstrijd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-02-2020, 17:49
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Als goed, deerne?
Ain’t dead yet! Hoe is het met jou?
Citaat:
EEEEEEEEKKKKKK!!!!
Hoiii HO 🌝
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 26-02-2020, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ain’t dead yet! Hoe is het met jou?
Nou das ook wel een goede omschrijving van mijn algehele staat van zijn

Weet je al meer over M? Zo ja, kan/wil je er iets over appen? Knuffels vanuit de kAaslanden.
Oud 26-02-2020, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er! Waarom ben je teringblij?
Omdat het heel fijn is om eens goed boos te worden op mensen die dat verdienen en dingen van lijstjes af te strepen.
Oud 26-02-2020, 18:29
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
nope weet nog niet meer.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 01-03-2020, 16:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al mijn rolgordijnen hangen het is zo mooi geworden!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-03-2020, 17:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Al mijn rolgordijnen hangen het is zo mooi geworden!
Blij dat je een beetje bent gesetteld. Hier is het nog een grote bende van dozen enzo, maar m'n gordijnen hangen en het lijkt iig op een huis.
Wel kak dat ik allemaal plannen had op m'n eerste vrije dag in forever en dat m'n lichaam nu niet wil. Ik keek uit om weer naar derby te gaan, maar ik wil alleen maar slapen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-03-2020, 17:18
Verwijderd
Citaat:
De Metro?
Nee. JE MOEDER
Oud 01-03-2020, 18:35
Struilhuik
Struilhuik is offline
Beetje bouncen in de trein.
Oud 01-03-2020, 18:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben moe
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-03-2020, 18:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En ik kom er net achter dat ik morgen een Duits presentatie moet doen zonder hulpmiddelen. Dit gaat lekker kansloos worden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-03-2020, 18:44
Struilhuik
Struilhuik is offline
Improviseer een lulverhaal over Rammstein en/of Feindflug in het kader van Duits schuldgevoel en artistieke vrijheid.
Oud 01-03-2020, 18:46
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ring ding dong, ringeding ding ding dong KEEP THEIR HEADS RINGING
Oud 01-03-2020, 18:46
Verwijderd
Haha Struilhuik praat in zichzelf
Oud 01-03-2020, 18:47
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Haha Struilhuik praat in zichzelf
Ik geef ille inspiratie aan pukkeljeugd ouwe.
Oud 01-03-2020, 18:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Blij dat je een beetje bent gesetteld. Hier is het nog een grote bende van dozen enzo, maar m'n gordijnen hangen en het lijkt iig op een huis.
Wel kak dat ik allemaal plannen had op m'n eerste vrije dag in forever en dat m'n lichaam nu niet wil. Ik keek uit om weer naar derby te gaan, maar ik wil alleen maar slapen.
Ik woon er nog niet hoor. Morgen wordt de vloer gelegd. Ik ga over twee weken verhuizen. Maar nu had ik tijd en m'n collega kon helpen en ik heb een megagroot raam en geen zin om in een vissenkom te wonen dus de rolgordijnen hebben we vast opgehangen.

Fijn dat jij ook gordijnen hebt, kan je iig weer fijn slapen dozen worden vanzelf wel minder. Ik woon nu ook in een pakhuis in m'n oude huis. Logisch dat je even moet bijtanken maar snap dat je ook weer zin hebt in leuke dingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-03-2020, 18:48
Verwijderd
Oh wacht even, ik keek over de negeerlijst melding heen hihi
Oud 01-03-2020, 18:49
Struilhuik
Struilhuik is offline
Christus te paard, pas bij Roer-fucking-mond en moet nog tot Utka, vanaf daar naar Bijlmer. Dik twee uur voor ik thuis ben en een biertje kan wegtikken
Oud 01-03-2020, 18:50
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Oh wacht even, ik keek over de negeerlijst melding heen hihi
Zozo heeft-ie wat grind in je gleuf geharkt?
Oud 01-03-2020, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Christus te paard, pas bij Roer-fucking-mond en moet nog tot Utka, vanaf daar naar Bijlmer. Dik twee uur voor ik thuis ben en een biertje kan wegtikken
Bijlmer sws tokkie
Oud 01-03-2020, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Zozo heeft-ie wat grind in je gleuf geharkt?


Neuh, ik word gewoon niet zo graag gespamd met rommel.
Oud 01-03-2020, 18:53
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Bijlmer sws tokkie
Het is voor mij nog 12m fietsen vanaf Bijlmer, Diemen Zuid, jeweet.
Oud 01-03-2020, 18:54
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:


Neuh, ik word gewoon niet zo graag gespamd met rommel.
Define 'rommel'
Oud 01-03-2020, 18:54
Verwijderd
Ook zo'n plek waar je niet dood wil gaan
Oud 01-03-2020, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Define 'rommel'
neuh, sommige mensen komen gewoon op mijn negeerlijst, that's it. Vertel ik een paar keer en dan is het klaar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.