Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2010, 21:46
Cha-H
Cha-H is offline
Hey!

Ik ziet niet met een probleem of iets dergelijks haha, maar eerder in een situatie waarvan ik niet weet hoe ik het aan moet gaan pakken!

Sinds kort kom ik wel eens een leuke jongen tegen bij de bushalte. Ik ken hem verder totaal niet, ik zie hem tegenwoordig regelmatig. Misschien dat hij net bij me in de buurt is komen wonen ofzo ik echt geeeen idee! Maar ik neem aan dat hij er woont, aangezien hij bij dezelfde bushalte in- en uitstapt.

Goed, nu ben ik dus wel geïnteresseerd in hem. Geen idee hoe hij heet, hoe oud hij is (ik schat begin 20), welke straat hij woont, noem het maar op! Het enige wat ik dus weet is hoe hij eruit ziet en bij welke bushalte hij in- en uitstapt!

Hij is me dus erg opgevallen en ik hoop elke keer weer dat ik hem tegenkom. Denk helemaal na over wat ik aan ga trekken die dag omdat ik natuurlijk wel 'gespot' wil worden door hem haha. En ik denk dat dit misschien ook wel gelukt is. Laatst zaten we dus weer in dezelfde bus en hij zat op een afstandje tegen over me. Nu ben ik geen held in dit soort dingen, dus oogcontact zoeken van mijn kant uit ging niet echt lekker. Alleen keek hij mij wel 2 tot 3 keer in m'n ogen aan! En nja.. ik keek dus snel weg want ik wist niet hoe ik me moest gedragen haha.

Nu is het zo dat ik normaal gesproken er alles aan ga doen om er achter te komen wie hij is via internet e.d. Maar nu ben ik dat niet van plan, omdat ik het nu maar gewoon een keer moet gaan doen i.p.v er alleen maar over denken. En het zou raar zijn als ik dan al alles van hem weet, want dan blijft er weinig te bespreken over.

Alleen weet ik niet hoe ik hier aan moet beginnen Ja natuurlijk, een beetje lachen enzo.. Alleen ik schijt al in me broek bij de gedáchte eraan als ik in z'n buurt ben. Gisteravond zag ik hem voor het laatst en toen wilde ik het wel proberen, gewoon een lachje. Maarja, ach.. je kent het wel he..

Hoe denken jullie dat ik dit het beste aan kan pakken? Na gisteravond heb ik heel m'n instelling veranderd door tegen mezelf te zeggen 'dit keer ga ik het gewoon anders doen.. ik ben jong, de wereld ligt aan m'n voeten, ik heb niks te verliezen!'. Misschien een beetje overdreven haha, maar ik had er echt spijt van dat ik er niks geprobeerd had! En ik vind het echt een hele leuke jongen tot zover dat kan.

Alle tips zijn dus van harte welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2010, 23:12
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Als je bij de bushalte aankomt en hij staat ook op de bus te wachten dan begroet je hem gewoon vrolijk met 'Hai!', en misschien raken jullie dan aan de praat? In ieder geval heb je dan laten blijken dat je hem herkent, waardoor het in het vervolg minder raar is om elkaar te begroeten (bijvoorbeeld als je hem een keer met uitgaan tegen zou komen?). Als je elkaar lang genoeg 'begroet' komt er vanzelf een keer een gesprek! En dan gewoon jezelf zijn en kijken of het klikt..
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 23:30
Cha-H
Cha-H is offline
Haha ja inderdaad.. ik dacht ook al aan zoiets.. alleen is het enige 'probleem' hier dat hij (en ik ook trouwens, alleen kan ik daar voor mezelf natuurlijk wat aan veranderen) áltijd muziek aan t luisteren is.. Dus dan is de kans groot dat ik tegen een soort muur 'hoi' zeg..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Nu is het zo dat ik normaal gesproken er alles aan ga doen om er achter te komen wie hij is via internet e.d
hier stopte ik met lezen


the fuck? via internet????????

laat een paar ballen groeien en spreek deze knakker aan, wilt hij wel of niet wat met je gaan doen zie je dan wel.

Waag het niet om een antwoord als dit te geven"

"Ja ik weet dat dat de beste manier is haha maar zo ben ik niet haha"

Serieus, wat maakt het in godsnaam uit of je wat vraagt aan een persoon die je wel ziet zitten?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 09:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind die 'je bent jong en de wereld ligt aan je voeten' wel een goede instelling. Naar hem lachen als je hem weer tegenkomt, kijk of hij teruglacht en dan kan je hoi zeggen en misschien een gesprekje beginnen. Of je vraagt een keertje of de bus al geweest is, of hij weet hoe laat het is, dat soort dingen. En als daar niets uit voortkomt geeft dat niet want je komt hem toch vaak genoeg tegen, dus je hebt meerdere kansen!
Succes ermee
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 11:45
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Loop naar hem toe de volgende keer, haal halverwege je oortje uit je oor terwijl je hem aankijkt. Grote kans dat hij dan ook zijn muziek eruit haalt of zachter zet omdat hij ziet dat je aanstalten maakt om iets te zeggen. En dan: Ik zie jou eigenlijk best vaak, woon je hier in de buurt?

tadaa!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 13:24
loep
Avatar van loep
loep is offline
Citaat:
Loop naar hem toe de volgende keer, haal halverwege je oortje uit je oor terwijl je hem aankijkt. Grote kans dat hij dan ook zijn muziek eruit haalt of zachter zet omdat hij ziet dat je aanstalten maakt om iets te zeggen. En dan: Ik zie jou eigenlijk best vaak, woon je hier in de buurt?

tadaa!
dit is een goede
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 14:21
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Loop naar hem toe de volgende keer, haal halverwege je oortje uit je oor terwijl je hem aankijkt. Grote kans dat hij dan ook zijn muziek eruit haalt of zachter zet omdat hij ziet dat je aanstalten maakt om iets te zeggen. En dan: Ik zie jou eigenlijk best vaak, woon je hier in de buurt?

tadaa!

Gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 15:03
Cha-H
Cha-H is offline
Citaat:
hier stopte ik met lezen


the fuck? via internet????????

laat een paar ballen groeien en spreek deze knakker aan, wilt hij wel of niet wat met je gaan doen zie je dan wel.

Waag het niet om een antwoord als dit te geven"

"Ja ik weet dat dat de beste manier is haha maar zo ben ik niet haha"

Serieus, wat maakt het in godsnaam uit of je wat vraagt aan een persoon die je wel ziet zitten?
Ja, ik weet het ja.. internet
Maar daarom vraag ik hier nu tips, omdat ik dat dus niet meer doe nu
En ik ga dat antwoord niet geven omdat ik het nu wel wil doen!

En Volk, dat vind ik wel een hele goeie ja! Zo simpel maar effectief!
Deze week maar uit gaan proberen

Dank dank!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 15:35
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Ik vind die 'je bent jong en de wereld ligt aan je voeten' wel een goede instelling. Naar hem lachen als je hem weer tegenkomt, kijk of hij teruglacht en dan kan je hoi zeggen en misschien een gesprekje beginnen. Of je vraagt een keertje of de bus al geweest is, of hij weet hoe laat het is, dat soort dingen. En als daar niets uit voortkomt geeft dat niet want je komt hem toch vaak genoeg tegen, dus je hebt meerdere kansen!
Succes ermee
Goed idee, alleen wel opletten dat je niet daarna als het lang duurt tot de bus komt je telefoon uit je zak haalt om zelf te gaan kijken hoe laat het is. Dat deed een vriendinnetje van mij en die voelde zich knap lullig
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Psychologie Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat?
trophus
23 30-10-2011 21:34
Psychologie Eenzaam, alleen en somber
dsnx
55 23-08-2009 16:34
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.