Door gebruik te maken van Scholieren.com of door hiernaast op ‘akkoord’ te klikken, ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Als je niet alle cookies wilt toestaan, ga dan naar ‘instellingen aanpassen’ om dit in te stellen. Ben je jonger dan 16 jaar? Zorg dan dat je toestemming hebt van je ouders om onze site te bezoeken. Hier lees je alles over hoe wij omgaan met je privacy.

Oud 22-02-2020, 12:26
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Ik ben wel blij dat ik dat soort dingen niet hoef te verhuizen

Ik heb voor het eerst in mijn leven een stukje gekit en ben best tevreden met het resultaat
Oud 22-02-2020, 23:11
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Succes morgen HO!
Oud 22-02-2020, 23:13
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Citaat:
Succes morgen HO!
Aw dankje, Daan! <3
Oud 22-02-2020, 23:15
deadlock
16V - Lid
deadlock is offline
Oh jah! Verstand op nul, blik op oneindig, komt goed uiteindelijk mop, take control <3
Oud 22-02-2020, 23:19
Ieke
34V - Lid
Ieke is offline
Succes HO!
Oud 22-02-2020, 23:20
Ieke
34V - Lid
Ieke is offline
Citaat:
Ik ben geen fan van lijstjes in veel gevallen, mensen overdoen het, maar in het geval van verhuizingen, inpakken en boodschappen is een lijst die ergens ligt en makkelijk te pakken is, papier of digitaal, echt een uitkomst.

Met overdoen; ik ken mensen die lijsten met lijsten met lijsten hebben en dat werkt gewoon niet meer, je verzuipt dan in je eigen bureaucratie. Hou het zo simpel mogelijk
Ik ben fan van onze gedeelde boodschappenlijst. Dan kunnen we erop zetten wat nodig is en dan weet de gene die naar de winkel gaat wat er in ieder geval mee moet.
Oud 22-02-2020, 23:23
deadlock
16V - Lid
deadlock is offline
Wij hadden een krijtbord in de woonkamer waar gemeenschappelijke, niet direct urgente meuk op werd gezet, ook voor jezelf alleen indien nodig. Werkte best goed eigenlijk.
Oud 22-02-2020, 23:26
Ieke
34V - Lid
Ieke is offline
Citaat:
Wij hadden een krijtbord in de woonkamer waar gemeenschappelijke, niet direct urgente meuk op werd gezet, ook voor jezelf alleen indien nodig. Werkte best goed eigenlijk.
Ook een idee. Hoewel ik meer fan ben van de digitale, dan kan ik er gewoon op kijken als ik tussen de middag even in de supermarkt ben.
Oud 22-02-2020, 23:40
deadlock
16V - Lid
deadlock is offline
Mja maar destijds kwamen we niet verder dan wiebetaaltwat.nl en nu zeg ik gewoon "het is jouw beurt om x mee te nemen" en dat gaat dan wel goed.
Oud 23-02-2020, 12:34
Koekje
29V - Lid
Koekje is offline
Citaat:
Ik ben fan van onze gedeelde boodschappenlijst. Dan kunnen we erop zetten wat nodig is en dan weet de gene die naar de winkel gaat wat er in ieder geval mee moet.
Dat hebben wijn ook. Mega handig
Met citaat reageren
Oud 23-02-2020, 20:28
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Alles is over naar de nieuwe crib en jeutje dat was me het dagje wel... Wou bijna mensen omleggen en op het moment dat je denkt eindelijk op de bank te kunnen ploffen klinkt het bij de buren alsof ze aan het worstelen zijn.
De kinderen zijn al een uur aan het rondrennen en de kinderkamer grenst aan mijn slaapkamer.
Afgelopen donderdag toen ik hier aan het klussen was hoorde ik dit ook al. Fuck mijn leven.
Oud 23-02-2020, 20:58
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Oh meh wel fijn dat alles over is.
Oud 23-02-2020, 21:03
deadlock
16V - Lid
deadlock is offline
Oordoppen en je bent in ieder geval over; de zoektocht naar iets permanenters kan dan ook beginnen toch?
Oud 23-02-2020, 21:45
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Citaat:
Oordoppen en je bent in ieder geval over; de zoektocht naar iets permanenters kan dan ook beginnen toch?
Ik moet hier minstens een half jaar zitten, maar ik ga daarna zeker zoeken.
En oordoppen werken niet als je je huis voelt trillen en je je tv probeert te horen.
Oud 23-02-2020, 21:47
PlezierigeDame
Lid
PlezierigeDame is offline
Ik woon boven iets wat openbaar is en dat geeft ook wel wat geluid en trilling. Op zich went het.
Oud 23-02-2020, 22:17
deadlock
16V - Lid
deadlock is offline
Citaat:
Ik moet hier minstens een half jaar zitten, maar ik ga daarna zeker zoeken.
En oordoppen werken niet als je je huis voelt trillen en je je tv probeert te horen.
Nee maar om te slapen wel, en als zij rondspringen kan jij rustig de TV iets harder zetten
Oud Gisteren, 19:09
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Citaat:
Nee maar om te slapen wel, en als zij rondspringen kan jij rustig de TV iets harder zetten
Gister ging de muziek keihard aan. Om half 11 ging ik naar boven om te vragen of het wat minder kon, want er ging al een wekker om kwart voor 6. 'ja okee'. Het ging gewoon door tot een uur of 4. Om middernacht werd er gezongen, dus er was iemand jarig. Ik gaf t het voordeel van de twijfel, maar nu zit ook al alweer 3 uur in de pleurisherrie. Ik trek dit niet. Vanavond ga ik nog een keer naar boven om te vragen of het minder kan en anders bel ik de popo, want dit slaat echt fucking nergens op. Ik kan m'n tv niet horen.
Oud Gisteren, 19:15
PlezierigeDame
Lid
PlezierigeDame is offline
Je hebt het niet getroffen dan. Wat kut!
Oud Gisteren, 20:42
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Wat kut zeg
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten